Ikävä sinua

secondhandshop

Hei,

Siitä on nyt reilu vuosi kun on erottu mutta vielä olet mielessäni kauniina ja rakkaana ihmisenä. Olisi pitänyt harkita vielä lähtöäni ja antaa kummallekkin mahdollisuus tehdä asiat toisin. Kadun lähtöäni mutta se oli minun tehtävä koska ajauduimme kohti nurkkaa ja se olisi ollut raskasta kaikille. Ikävöin sinua useasti ja jostain syystä en enää muistele ikäviä asioita vaan niitä hyviä asioita mitä koimme. Ikävöin lämpöäsi ja hetkeä vieressäsi ennen unen tuloa, se päivän paras hetki niinkun taisin sanoakkin usein. Teimme yhdessä paljon ja koimme paljon ja paikkasimme toistemme puutteita ja pieniä vikoja, olimme kuin luodut toisillemme. Nyt asumme kaukana toisistamme ja elämät hakeutuneet eri suuntiin, sitä usein mietin kyyneleet silmissä koska vielä vaan rakastan sinua. Voi kun joskus vielä tiemme kohtaisi ja jatkettaisiin yhtä elämänpolkua pitkin eteenpäin. Olit elämäni suurin rakkaus ja se rakkaus ei ole haihtunut jostain syystä mihinkään vaikka vuoteen ei olla oltu tekemisissä. Toivon sinulle sinne jonnekkin kaikkea hyvää missä ikinä oletkin nykyään. <3

Tässä vain yksi vuodatus, jos rakastaa jotakuta niin kannattaa katsoa kaikki kortit ennen kun tekee päätöksiä..

3

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KannattaskoYrittääVielä

      Olisko se mahdollista jos palaisitte uudelleen yhteen?Kyllähän ihmiset eroavat ja joskus yrittävät uudelleen jos rakkautta on jäljellä.
      Monasti erossa ollessa näkee asioita joita ei näe yhdessä ollessa jos parisuhteessa menee huonosti.
      Entäs ammattiapu?

    • fghfghjoklp

      Tuohon voisin yhtyä että jos rakastaa jotakuta niin kannattaa katsoa kaikki kortit ennen kun tekee päätöksiä.Kannattaa ottaa toisistaan etäisyyttä ja katsoa miltä tuntuu ja keskustella niistä vaikeista asioista jotka hiertää.Nykyään annetaan periksi ja kuvitellaan että ihmistä vaihtamalla kaikki ratkeaa.Voittehan te vielä yrittää jos olette vielä sinkkuja.Ja jos molemmista siltä tuntuu.Omalla kohdallani ei ole onnistunut.

    • Gandalff69

      Moi, niin minullakin on ikävä. Suunnaton kaipuu vierellesi. Mikään ei tuo sinua takaisin, saat vaeltaa lailla sopulin tunturien puhtaissa tuulissa. Elämäni rakkaus valui sormieni lomitse meren viileään rantahiekkaan. Tulen kaipaamaan sinua rakas loppuelämäni, toivon että tapaan sinut esiripun tuolla puolen ja näen taas mustikkamyssysi alta ihanat silmäsi.
      Jää hyvästi rakkaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe