Vein vanhan Primeran ritsan käsijarrun säätöön kun katsastus meni muuten läpi. Äijä sanoi, että ei oo tosiaan iso juttu ja iltapäivällä voi hakea pois.
Minä sitten iltapäivällä ihmettelemään 389€ kokonaishintaa niin äijä ilmoitti vaihtaneensa kaikki jarruosat kun oli kuulemma niin huonot, vähän siinä ääneen ihmettelin miten ne jarrut oli jo muuten mennyt leimasta läpi jos ne kerta oli niin huonot?!
Seuraava ihmetys oli laskussa olleet polttimoiden vaihdot, juurihan ne olin itse vaihtanut? Äijä ilmoitti löytäneensä katsastuslapun autosta ja korjanneen siinä lukevat korjauskehoitukset. Mitä .ittua?! Kerroin etten aio maksaa polttimoista, jotka olin jo itse korjannut, niin äijä sanoi että "eihän se ole montaa euroa laskun summassa".. MITÄ .ITTUA?!?!
No sanoin, että en maksa niitä niin äijä löi koko hinnan korttilukijaan ja jäi tuijottamaan Kummelista tutulla "tonnin seteli"- ilmeellä.. mä möykkäsin äijälle kymmenen minuuttia ja haukuin koko korjaamon pystyyn ja suksin laskun maksettua helvettiin siitä sikalasta ja lupasin varoittaa kaikkia kyseisestä touhusta.
Varokaa siis väsynyttä junttia ja hänen puolalaisia työntekijöitään, koska siellä vedetään asiakasta hanuriin!
Jormakan korjaamo Korsossa / varokaa!
7
4886
Vastaukset
- RMB54
Asiakas maksaa vain sen minkä on tilannut. Kirjallinen sopimus tilatuista töistä on liikkeen etu. Jos lisätöitä ilmenee, on asiasta sovittava vaikka puhelimitse asiakkaan kanssa. Mikäli lisätöistä ei ole sovittu mitenkään, on asiakas vahvoilla riitatapauksissa.
- Anonyymi
Kannttaa kiertää kaukaa moinen korjamo.
- Anonyymi
Onkohan tuota korjaamoa edes enää olemassa viisi vuotta myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuota korjaamoa edes enää olemassa viisi vuotta myöhemmin.
On se vielä olemassa, asun itse siis Korsossa.
- Anonyymi
Sama mieltä...oli jo kokemusta
- Anonyymi
Auto-Jubil: Autoni pysyi nosturilla ylhäällä siihen saakka kunnes olin maksanut 600 € yhden jarruputken vaihdosta.
En kysynyt hintaa etukäteen, joten maksoin enemmän kuin oletin hinnan olevan. - Anonyymi
Hyvinhän tuo toimii, ei mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883