Voiko parisuhteessa kyllästymistä parantaa? Mies on jo aiemmin puhunut kyllästymisestä. Syksyllä ite heitin puheen erosta, suhteessa tuli kriisi sillon ja se sai puolisoni murtumaan. On jatkettu tähän asti ja nyt itestä alkaa tuntumaan, että mies haluaa elää toisen naisen kanssa. En usko pettäneen, mutta luulen että olen liian hiljainen ja epäsosiaalinen sille. Mulla ei oo siis kavereita ja mies kyllä saa heti facebookiin kavereita töistä ja sitä pyydetään yhteisiin tapahtumiin.
Miehellä on mustasukkaisuutta ja sitä on petetty, olen ymmärtänyt sitä ja perunut omia juttuja sen takia.
Ahistaa kun mies ei puhu ja on muuttunut kylmemmäksi mulle. Itse en haluis erota mutta en jää roikkumaankaan kehenkään. Välillä tuntuu että tää vaan on sitä roikkumista että kumpikaan ei haluis jäähä yksin.
Avomiehestä
ZErkku
1
216
Vastaukset
- yksin8666
Mulla sama juttu, tavallaan ollaan erottu mut sit toisaalta rakastetaan kuitenkin vielä toisiamme ja haluittais olla yhdessä, mutta vaikeaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135015Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433665Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351937
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee441827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175