Ovatko kaikki

kiItti_mies

palstalaiset loikanneet toisille palstoille, kun täällä on niin hiljaista? :)

23

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki ovat tainneet loikata järveen. :)

    • Nouup, minä olen palstauskollinen ja palstailen vain Miehen Logiikassa :) Muualla näkyy vain ihan vieraita nikkilöitä..
      Mutta palstailu on vaan vähentynyt. Käytän palstailukirjoittamisajan muuhun enimmäkseen, kun täältä on kaikk´ tutut karannut :'C

      • Miesmutteiblondi

        Hauska juttu: blondi miehen logiikassa :) Mitä olet oppinut vai onko se yhtä vaikeaa kuin naisen logiikan oppiminen miehille ;)


      • Miesmutteiblondi kirjoitti:

        Hauska juttu: blondi miehen logiikassa :) Mitä olet oppinut vai onko se yhtä vaikeaa kuin naisen logiikan oppiminen miehille ;)

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D


      • wanhapuskaryssä
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D

        Oletko muuten bi-seksuaali? Joskus tullut mieleen.


      • wanhapuskaryssä kirjoitti:

        Oletko muuten bi-seksuaali? Joskus tullut mieleen.

        Mulla on varmaan kymmenisen tuttua/kaveria, jotka on vähintään bissejä, muutama ihan umpilesbokin. Täytyy sanoa, että heille ei koskaan ole edes tullut mieleen kysyä multa tuota, olen kai sitten niin hetsku IRL. Joku ehkä tosin vihjaillut, enkö voisi "laajentaa näkemystäni". 90-luvulla kävin useinkin porukassa homobaareissa, mutta sielläkään ei yritetty iskeä, vaan tultiin sanomaan, että "jaha, heterohomobaarissa-päivä".

        Luulen kyllä, että olis itselle jo tullut ilmi, jos olis bi-taipumuksia. Toki voin ihailla ja pitää seksikkäänäkin naista, mutta ikinä en ole ihastunut saati rakastunut naiseen. Miehet vaan jotenkin on.. semmoisia.. sopivan erilaisia ;)


      • Miesmutteiblondi

        Ei naisen logiikka aivan niin vaikeaa ole kuin vitseissä, mutta kiva kuulla näkökulmasi asiaan :) Erilaisuus on rikkautta :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D

        olen samaa mieltä se oli niin kieroa etten tykkää. Minäkin lähen mielummin kun lähen takaisin satuttaa. Naisten logiikalla se oli veristä hyökkäystä.


      • valtakunta kirjoitti:

        olen samaa mieltä se oli niin kieroa etten tykkää. Minäkin lähen mielummin kun lähen takaisin satuttaa. Naisten logiikalla se oli veristä hyökkäystä.

        En nyt puhunut Naisen Logiikka-palstasta, vaikka sen näköjään vahingossa isolla kirjoitinkin. Vaan ihan elämässä naisten ja miesten logiikasta. Ja siitä, että koen miesten ajattelumallin (logiikan) itselleni jotenkin ymmärrettävämmäksi, kuin naisten ajattelun.


    • lojalistit----

      .

      "Me # LOJALISTIT # emme * loikkaa * yhtään mihinkään!1!!!1!!1!!!!!!"

      har-harh-ahar-harh-har-har-

      .

      • Oha-allah

        Uusi vaihtoehto jyrää S24:n hörhöimmän skribentin Lääkelehtisen!


      • Ei_jyrää----
        Oha-allah kirjoitti:

        Uusi vaihtoehto jyrää S24:n hörhöimmän skribentin Lääkelehtisen!

        uv-säteily jäi pariin prossaan PS ratsastaa jälleen

        har-ha-rha-rh-ar-hah-har-har-hrarh-

        .


    • tukeva.tekoinen

      Päivää vaan. Tulin poikkeemaan oppiakseni miehen logiikasta jotain. Taitaa porukka olla kesälomilla 😁

    • oLENKO MINÄ TÄÄLLÄ VAI ENKÖ OLE? cl AINAKiN ON Paikalla.
      Mikäli en ole täällä edelleenkään, en voi tulevaisuudessa katson lastani silmiin mikäli en puhu höpöjä. Pizza oli eilen hyvää ja tämänpäiväinen ruoka oli tulista.

    • Kyllä me sitkeät täällä jumitetaan eikä lähdetä mihinkään.

    • Ilmoitan olevani nykyisin melko erakoitunut.

      • minä.vaan.kysyn

        Voisitko vihdoikin olla vähemmän erakoitunut ja enemmän aktivoitunut, edes täällä palstalla?


      • erakko_miten_kääntyy
        minä.vaan.kysyn kirjoitti:

        Voisitko vihdoikin olla vähemmän erakoitunut ja enemmän aktivoitunut, edes täällä palstalla?

        .

        "Miten kääntyy erakko englanniksi Single-Too-Much"

        har-har-harha-arh-har-hah-

        .


      • yrmistelee.ypöyksin
        erakko_miten_kääntyy kirjoitti:

        .

        "Miten kääntyy erakko englanniksi Single-Too-Much"

        har-har-harha-arh-har-hah-

        .

        Englannin erakko = Brexit


      • Sen olen huomannut etten ole täällä sen vuoksi ollut😔 Jos ei kaipaa ei sille voi mitään


    • Minun kiireinen aika ympyrää pyöriin kehällä kellon. Paikkaan jokaiseen ehdittävä minun on.
      Kliffaa Jussia smurffit.

      Musajuoru
      Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath

    • Mihinpä sitä täältä...

    • Täällä oli se ilkeä tuhmeliinikkn😡

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe