Avomiehestä

ZErkku

Voiko parisuhteessa kyllästymistä parantaa? Mies on jo aiemmin puhunut kyllästymisestä. Syksyllä ite heitin puheen erosta, suhteessa tuli kriisi sillon ja se sai puolisoni murtumaan. On jatkettu tähän asti ja nyt itestä alkaa tuntumaan, että mies haluaa elää toisen naisen kanssa. En usko pettäneen, mutta luulen että olen liian hiljainen ja epäsosiaalinen sille. Mulla ei oo siis kavereita ja mies kyllä saa heti facebookiin kavereita töistä ja sitä pyydetään yhteisiin tapahtumiin.
Miehellä on mustasukkaisuutta ja sitä on petetty, olen ymmärtänyt sitä ja perunut omia juttuja sen takia.
Ahistaa kun mies ei puhu ja on muuttunut kylmemmäksi mulle. Itse en haluis erota mutta en jää roikkumaankaan kehenkään. Välillä tuntuu että tää vaan on sitä roikkumista että kumpikaan ei haluis jäähä yksin.

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin8666

Mulla sama juttu, tavallaan ollaan erottu mut sit toisaalta rakastetaan kuitenkin vielä toisiamme ja haluittais olla yhdessä, mutta vaikeaa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5089
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4529
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1747
    5. 91
      1422
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      81
      1388
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe