Mitä tarkoitetaan stroukkaamisella?
stroukkaus
3
149
Vastaukset
- Stroked
Vaihdetaan vähintäänkin kampiakseli ja veivit (ehkä myös männät) jotta saadaan pitempi isku (stroke)
- 377sbc
moottorista riippuen veivejä ei ole mikään pakkovaihtaa stroukatessa.
- EiIhanYksiselitteistä
No jokatapauksessa sillä tarkoitetaan iskun pidentämistä jollain keinoilla joista tavallisimmat on nuo edellä mainitut.
Keino on hyvä ja ihan harkittava jos itse perusmotti joka itsellä jo on miellyttää ja kunnossa tai aioitaan kunnostaa sekä siihen saa järkihintaan stroukkisatsin.
Huomiotava kumminkin että stroukkaus ei ole mitenkään halpa tai ihan ongelmatonkaan "bolt on"aina vaikka niin mahdollisesti mainostetaankin.
Mikäli kyse ihan tavallisesta iso tai pikkulohkosta jotka lähinnä USA:ssa kilohintaan ja jopa täälläkin suht edullisia niin korjauskelpoisen jopa huolletun,vähänajetun koneen löytää paljon halvemmalla,erikoiskoneet eri juttu.
Kannattaa siis tuumia kumpi vaihtoehto miellyttää itseä kuin kukkaroakin mutta makuasia tietysti enkä väitä etteikö stroukkaus ole hyvä keino jos itsellä on se hyvä peruskone siihen,muuten ei ehkä jos aihiokin on ostotavaraa ja käyttötarkoitus toki tärkeää koska vääntöhän pääosin haetaan lisää "lyhytiskuiseen"koneeseen stroukkaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802897Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1321377
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j961163- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801145