Elikkäpä olisin menossa laittamaan Madonna-lävistyksen, eli tuonne huulen yläreunaan. Onko kokemusta?Sattuuko laittaminen paljoa? Millainen hoito?Voinko käyttää vielä lävistyksen parantumisvaiheessa meikkivoidetta tai puuteria? Mulla on jo ennestään napakoru ja kielikoru. Kielikoru sattui ihan sikana, sattuuko tän Madonnan laittaminen enemmän? :/
Madonna-lävistys ||Lukekaa||
15
3502
Vastaukset
- enmi
moip!
minä itse otin kyseisen lävistyksen 27.12.04
pakko myöntää että se kyllä sattu, minulla on jo ennestään alahuulessa ja kulmassa. Ei siihen kuole, mutta kyllä se ainaki omalta osalta kirpasi. Mun mielestä ei suositella että lävistysalueella käytettäis mitään ylimäärästä jotta tulehdus riskinmäärä sitten ei nousis. Mulla ei tulehtunu, eikä ees turvonnu. Pitkä tappi koru on alussa aika vaikea.. Puhdista lämpimällä vedellä, esim. pumpulipuikolla ja "pumppaa" korua kun puhistat sitä, niin mahdl. bakteeri kanta saadaan pois. - camy
Huulen alueen ja kielen lävistystä pitää hoitaa aina asianmukaisesti jotta välttää tulehduksia ja korun poistamista. Hoitoon käytetään Corcodyl-liuosta aamuin illoin sekä aina ruokailun ja tupakoinnin jälkeen.
- Jenny-
Kiitos vastauksista!:) Mutta lisää vastauksia muiltakin kiitos!:)
- pie
Tällainen lävistys on todella vaarallinen ikenille!
Korun kanta, joka siis suun sisäpuolella "syö" ikenen auki josta seuraa sitten ongelmia.
En suosittele tällaista lävistystä kenellekään.
(hammashoitaja)- Jenny-
Hammashoitajia ei tueta;)
- essie
Jenny- kirjoitti:
Hammashoitajia ei tueta;)
Miltäköhän mahdat näyttää sitten vanhana mummona reikä huulessa? Varmaan tosi "kaunis" ja uskottavan näköinen olet myös työelämässä aikuisena..
Harkintaa näihin lävistysasioihin! - Jenny-
essie kirjoitti:
Miltäköhän mahdat näyttää sitten vanhana mummona reikä huulessa? Varmaan tosi "kaunis" ja uskottavan näköinen olet myös työelämässä aikuisena..
Harkintaa näihin lävistysasioihin!No se on sitten sen ajan murhe.Turha sitä on nyt murehtia. Nyt eletään tätä hetkeä eikä aina auta miettiä vain tulevaa.Ja kyllä se reikä siitä umpeutuu.
- free$oul
Jenny- kirjoitti:
No se on sitten sen ajan murhe.Turha sitä on nyt murehtia. Nyt eletään tätä hetkeä eikä aina auta miettiä vain tulevaa.Ja kyllä se reikä siitä umpeutuu.
go jenny- go :) madonnaa vaan hankkimaan, itsellänikin olisi haaveena se joku päivä käydä tuohon huuleen laittamassa.
- oikeassa olet
niin on,jos koru asennetaan liian alas.Vastaavasti huulen alapuolelle laitettava koru voidaan myös asentaa väärin,liian ylös,jolloin korun kanta pääsee hankaamaan ienrajaa,ja raja vetäytyy.Myös hammaskiille saattaa vaurioitua.
Siksi Labret asennetaan JUURI oikeaan paikkaan.Niin,ettei vahinkoa pääse tapahtumaan.Turvotuksen laskettua koru vaihdetaan oikean mittaiseksi,jolloin se ei edes kosketa ikeneen,muuta kuin ulkopuolelta painettaessa.Joillekin asiakkaille ei näitä tehdä lainkaan,esim.jos ienraja on jo valmiiksi vetäytynyt.Ja kaikille suualueen lävistyksen ottajille myös kerrotaan näistä asioista.
Itselläni oli madonna 7 vuotta,ennekuin huomasin sen aiheuttavan ikenen vetäytymistä..
(Lävistäjä) - gsögtyh
essie kirjoitti:
Harkintaa näihin lävistysasioihin!Hmmh oletko miettinyt miten tylsää on kun näytät vanhana mummona ihan samallaiselta kuin kaikki muutkin?
- ihan vaan mietin et
essie kirjoitti:
Harkintaa näihin lävistysasioihin!Kuka nyt muutenkaa 70-90 vuotiaana en kauniilta näyttää
- Laura
mä oon viel tällänen 14 v teini muija mut tein ite ittelleni eilen madonna lävrin.. tein sen harjotus korviksella xD niin se ei ainakaan sattunu mutta lävistäjällä käynnistä en sitte tiiä :D
- momio
Madonna ei satu paljoo! Nipistää vaan, ihanko pistäis jonku rokotteen ! itse laittoin madonna tänää
- (;
joo eihän se satu . tein itse eilen yöllä . ja se on hetken arka mut kyl se sit tasottuu tosi nopeesti . :D et siit vaa .
- ....
me tehtiin itte madonna mulle, mulla ei ollu puudutusta eikä tuntunu miltään :) se vaan kirpas ku kaveri repäs sen loppunahan auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184561Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022421Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421991Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181789- 791553
- 1461505
- 111101
- 95918
- 123834
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40829