surullista, että ihmiset ajavat itsensä tuohon tilaan. Tekevät ylitöitä vaikka on ylityökielto ja toiset lomautettuna.
Ylivelkaantuneet työkaverit aina ylitöissä
6
375
Vastaukset
- tässä.totuus
Ei kaikki ylivelkaantuneet ole itseään siihen tilanteeseen "ajanut". Kaikki kallistuu koko ajan mutta palkat ei parane. Hyvä esimerkki kallistumisesta on Kotimaista-jauheliha: pakallisessa S-Marketissa 23% jauheliha maksoi vielä kuukausi sitten 1.75 euroa mutta nyt se maksaa 1.98 euroa. Huomattava hinnan nousu.
- Meatballs
aika heikoilla kantimilla talous, jos 0.23 e jauhelihan hinnannousu ajoi talouden syöksykierteeseen. Paras kuulemani selitys kylläkin. Miksi teet ylitöitä kun kaikki muutkin niistä ovat tilanteen vuoksi kieltäytyneet? - Noh kun jauhelihan hinta nousi 20 centtiä. Miksei voi vastata rehellisesti että on ahne ylivelkaantunut paska, jota kiinnostaa vain oma etu, ei muiden?
- JotainRajaaa
Heeahhehahahahaahah. Aivan. Tämä selitys on vuosisadan paras.
- nähty-on
Hajota ja hallitse politiikka on tappanut kaiken työelämässä sekä vienyt motivaation tehdä enää töitä.
- pelipallon_hallinta
Anna heidän painaa pitkää päivää ja repiä itsensä päreiksi, jos he niin haluavat. Se on heidän oma valintansa. Turhaan kuljetat toisten murheita sisälläsi. Siihen ei ole tarvetta. Keskity vain omaan pelipalloosi ja pelaa oikein ja rehdisti. Silloin menestyt.
- LuottamusmiesAsia
Tuo on lainvastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223