Rap

LED

On Perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helppoa koneella tehtyä musiikkia = ei tarvii taittoo pellet
Nastoja päivänjatkoja itse kullekkin räppärille, ketkä huomenna saavat tietää ikävän asian. :/

14

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SHV

      Aivan samaa mieltä... MUAHHAHHAAA!!

      • the answer

        aika mielipidekysymys, itse en kestä kuunnella hevivingutusta sekuntiakaan


    • wassaap

      Voihan räppiä tehdä helposti, kuten heviä, tai mitä tahansa muutakin musiikkia! On vain eri asia
      miten musiikin saa kuulostamaan hyvältä. Periaatteessa räpin tekoon tarvitsee vain yksinkertaisen musiikinteko-ohjelman ja mikin millä setit heittää nauhalle.
      Biitin teko on helppoa ensin tehdään komppi ja sitten erilaisia ääniä. Sitten kun biitti on valmis kirjoittaa vain jotkut riimit ja painaa recciä. Mutta miten sen saa kuulostamaan hyvältä?
      Pitää harjoitella biitin tekoa paljon, ja parempi olisi jos olisi hyvät laitteet, riimit eivät alussa ole mitään laatukamaa (sanoja jotka rimmaavat pistetään peräkkäin...) Tarvitsee muutaman vuoden ennen kuin saa tehtyä edes kohtalaisen hyvää riimiä jnejnejne.

      Heviäkin varten tarvitsee vain muutaman soittimen, soittaa niillä ja joku laulaa päälle, en jaksa koko projektia selittää...


      Se ei ole siinä kuinka helppoa musiikki on tehdä vaan osaako sitä tehdä.

      • LED

        ikävä pilata ilosi, mutta ainoastaan rap tehdään helposti, KONEILLA!!! heavya tai metallia ei tehdä koneilla ja niissä tarvitaan taitoa, toisin kuin räpissä. ei kukaan räppäri osaa laulaa niin hyvin kuten esimerkiksi Tom Araya... räppi on turhanpäiväistä jankutusta jota ei kestä sekuntiakaan! räppi on vain perseestä, eikä siinä tarvita taitoa... räp on lähinnä vain sellaista että ensin biisi alkaa "yo motherfucker.." sitten se jumputus joka on tehty koneella alkaa ja sitten se jatkuu jotenkin että "yo yo.. yo" ja jotain pientä paskaa räppiä siihen väliin kunnes tullaankin jo kertosäkeeseen missä taustalaulajat laulavat jotain paskaa siihen väliin kunnes taas vähä räpätään paskasti ja kerrotaan kuinka kova jätkä itse on ja sitten se loppuu siihen... sama rakenne jokaisella räppibiisillä.

        Yksinkertaisesti:
        Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa!


      • LED
        LED kirjoitti:

        ikävä pilata ilosi, mutta ainoastaan rap tehdään helposti, KONEILLA!!! heavya tai metallia ei tehdä koneilla ja niissä tarvitaan taitoa, toisin kuin räpissä. ei kukaan räppäri osaa laulaa niin hyvin kuten esimerkiksi Tom Araya... räppi on turhanpäiväistä jankutusta jota ei kestä sekuntiakaan! räppi on vain perseestä, eikä siinä tarvita taitoa... räp on lähinnä vain sellaista että ensin biisi alkaa "yo motherfucker.." sitten se jumputus joka on tehty koneella alkaa ja sitten se jatkuu jotenkin että "yo yo.. yo" ja jotain pientä paskaa räppiä siihen väliin kunnes tullaankin jo kertosäkeeseen missä taustalaulajat laulavat jotain paskaa siihen väliin kunnes taas vähä räpätään paskasti ja kerrotaan kuinka kova jätkä itse on ja sitten se loppuu siihen... sama rakenne jokaisella räppibiisillä.

        Yksinkertaisesti:
        Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa!

        se typerä ja turha käsienheiluttelu, joka kertoo myös kuinka typerä ihminen saattaakaan olla. rap ei edes ole musiikkia joten sen voisi laittaa tuonne "Vitsit" palstallee, sillä onhan räppi täysin läppä asia!


      • Meitsivaaa
        LED kirjoitti:

        ikävä pilata ilosi, mutta ainoastaan rap tehdään helposti, KONEILLA!!! heavya tai metallia ei tehdä koneilla ja niissä tarvitaan taitoa, toisin kuin räpissä. ei kukaan räppäri osaa laulaa niin hyvin kuten esimerkiksi Tom Araya... räppi on turhanpäiväistä jankutusta jota ei kestä sekuntiakaan! räppi on vain perseestä, eikä siinä tarvita taitoa... räp on lähinnä vain sellaista että ensin biisi alkaa "yo motherfucker.." sitten se jumputus joka on tehty koneella alkaa ja sitten se jatkuu jotenkin että "yo yo.. yo" ja jotain pientä paskaa räppiä siihen väliin kunnes tullaankin jo kertosäkeeseen missä taustalaulajat laulavat jotain paskaa siihen väliin kunnes taas vähä räpätään paskasti ja kerrotaan kuinka kova jätkä itse on ja sitten se loppuu siihen... sama rakenne jokaisella räppibiisillä.

        Yksinkertaisesti:
        Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa!

        Juu Oon salee vähä myöhässä mut vittu sä oot äijä tyhmä autisti en Tiiä mitä räppii oot kuunnellu mut nyt oot kyl enemmän väärässä ku voi ees olla😂 hommaudu hoitoon.


    • Serpico

      Esim. Tulenkantajilla on kyllä ihan bändi taustana...ja muistaakseni myös Helpuksella(en tosin oo juuri kuunellu, mutta lukenu)...Varmaan monilla muillakin yrittäjillä pauhaa ihan aidot soundit taustalla...

    • ..ScorpioN..

      Täs on taas yx joka luulee tietävänsä kaiken räpist, mut on oikeesti aivan hako teillä... Niin valitettavaa kun se onkin... Kaikki joita ei kiinnosta sanat ja ajatukset -> kuuntelevat metallia/heviä... No ei oo mun ongelma, muttei sitä tänne tarvii tulla ilmottaa ettei pidä räpist.. voit mennä muualle..

    • asdads

      Rap on vitun ärsyttävän kuulosta biittipaskaa

    • Anonyymi

      Näin on ja joku Mikko Tähti sais kuolla!

      • Anonyymi

        Oke. -MT


    • Anonyymi

      Rap on täyttä shittiä 💩

    • Anonyymi

      ANTAKAA KUN MÄ RÄPPÄÄN NIIN TE KAIKKI PYÖRRYTTE!!!!!! MÄ OON PARAS RÄPPÄÄ MAAN PÄÄLLÄ!!!!!! KUKAAN EI PÄRJÄÄ MULLE!!!!!!PS GANGSTA RÄP, KIROILU RÄP, KAUHU RÄP JA VIDEOPELI RÄP ON SITÄ KUNNON MUSIIKKIA!!!!!!

    • Anonyymi

      Junttien tekemää skeidaa, ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe