Onko minulla mitään mahdollisuuksia?

iieeoorwo

Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen vaikka pystyn kyllä puhumaan järkeviäkin asiota jos toinenkin puhuu. Arvostaisin miehessä kyllä näitä piirteitä ,mutta minusta kiinnostuvat vain samankaltaiset kuin itse olen eli sellaisia puheliata joiden kanssa puhutaan yhtä aikaa ja heistä tulee usein kavereitani, mutta minkäänlaista suhdetta ei synny.
Olen miettinyt että minunlaisellani naisella ei oikein taida olla markkinat.

4

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, ei sitä, kun ei ne järkevät miehet tajua, että ne sun kaverit on sun kavereita. Järkevät miehet ei oo kavereita naisten kanssa. Saman ongelman kanssa tuskailen. Tai siis usein kyllä joku näistä kaverimiehistä ihastuu tai väittää ihastuneensa minuun, muttakö mie en tunne semmosta heitä kohtaan... Yks on ihan ketun hyvä ystävämies kyllä. Se ei yrittele mittää ja kertoo kaikki naisasiat mulle, vaikkei se oo ees homo. :). Mieki sitte sille kerron, jos oon saanu mulukkua :) se ainai onnittellee.

• asfdvab

"Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen"
      - no niinhän ne kaikki naiset on :), no problem.

• Mr.Tuomio

Varmasti oot järkevä ja kaikenlisäks vielä surkimus?

• äärimmäisen-ruma

Oikeasti se on pelkkä ULKONÄKÖ joka kaiken ratkaisee. Jos olet kaunis niin luonteella ei juuri mitään väliä ja jos tavallinenkaan niin silloinkin on mahdollsiuus saada normaali elämä ja parisuhde. Ei miehet ole naisessa muusta kiinnostuneita kuin ulkonäöstä, kaikki se muu luone ym. höpinä on vain jonkinlaista lohdutusta niille rumemmille, vaikka todellisuus on ihan muuta ja tämän olen nähnyt 50 vuotisen elämäni aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 108
      5941
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe