Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen vaikka pystyn kyllä puhumaan järkeviäkin asiota jos toinenkin puhuu. Arvostaisin miehessä kyllä näitä piirteitä ,mutta minusta kiinnostuvat vain samankaltaiset kuin itse olen eli sellaisia puheliata joiden kanssa puhutaan yhtä aikaa ja heistä tulee usein kavereitani, mutta minkäänlaista suhdetta ei synny.
Olen miettinyt että minunlaisellani naisella ei oikein taida olla markkinat.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia?
4
313
Vastaukset
Juu, ei sitä, kun ei ne järkevät miehet tajua, että ne sun kaverit on sun kavereita. Järkevät miehet ei oo kavereita naisten kanssa. Saman ongelman kanssa tuskailen. Tai siis usein kyllä joku näistä kaverimiehistä ihastuu tai väittää ihastuneensa minuun, muttakö mie en tunne semmosta heitä kohtaan... Yks on ihan ketun hyvä ystävämies kyllä. Se ei yrittele mittää ja kertoo kaikki naisasiat mulle, vaikkei se oo ees homo. :). Mieki sitte sille kerron, jos oon saanu mulukkua :) se ainai onnittellee.
- asfdvab
"Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen"
- no niinhän ne kaikki naiset on :), no problem. - Mr.Tuomio
Varmasti oot järkevä ja kaikenlisäks vielä surkimus?
- äärimmäisen-ruma
Oikeasti se on pelkkä ULKONÄKÖ joka kaiken ratkaisee. Jos olet kaunis niin luonteella ei juuri mitään väliä ja jos tavallinenkaan niin silloinkin on mahdollsiuus saada normaali elämä ja parisuhde. Ei miehet ole naisessa muusta kiinnostuneita kuin ulkonäöstä, kaikki se muu luone ym. höpinä on vain jonkinlaista lohdutusta niille rumemmille, vaikka todellisuus on ihan muuta ja tämän olen nähnyt 50 vuotisen elämäni aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1721070Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763