Mitä teette juhannuksena?

Kyselijä-

Onko palsta juhannus vai onko teillä muutakin elämää?

27

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihatipunen

      Palsta ei ole juhannus.

    • PalstaTrolli

      Ei kuulu teille.

    • SirCucco

      On.

    • Vois mennä muuten mattopyykille, mutta olen toipilas. Eiköhän sitä jotain keksi....vaikka roikkua täällä 😁

    • Mites ite meinaat juhannusta viettää?

      • Kyselijä-

        No eiköhän se mee insesti pornon parissa kuten muutkin illat.


      • SirCucco
        Kyselijä- kirjoitti:

        No eiköhän se mee insesti pornon parissa kuten muutkin illat.

        Isä-poika -laatuaikaa?


      • Kyselijä- kirjoitti:

        No eiköhän se mee insesti pornon parissa kuten muutkin illat.

        Vitsinäkin melko huono..


      • Kyselijä-
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Vitsinäkin melko huono..

        No ei ole vitsi. En minä harrasta insesti pornoa vaan katson sitä netistä, eikä siinäkään se ole aitoa. Valitettavasti.


      • joulukiellettävä
        SirCucco kirjoitti:

        Isä-poika -laatuaikaa?

        Yksinelävät ovat katkeria ja kateellisia.
        Heikkoluontoisia nynnymiehiä, vihaavat juhannusta ja joulua.


    • Moikkavaanjussi

      Mistäpäin Eerika on?

      • Moikkavaanjussi

        Ja miksi toipilaana siis mikä pipi?


      • Muisti.pitkä

        Se on se sama Eerika joka lupasi jo aikoja sitten näyttää pillunsa meille palstasedille, vaan eipä ole näkynyt saatana!


      • Tampereen kupeesta. Olin leikkauksessa, munasarjakasvain poistettiin ja vielä ei saa kovasti nostella.


      • 925803958039
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tampereen kupeesta. Olin leikkauksessa, munasarjakasvain poistettiin ja vielä ei saa kovasti nostella.

        Rankkoja, pysäyttäviä juttuja. Toivottavasti toipuminen etenee hyvin, kaikki menee hyvin ja keksit jotain sopivaa, mukavaa tekemistä juhannukseksi.


      • 925803958039 kirjoitti:

        Rankkoja, pysäyttäviä juttuja. Toivottavasti toipuminen etenee hyvin, kaikki menee hyvin ja keksit jotain sopivaa, mukavaa tekemistä juhannukseksi.

        Kyllä tämä tästä jo alkaa sujua. Toki se pysäyttää miettimään. Syöpä on iso sana. Sain juuri tiedon, että oli kyse rajalaatuisesta kasvaimesta, eli ajoissa päästiin leikkaamaan. Nyt vain muutama vuosi seuraillaan.
        Minä olen yksinkin viihtyvä ja rakastan tätä näkymää parvekkeeltani. Jo se riittää ja mikäpä estää menemästä kokolle. Luultavasti tuolla rannalla sellainen on.
        Viime vuonna katselin vastarannalla näkyvää kokkoa ja kuuntelin ihmisten ilakointia.
        Saattaapa tuolla saada sorsaperheenkin seurakseen 😁


      • 8475398267697
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kyllä tämä tästä jo alkaa sujua. Toki se pysäyttää miettimään. Syöpä on iso sana. Sain juuri tiedon, että oli kyse rajalaatuisesta kasvaimesta, eli ajoissa päästiin leikkaamaan. Nyt vain muutama vuosi seuraillaan.
        Minä olen yksinkin viihtyvä ja rakastan tätä näkymää parvekkeeltani. Jo se riittää ja mikäpä estää menemästä kokolle. Luultavasti tuolla rannalla sellainen on.
        Viime vuonna katselin vastarannalla näkyvää kokkoa ja kuuntelin ihmisten ilakointia.
        Saattaapa tuolla saada sorsaperheenkin seurakseen 😁

        Hienoja uutisia onneksi nuo, että rajalaatuisesta kyse. Kaikkea hyvää juhannukseesi ja muutenkin elämääsi.

        Sorsat ovat kivoja, rakastan Suomessa sitä, että kaikkialla on niin paljon luontoa, kaupungissakin ja lähiöissä, kun on rakennettu väljästi. Siinä yksi hyvä puoli ihmisten vähyydessä, mitä aina ulkomaiset vieraat ihmettelevät, niin paljon vihreää, väljää rakentamista ja vähän ihmisiä (muulloinkin kuin juhanuksena). Ja niin turvallista.


      • 8475398267697 kirjoitti:

        Hienoja uutisia onneksi nuo, että rajalaatuisesta kyse. Kaikkea hyvää juhannukseesi ja muutenkin elämääsi.

        Sorsat ovat kivoja, rakastan Suomessa sitä, että kaikkialla on niin paljon luontoa, kaupungissakin ja lähiöissä, kun on rakennettu väljästi. Siinä yksi hyvä puoli ihmisten vähyydessä, mitä aina ulkomaiset vieraat ihmettelevät, niin paljon vihreää, väljää rakentamista ja vähän ihmisiä (muulloinkin kuin juhanuksena). Ja niin turvallista.

        Hyvää juhannusta myös sinulle ja elämääsi myös.
        meiilä on kuljeksinut kettu tässä lähipiirissä, olen sen itsekin kerran illan hämyssä nähnyt. Se on ilmeisesti kapinen ja nyt huonossa kunnossa. Surullista ja toisaalta jännää kuinka ihmiset seuraavat sen elämää ja ovat huolissaan sen kunnosta. Tuntuu jotenkin hyvältä, että huoli on yhteinen eläimenkin puolesta.


    • juhan.nussimaa

      Teen juhannussimaa

      • Juhan.jälkiliukkaat

        Minä nautin juhannussimasta.


      • SirCucco
        Juhan.jälkiliukkaat kirjoitti:

        Minä nautin juhannussimasta.

        Poijat aatteli sit kimpassa pääministerin vaimoa...?


      • rivo.ritva
        SirCucco kirjoitti:

        Poijat aatteli sit kimpassa pääministerin vaimoa...?

        Mä sulle juhan nussimat pääministerin vaimot näytän


    • Munaotus

      Panen naista ja juon olutta juhannuksena.

    • pillujen--asiantuntija

      Vähänläntä rakkaani 164cmMies lupasi soittaa minulle juhannuskipaleita hanurillaan. Melkoista törinää luvassa.

    • tgbhn

      Jos tulee tilaisuus, niin ajattelin kysyä lähtisikö eräs espanjatar seuraksi jonnekin. Muutoin taitaa mennä kotona puuhastellessa.

    • Juoppo-ätmi

      Ryyppään kotona ja käyn kalassa

    • 8457392873

      Maalle menee nuoripari ystävineen, me vanhat laiskottelemme kotona (nuoret joutuvat pinoamaan ison kasan polttopuita). Käymme paljussa ystävien luona, syömme perinteiset juhannusherkut (grilliherkkuja, vihreä yrttikastike Grüne Sosse ja uusia perunoita) ja varmaan tulee juotua useampana päivänä myös kuivaa kuohuvaa. Loma alkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe