Harvoin ja hyvää.. S..i, ikävä jäi.
Vastaukset 12
- Loukkaannuinviesteistä
Anteeks
- Onpahuvittavaa
Joku se jaksaa täälläkin anonyymina suhteitaan selitellä ja päättää:)
- Eiunohduei
Tappelit nenän lyttyyn.
- Kukaleikkiinryhtyy
Mieti ei loppujen lopuksi mitään. Sen hetken leikimmisen aikana oltiin ihastuneita. Mutta tämä jälkipeli vie mehut. Se kerronko sille on mun päätös samoin se mitä kerron. Joten mitä menetettiin korkeintaan se salaisia hetkiä ja jännitystä ei muuta mielestäni. Hyvin hoidettiin ei jääty kiinni. Joten ole rauhassa. Poistin sen viestin ei sitä nähnyt. Et jäänyt kiinni edes siitä. Toki kerroin sen toisella tavalla ja annoin ymmärtää muuta. Nyt kun aikaa kulunut uskallan sen kertoa täällä. Älä huoli salassa olet eikä sinusta tiedä kukaan. Saat olla rauhassa.
- Higland
Noin sitä pitää. Tosin et taida olla avioSuvini lasaretissa. Päässyt elämään.
- minttumaaari
kuka se idiootti täällä kirjoittelee ihmettelen vain.
- persiljapekka
katso peiliin niin voit vaikka tunnistaa sen idiootin.
- kestän
Niin jäi
- mietipäsitä
Niin jäi
- mietipäsitä
Petturit
Nyt tiedän
- kuyftyfuy
eihän tässä ole mitään järkeä.
- eerikaeipääsetaivaaseen
Me vain menetettiin toisemme, niin ei edes pitänyt käydä, ei sen alun perusteella, meidän piti olla vain me kaksi,sitten kaikki muuttui, Sinä muutuit ja elämäsi muuttui,mutta minä halusin pitää oman elämäni, enhän minä edes tiedä mitä Rakkaus on =( S...si <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47911
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547