Kuinkas meni ne kaapin treffit?

Yleensä olen sitä vastaan että täällä repostellaan ihmisten yksityisasioita mutta kun kaappi nyt kerran viimeviikolla itse niitä treffejään hehkutti, teki ne tavallaan julkiseksi niin nyt me yleisö pyydämme saada vastauksia. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä, kannattiko?

Siinä mielessä tieto on tärkeä kun täällä palstalla on kahdenlaisia miehiä, meitä (MGTOW) jotka suhtaudumme epäilevästi naisiin ja niiden tapailuun ja sitten kaapin kaltaisia positiivareita joita mikään ei tunnu lannistavan, ei niin huonoa naista olekaan etteikö siinä olisi jotain hyvää. Me realistisesti naisiin ja maailmaan suhtautuvat toistuvasti saadaan täällä kuulla kuinka emme "uskalla elää" ja miten paljon menetämme kun emme uskalla. Olisikin nyt hyvä kun kaappi kertoisi miten fantsuu oli niin me saamme taas vähän siitä pataan tai sitten se toinen vaihtoehto ettei mennytkään ihan putkeen niin sehän taas osoittaisi ketkä oikeasti täällä asiat tietää ja tiedostaa kuinka ne menee ja ketkä taas on pelkkiä hattarapäisiä tyhjän unelmoijia joden kannattaisi tulla järkiinsä.

54

601

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaus.käsitelty

Johan se kerto. Sai persettä.

• Tuo nyt ei vielä paljon kerro. Oliko hyvää persettä? Johtaako mihinkään muuhun kuin kertapanoon? itse en ainakaan näkisi että joku kertapolkaisu huono- tai edes semitasoiseen, oletettavasti jo aika käytettyyn naiseen olisi vielä mitään niin ihmeellistä että kannattaa vaivautua.

• AjatustenRein

Kaapin yllätti naisen aktiivisuus sängyssä. Suosittelen.

• Ei ole mitenkään yllättävää jos 2000-luvun nainen osoittautuu aktiiviseksi, onhan se paljon harjoitellut. Missä ketjussa kaappi avautui asiasta?

• alzheimertulossa
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei ole mitenkään yllättävää jos 2000-luvun nainen osoittautuu aktiiviseksi, onhan se paljon harjoitellut. Missä ketjussa kaappi avautui asiasta?

Miten voi olla ettet muista tai tiedä, vietät kuitenkin 24/7 tällä palstalla.

• AjatustenRein
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei ole mitenkään yllättävää jos 2000-luvun nainen osoittautuu aktiiviseksi, onhan se paljon harjoitellut. Missä ketjussa kaappi avautui asiasta?

On se.

• lihatipunen
        alzheimertulossa kirjoitti:

Miten voi olla ettet muista tai tiedä, vietät kuitenkin 24/7 tällä palstalla.

Sitä minäkin ihmettelen, koska jopa minä törmäsin ketjuun jossa "kappi" kertoi treffeistä, vaikka luin vasta eilen illalla tätä palstaa. En kyllä enää muista, missä ketjussa oli.

• Ulkonäkö-on-kemia

Naiset aina tietää 5 sekunnissa tyypistä kaiken että kannattaako sen kanssa alkaa pitempään tutustua. Se on se naamavärkki kun kertoo tyypistä kaiken.

• Mitäs minun piti kertoa?

No nainen on ihan tavallinen suomalainen nainen. Kahden lapsen äiti.

Keskusteltiin paljon ja puuhattiin myös makkarissa. Ja kyllä laitoin merkille aktiivisuuden niissä hommissa.

Ainoa huono puoli on tuo välimatka ja sit nykyinen tilanne. Että kovin kiinteää suhdetta ei voitais edes pitää. Mutta katsellaan nyt milloin seuraavan kerran nähdään. 😊

• Kuulostaa siltä että hieman laimeaksi jäi. Arvaan että sun kaltainen positiivinen ihminen ei antaisi pikkujuttujen kuten välimatkan ja muiden tilanteiden lannistaa jos olisi ollut kunnolla kipinää ja "se oikea" kyseessä. No sait sentään seksiä niin ehkä sun ajatusmaailmassa menee plussan puolelle mutta minun ajatusmaailmassa jäisi varmaan tuollainen tapaaminen kokonaisuutena miinukselle kaiken vaivannäön jälkeen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kuulostaa siltä että hieman laimeaksi jäi. Arvaan että sun kaltainen positiivinen ihminen ei antaisi pikkujuttujen kuten välimatkan ja muiden tilanteiden lannistaa jos olisi ollut kunnolla kipinää ja "se oikea" kyseessä. No sait sentään seksiä niin ehkä sun ajatusmaailmassa menee plussan puolelle mutta minun ajatusmaailmassa jäisi varmaan tuollainen tapaaminen kokonaisuutena miinukselle kaiken vaivannäön jälkeen.

No ei todellakaan jänyt laimeaksi. 😊

Koitin silloin joskus Mylmyriäkin tavatessa kertoa, että moni asia on vaikea saada sopimaan yksiin tähän ikään. Mutta ei se ihmisestä aina ole kiinni.

Kyllä yhä olen positiivinen ja sanoin tuon makkarihomman, kun se täällä tuntuu olevan niin tärkeää. Se toimi upeasti ja antoi muutakin kuin sen fyysisen ja henkisen hyvänolon. Nyt tiedän esimerkiksi, että mitä haluan naiselta siinä touhussa. Sanalla sanoen, en ole aiemmin saanut kokea moista. 😊

Mutta tavataan varmasti uudelleenkin, että ei mitään ole lakaistu maton alle. Sellainen aktiivinen parisuhde ei vaan ole käytännössä mahdollinen. Mutta eiköhän tämä ole nyt kerrottu. Minusta ihan tarkkoja yksityiskohtia en halua tonkia. Jotain saan pitää omana tietonakin. 😁

• tähänsekaappi kirjoitti:

No ei todellakaan jänyt laimeaksi. 😊

Koitin silloin joskus Mylmyriäkin tavatessa kertoa, että moni asia on vaikea saada sopimaan yksiin tähän ikään. Mutta ei se ihmisestä aina ole kiinni.

Kyllä yhä olen positiivinen ja sanoin tuon makkarihomman, kun se täällä tuntuu olevan niin tärkeää. Se toimi upeasti ja antoi muutakin kuin sen fyysisen ja henkisen hyvänolon. Nyt tiedän esimerkiksi, että mitä haluan naiselta siinä touhussa. Sanalla sanoen, en ole aiemmin saanut kokea moista. 😊

Mutta tavataan varmasti uudelleenkin, että ei mitään ole lakaistu maton alle. Sellainen aktiivinen parisuhde ei vaan ole käytännössä mahdollinen. Mutta eiköhän tämä ole nyt kerrottu. Minusta ihan tarkkoja yksityiskohtia en halua tonkia. Jotain saan pitää omana tietonakin. 😁

Niin eli nyt alat vaatimaan muiltakin naisilta samaa mitä tuolta sait? Hypergamia nostaa päätään ja kiltistä & kunnollisesta kaapista tuotapikaa muuntautuu vaativainen panomies-kaappi jolle ei mikään tavallinen nainen kelpaa, pitää olla panotieteiden maisteritar vähintään :D

Joo, pidä vaan loput omana tietona, se on ihan viisautta. En itsekään olisi udellut mutta kun etukäteen hehkutit niin tavallaan halusin kuulla toteutuiko ne hattaraunelmat? No tavallaan vissiin toteutui mutta käyttökerran myötä sinusta tuli hypergamisempi niin enpä tiedä onko se hyvä juttu loppupelissä, jatkossa vaatimattomammat panotaidot omaavat naiset ei saa sua syttymään.

Niin eli nyt alat vaatimaan muiltakin naisilta samaa mitä tuolta sait? Hypergamia nostaa päätään ja kiltistä & kunnollisesta kaapista tuotapikaa muuntautuu vaativainen panomies-kaappi jolle ei mikään tavallinen nainen kelpaa, pitää olla panotieteiden maisteritar vähintään :D

Joo, pidä vaan loput omana tietona, se on ihan viisautta. En itsekään olisi udellut mutta kun etukäteen hehkutit niin tavallaan halusin kuulla toteutuiko ne hattaraunelmat? No tavallaan vissiin toteutui mutta käyttökerran myötä sinusta tuli hypergamisempi niin enpä tiedä onko se hyvä juttu loppupelissä, jatkossa vaatimattomammat panotaidot omaavat naiset ei saa sua syttymään.

No tavallaan tuo vaatiminen kuullostaa hölmöltä. Ennemmin niin, etten tyydy vähempään enää. Ja miksi tyytyisin? Ei kenenkään tarvitse tyytyä vähempään. Se on sitten erijuttu mitä käteen näinsanotusti jää. Jokainen voi laskeskella itse mikä on tärkeää itselleen.

Täällä on naisia ja miehiä, jotka syyttävät toista sukupuolta vaikka mistä. Me ollaan vaan erilaisia. Joku on aktiivisempi joku ei.

Jaa. Ai sellaista se hypergamia on? 😊

• runkkukyylä
        Harmaaritari kirjoitti:

Etkö sä yhtään tajua, kuinka SAIRAS olet? Yritä nyt jotain omaakin elämää hankkia.

• Miksi hakea kumppania satojen kilometrien säteeltä jos välimatkan tietää ongelmaksi? Logiikka ei avaudu.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Miksi hakea kumppania satojen kilometrien säteeltä jos välimatkan tietää ongelmaksi? Logiikka ei avaudu.

Minä veikkaan että tuo välimatkaongelma nousee yleensä esiin treffien jälkeen kun on saatu, sitä ennen se ei ole este. Niin se vaan menee, ihmiset on sellaisia että ne toivoo ja kuvittelee että jos siellä vastassa on jotain oikein tajunnan räjäyttävää niin ne esteet on tehty vain voitettavaksi mutta sitten kun ei ollutkaan ja on kassit tyhjänä on helppo antaa järjen vaihteeksi puhua. En sano että ihmiset kusettaa mutta kovin loogisia ne ei ainakaan ole kumppaneita hakiessaan ja tämä koskee molempia sukupuolia.

Minä veikkaan että tuo välimatkaongelma nousee yleensä esiin treffien jälkeen kun on saatu, sitä ennen se ei ole este. Niin se vaan menee, ihmiset on sellaisia että ne toivoo ja kuvittelee että jos siellä vastassa on jotain oikein tajunnan räjäyttävää niin ne esteet on tehty vain voitettavaksi mutta sitten kun ei ollutkaan ja on kassit tyhjänä on helppo antaa järjen vaihteeksi puhua. En sano että ihmiset kusettaa mutta kovin loogisia ne ei ainakaan ole kumppaneita hakiessaan ja tämä koskee molempia sukupuolia.

Tuntuu silti aika työläältä ryhtyä etsimään kumppania satojen kilometrien päästä, logiikka ei avaudu mulle.

Kun miettii kaapin historiaa, niin hänellähän oli se edellinenkin suhde enempi sellainen pitkän välimatkan panosuhde. Eikö siitä opittu mitään?

Miksi hakea kumppania satojen kilometrien säteeltä jos välimatkan tietää ongelmaksi? Logiikka ei avaudu.

No jos on pakko saada vaan sitä naista kun naista, niin sitten varmaan oiskin epäloogista...

Mun tapauksessa taas mä katselen vähän sieltätäältä ja koen ennenkaikkea kaikkea. Nyttenkin vaikka ei tule perinteisentyyppistä parisuhdetta, niin jonkinlainen suhdehan se tästäkin poiki tulla. Kumpikin on ainakin tyytyväinen tähän.

No jos on pakko saada vaan sitä naista kun naista, niin sitten varmaan oiskin epäloogista...

Mun tapauksessa taas mä katselen vähän sieltätäältä ja koen ennenkaikkea kaikkea. Nyttenkin vaikka ei tule perinteisentyyppistä parisuhdetta, niin jonkinlainen suhdehan se tästäkin poiki tulla. Kumpikin on ainakin tyytyväinen tähän.

No onko se 400 kilometriä reissannut pimppi sen kummempi kuin lähibaarin kinkulla?

Tuntuu silti aika työläältä ryhtyä etsimään kumppania satojen kilometrien päästä, logiikka ei avaudu mulle.

Kun miettii kaapin historiaa, niin hänellähän oli se edellinenkin suhde enempi sellainen pitkän välimatkan panosuhde. Eikö siitä opittu mitään?

No en tiedä mistä olet saanut päähäsi, että panosuhde? Kyllä sitä seksiä oli sinä kyllä, mutta ei mitään vaan panoa...Mutta välimatka ei minua haittaa. Lähempätä ei ole sattunut vaan löytymään ketään juuri nyt. Enkä pidä enää naisen löytämistä kovin "projektina", vieläkin saa löytyä se oikea vaikka kotikyliltä. 😊 En ole sitoutunut mihinkään.

No onko se 400 kilometriä reissannut pimppi sen kummempi kuin lähibaarin kinkulla?

En voi kaapin kantaa tietää mutta itse oletan/tiedän että on se ainakin helpompi nin kauan kun tosiaan ei ole vakavissaan, sitten jos alkaa olemaan on se vaikeampi.

No en tiedä mistä olet saanut päähäsi, että panosuhde? Kyllä sitä seksiä oli sinä kyllä, mutta ei mitään vaan panoa...Mutta välimatka ei minua haittaa. Lähempätä ei ole sattunut vaan löytymään ketään juuri nyt. Enkä pidä enää naisen löytämistä kovin "projektina", vieläkin saa löytyä se oikea vaikka kotikyliltä. 😊 En ole sitoutunut mihinkään.

" En ole sitoutunut mihinkään. "

tuo on jo kunnon panomiehen puhetta :D

Voi olla? 😊

Mutta jokatapauksessa valitsen naisseurani itse. 😊 Niin saan hakea sitä vaikka Nepalista jos siltä tuntuu. 😂

" En ole sitoutunut mihinkään. "

tuo on jo kunnon panomiehen puhetta :D

No mun tittelit vaan lisääntyy. 😂

En voi kaapin kantaa tietää mutta itse oletan/tiedän että on se ainakin helpompi nin kauan kun tosiaan ei ole vakavissaan, sitten jos alkaa olemaan on se vaikeampi.

Pitkän välimatkan panosuhde on enempi reissaavien ukkomiesten hupia, siinähän on ideana nauttia elämästä ilman suurta kiinnijäämisen riskiä.

Poikamiehelle tuollainen satojen kilometrien matkailu seksin takia tuntuu ainakin minun mielestäni turhan suurieleiseltä.

Voi olla? 😊

Mutta jokatapauksessa valitsen naisseurani itse. 😊 Niin saan hakea sitä vaikka Nepalista jos siltä tuntuu. 😂

Älä nyt kaappi loukkaannu. Panosuhteen paras puoli on kuitenkin spontaanit tapaamiset seksin merkeissä lounastauolla, noissa pitkän välimatkan panosuhteissa pikapanot kariutuvat tuntikausien reissaamiseen.

Nepali on jo täysin absurdi idea.

No mun tittelit vaan lisääntyy. 😂

Jos joskus löydät sen "lumihiutaleesi", niin titteleistä ei tule olemaan pulaa mikäli kerrot hänelle että sinun seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämisen vuoksi on poltettu säiliöautoittain polttoainetta.

Pitkän välimatkan panosuhde on enempi reissaavien ukkomiesten hupia, siinähän on ideana nauttia elämästä ilman suurta kiinnijäämisen riskiä.

Poikamiehelle tuollainen satojen kilometrien matkailu seksin takia tuntuu ainakin minun mielestäni turhan suurieleiseltä.

tuo on aivan totta. täytyy olla samaa mieltä kuten myös tuosta toisestakin kommentistasi. Minä vaan veikkaan että kaapille tuo homma sopii siksi kun saalistaa aina uuden naisen treffeistä niin on uutuudenviehätystä. ennen treffejä varmaan on kovastikin sitoutumiskykyinen & haluinen niin nainen on helppo uittaa verkkoon ja sitten treffeillä vasta aletaan setvimään välimatkaongelmia. Ymmärrän kyllä kaappiakin ja veikkaan että aika moni mies tekee treffipuolella noin ihan jo siksi että naisten markkinat -> omalla alueella vähän naisia -> pakko laajentaa aluetta. Naiset taas viehättyy helpommin etäällä olevista kuin naapurin pojista, ainahan ne muukalaiset enemmän kiinnostaa.

tuo on aivan totta. täytyy olla samaa mieltä kuten myös tuosta toisestakin kommentistasi. Minä vaan veikkaan että kaapille tuo homma sopii siksi kun saalistaa aina uuden naisen treffeistä niin on uutuudenviehätystä. ennen treffejä varmaan on kovastikin sitoutumiskykyinen & haluinen niin nainen on helppo uittaa verkkoon ja sitten treffeillä vasta aletaan setvimään välimatkaongelmia. Ymmärrän kyllä kaappiakin ja veikkaan että aika moni mies tekee treffipuolella noin ihan jo siksi että naisten markkinat -> omalla alueella vähän naisia -> pakko laajentaa aluetta. Naiset taas viehättyy helpommin etäällä olevista kuin naapurin pojista, ainahan ne muukalaiset enemmän kiinnostaa.

Oli pakko vilkaista Joensuun väkiluku, näkyy olevan 76 000 asukasta. Sanoisin että kyllä siihen pimppiä mahtuu...

Ehkä kaapilla on omat syynsä pilluralliin, mutta näin ihan tavallisen kuluttajan näkökulmasta tarkasteltuna homma on tehty nyt vaikeimman kautta.

Tuo muukalaisten viehätys on enempi ihan tuppukylien ilmiöitä tai vähän eksoottisempien panomiesten kilpailuvaltteja. Ilmiö on todellinen.

Älä nyt kaappi loukkaannu. Panosuhteen paras puoli on kuitenkin spontaanit tapaamiset seksin merkeissä lounastauolla, noissa pitkän välimatkan panosuhteissa pikapanot kariutuvat tuntikausien reissaamiseen.

Nepali on jo täysin absurdi idea.

No siinäpä se onkin, kun en halua sellaista hetkellistä panoseuraa. Sen kyllä löytäs lähempääkin. 😊 Mutta kyllä se mun haluama seurakin voi löytyy lähempää. Ei tiedä milloin mitä sattuu vastaantulemaan. 😊

No siinäpä se onkin, kun en halua sellaista hetkellistä panoseuraa. Sen kyllä löytäs lähempääkin. 😊 Mutta kyllä se mun haluama seurakin voi löytyy lähempää. Ei tiedä milloin mitä sattuu vastaantulemaan. 😊

Joo, olenkin ymmärtänyt että sulle tuo seksi ei ole se ykkösjuttu vaan haet elämänkumppania tositarkoituksella.

Useimmiten se elämänkumppani kuitenkin kävelee vastaan ihan siinä omassa elämässä, ihan duunin, harrastusten tai jonkun muun tekemisen tiimoilta.

Nettikin lienee nykyään aika yleinen alusta parinhakuun, mutta paras lopputulos syntynee kun rajaa haun 100 kilometrin säteelle.

• Hjjtfxb

Tapasiko kaappi aiemmin exn38n ja myöhemmin Mylmyrin vai menikö se samalla käynnillä?

Jos joskus löydät sen "lumihiutaleesi", niin titteleistä ei tule olemaan pulaa mikäli kerrot hänelle että sinun seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämisen vuoksi on poltettu säiliöautoittain polttoainetta.

No niin. Eli ei kannata edes yrittää mitään vihreähenkistä siis. 😂

• Hjjtfxb kirjoitti:

Tapasiko kaappi aiemmin exn38n ja myöhemmin Mylmyrin vai menikö se samalla käynnillä?

Samallakäynnillä onnistui. 😂

No niin. Eli ei kannata edes yrittää mitään vihreähenkistä siis. 😂

Eiköhän noita vihreitä ole Joensuussakin. Liityt vaan toimintaan mukaan.

Joo, olenkin ymmärtänyt että sulle tuo seksi ei ole se ykkösjuttu vaan haet elämänkumppania tositarkoituksella.

Useimmiten se elämänkumppani kuitenkin kävelee vastaan ihan siinä omassa elämässä, ihan duunin, harrastusten tai jonkun muun tekemisen tiimoilta.

Nettikin lienee nykyään aika yleinen alusta parinhakuun, mutta paras lopputulos syntynee kun rajaa haun 100 kilometrin säteelle.

Joo. Siis voipi olla, että mulla vielä mietinnässä mitä haluan. Jotenkin sen hahmottaminen vie aikaa. Kuitenkin haluan sellaisen naisen ja hänen kanssaan sellaisen suhteen, että ei tarvia nillittää kumpaakaan jälkeenpäin yhtään.
        Ja minusta sellainen onnistuu vaan selvittämällä ja kokeilemalla.

Ehkä sitä moni luulee (minäkin), että tietää tarkkaan mitä haluaa eron jälkeen. Totuus on, että sitä on itse muuttunut ja se elämäkin on toisenlaista. Ja tännepäin ikää myös kaikenlaiset arvot ja seksi on paljon tärkeämpää kuin ulkoiset seikat.

Eiköhän noita vihreitä ole Joensuussakin. Liityt vaan toimintaan mukaan.

No sama matka sinnekin sit kuin edellisessä suhteessa. Se nainen asuu Joensuussa, en minä. 😊

Kaapin panorinkeli ulottunee Helsingistä Vaasan kautta kiertäen inariin ja sieltä takaisin itärajan tuntumaan. Melkien olisin kateellinen jos en arvelisi ylläpitoa vaivalloiseksi puuhaksi.

No sama matka sinnekin sit kuin edellisessä suhteessa. Se nainen asuu Joensuussa, en minä. 😊

Eli asustelet pienemmässä kylässä?

Sitten on ihan ymmärrettävää että katselet naista vähän etäämmältä kuin siitä omalta kylältä niitä tuttuja naisihmisiä.

Kaapin panorinkeli ulottunee Helsingistä Vaasan kautta kiertäen inariin ja sieltä takaisin itärajan tuntumaan. Melkien olisin kateellinen jos en arvelisi ylläpitoa vaivalloiseksi puuhaksi.

Joo. Hesan asemalle hurautan junalla ja kusen lähimpään tolppaan sit vaihan junaa ja käyn kusemassa Turun asemalle. Sit rannikko kylät käyn merkkaamassa ja Oulussa vois jo kääntyä takas ja tulla Itärajaa takaspäin. 😂
        Hoitakuut Eräkettu sen lapin...😂

Joo. Siis voipi olla, että mulla vielä mietinnässä mitä haluan. Jotenkin sen hahmottaminen vie aikaa. Kuitenkin haluan sellaisen naisen ja hänen kanssaan sellaisen suhteen, että ei tarvia nillittää kumpaakaan jälkeenpäin yhtään.
        Ja minusta sellainen onnistuu vaan selvittämällä ja kokeilemalla.

Ehkä sitä moni luulee (minäkin), että tietää tarkkaan mitä haluaa eron jälkeen. Totuus on, että sitä on itse muuttunut ja se elämäkin on toisenlaista. Ja tännepäin ikää myös kaikenlaiset arvot ja seksi on paljon tärkeämpää kuin ulkoiset seikat.

Niinhän se aina menee, että sitä vaan ryhtyy touhuamaan jonkun naisen kanssa yhtä ja toista, ja jossakin vaiheessa tajuaa että tässähän on hyvä kumppani vierellä.

Ei se homma välttämättä toimi niin että treffaa jonkun nettituttavuuden ja alkaa siitä väkisin vääntämään suhdetta.

• Hgffxjuu

Miten koit kaappi Mylmyrin tapaamisen? Tuntuiko samalta vai menikö tapaamiset samalla käynnillä?

Reissuhommissahan tuo on ideaali, joka kylällä oma nainen.

Tuohon suostuvat naiset vaan tuppaavat olemaan kaikki sellaista iloisensorttista naistyyppiä, ehkä ei ihan vaimomateriaalia jos kaipaa vakaata kodin hengetärtä.

• Hhghj

Vastasitkin :)
        Puhelin herjasi jotain ja luulin, ettei mennyt perille.

Eli asustelet pienemmässä kylässä?

Sitten on ihan ymmärrettävää että katselet naista vähän etäämmältä kuin siitä omalta kylältä niitä tuttuja naisihmisiä.

Joo. Ei oo 76 t ihmistä. Mutta en mä tietoisesti ole kauempaa katsonut. Miten lie lipsahtanut kauemmaks naiskanditaatit? Liekö sit kotinurkkien lyylit innokkaita kissa/koiraihmisiä tai terveellisimmillä elämäntavoilla varustettuja?

No mikälie, mut nyt en aio kesällä pitää profiilia enää. Ja jos sitä nautiskelis kesästä ihan näillä kuvioilla. 😊

• Hgffxjuu kirjoitti:

Miten koit kaappi Mylmyrin tapaamisen? Tuntuiko samalta vai menikö tapaamiset samalla käynnillä?

No mielenkiitoinen mukava nainen oli. Ihan mukava tapaaminenkin. Mitäs siitä sen kummasempaa kertois. Hyvä ystävä vieläkin. Kiva vaihtaa ajatuksia. 😊

No mielenkiitoinen mukava nainen oli. Ihan mukava tapaaminenkin. Mitäs siitä sen kummasempaa kertois. Hyvä ystävä vieläkin. Kiva vaihtaa ajatuksia. 😊

Siis Mylmyr ja exn38 on sama henkilö. 😊

Joo. Ei oo 76 t ihmistä. Mutta en mä tietoisesti ole kauempaa katsonut. Miten lie lipsahtanut kauemmaks naiskanditaatit? Liekö sit kotinurkkien lyylit innokkaita kissa/koiraihmisiä tai terveellisimmillä elämäntavoilla varustettuja?

No mikälie, mut nyt en aio kesällä pitää profiilia enää. Ja jos sitä nautiskelis kesästä ihan näillä kuvioilla. 😊

"No mikälie, mut nyt en aio kesällä pitää profiilia enää. Ja jos sitä nautiskelis kesästä ihan näillä kuvioilla. 😊"

Nuo on ne legendaariset viimeiset sanat, tuon jälkeen yleensä rysähtää. Ehkä jo tulevalla viikolla seuraasi lyöttäytyy lyyli joka saa sut unohtamaan kaiken muun, ja pian tanssitaan kaapin häitä.

Niinhän se aina menee, että sitä vaan ryhtyy touhuamaan jonkun naisen kanssa yhtä ja toista, ja jossakin vaiheessa tajuaa että tässähän on hyvä kumppani vierellä.

Ei se homma välttämättä toimi niin että treffaa jonkun nettituttavuuden ja alkaa siitä väkisin vääntämään suhdetta.

Juu. Silleen pikkuhiljalleen hyvä tulee. Ja eipä mulle huonolla naisella ja suhteella olekaan käyttöä. 😊

"No mikälie, mut nyt en aio kesällä pitää profiilia enää. Ja jos sitä nautiskelis kesästä ihan näillä kuvioilla. 😊"

Nuo on ne legendaariset viimeiset sanat, tuon jälkeen yleensä rysähtää. Ehkä jo tulevalla viikolla seuraasi lyöttäytyy lyyli joka saa sut unohtamaan kaiken muun, ja pian tanssitaan kaapin häitä.

No vannomatta paras. 😂

Juu. Silleen pikkuhiljalleen hyvä tulee. Ja eipä mulle huonolla naisella ja suhteella olekaan käyttöä. 😊

Kyllä sitäkin joskus tapahtuu, että ajaudutaan sellaiseen panosuhteeseen josta tiedetään ettei tästä mitään kumppanuussuhdetta synny.

Pidetään vain hetki hauskaa.

No vannomatta paras. 😂

Silmät ja korvat auki, se voi tapahtua koska tahansa.

Silmät ja korvat auki, se voi tapahtua koska tahansa.

Joo. No nyt on ihan hyvä tilanne. Ei ole vetoa mihinkään suuntaan. Saa katsella mitä maailma tuo vastaan. 😊

• Nainen-39.9

Aktiivinen kannattaa olla. Kesä täynnä mahdollisuuksia ei kukaan tule kotoa hakemaan panemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2059
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1217
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      176
      1108
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      793
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      693
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      29
      676
    Aihe