Lyrica vs bentsot

Lyricat

Mulla on ahdistuneisuushäiriö joka paheni kun lopetin rivatril lääkityksen. Viekkarit oli helvetillisiä mutta nyt oon ollut 3 kk ilman. Ongelmana siiis että ahdistusoireet palasivat. Bentsoihin en haluaisi palata. Mulla aloitettiin lyrica annoksena 2*75mg tarkoitus on nostaa se 2*300mg. Onko kellään kokemuksia Lyricasta nimenomaan ahdistuslääkkeenä

10

1806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustaonn

      On ei auta yksistään. Itsellä Lyrica 300mg ja Rivatril 4mg. Pistää melkoisesti väsyttämään mutta ei voi mitään mielummin elän pillerihumalas ku ahdistun neljän seinän sisällä koko elämäni.

    • kjjkj

      Lyricaa ja rauhoittavia yhtäaikaa? Hulluko olet?

      • kokemustaonn

        En ole. Rivatril ja Lyrica sopii yhteen. Näin sanoi lääkärini ja varmistin sen myös aikanaan farmaseutilta.


      • kokemustaonn kirjoitti:

        En ole. Rivatril ja Lyrica sopii yhteen. Näin sanoi lääkärini ja varmistin sen myös aikanaan farmaseutilta.

        Mulla oli Lyrica rivatril, temgesic tai dolmed vuosikymmenen perus lääkityksenä..
        Siihen vielä vaihtelevasti oli, triptyl yms, noin 13-15 eri ainetta per päivä...mutta lopetin suurimman osan ja päätin kestää kivun ennemmin..


    • zz-zzz

      Kyllä mulla auttoi Lyrica ahdistukseen, lopetin kun lihoin reilusti. Lopetusoireet oli järkyttävät.

    • ulosjalenkille

      Lyricasta on enemmän haittaa kuin hyötyä.
      Liike on lääke.

      • vvf

        Jos aivojen välittäjäaineet ei tuota tarpeeksi Gabaa mikään lenkki ei siihen auta! Ainoastaan Gaba reseptoreihin vaikuttavat pillerit esim. Opamox, Rivatril ja Lyrica. On myös olemassa Gaba jauhetta, mutta jostain syystä Suomessa ne ovat kiellettyjä suurimmaksi osaksi. Amerikassa niitä myydään ihan luontaistuotekaupassa.


      • AivotSopeutuu

        "Jos aivojen välittäjäaineet ei tuota tarpeeksi Gabaa mikään lenkki ei siihen auta! Ainoastaan Gaba reseptoreihin vaikuttavat pillerit esim. Opamox, Rivatril ja Lyrica."

        Kunnes sitten huomaat, että annosta joutuu nostamaan ja nostamaan, pitkäaikaiskäytössä alkaa monelle tulla mielenkiintoisia sivuvaikutuksia jotka pahimmillaan pakottavat lopettamaan lääkityksen, ja sitten se vasta mielenkiintoiseksi muuttuu.


      • Anonyymi
        AivotSopeutuu kirjoitti:

        "Jos aivojen välittäjäaineet ei tuota tarpeeksi Gabaa mikään lenkki ei siihen auta! Ainoastaan Gaba reseptoreihin vaikuttavat pillerit esim. Opamox, Rivatril ja Lyrica."

        Kunnes sitten huomaat, että annosta joutuu nostamaan ja nostamaan, pitkäaikaiskäytössä alkaa monelle tulla mielenkiintoisia sivuvaikutuksia jotka pahimmillaan pakottavat lopettamaan lääkityksen, ja sitten se vasta mielenkiintoiseksi muuttuu.

        Bullshit itse syönyt noin 25 vuotta rivatril 2mgx3 mutta syön nykyään vain 1-2mg päivässä, joten itselläni alkanut menemään annos alaspäin ja en huomaa olossa huonontumista tms. Ja olen itse tiputtanut pikkuhiljaa 6mg.sta tuohon 1-2mg juurikin lyrican avulla jota söin 2kk.tta 75-200mg päivittäin ja lopetin seinään sen ja tuntui pari päivää siltä, että olo tulisi paremmaksi eikä mitään viekkareita lyricasta. Rivatrileja syön edelleen ja tiputan 0.25mg kk.sittain, eli aika hidasta tiputtamista, mutta parempi se kuin seinään tai nopeasti, mikä voi pistää ihmisen psykoosiin, jos seinään lopettaa.

        Me ollaan kaikki yksilöitä, joillekkin tulee isommat viekkarit kuin toiselle ja juurikin lyricasta jotkut eivät saa mitään viekkareita kun taas jotkut tärisevät kylmähiessä peitonalla.


    • Lyrica oli itsellä vuosia 2004 eteenpäin..
      Nosti painoa 47kg parissa vuodessa kun kerää nestettä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1003
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      747
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    9. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      690
    10. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    Aihe