surullista, että ihmiset ajavat itsensä tuohon tilaan. Tekevät ylitöitä vaikka on ylityökielto ja toiset lomautettuna.
Ylivelkaantuneet työkaverit aina ylitöissä
6
310
Vastaukset
- tässä.totuus
Ei kaikki ylivelkaantuneet ole itseään siihen tilanteeseen "ajanut". Kaikki kallistuu koko ajan mutta palkat ei parane. Hyvä esimerkki kallistumisesta on Kotimaista-jauheliha: pakallisessa S-Marketissa 23% jauheliha maksoi vielä kuukausi sitten 1.75 euroa mutta nyt se maksaa 1.98 euroa. Huomattava hinnan nousu.
- Meatballs
aika heikoilla kantimilla talous, jos 0.23 e jauhelihan hinnannousu ajoi talouden syöksykierteeseen. Paras kuulemani selitys kylläkin. Miksi teet ylitöitä kun kaikki muutkin niistä ovat tilanteen vuoksi kieltäytyneet? - Noh kun jauhelihan hinta nousi 20 centtiä. Miksei voi vastata rehellisesti että on ahne ylivelkaantunut paska, jota kiinnostaa vain oma etu, ei muiden?
- JotainRajaaa
Heeahhehahahahaahah. Aivan. Tämä selitys on vuosisadan paras.
- nähty-on
Hajota ja hallitse politiikka on tappanut kaiken työelämässä sekä vienyt motivaation tehdä enää töitä.
- pelipallon_hallinta
Anna heidän painaa pitkää päivää ja repiä itsensä päreiksi, jos he niin haluavat. Se on heidän oma valintansa. Turhaan kuljetat toisten murheita sisälläsi. Siihen ei ole tarvetta. Keskity vain omaan pelipalloosi ja pelaa oikein ja rehdisti. Silloin menestyt.
- LuottamusmiesAsia
Tuo on lainvastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281