Ovatko kaikki

kiItti_mies

palstalaiset loikanneet toisille palstoille, kun täällä on niin hiljaista? :)

23

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki ovat tainneet loikata järveen. :)

    • Nouup, minä olen palstauskollinen ja palstailen vain Miehen Logiikassa :) Muualla näkyy vain ihan vieraita nikkilöitä..
      Mutta palstailu on vaan vähentynyt. Käytän palstailukirjoittamisajan muuhun enimmäkseen, kun täältä on kaikk´ tutut karannut :'C

      • Miesmutteiblondi

        Hauska juttu: blondi miehen logiikassa :) Mitä olet oppinut vai onko se yhtä vaikeaa kuin naisen logiikan oppiminen miehille ;)


      • Miesmutteiblondi kirjoitti:

        Hauska juttu: blondi miehen logiikassa :) Mitä olet oppinut vai onko se yhtä vaikeaa kuin naisen logiikan oppiminen miehille ;)

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D


      • wanhapuskaryssä
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D

        Oletko muuten bi-seksuaali? Joskus tullut mieleen.


      • yksinkertainen.blondi
        wanhapuskaryssä kirjoitti:

        Oletko muuten bi-seksuaali? Joskus tullut mieleen.

        Mulla on varmaan kymmenisen tuttua/kaveria, jotka on vähintään bissejä, muutama ihan umpilesbokin. Täytyy sanoa, että heille ei koskaan ole edes tullut mieleen kysyä multa tuota, olen kai sitten niin hetsku IRL. Joku ehkä tosin vihjaillut, enkö voisi "laajentaa näkemystäni". 90-luvulla kävin useinkin porukassa homobaareissa, mutta sielläkään ei yritetty iskeä, vaan tultiin sanomaan, että "jaha, heterohomobaarissa-päivä".

        Luulen kyllä, että olis itselle jo tullut ilmi, jos olis bi-taipumuksia. Toki voin ihailla ja pitää seksikkäänäkin naista, mutta ikinä en ole ihastunut saati rakastunut naiseen. Miehet vaan jotenkin on.. semmoisia.. sopivan erilaisia ;)


      • Miesmutteiblondi

        Ei naisen logiikka aivan niin vaikeaa ole kuin vitseissä, mutta kiva kuulla näkökulmasi asiaan :) Erilaisuus on rikkautta :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ajattelin aikoinaan, että yksinkertainen.blondi sopisi jotenkin synkkaan Miehen Logiikan kanssa, siksi se jäi. Ensi alkuun tuli se nikki valittua "mustana" täysin sattumalta, kun kyselin jotain tyhmiä netin käytöstä joiltakin palstan rekatuilta. Siinä oli myös yksi taso liittyen tuohon yksinkertaisuuteen. Olin juuri silloin herännyt yksinkertaisen elämän arvostamiseen, kaiken krääsän ja materian karttamiseen.

        Miehen Logiikka on selkeämpää ja minulle sopivampaa kuin Naisen Logiikka. Ymmärrän kyllä, miksi miehestä naisten logiikka on käsittämätöntä, koska se on sitä välillä myös naiselle. Itse olen enemmän miehen logiikkaa omassa elämässä käyttävä. Siihen ovat kai vaikuttaneet miesten kanssa opiskelu ja työskentely alle parikymppisestä. Olen aikuisiällä ollut aina hätää kärsimässä, kun olen ollut hetkellisesti työssä, jossa on enemmistö naisia. Naisen logiikkaa käytän kuitenkin hyväkseni, kun tilanne niin vaatii. Enimmäkseen oman kumppanin kanssa. Joskus harvoin myös naiskavereiden suhteen. Naisten logiikka on kuitenkin niin kieroa ja tunteikasta, etten oikein pärjää sen kanssa, toisen naisen ollessa kyseessä. Muut naiset yleensä osaavat sen mua paremmin ja jään alakynteen :D

        olen samaa mieltä se oli niin kieroa etten tykkää. Minäkin lähen mielummin kun lähen takaisin satuttaa. Naisten logiikalla se oli veristä hyökkäystä.


      • valtakunta kirjoitti:

        olen samaa mieltä se oli niin kieroa etten tykkää. Minäkin lähen mielummin kun lähen takaisin satuttaa. Naisten logiikalla se oli veristä hyökkäystä.

        En nyt puhunut Naisen Logiikka-palstasta, vaikka sen näköjään vahingossa isolla kirjoitinkin. Vaan ihan elämässä naisten ja miesten logiikasta. Ja siitä, että koen miesten ajattelumallin (logiikan) itselleni jotenkin ymmärrettävämmäksi, kuin naisten ajattelun.


    • lojalistit----

      .

      "Me # LOJALISTIT # emme * loikkaa * yhtään mihinkään!1!!!1!!1!!!!!!"

      har-harh-ahar-harh-har-har-

      .

      • Oha-allah

        Uusi vaihtoehto jyrää S24:n hörhöimmän skribentin Lääkelehtisen!


      • Ei_jyrää----
        Oha-allah kirjoitti:

        Uusi vaihtoehto jyrää S24:n hörhöimmän skribentin Lääkelehtisen!

        uv-säteily jäi pariin prossaan PS ratsastaa jälleen

        har-ha-rha-rh-ar-hah-har-har-hrarh-

        .


    • tukeva.tekoinen

      Päivää vaan. Tulin poikkeemaan oppiakseni miehen logiikasta jotain. Taitaa porukka olla kesälomilla 😁

    • oLENKO MINÄ TÄÄLLÄ VAI ENKÖ OLE? cl AINAKiN ON Paikalla.
      Mikäli en ole täällä edelleenkään, en voi tulevaisuudessa katson lastani silmiin mikäli en puhu höpöjä. Pizza oli eilen hyvää ja tämänpäiväinen ruoka oli tulista.

    • Kyllä me sitkeät täällä jumitetaan eikä lähdetä mihinkään.

    • Ilmoitan olevani nykyisin melko erakoitunut.

      • minä.vaan.kysyn

        Voisitko vihdoikin olla vähemmän erakoitunut ja enemmän aktivoitunut, edes täällä palstalla?


      • erakko_miten_kääntyy
        minä.vaan.kysyn kirjoitti:

        Voisitko vihdoikin olla vähemmän erakoitunut ja enemmän aktivoitunut, edes täällä palstalla?

        .

        "Miten kääntyy erakko englanniksi Single-Too-Much"

        har-har-harha-arh-har-hah-

        .


      • yrmistelee.ypöyksin
        erakko_miten_kääntyy kirjoitti:

        .

        "Miten kääntyy erakko englanniksi Single-Too-Much"

        har-har-harha-arh-har-hah-

        .

        Englannin erakko = Brexit


      • Sen olen huomannut etten ole täällä sen vuoksi ollut😔 Jos ei kaipaa ei sille voi mitään


    • Minun kiireinen aika ympyrää pyöriin kehällä kellon. Paikkaan jokaiseen ehdittävä minun on.
      Kliffaa Jussia smurffit.

      Musajuoru
      Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath

    • Mihinpä sitä täältä...

    • Täällä oli se ilkeä tuhmeliinikkn😡

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe