Huomasin tossa vähän aikaa sitten eräässä keskustelussa, että ollaan saatu tänne uusia rekisteröityneitä palstalaisia, kun nimimerkki Penetraattori-Pete oli myös osallistunut keskusteluihin ihan aitona omana itsenään:)))))))))
Penetraattori-Pete on myös tunnetun moottoripyöräkerho Penetrators MC:n kunniajäseniä, mutta ilmeisesti hän ei ole aikaisemmin tällä kovinkaan paljoa kirjoitellut, kun hän kertoi just vapautuneensa Riihimäen vankilasta:)))))))))
Olisi kiva tietää, että tulekohan tämä Pete myös käymään kylässä Liljanlaaksossa Timpan ja Ekin perheen luona:)))))))))))
Onkohan Petellä myös paljon tatuointeja ja karvainen perse:))))))))))))))
Tässä tämän penetraattori-Peten profiili:
http://www.suomi24.fi/profiili/penetraattori-pete
Uusia palstalaisia
30
461
Vastaukset 30
- turkulainen.mies
Dark ear on todella vanha neitsyt setä palstalla. Ikää 38 vuotta.
En kyllä itse ole vielä lähelläkään mitään kolmekasia, mutta sitähän on kyllä 38-vuotias vielä nuori mies ja siinä iässähän ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vasta edessäpäin. Ainahan sitä viiskymppinen mies on paljon komeampi ja halutumpi naisten keskuudessa, kun joku parikymppinen teinipojankloppi.
Mutta sulla ei sitten näköjään ollut mitään sanottavaa tähän itse aiheseen.- DF_on_neitsytsetä
Ainakin tukka (eli kalju) sinulla on kuin kuusikymppisellä, vaikka seksuaalinen kokemus onkin kuusivuotiaan tasolla.
DF_on_neitsytsetä kirjoitti:
Ainakin tukka (eli kalju) sinulla on kuin kuusikymppisellä, vaikka seksuaalinen kokemus onkin kuusivuotiaan tasolla.
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Naisia mulla on myös ollut paljon elämäni aikana, että siten kuuskymppisenä sitä seksikokemusta on vieläkin enemmän.
Mutta sä varmaan oletkin itse joku vitun kaljuuntunut juntti ja neitsytsetähinttari saatanan persehuora!!!!!!!!!!!!!!
- gdffgdgdfgfdg
Kirjoitin joskus aikaisemmin että sun pitäisi tehdä omia ketjuja mutta olen kyllä vähän pettynyt tähän aloitukseen. Eihän tämä satuilu liity mitenkään mihinkään..
Kirjoittaisit mielummin pariutumiseen liittyvää, mitä olet esim tehnyt löytääksesi naisen itsellesi?Miten niin pettynyt tähän?
Ei tämä ole mitään satuilua, sillä otin vaan tässä puheenaiheeksi erään uuden palstalaisen. Tällä palstalla nyt kirjoitetaan niin paljon kaikista muistakin uutisista ja ajankohtaisista asioista, eikä vain pelkästään parisuhteista.- Avio.ATMies
DarkFear kirjoitti:
Miten niin pettynyt tähän?
Ei tämä ole mitään satuilua, sillä otin vaan tässä puheenaiheeksi erään uuden palstalaisen. Tällä palstalla nyt kirjoitetaan niin paljon kaikista muistakin uutisista ja ajankohtaisista asioista, eikä vain pelkästään parisuhteista.Fiktiiviset hahmot eivät ole "uusia palstalaisia".
Avio.ATMies kirjoitti:
Fiktiiviset hahmot eivät ole "uusia palstalaisia".
Ketkä fiktiiviset hahmot?
Penetraatori-Petehän on ihan Penetrators MC:n täysivaltainen jäsen ja Bicky Royal-miehen kavereita. Oli vaan ollut Riihimäen vankilassa lusimassa, mutta nyt on taas vapaa mies ja asustaa Turussa varissuolla.- Avio.ATMies
DarkFear kirjoitti:
Ketkä fiktiiviset hahmot?
Penetraatori-Petehän on ihan Penetrators MC:n täysivaltainen jäsen ja Bicky Royal-miehen kavereita. Oli vaan ollut Riihimäen vankilassa lusimassa, mutta nyt on taas vapaa mies ja asustaa Turussa varissuolla.Et sinäkään voi olla niin typerä että kuvittelet että Penetrators MC ja Bicky Royal-mies ovat mitään muuta kun Periksen luomia fiktiivisiä hahmoja. Heitä ei siis ole oikeasti olemassa, kässäätkö?
Avio.ATMies kirjoitti:
Et sinäkään voi olla niin typerä että kuvittelet että Penetrators MC ja Bicky Royal-mies ovat mitään muuta kun Periksen luomia fiktiivisiä hahmoja. Heitä ei siis ole oikeasti olemassa, kässäätkö?
En mä mitään kuvittele, että Bicky Royal-mies saattaisi ehkä olla olemassa, sillä mä tiedän sen, että Bicky on ihan oikeasti olemassa. Olenhan mä sentään ihan itse hänet usein nähnyt varissuolla ja siellä näin myös Penetrators MC:n kerhotilat.
Peris on myös kertonut Bicky Royal-miehen nähneensä mm. Prismassa ja Impivaaran uimahallin punttisalilla, jossa Bicky oli tekemässä penislihastreenejä:)))))))) Kovasti oli kuulemma rautaa Bickyn tangossa:))))))))))))))))
Tässä vielä todiste siitä, että Bicky on oikeasti olemassa:
https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw
- tietäjä-
Noihan on kaikki sun nikkejä.
Ketkä muka mun nikkejäni? Ei mulla ole täällä, kun vain tämä yksi ainoa oma nimimerkki, jota mä käytän.
- Kaljuus_ja_homous
DarkFear kirjoitti:
Ketkä muka mun nikkejäni? Ei mulla ole täällä, kun vain tämä yksi ainoa oma nimimerkki, jota mä käytän.
Niinhän sinä aina väität, että kirjoitat vain kirjautuneena omalla nimimerkilläsi, mutta aina kun kirjoitat niitä kalju- ja. homotunnustuksia, se tapahtuu salanimellä. Häpeätkö kaljuuntumista ja homoutta? Mitä turhaan, nehän ovat ihan luonnollisia asioita. Voit ihan hyvin tulla kaapista ulos kummankin asian suhteen omalla nimimerkilläsi.
Kaljuus_ja_homous kirjoitti:
Niinhän sinä aina väität, että kirjoitat vain kirjautuneena omalla nimimerkilläsi, mutta aina kun kirjoitat niitä kalju- ja. homotunnustuksia, se tapahtuu salanimellä. Häpeätkö kaljuuntumista ja homoutta? Mitä turhaan, nehän ovat ihan luonnollisia asioita. Voit ihan hyvin tulla kaapista ulos kummankin asian suhteen omalla nimimerkilläsi.
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, enkä mä kirjoita koskaan täällä ilman kirjautumista. Joku hinttari ja persehuora täällä yrittää kirjoitela jotain perätöntä paskaa muka mun nimissäni, on varmaan hinttarit sitäkin persehuoraa usein perseeseen nussineet saatana.
Täytyy kyllä ihmetellä sitä, että miksi jotkut juntit antaa tukkansa lähteä, kun siihenkin vaivaan on olemassa nykyaikana hyvät ja toimivat lääkkeet. Ylensä ovat just jotain ahdasmielisiä persujen äänestäjiä tollaiset miehet.
Sullahan varmaan itselläsi onkin joku ruma ja kaljuuntunut tukka päässäsi saatana!!!!!!!!!!!!!!!DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, enkä mä kirjoita koskaan täällä ilman kirjautumista. Joku hinttari ja persehuora täällä yrittää kirjoitela jotain perätöntä paskaa muka mun nimissäni, on varmaan hinttarit sitäkin persehuoraa usein perseeseen nussineet saatana.
Täytyy kyllä ihmetellä sitä, että miksi jotkut juntit antaa tukkansa lähteä, kun siihenkin vaivaan on olemassa nykyaikana hyvät ja toimivat lääkkeet. Ylensä ovat just jotain ahdasmielisiä persujen äänestäjiä tollaiset miehet.
Sullahan varmaan itselläsi onkin joku ruma ja kaljuuntunut tukka päässäsi saatana!!!!!!!!!!!!!!!Muakin harmittaa noi sun kiusaajat, mutta miks välität? Sä heität vaan bensaa liekkeihin. Jos olet Pirlon näköinen mies...niin hyvä sit. Ei sinun tarvia sitä sanoa joka kerta. Ole se ihan vapaasti.
Ja voit heittää mitä aloituksia huvittaa. Elä välitä muista. Suomi on vapaa maa. Nauti siitä, eläkä hermoa. 😊tähänsekaappi kirjoitti:
Muakin harmittaa noi sun kiusaajat, mutta miks välität? Sä heität vaan bensaa liekkeihin. Jos olet Pirlon näköinen mies...niin hyvä sit. Ei sinun tarvia sitä sanoa joka kerta. Ole se ihan vapaasti.
Ja voit heittää mitä aloituksia huvittaa. Elä välitä muista. Suomi on vapaa maa. Nauti siitä, eläkä hermoa. 😊Niin ensisijaisesti se noiden lantaperseaivojen vittuilu johtuu just siitä, kun mä en ole miehenä noiden ätmien puolella ja samaa mieltä heidän kanssaan. Heidän mielestä kun kaikkien muidenkin miesten pitäisi olla aina just näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä ja samaa mieltä heidän kanssaan.
Täytyy vaan aina muistuttaa ihmisiä siitä, että mä olen Andrea Pirlon näköinen mies. Kun eipä sitä koskaan tiedä, jos vaikka jotkut uudet kirjoittajat eivät ole palstaa ennen seuranneet.
Joo kyllä mä meinaan jatkossakin kirjoittaa tällä ihan just siitä, mistä itse haluan ja ei nämä lantapersehinttarit tule mua siitä määräämään, että mitä mä saan täällä kirjoittaa ja mitä en.DarkFear kirjoitti:
Niin ensisijaisesti se noiden lantaperseaivojen vittuilu johtuu just siitä, kun mä en ole miehenä noiden ätmien puolella ja samaa mieltä heidän kanssaan. Heidän mielestä kun kaikkien muidenkin miesten pitäisi olla aina just näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä ja samaa mieltä heidän kanssaan.
Täytyy vaan aina muistuttaa ihmisiä siitä, että mä olen Andrea Pirlon näköinen mies. Kun eipä sitä koskaan tiedä, jos vaikka jotkut uudet kirjoittajat eivät ole palstaa ennen seuranneet.
Joo kyllä mä meinaan jatkossakin kirjoittaa tällä ihan just siitä, mistä itse haluan ja ei nämä lantapersehinttarit tule mua siitä määräämään, että mitä mä saan täällä kirjoittaa ja mitä en.Ei täällä kukaan välitä miltä joku näyttää.
Ei kukaan...paitsi eräs poikkeus. Tiedä miltä mä näytän.
Ja porukka vihaa naisia ja sekoilee... elä sä vajoa sille tasolle. Sä oot irl ihan se mikä olet. Et sä täällä voi sitä anonyyminä todistaa. Sun pitää uskoa ittees ilman että täältä tukea etsit. Et sitä tule saamaan.tähänsekaappi kirjoitti:
Ei täällä kukaan välitä miltä joku näyttää.
Ei kukaan...paitsi eräs poikkeus. Tiedä miltä mä näytän.
Ja porukka vihaa naisia ja sekoilee... elä sä vajoa sille tasolle. Sä oot irl ihan se mikä olet. Et sä täällä voi sitä anonyyminä todistaa. Sun pitää uskoa ittees ilman että täältä tukea etsit. Et sitä tule saamaan.Kyllä vaan tällä palstalla vittuillaan hyvin paljon toisten ulkonäöstä, joten kyllä mä ainakin haluan se palstalaisille kertoa, että miltä mä oikeasti näytän.
Enhän mä ole koskaan vajonnut täällä noiden naisvihasta kärsivien ätmien tasolle, sillä mä en ole koskaan haukkunut täällä naisia tai yhtään ketään, paitsi jos vastapuoli on itse sen ansainnut.
Voisin mä toki ulkonäköni silloin todistaa, jos järkättäisiin vaikka joskus palstan live-tapaaminen jossakin ja saataisiin palstalaisia sinne tulemaan.DarkFear kirjoitti:
Kyllä vaan tällä palstalla vittuillaan hyvin paljon toisten ulkonäöstä, joten kyllä mä ainakin haluan se palstalaisille kertoa, että miltä mä oikeasti näytän.
Enhän mä ole koskaan vajonnut täällä noiden naisvihasta kärsivien ätmien tasolle, sillä mä en ole koskaan haukkunut täällä naisia tai yhtään ketään, paitsi jos vastapuoli on itse sen ansainnut.
Voisin mä toki ulkonäköni silloin todistaa, jos järkättäisiin vaikka joskus palstan live-tapaaminen jossakin ja saataisiin palstalaisia sinne tulemaan.Ei sinun tarvii täällä mitään todistaa. Keskity omiin juttuihin. Anna rakkien räkyttää.
Mutta saat sotia jos haluut. Itse päätät.
Mut sanoinpahan vaan. Hauskaa illanjatkoa sinne. 😊
- turkulainen.mies
Kyllä minulla oli 20 vuotiaana tyttöystävä mutta dark fearilla ei ole vieläkään 38 vuotiaana.
Niin oli mullakin jo parikymppisenä naisia, enkä ole vielä lähelläkään mitään kolmekasia, vaikka sen ikäinen mieshän on vielä nuori mies, jolla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.
Ainahan sitä neljäkymppinen mies on paljon komeampi ja halutumpi naisten keskuudessa, kun joku parikymppinen teinipojankloppi. Kuten on myös yli viiskymppinen mies vieläkin komeampi. Voi siis hyvin sanoa, että miehille se ikääntyminen on vain pelkästään hyvä asia ja tekee vaan miestä komeammaksi.
- turkulainen.mies
Jos dark olisi pirlon näköinen niin sellainen huomattaisiin eikä tarttis toistella sitä palstalla. Dark ei ole pirlon näköinen ja onkin vähän kateellinen kun ei ole.
Sä et ole mua missään livenä nähnyt, joten sulla hinttarilla ei ole mitään tietoa mun ulkonäöstäni. Mä olen Andrea Pirlon näköinen ja mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten saatana.
- ristiriitaista
DarkFear kirjoitti:
Sä et ole mua missään livenä nähnyt, joten sulla hinttarilla ei ole mitään tietoa mun ulkonäöstäni. Mä olen Andrea Pirlon näköinen ja mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten saatana.
Mutta eihän sillä Pirlolla tietääkseni ole sasikaljua kuten sinulla?
ristiriitaista kirjoitti:
Mutta eihän sillä Pirlolla tietääkseni ole sasikaljua kuten sinulla?
Niin ei olekaan Pirlolla mitään sasi-kaljua,kuten ei ole sitä mullakaan. Mutta sulla sitä itselläsi vittu varmaan onkin joku vitun ruma sasi-kalju, kun oot varmaan joku vitun hinttari ja persehuora saatana!!!!!!!!!
Mikset voinut niitä fina-tabletteja syödä saatanan huoraperse!!!!!!!!!!!! Vai eikö sun persujunttikaverit antaneet sulle lupaa sellaisten eurooppalaishenkisten tablettien syömiseen saatana???
Minäkin olen uusi (rekisteröitynyt) palstalainen. Hei vain kaikille! :)
- DF-seuraaja
Tämä ketju todistaa jälleen että Darkkis on joko trolli tai todella vähä-älyinen. Kallistun kyllä vahvasti vaihtoehtoon A.
Miten niin muka todistaa??
En ole mikään trolli, enkä myöskään mitenkään vajaaälyinen. Halusin tossa vaan kertoa eräästä uudesta palstalaisesta, joka oli tänne palstalle äskettäin liittynyt. Onhan se aina hyvä, että saadaan tänne lisää hyviä ja fiksuja kirjoittajia, kun palstan taso nyt on mikä on.
- DFonparturilleSasi
Täyttä paskaa ja kulunut juttu, sasi-kalju. Ei naurata enää, jos on koskaan naurattanutkaan
- asiantuntijaa
Darkkis =Periaatteen mies. Siis trolli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630