Jormakan korjaamo Korsossa / varokaa!

PrimeranArvoTuplattiin

Vein vanhan Primeran ritsan käsijarrun säätöön kun katsastus meni muuten läpi. Äijä sanoi, että ei oo tosiaan iso juttu ja iltapäivällä voi hakea pois.
Minä sitten iltapäivällä ihmettelemään 389€ kokonaishintaa niin äijä ilmoitti vaihtaneensa kaikki jarruosat kun oli kuulemma niin huonot, vähän siinä ääneen ihmettelin miten ne jarrut oli jo muuten mennyt leimasta läpi jos ne kerta oli niin huonot?!
Seuraava ihmetys oli laskussa olleet polttimoiden vaihdot, juurihan ne olin itse vaihtanut? Äijä ilmoitti löytäneensä katsastuslapun autosta ja korjanneen siinä lukevat korjauskehoitukset. Mitä .ittua?! Kerroin etten aio maksaa polttimoista, jotka olin jo itse korjannut, niin äijä sanoi että "eihän se ole montaa euroa laskun summassa".. MITÄ .ITTUA?!?!
No sanoin, että en maksa niitä niin äijä löi koko hinnan korttilukijaan ja jäi tuijottamaan Kummelista tutulla "tonnin seteli"- ilmeellä.. mä möykkäsin äijälle kymmenen minuuttia ja haukuin koko korjaamon pystyyn ja suksin laskun maksettua helvettiin siitä sikalasta ja lupasin varoittaa kaikkia kyseisestä touhusta.
Varokaa siis väsynyttä junttia ja hänen puolalaisia työntekijöitään, koska siellä vedetään asiakasta hanuriin!

7

4886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RMB54

Asiakas maksaa vain sen minkä on tilannut. Kirjallinen sopimus tilatuista töistä on liikkeen etu. Jos lisätöitä ilmenee, on asiasta sovittava vaikka puhelimitse asiakkaan kanssa. Mikäli lisätöistä ei ole sovittu mitenkään, on asiakas vahvoilla riitatapauksissa.

• Anonyymi

Kannttaa kiertää kaukaa moinen korjamo.

• Anonyymi

Onkohan tuota korjaamoa edes enää olemassa viisi vuotta myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuota korjaamoa edes enää olemassa viisi vuotta myöhemmin.

On se vielä olemassa, asun itse siis Korsossa.

• Anonyymi

Sama mieltä...oli jo kokemusta

• Anonyymi

Auto-Jubil: Autoni pysyi nosturilla ylhäällä siihen saakka kunnes olin maksanut 600 € yhden jarruputken vaihdosta.

En kysynyt hintaa etukäteen, joten maksoin enemmän kuin oletin hinnan olevan.

• Anonyymi

Hyvinhän tuo toimii, ei mitään valittamista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe