Missä luuraa mäntsälän 30-45v varatut Naiset

Sohvaperunannostaja

Kivan näköinen, nelikymppinen varattu urheilullinen mies kamppailee ylimääräisen ajan kanssa.
Mieleen tuli iltauintireissu hiljaiselle järvelle, tai metsäkävely.
Oma vaimo ei oikein tunnu jaksavan innostua.

Olisiko muiden vaimoilla enemmän seikkailuhenkeä?

15

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeastiesiin

Kerro vaan missä kävellään?

• Sohvaperunannostaja

Hmm.. Luontoa rakastaville voisi löytyä rauhallinen paikka vaikka sääksjärven poluilta. Ja onhan toki tässä ihan keskustan tuntumassakin mahdollisuus nauttia luonnon antimista. Välillä voi tulla varjoon jäähdyttelemään vaikka mihin.

• oikeasikaolet

Hyh,huoripukki.

• Sohvaperunannostaja

Mitäs jos sinä ylivilkkaalla mielikuvituksella varustettu huoripukittelija pyytäisit jotakuta lukemaan sinulle jotakin sivistävää? Anna meidän luontoa ja biologiaa rakastavien nauttia kesästä.

• Rooibostakin

voisihan sitä mennä ryhmänäkin kävelee, samalla keskustellen maailmanmenosta. Ei kuitenkaan mitään kuntopiiriä. Eikä tuulipukukansana. Voisipa vaimosikin sitten innostua kun mukana on muita komeita miehiä.

• Sohvaperunannostaja

Totta, hyvä vinkki jollekulle, vaikka vaimolleni.
        Esim. vaimoni voi mennä vaikka itsekseen siihen ryhmään, jos sellainen hänet saisi liikenteeseen.
        Enhän tosiaan voi sille mitään, jos charmini ei pure häneen, ja siksi en saa häntä liikahtamaan.

Itse pidän hieman pienemmistä kokoon-panoista..
        Jotenkin sitä pystyy keskittymään paremmin aiheeseen ja antautumaan asiaankuuluvalla tavalla ihmiselle, joka on tullut minua tapaamaan.

Nyt vain näpyttelemään vastauksia, jännittävää luontoseikkailua kaipaavat 30-45v varatut naiset.

Tänään löytyi taas rauhallinen metsätie, jossa sai 100% rauhassa nauttia luonnon rauhasta.
        Ikävä kyllä, tein sen yksin.

• MAAMIEHET

TULE ILLALLA HIRSIBAARILLE NIIN TARKASTETAAN PELIVEHKEET

• Sohvaperunannostaja

Ei näkynyt ketään tarkastajaa hirsibaarilla... Tietysti aika kun on niin suhteellinen käsite, niin voi olla, että siinä kävi meillä pieni klikki suunnitelmassa.

• Oijavoi

Ooksie maksullinen seuramies? Nykyisin on naisillekin niitä taikkuhierojia. Saaks sua tilaisuuksiin lainata maksusta?

• Sohvaperunannostaja

Ei, kyllä tässä on ihan puhtaasti kahden varatun aikuisen seurasta kyse. Tilaisuuksiin pääsen ihan riittävästi, mutta kahdenkeskinen seura kauniin, mukavan naisen kanssa puuttuu.

Olisihan tuo varamiespalvelu ihan mainio idea, ja vielä taattua kotimaista.. Mutta ei ole tämän herrasmiehen juttu.

Nyt kaikki kauniit varatut naiset vain viestimään. Vielä muutamia paikkoja on vapaana luontopolulle kivan, hauskan, ja jopa ihan mukavan näköisen miehen kanssa.

• Maitokahvipapu

Citymarketin Jumalainen leivos/leipämyyjä voisi osallistua tähän keskusteluun. Jotain korvausta olisi saatava, sillä kun tuon, ilmeisesti ei aivan Suomalaisen ilmestyksen näin, unohtui puolet ostettavista tavaroista. Huoh..siinäpä vasta kävelyseuraa..

• villigey

Sinä urheilullinen mies.....minä urheilullinen mies, kivanäköinen, hyvä perseinen, sinulle sopiva, iltauinnille, ja panolle (hyi minua) tavataanko? Kamppaillaan yhdessä! hih. Minä kyllä innostan sinua, kun vaimo ei. Meillä voisi olla kivaa. Seksiä ja kaikkea kivaa. Olen niin villi kaveri, että huh huh. (juu...olen varattu, mutta salasuhteeseen, hui)

• liuskisläyskis

Minä olen reilu viisikymppinen mies ja tahdon myös jumputella.
      Missä nähään?

• Halipusu

Olisiko haluja halulle ja pusuluille salaa.

• Sohvaperunannostaja

AP: Jos nainen kysyy, niin kyllä olisi haluja. Illat pimenenvät, mutta aina löytyy jokin kiva paikka seikkailulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3168
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2142
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1334
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1307
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      25
      1249
    Aihe