Minun pitäisi olla tyytyväinen elämääni, koska minulla on rakastava aviomies ja alan työpaikka (työskentelen henkilökohtaisena avustajana). Jotenkin kaikki aamut ovat vaikeita. Yleensä, kun nousen ylös ja alan petaamaan sänkyä, kurkkuun nousee limaa ja sitten se on pakko käydä "oksentamassa" pois. Somacia syön joskus, muuten en osaa sanoa mistä kyseinen reaktio johtuu. Joskus limaa ei tule ollenkaan. Mietin, voiko esimerkiksi stressi vaikuttaa tähän ja myös se, että ajattelen liikaa tulevaisuutta? Mieheni on puhunut jo kauan lapsen hankkimisesta (olemme jo molemmat 34-vuotiaita), mutta minua jotenkin askarruttaa äidiksi tulo. Poden jo nyt huonoa omaatuntoa kehostani (olen selvästi ylipainoinen enkä viihdy kehossani) ja tiedän, että liikunta ja säännöllinen ruokavalio auttavat asiaan. En pysty rentoutumaan ja päivät kulkevat kuin sumussa. Olen jatkuvasti väsynyt, vaikka nukun hyvin. Ihmisjoukot ovat yhtäkkiä alkaneet ahdistaa ja muutenkin kaikki sosiaaliset tilanteet pelottavat. Pelkään, että mokaan jotenkin ja sitten kaikki tuijottavat ja nauravat minulle. Mokata saa ja nauraa myös, sen tiedän. Tykkään ulkoilla, valokuvata ja kirjoittaa. MInulla on muutama ystävä, jolle voi onneksi puhua. Eilen ystäväni mies nukkui pois ja siitä nousi taas sellainen tunne, että mitä jos omalle miehelleni sattuisi jotain, niin selviäisinkö siitä? Jos meillä olisi lapsi, jaksaisinko hänen kanssaan yksin kotona? Olen yrittänyt mennä päivä kerrallaan ja se on auttanut jonkin verran. Mikä auttaisi?
Mikä minua vaivaa?
1
144
Vastaukset
- fdhg
Sulla tulee limaa kurkusta
joskus ei tule limaa kurkusta
mietit stressikö vaikuttaa
olet väsynyt
vähän ahdistaa
onko sulla jotain todellisia ongelmia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983