Ulkopuolinen omien joukossa

Ahdistaa

Niin monesti huomannut olevani ulkopuolinen oman perheen keskuudessa.Ainut siskoni saa huomiota,häntä autettu monin tavoin.Oma osani on saada osakseni arvostelut,haukut ja mitätöinnit vanhemmiltani.En kuulema osaa mitään,en kelpaa kellekään jne.Ja vielä kun ystäviäni haukutaan,alkaa vähemmästäkin ahdistamaan.En edes jaksa ymmärtää miten minä olen se jota kohdellaan näin.

5

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhakääpä2

Oletan että sinä olet jo aikuinen ihminen ja asut omillasi.
      Ei aikuisten ihmisten ole pakko olla niin kiinni toisissaan jos seura ei miellytä.

Kun vanhempasi arvostelevat sinua syyttä, sinuna sanoisin heille seuraavasti: "kiitos moitteista, mielestäni en ole ansainnut teiltä tuollaista käytöstä osakseni. Minä lähden nyt omaan kotiini ja tulen seuraavan kerran käymään vasta sitten kun teillä on jotain positiivista sanottavaa minulle. Heippa." Ja ei muuta kuin ovi perässä kiinni.

Etkä soittele etkä käy ennen kuin pyytävät anteeksi.
      Jos soittavat ja arvostelevat yhä, sanot, että hei, pientä kunnioitusta please, palataan asiaan sitten kun osaatte ensin pyytää anteeksi.

Kyllähän vanhempien pitää osata kannustaa ja arvostaa lapsiaan.
      Ja sama päinvastoin, myös lasten pitää kunnioittaa vanhempiaan.

• Yleinen_ongelma

Kaltaisiasi ihmisiä on PALJON. Oma perhe kohtelee huonosti. Mene Youtubeen, laita halusanaksi "dysfunctional family". Kuuntele ja alat tajuta, mistä on kyse. jos et ole hyvä englannissa, kuuntele, ja sinusta tulee hyvä englannissa. Saat vastauksesi ongelmaasi.

• Riitaterapeutti666

Tiiän tunteen... itel sama et perhe vaa antaa huomion veljelle. Mutta vaik tää elämä on tälläst nik kai se on vaa pakko jatkaa elämistä vaikna sitten ilman perhettä vaikka se kui vaikeet oliski

• mekkk

Nostappa kissä pöydälle ja sanot kerran ja kunnolla että et siedä enää minkäänlaista negatiivistä sanomista ja jos ei muuten usko niin sanot että vedän heti turpiin sitä joka vituilee niin loppuu muuten lyhyeen se negatiivinen sanomianen.

• nhghhh

Tulet aina tuntemaan olosi yksinäiseksi seurassa missä empatia puuttuu. Parempi olla yksin kuin ikävässä seurassa. Tuollaisia perheitä on enemmän kuin uskoisitkaan. Jos tulee paha mieli, niin älä mene kylään. Jos siis et asu kotonasi. Jos asut, niin yritä päästä omaan asuntoon mahdollisimman nopeesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe