On Perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helppoa koneella tehtyä musiikkia = ei tarvii taittoo pellet
Nastoja päivänjatkoja itse kullekkin räppärille, ketkä huomenna saavat tietää ikävän asian. :/
Rap
14
1374
Vastaukset
- SHV
Aivan samaa mieltä... MUAHHAHHAAA!!
- the answer
aika mielipidekysymys, itse en kestä kuunnella hevivingutusta sekuntiakaan
- wassaap
Voihan räppiä tehdä helposti, kuten heviä, tai mitä tahansa muutakin musiikkia! On vain eri asia
miten musiikin saa kuulostamaan hyvältä. Periaatteessa räpin tekoon tarvitsee vain yksinkertaisen musiikinteko-ohjelman ja mikin millä setit heittää nauhalle.
Biitin teko on helppoa ensin tehdään komppi ja sitten erilaisia ääniä. Sitten kun biitti on valmis kirjoittaa vain jotkut riimit ja painaa recciä. Mutta miten sen saa kuulostamaan hyvältä?
Pitää harjoitella biitin tekoa paljon, ja parempi olisi jos olisi hyvät laitteet, riimit eivät alussa ole mitään laatukamaa (sanoja jotka rimmaavat pistetään peräkkäin...) Tarvitsee muutaman vuoden ennen kuin saa tehtyä edes kohtalaisen hyvää riimiä jnejnejne.
Heviäkin varten tarvitsee vain muutaman soittimen, soittaa niillä ja joku laulaa päälle, en jaksa koko projektia selittää...
Se ei ole siinä kuinka helppoa musiikki on tehdä vaan osaako sitä tehdä.- LED
ikävä pilata ilosi, mutta ainoastaan rap tehdään helposti, KONEILLA!!! heavya tai metallia ei tehdä koneilla ja niissä tarvitaan taitoa, toisin kuin räpissä. ei kukaan räppäri osaa laulaa niin hyvin kuten esimerkiksi Tom Araya... räppi on turhanpäiväistä jankutusta jota ei kestä sekuntiakaan! räppi on vain perseestä, eikä siinä tarvita taitoa... räp on lähinnä vain sellaista että ensin biisi alkaa "yo motherfucker.." sitten se jumputus joka on tehty koneella alkaa ja sitten se jatkuu jotenkin että "yo yo.. yo" ja jotain pientä paskaa räppiä siihen väliin kunnes tullaankin jo kertosäkeeseen missä taustalaulajat laulavat jotain paskaa siihen väliin kunnes taas vähä räpätään paskasti ja kerrotaan kuinka kova jätkä itse on ja sitten se loppuu siihen... sama rakenne jokaisella räppibiisillä.
Yksinkertaisesti:
Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa! - LED
LED kirjoitti:
ikävä pilata ilosi, mutta ainoastaan rap tehdään helposti, KONEILLA!!! heavya tai metallia ei tehdä koneilla ja niissä tarvitaan taitoa, toisin kuin räpissä. ei kukaan räppäri osaa laulaa niin hyvin kuten esimerkiksi Tom Araya... räppi on turhanpäiväistä jankutusta jota ei kestä sekuntiakaan! räppi on vain perseestä, eikä siinä tarvita taitoa... räp on lähinnä vain sellaista että ensin biisi alkaa "yo motherfucker.." sitten se jumputus joka on tehty koneella alkaa ja sitten se jatkuu jotenkin että "yo yo.. yo" ja jotain pientä paskaa räppiä siihen väliin kunnes tullaankin jo kertosäkeeseen missä taustalaulajat laulavat jotain paskaa siihen väliin kunnes taas vähä räpätään paskasti ja kerrotaan kuinka kova jätkä itse on ja sitten se loppuu siihen... sama rakenne jokaisella räppibiisillä.
Yksinkertaisesti:
Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa!se typerä ja turha käsienheiluttelu, joka kertoo myös kuinka typerä ihminen saattaakaan olla. rap ei edes ole musiikkia joten sen voisi laittaa tuonne "Vitsit" palstallee, sillä onhan räppi täysin läppä asia!
- Meitsivaaa
LED kirjoitti:
Yksinkertaisesti:
Räppi on helppoa koneilla tehtyä paskaa, jota ei kestä kuunnella ja joka ei vaadi taitoa!Juu Oon salee vähä myöhässä mut vittu sä oot äijä tyhmä autisti en Tiiä mitä räppii oot kuunnellu mut nyt oot kyl enemmän väärässä ku voi ees olla😂 hommaudu hoitoon.
- Serpico
Esim. Tulenkantajilla on kyllä ihan bändi taustana...ja muistaakseni myös Helpuksella(en tosin oo juuri kuunellu, mutta lukenu)...Varmaan monilla muillakin yrittäjillä pauhaa ihan aidot soundit taustalla...
- ..ScorpioN..
Täs on taas yx joka luulee tietävänsä kaiken räpist, mut on oikeesti aivan hako teillä... Niin valitettavaa kun se onkin... Kaikki joita ei kiinnosta sanat ja ajatukset -> kuuntelevat metallia/heviä... No ei oo mun ongelma, muttei sitä tänne tarvii tulla ilmottaa ettei pidä räpist.. voit mennä muualle..
- asdads
Rap on vitun ärsyttävän kuulosta biittipaskaa
- Anonyymi
Näin on ja joku Mikko Tähti sais kuolla!
- Anonyymi
Oke. -MT
- Anonyymi
Rap on täyttä shittiä 💩
- Anonyymi
ANTAKAA KUN MÄ RÄPPÄÄN NIIN TE KAIKKI PYÖRRYTTE!!!!!! MÄ OON PARAS RÄPPÄÄ MAAN PÄÄLLÄ!!!!!! KUKAAN EI PÄRJÄÄ MULLE!!!!!!PS GANGSTA RÄP, KIROILU RÄP, KAUHU RÄP JA VIDEOPELI RÄP ON SITÄ KUNNON MUSIIKKIA!!!!!!
- Anonyymi
Junttien tekemää skeidaa, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019