Mieluummin olen pilkattu "hurmahenki",

Jeesus.pelastaa

kuin herjaaja ja pilkkaaja ja rienaaja, sillä pilkkaajat EIVÄT PERI Taivasten Valtakuntaa!
Jeesus pelastaa!
Jeesus on valtavan ihana!

103

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus.pelastaa

      "eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
      1Kor 6:10

    • Palstalainen

      Ei Teuvon ja ateistien solvauksista kannata välittää. Ainahan sellaisia ihmisiä on ollut Raamatunkin mukaan.

      • 2.palstalainen

        Kannattaako siis pyrkiä kirjoituksissaan samanlaiseen hartauteen, kuin kyseinen kirjoittaja (t)

        "Paskat Teuvo!"

        "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

        "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

        "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

        "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

        "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

        "Haista pitkä paska valehtelija."

        "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

        "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

        "piiitkä paska
        Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

        "Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
        Sillä ne ovat syvältä perseestä."

        "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

        "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

        "Olet kyrpäJooseppi."

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

        "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
        Onnitelkoot ken haluaa ."

        "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
        Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

        "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

        "Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

        "Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

        "Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."


      • Ettäsillätavalla
        2.palstalainen kirjoitti:

        Kannattaako siis pyrkiä kirjoituksissaan samanlaiseen hartauteen, kuin kyseinen kirjoittaja (t)

        "Paskat Teuvo!"

        "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

        "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

        "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

        "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

        "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

        "Haista pitkä paska valehtelija."

        "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

        "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

        "piiitkä paska
        Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

        "Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
        Sillä ne ovat syvältä perseestä."

        "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

        "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

        "Olet kyrpäJooseppi."

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

        "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
        Onnitelkoot ken haluaa ."

        "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
        Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

        "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

        "Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

        "Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

        "Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

        Tuosta Teuvon kokoelmasta ei voi muuta päätellä kuin että Teuvo on ERITTÄIN KATKERA ja oikein möyhii katkerassa sapessaan!


      • Kertoisitko
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Tuosta Teuvon kokoelmasta ei voi muuta päätellä kuin että Teuvo on ERITTÄIN KATKERA ja oikein möyhii katkerassa sapessaan!

        Mitä tuollaisten kommenttien kirjoittajasta voi päätellä? :-)


      • Ettäsillätavalla
        Kertoisitko kirjoitti:

        Mitä tuollaisten kommenttien kirjoittajasta voi päätellä? :-)

        Kaikki pilkka on väärin.


      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä!


    • TeuvoOnHurmahenki

      Härskiydessään Teuvo on vertaansa vailla. Hän itse on hurmahenkien hurmahenki ja syyttää siitä toisia.
      Hurmahenkisyyteen juuri kuuluu Raamatun totuuksien lokaa polkeminen ja uhriveren korvaaminen jollakin teolla, omalla teolla jolla armon merkitys mitätöidään.

    • Ettäsillätavalla

      Mitäpä Teuvon pilkasta? Sama kuin hyttysen ininä.

      • Tuleeko.vastausta

        Mikset vastannut nimimerkin "Kertoisitko" kysymykseen, etkö ymmärtänyt kysymystä, vai...???


      • Murhapolttoko
        Tuleeko.vastausta kirjoitti:

        Mikset vastannut nimimerkin "Kertoisitko" kysymykseen, etkö ymmärtänyt kysymystä, vai...???

        Kirjoittaja on erittäin älykäs, sitä se kertoo.


      • Ei.epäilystäkään
        Murhapolttoko kirjoitti:

        Kirjoittaja on erittäin älykäs, sitä se kertoo.

        Tästäkin kommentistasi käy "älykkyytesi" hyvin selville:-)


      • Panee.vaan.miettimään
        Murhapolttoko kirjoitti:

        Kirjoittaja on erittäin älykäs, sitä se kertoo.

        Eikö tuollaista, kuin nimimerkki "Murhapolttoko" ole riskialtista pitää irrallaan, kun hän omasta mielestään kuvittelee olevansa, jopa älykäs.


      • Niinkökökö
        Ei.epäilystäkään kirjoitti:

        Tästäkin kommentistasi käy "älykkyytesi" hyvin selville:-)

        Montako kirjoittajaa sinun mielestäsi tällä palstalla on? Kaksiko?


      • Buahhahaa.naurattaa
        Niinkökökö kirjoitti:

        Montako kirjoittajaa sinun mielestäsi tällä palstalla on? Kaksiko?

        Naurettava kommentti:-)


    • violaluna17

      Joo. Joko hulluja tai juoppoja ,jotka noin kirjoittaa. Tai molempia. Olen jo ihmetellykin mikä tämänk7n palstan tarkoitus oikein on. Pelkkää ilkeilyä vain ,aina. Ei tätä jaksa lukea,!

      • Pitkäänpalstalla

        Täältä on useimmat järkevät kirjoittajat kaikonneet jatkuvan herjan takia.


      • Ikäväkyllävalitettavasti
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Täältä on useimmat järkevät kirjoittajat kaikonneet jatkuvan herjan takia.

        Vaikka yksi herjaaja lähti, niitä kyllä jäi vielä kotitarpeiksi.


      • Lähtikösittenkään
        Ikäväkyllävalitettavasti kirjoitti:

        Vaikka yksi herjaaja lähti, niitä kyllä jäi vielä kotitarpeiksi.

        TEUVO ILMOITUS LÄHDÖSTÄ ON VAIN YKSI HÄNEN LUKEMATTOMISTA VALHEISTAAN


      • Hyvinmahdollista
        Lähtikösittenkään kirjoitti:

        TEUVO ILMOITUS LÄHDÖSTÄ ON VAIN YKSI HÄNEN LUKEMATTOMISTA VALHEISTAAN

        Se on mahdollista.


      • Ettäsillätavalla
        Lähtikösittenkään kirjoitti:

        TEUVO ILMOITUS LÄHDÖSTÄ ON VAIN YKSI HÄNEN LUKEMATTOMISTA VALHEISTAAN

        Siltä tosiaankin näyttää. Teuvo jatkaa kirjoittamistaan, nyt tosin puskasta, vaikka hän aina halveksi voimakkaasti puskakirjoittajia.


      • Teuvoontuuliviiri
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Siltä tosiaankin näyttää. Teuvo jatkaa kirjoittamistaan, nyt tosin puskasta, vaikka hän aina halveksi voimakkaasti puskakirjoittajia.

        Teuvo löytää aina porsaanreiän itselleen.


      • Ettäsillätavalla
        Teuvoontuuliviiri kirjoitti:

        Teuvo löytää aina porsaanreiän itselleen.

        Ja tämä ihminen kutsui toisia tekopyhitetyiksi! HAH!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

      • Harvinainen.helmi

        No, voi jumalauta tuota loruapa ei ole ennen kuultukaan:-)


    • violaluna17

      Autuas se ihm7nen,joka ei vaella jumalattomain neuvossa,eikä astu syntisten teitä,eikä istu,kussa pilkkaajat istuvat. Ps. 1 jae 1.

      • Juurikinniin

        Se on juurikin niin!


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Jeesusarmahtaa

      Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

      • Huomattuon

        Hurmahenget jatkavat yöllä!


    • Niinsevaanonpi

      Aamen! Niin se on!

    • Kysyväinen

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."

      Onko Paavolan kirkossa vielä jalkapuu ja kaularaudat?

    • Jeesusarmahtaa

      Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

    • Kevytahdistus

      Sinä pilkattu, älä pelkää.
      "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Jeesusarmahtaa

      Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.

    • Jeesusarmahtaa

      Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."

    • Pilkkaloppuukerran

      Teuvo pilkkaa vain aikansa, ei enempää.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

    • Jeesusarmahtaa

      Pilkalla ei ole mitään merkitystä, kun Jumalan Taivas on määränpäänä.

      • AhtaanPortinRitari

        Teuvo saa tyydytystä vastaamalla omiin postauksiinsa, joten annetaan teuvolle oikein isän kädestä:

        Niin kuin teuvo tuli ennen jeesusta.

        Se alkoi silloin joskus 80 -luvulla, kun teuvo oli komia inttipoika ja vähän ottanut ehtoollisviiniä. Silloin Teuvo sai näyn, jossa pyhä henki tuli kivuliaasti teuvon ahtaaseen porttiin. Tästä päivästä lähtien Teuvo on omistanut elämänsä, Jumalansa seuraavalle tulemiselle.

        Ja tätä samaa ilosanomaa hän pyrkii jakamaan teille muille, teuvon mielestä hieman ahdasmielisille. Ketkä eivät suostu ottamaan herraa sisäänsä, niin kuin teuvo on herraa ottanut ja herralleen antanut.

        Voi teuvoa. Kumpa joku suostuisi teuvon ilosanoman, mukisematta nielemään.
        Se olisi teuvolle onnen päivä.

        Tässä todellisuudessa teuvo on antaja ja te muut ottajia.
        Annate teuvon survaista ahtaaseen porttiinne, niin kuin herra on survaissut ennen teuvoa.


      • Huhhuijaakkaa
        AhtaanPortinRitari kirjoitti:

        Teuvo saa tyydytystä vastaamalla omiin postauksiinsa, joten annetaan teuvolle oikein isän kädestä:

        Niin kuin teuvo tuli ennen jeesusta.

        Se alkoi silloin joskus 80 -luvulla, kun teuvo oli komia inttipoika ja vähän ottanut ehtoollisviiniä. Silloin Teuvo sai näyn, jossa pyhä henki tuli kivuliaasti teuvon ahtaaseen porttiin. Tästä päivästä lähtien Teuvo on omistanut elämänsä, Jumalansa seuraavalle tulemiselle.

        Ja tätä samaa ilosanomaa hän pyrkii jakamaan teille muille, teuvon mielestä hieman ahdasmielisille. Ketkä eivät suostu ottamaan herraa sisäänsä, niin kuin teuvo on herraa ottanut ja herralleen antanut.

        Voi teuvoa. Kumpa joku suostuisi teuvon ilosanoman, mukisematta nielemään.
        Se olisi teuvolle onnen päivä.

        Tässä todellisuudessa teuvo on antaja ja te muut ottajia.
        Annate teuvon survaista ahtaaseen porttiinne, niin kuin herra on survaissut ennen teuvoa.

        On teillä tutkamiehillä jutut.


    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesus on hyvä

      • Aamenaameaamen

        Aamen!


    • Aamenaamenaamen

      Täällä kristityt kantavat enemmän tai vähemmän pilkatyn osaa, mutta perillä Isän luona kaikki on hyvin!

      • Sama.se.on.lopputulos

        Miktä"pilkatyn" osaa, itsehän te täällää hekumoitte, kuinka toisenmieliset joutuu kuolemansa jälkeen ikuiseen kidutukseen, heh heh.


      • Varoittava
        Sama.se.on.lopputulos kirjoitti:

        Miktä"pilkatyn" osaa, itsehän te täällää hekumoitte, kuinka toisenmieliset joutuu kuolemansa jälkeen ikuiseen kidutukseen, heh heh.

        Siinähän sinä taas pilkkasit. Etkö itse huomannut?
        Itse en hekumoi helvetillä, mutta suren, että sinne halutaan varoituksista huolimatta.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Varoittava kirjoitti:

        Siinähän sinä taas pilkkasit. Etkö itse huomannut?
        Itse en hekumoi helvetillä, mutta suren, että sinne halutaan varoituksista huolimatta.

        Niinpä!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesukseenluottava

      Hyvä valinta!

    • Juurikinniin

      Juurikin näin.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Sinutkin.hän.näkee

      Jeesus näkee kaiken.

      • Siinäpä.kattelee

        Entä sittenn. Pöydällä oleva viinapullokin on ostettu maksettu ja melkein juotu,
        että ei siinäkään pitäisi olla jollain Jeesuksella mitään sanottavaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta minä turvaan sinun armoos: minun sydämeni riemuitsee, ettäs niin mielelläs autat: minä veisaan Herralle, että hän minulle niin hyvästi tekee.

      • Vaihda.harrastusta

        Mitä sinä noilla lapsellisilla lässytyksilläsi tahdot sanoa, et varmaan mitään.


      • No.onko
        Vaihda.harrastusta kirjoitti:

        Mitä sinä noilla lapsellisilla lässytyksilläsi tahdot sanoa, et varmaan mitään.

        Onko sinulla mitään järkevää sanottavaa? Vain herjoja heittelet!


      • Niinpäsonkin
        No.onko kirjoitti:

        Onko sinulla mitään järkevää sanottavaa? Vain herjoja heittelet!

        Se on kakara.


    • AamenkiitosJeesus

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • voittoonelämälle

      Taitaa olla totta.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • Senkunvaansanovat

      Mitäpä sillä on väliä, mitä muut sanovat.

    • Hyväneaeka

      No voe tokkiisa! Hyväne aeka kuitennii!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    • Siittä.vaan

      Pilkkaajat saavat aikansa räähkäillä.

      • Sen.näkee.sitten

        Kuinkas varmoilla pohjilla kuvittelet itse olevasi:)


      • Jeesus.on.uskollinen
        Sen.näkee.sitten kirjoitti:

        Kuinkas varmoilla pohjilla kuvittelet itse olevasi:)

        Tosi vahvoilla. Jeesus ei petä, eikä hylkää.


      • Se.on.varmaa
        Sen.näkee.sitten kirjoitti:

        Kuinkas varmoilla pohjilla kuvittelet itse olevasi:)

        Pilkkaajien käy finaaleissa varmasti huonosti!


      • Näin.on.näreet
        Se.on.varmaa kirjoitti:

        Pilkkaajien käy finaaleissa varmasti huonosti!

        Älä esitä noin varmoja mielipiteitä asioista, joista et mitään tiedä.


    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • Kysyväinen

      Etkö voisi jollakin nimimerkillä herjata ja vihata itseäsi, jotta voisit ylpeillä taivastilisi kasvamisesta, kuten pois jahtaamasi entinen ystäväsi:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Sen, minkä teet toisille, tee se myös itsellesi.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.

      • Päässä.laskien

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

    • Eikiitosjeesus

      Se mitään pelasta. Vihtaasi on kustu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe