Hoikka mies

neitikesäkukka

Päinvastoin kuin pikkukakkonen väittää, hoikka mies on naisten keskuudessa suosittu. Millä tavoin hoikka, riippuu naisen mieltymyksistä muiden asioiden suhteen.

Kirjailija-älykköpiirien, akateemisten humanistien suosima hoikka:

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/19379393_1964026083837472_6270124877420691456_n.jpg?ig_cache_key=MTU0MzQ3NTcyOTk0MDAwMDAyNw==.2

Muusikkopiirien suosikki:

http://www.famousfix.com/post/ville-valo-26750891

Ja urheilupiireistä näitä löytyy pilvin pimein. Esimerkiksi itse pidän eniten pitkän matkan juoksijoiden ja pyöräilijöiden vartaloita ihannemiesvartalona, jota kohtaan tunnen suurinta vetoa.

Hoikassa miehessä kiehtoo sitkeys, kestävyys. Tulee tunne, että mies jaksaa, kestää, taipuu ikävissäkin oloissa, voittaa itsensä. Hoikat miehet ovat myös ihanan poikamaisia. Ja ne pienet, kimmoisat peput, aaaaaaaah............................. ;)

Lihaksikas mies ei iske ollenkaan. Sixbäkki ja iso hauis ovat jotenkin niin perusduunari-tyyppiä. Kuntosalilla käyminenkin on vähän epäilyttävää. Miksi hikoilla sisätiloissa, jonkun ulkonäön takia vielä? Sellaisen miehen tyttöystäväksi sopii joku silikonitissi, tekokynsi, vetyperoksidiblondi. Tai toinen mies. Eikä tällainen hoikka, luonnonkaunis, ulkoilusta pitävä, liikunnallinen brunette-opiskelijaneiti.

90

3759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluunhoikkaa
      • neitikesäkukka

Samaa mieltä. Ja sanoisin, että vaikka noiden pituudet olisivat toisinpäin, silti Ismo olisi hot ja Esko not. Pituus on aika yhdentekevä. Mielellään ei minua lyhyempi, mutta eipä tuokaan haittaa. Olen 165.

• haluunhoikkaa
        neitikesäkukka kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja sanoisin, että vaikka noiden pituudet olisivat toisinpäin, silti Ismo olisi hot ja Esko not. Pituus on aika yhdentekevä. Mielellään ei minua lyhyempi, mutta eipä tuokaan haittaa. Olen 165.

Niinpä. Pituutta en nyt edes miettinyt, mietin hoikkuutta. Toinen näistä, joita himoitsen on huomattavan lyhyt, mutta ihanan hoikka.

• Kiitos "haluunhoikkaa",ehkä minulla vielä on mahdollisuuksia löytää nainen?Olen 185cm,n.85kg,hoikahko ja hiukset,en tatuoitu,enkä bodari ja tykkään leveähköllä lanteilla olevista kurvittarista,saa olla 155-175cm,muutamat ylimääräiset kilot ei haittaa ja pitkät hiukset plussaa,sellainen l-xl . Naisen ikäkin on vain numeroita,joten pidän 20-55v näteistä naisista.

• jep.jep.jep

Totta turiset, mutta ei kerrota pikkukakkoselle, ettei hänen pasmansa mene sekaisin...shhh....

• Sama toimii toisinkin päin. Harva mies suosii läskejä naisia.

• neitikesäkukka

Tämä on tullut täällä selväksi, mutta tuota aina hoetaan, että hoikka mies ei muka kelpaa. Kyllä kelpaa, enemmänkin kuin kelpaa, on edellytys, että edes kiinnostun.

• neitikesäkukka kirjoitti:

Tämä on tullut täällä selväksi, mutta tuota aina hoetaan, että hoikka mies ei muka kelpaa. Kyllä kelpaa, enemmänkin kuin kelpaa, on edellytys, että edes kiinnostun.

Tietysti hoikka mies kelpaa. Olen aina ollut hoikka, nykyisin hieman enemmän lihaksia, mutta hoikaksi minut silti luokitellaan, eikä seuran saamisessa ole ollut ongelmia. Noh, ehkä pituudellakin on osansa asiassa. Ja muulla habituksella. Ja sillä, onko älliä päässä. 😎

Kokemukseni mukaan jotkut naiset pitävät lihaksikkaammista, toiset hoikemmista. Makuasiahan se pohjimmiltaan on. Vähän sama kuin ikuisuuskysymys, onko tissi- vai pyllymies.

• sivusta

Olen paksu ja suosittu kauniitten naisten keskuudessa ,kokonaisuus ratkaisee ihmisessä onko suosittu ,tällä palstalla narsistit tykkää itsestään niin että mitä minä olen niin se on parasta .

• maailmanruminmies
        SirCucco kirjoitti:

Tietysti hoikka mies kelpaa. Olen aina ollut hoikka, nykyisin hieman enemmän lihaksia, mutta hoikaksi minut silti luokitellaan, eikä seuran saamisessa ole ollut ongelmia. Noh, ehkä pituudellakin on osansa asiassa. Ja muulla habituksella. Ja sillä, onko älliä päässä. 😎

Kokemukseni mukaan jotkut naiset pitävät lihaksikkaammista, toiset hoikemmista. Makuasiahan se pohjimmiltaan on. Vähän sama kuin ikuisuuskysymys, onko tissi- vai pyllymies.

Hoikkuus, pituus, habitus, älykkyys tai edes sosiaalisuus eivät auta, jos naamaraja ei ylity. Mut sellaista se on, elämä.

• kantsiimiettiä

Sellanen ihana hoikka mies jolla itsetunto kunnossa ei kelpuuta naista joka roikkuu joka paikasta koska sellanen ei kiihota(ellei satu olemaan jotain fetissiä) ja heilauta viisaria joka parisuhteessa aika tärkeä juttu :) Lisäksi tälläinen vähän pullukka alkaa ennen pitkää nalkuttaa miehelle siitä että mies liian hoikka, liian hyvännäköinen ja naisen itsetuntoa syö myös muut naiset jotka selkeesti kiinnostuneita tästä ihanan hoikasta miehestä eli jos olet ihanan hoikka mies niin mieti tarkkaan kenen kelkkaan lähdet ja kannattaa varmaan ennen mitään päätöksiä katsastaa myös naisen äiti koska jos hän kulahtanut niin todennäköisesti tytärkin tulee kulahtaan, geeneistähän nämä asiat ovat loppu viimeksi kiinni :)

• akateeminenN23

Tunnen vetoa Miki Liukkos-vartaloihin. Sinänsä varmaan epätervettä, koska hänellä on ollut anoreksia. Ja osa ihastuksistani on paljastunut huumeidenkäyttäjäksi. Mutta ei voi mitään, kyllä laiha mies mustissa pillifarkuissa ja esim mustassa liivissä tai puvun takissa vaan niin vetoaa ja kääntää pään.

• LOLlahdus_

Hassuja juttuja, täällä mies joka saanu kulkea vuosia yksin. Varsi 190, paino max 80kg, kuvaani en osaa liittää tähän eikä se oo varmaan oleellistakaan mut joo. Naiset on niinkuin poliitikkoja, kovia puhumaan mutku pitäis jotain tehdä niin on hiljaista ;D Post scriptum en asu missään perähikiällä enkä ole ikinä asunut, ehta kaupunkilainen tässä!

• neitikesäkukka

Tuskin ongelma on mitoissasi. Tosin olet ehkä omaan makuun vähän ylipitkä, mutta pitäväthän itsekin pitkät ja hoikat naiset pitkistä. Luulen, että tyylisi ei ole yhteensopiva vartesi kanssa. Esim. rokkarit ja taiteilijat olisivat noilla mitoilla suosittuja. Ja urheilijatkin. Mutta ehkä pukeudut löysiin pukuihin tai muuten epäsopiviin vaatteisiin? Voisitko ajatella, että pukeutuisit vaikka mustiin tiukkoihin farkkuihin ja valkoiseen istuvaan kauluspaitaan? Ja kampaus voisi olla puolipitkä, vähän boheemi?

• LOLlahdus_

Mulla kokoparta, huppari, 70-luvun nahkatakki, farkut ja koko komeuden kruunaan kumisaappaailla joiden varret taitettu ja lähden ovesta pihalle ihan just. Hiukset lyhyet ja ihan siistit, eikä mitään muodikasta ananasta ;D En käytä todellakaan mitään pukuja ;D

• neitikesäkukka
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Mulla kokoparta, huppari, 70-luvun nahkatakki, farkut ja koko komeuden kruunaan kumisaappaailla joiden varret taitettu ja lähden ovesta pihalle ihan just. Hiukset lyhyet ja ihan siistit, eikä mitään muodikasta ananasta ;D En käytä todellakaan mitään pukuja ;D

Ihan hyvältä kuulostaa. Paitsi nuo saappaat on mulle vähän liikaa :D

• LOLlahdus_

Vettä tuli kuin esterin hanurista, ei oo järkee tennareita kastella ja mun ego kestää kumisaappaat eikä kauheesti nappaa mitä muut kelaa!

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Jotain tälläista (hiuksia lukuunottamatta)?

• flowersreally

• neitikesäkukka

• Nainensanoo

Se nyt vaan on niin että pelkkä ruumis ei takaa seuraa. Sitä pitää kantaa oikein ja pitää olla houkuttelevat vaatteet ja suotavaa olisi itsevarmuus, huumorintaju ja älykkyys unohtamatta tärkeintä taitoa eli läpän heittoa niin voi päästä lähelle naisia.

• LOLlahdus_

Mähän sanoin ekassa läpässäni että " Naiset on niinkuin poliitikkoja, kovia puhumaan mutku pitäis jotain tehdä niin on hiljaista ;D" Nyt tää lähtee päikkäreiden jälkeen läheiseen kauppaan ostaan puuttuvia aineksia kookoskermaiseen-kalakeittoon, hellurei! ;D

• LOLlahdus_

Mä vielä lisään ja peruutan vähän edellistä aavistuksen piikikästä viestiä vedoten alhaiseen verensokeriin että oon ujo kaveri ja tarvitsisin apuja vähän naisilta mutta nyt mun pitää alkaa väsään keittoa The Strokesin - Is This It-albumin tahtiin ;D

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Mä vielä lisään ja peruutan vähän edellistä aavistuksen piikikästä viestiä vedoten alhaiseen verensokeriin että oon ujo kaveri ja tarvitsisin apuja vähän naisilta mutta nyt mun pitää alkaa väsään keittoa The Strokesin - Is This It-albumin tahtiin ;D

Jaa, että sellainen kookospähkinä.

Mä pidän enemmän First Impressions of Earth -albumista.

• LOLlahdus_

Kuuntelin senkin, sen jälkeen muutama biisi sonic youthia ekana tunic jne.., ja nyt mennäänkin jo dinosaur juniorissa ;D Mutta pitää uhmata ukko ylijumalaa vaikka sataa ja salamoi koska siemenet ja pähkinät lopussa. Kuuntelen kaikkee muutakin hyvälle kuullostavaan indien lisäks, mites siellä?

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Kuuntelin senkin, sen jälkeen muutama biisi sonic youthia ekana tunic jne.., ja nyt mennäänkin jo dinosaur juniorissa ;D Mutta pitää uhmata ukko ylijumalaa vaikka sataa ja salamoi koska siemenet ja pähkinät lopussa. Kuuntelen kaikkee muutakin hyvälle kuullostavaan indien lisäks, mites siellä?

Ukkonen voitti ja kasteli likomäräksi. Oottelen tässä että sauna lämpiää.

• LOLlahdus_

Talonyhtiön vai oma? Jokatapauksessa rentouttaa jos sellasta vailla.

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Talonyhtiön vai oma? Jokatapauksessa rentouttaa jos sellasta vailla.

Oma on onneksi. Saa mennä saunaan silloin kun huvittaa.

• LOLlahdus_

Yksinkö saunot, eikö ois kivempi seurassa? Mä ainakin tykkään julkisista saunoista just ihmisten takia, talonyhtiössä sauna mutten oo ottanut vuoroa koska en halua saunoa yksin, se on vähän sama kuin ajais henkilöautolla yksin koska voi muttei kovin ekologista. Tää hoikka jäbä kiinnostunut myös luonnosta.

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Yksinkö saunot, eikö ois kivempi seurassa? Mä ainakin tykkään julkisista saunoista just ihmisten takia, talonyhtiössä sauna mutten oo ottanut vuoroa koska en halua saunoa yksin, se on vähän sama kuin ajais henkilöautolla yksin koska voi muttei kovin ekologista. Tää hoikka jäbä kiinnostunut myös luonnosta.

Joo, mieluiten saunon yksin. Hiilijalanjälki koostuu niin monista asioista, etten ole tuosta ottanut paiseita. Vaikuttavuus syntyy muualla.

Jännä jos oot ujo, mutta silti mieluiten saunot seurassa. Vai käytkö sitten aina kavereiden kanssa?

• LOLlahdus_

Touché, sait sivaltaa, tuntuu varmaan hyvältä! Oon ujo naisten seurassa mitä tunteisiini tulee johtuen koulukiusaamisesta mutta julkisessa saunassa pystyn heittään läppää suht vapautuneesti kunhan ei tarvitse tunteista puhua.

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Touché, sait sivaltaa, tuntuu varmaan hyvältä! Oon ujo naisten seurassa mitä tunteisiini tulee johtuen koulukiusaamisesta mutta julkisessa saunassa pystyn heittään läppää suht vapautuneesti kunhan ei tarvitse tunteista puhua.

Jaa. En tarkottanut sivaltaa. Olen pahoillani jos otit pahalla, kun se ei oikeasti ollut tarkoitus.

”Ääneen ajattelin” kun mua itseäni yleiset paikat helpohkosti hieman ahdistaa. Pärjään kyllä, mutta kun mun otsaan on kai tatuoitu ”helposti lähestyttävä” (ventovieraat alkaa höpötellä paikassa kuin paikassa) vaikka oikeasti olen aika erakko, niin uimahallin sauna ei aina mulle ole niin rentouttava kokemus kuin se oman saunan rauha kun en siellä kehtaa niille suloisille mummoille tai tenaville sanoa että mieluiten olisin vaan ihan hiljaa.

• LOLlahdus_

Kestin sen kyllä, saadut osumat tehneet nahasta paksun vaikka muistan ne ekat koko elämäni eikä siitä sen enempää tällä palstalla. Nyt ymmärrän tuon saunajuttusi paremmin kun avasit asiaa vähän, onhan se totta että rentoutumaan sinne mennään :) Etkö sitten käy saunassa ollenkaan kun meet perhosteleen? ;)

• 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Jaa. En tarkottanut sivaltaa. Olen pahoillani jos otit pahalla, kun se ei oikeasti ollut tarkoitus.

”Ääneen ajattelin” kun mua itseäni yleiset paikat helpohkosti hieman ahdistaa. Pärjään kyllä, mutta kun mun otsaan on kai tatuoitu ”helposti lähestyttävä” (ventovieraat alkaa höpötellä paikassa kuin paikassa) vaikka oikeasti olen aika erakko, niin uimahallin sauna ei aina mulle ole niin rentouttava kokemus kuin se oman saunan rauha kun en siellä kehtaa niille suloisille mummoille tai tenaville sanoa että mieluiten olisin vaan ihan hiljaa.

Puhumattakaan lähestyvistä ytmeistä ;)

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Kestin sen kyllä, saadut osumat tehneet nahasta paksun vaikka muistan ne ekat koko elämäni eikä siitä sen enempää tällä palstalla. Nyt ymmärrän tuon saunajuttusi paremmin kun avasit asiaa vähän, onhan se totta että rentoutumaan sinne mennään :) Etkö sitten käy saunassa ollenkaan kun meet perhosteleen? ;)

Sun paksu nahka kesti vaikkei tällä kertaa olisi ollut tarvettakaan. Mutta joo, eihän ujo ja erakko ole sama asia. Katsottiin kumpikin asiaa vinkkeleistämme.

Kyllä mä uimahallin saunassakin käyn, ellei satu kova kiire olemaan. Ja välillä ventovieraiden kanssa rupattelu on ok, riippuu siitä paljonko sosiaalista altistusta on alla.

• flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

Puhumattakaan lähestyvistä ytmeistä ;)

Ei ole vielä yksikään ytmi uimahallin saunassa lähestynyt.

• LOLlahdus_

Tässä kun ei näe toisen eleitä eikä kuule äänenpainoja niin helposti tulee väärinkäsityksiä. Mun käsityksen mukaan Suomessa naiset ja miehet käy eri saunoissa uimahallissa ;D

• 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Ei ole vielä yksikään ytmi uimahallin saunassa lähestynyt.

Silloinhan julkisessa saunassa on hyvätkin puolensa.

Kumpi on pienempi paha: suloiset mummelit ja tenavat, vai jykeväleukaiset toimitusjohtajaytmit?

• flowersreally
        LOLlahdus_ kirjoitti:

Tässä kun ei näe toisen eleitä eikä kuule äänenpainoja niin helposti tulee väärinkäsityksiä. Mun käsityksen mukaan Suomessa naiset ja miehet käy eri saunoissa uimahallissa ;D

No se oli ykskakkoselle räätälöity puujalkavitsi kun se tykkää niistä.

• flowersreally

Silloinhan julkisessa saunassa on hyvätkin puolensa.

Kumpi on pienempi paha: suloiset mummelit ja tenavat, vai jykeväleukaiset toimitusjohtajaytmit?

Mistä ne toimarit siellä uimahallissa tunnistaa?

• hehehheee

Pikkukakkonen on itse oikeasti tuollainen lihaskimppu kuin esko eerikäinen, siksi hän luulee, että hoikat eivät kelpaa. Pitää käsiä korvilla ja hokee: lihakset, leuka ja pituus, lihakset, leuka ja pituus..

• Näin.se.on

Hintelä ja pullohartiat, lyhyt ja leuaton tyyppi pikkukakkonen on, hän on monesti kertonut nämä faktat itsestään. Siksi hän luulee naisten olevan vain pitkien, lihaksikkaiden ja jykeväleukaisten perään.

• 1714
        Näin.se.on kirjoitti:

Hintelä ja pullohartiat, lyhyt ja leuaton tyyppi pikkukakkonen on, hän on monesti kertonut nämä faktat itsestään. Siksi hän luulee naisten olevan vain pitkien, lihaksikkaiden ja jykeväleukaisten perään.

Mutta hänenkin luotaantyöntävin ominaisuutensa liittyy rasittavaan luonteeseen. Kuka jaksaisi kymmentä minuuttia pitempään tuollaista jankuttajaa, vaikka ulkoinen habitus olisi kuinka vetoava?

• näinsemeneee

Tosiaankin. Mitä minäkin olen katsellut sitä minkä näköiset miehet naisiin vetoavat, niin se on hoikat ja nimenomaan kevytrakenteiset miehet jotka vetoavat. Ylävartaloakaan ei tarvitse paljon olla mihinkään suuntaan, joskin saakin olla jos se hoikka. Tärkeätä on myös se että jalat ovat suhteellisesti katsoen pitkät, mikä asia korostuu jos perse sitä mallia että se näyttäytyy jalkojen jatkeena.

• 12121212121212

Ennen kuin hyväksyn argumentin, karsitaan pois muutama tekijä:

- "hoikka" monelle naiselle oikeasti tarkoittaa keskivertoa isompaa ja lihaksikkaampaa
      - moni ns. hoikka (Ville Valo) on pitkä ja omaa luuston perusteella tasaiset leveähköt hartiat
      - enemmistö naisten ihailemista hoikista miehistä on julkkiksia, jolloin status komistaa
      - usein naisten kertomuksissa hoikat ovat exiä ja raamikkaat nyxiä. Hoikista pidettiin lukioikäisinä
      - mitä kauniimpi nainen, sitä epätoidennäköisempää on että pitää hoikista ja erityisesti lyhyistä

Kun tämä karsinta on suoritettu, lyhyistä ja hoikista miehistä pitäviä naisia ei juuri ole. Nekin joita on, ovat yleensä niitä jotka eivät pidä huolta itsestään eivätkä usko mahdollisuuksiinsa komeamman miehen sitouttamisessa.

• neitikesäkukka

"hoikka" monelle naiselle oikeasti tarkoittaa keskivertoa isompaa ja lihaksikkaampaa
        -oliko mielestäsi linkit miehet keskivertoa isompia ja lihaksikkaampia?

" moni ns. hoikka (Ville Valo) on pitkä ja omaa luuston perusteella tasaiset leveähköt hartiat."
        Entäs Miki? Valon hartiat tuskin on ne, jota kuolataan. En minä ainakaan, vaikka Villeä sexynä pidänkin. Laihan miehen seksikkyys on selässä, jaloissa, käsivarsissa, takapuolessa, siinä hoikkuudessa.

- enemmistö naisten ihailemista hoikista miehistä on julkkiksia, jolloin status komistaa. Vaikea löytää netistä äkkiä mieluisia vartaloita tuntemattomista summissa. Samalla tavoin julkkiksia ihaillaan kaikissa kokoluokissa. Jos jollain tuntemattomalla miehellä on kroppa kuin Mikillä, kyllä minä kiinnostun heti.Jos pääkin siis on terävä.

- usein naisten kertomuksissa hoikat ovat exiä ja raamikkaat nyxiä. Hoikista pidettiin lukioikäisinä
        Minulla mennyt toisinpäin. Ja tässä ketjussa muitakin esimerkkejä, jolloin laihuus miellyyttää monen ikäisiä. Eiköhän tuo Ismo Alankokin ole vanhempien naisten suosikki. Martti Syrjä tai Olli Lindholm ei samalla tavalla herätä intohimoja. Tai Dingon Nipa tänä päivänä. (Koska ovat plösähtäneet)

- mitä kauniimpi nainen, sitä epätoidennäköisempää on että pitää hoikista ja erityisesti lyhyistä

Tähän tietenkään ei voi vastata omasta puolesta vaikuttamatta itserakkaalta, mutta sanonpa vain, että aika moni tosi kaunis nainen ihailee vaikka Miki Liukkosta. Ja monen ikäinen. Ja jos mies on lyhyt, niin paljon seksikkäämpi se on laihana, kuin jonain pumpattuna, saati lihavana.

Hoikka mies on parasta mitä on, mitä mieskauneuteen ja -komeuteen tulee. Toki pinnallisuus on pahasta eikä ulkonäkö ole kaikki.

• 12121212121212

"hoikka" monelle naiselle oikeasti tarkoittaa keskivertoa isompaa ja lihaksikkaampaa
        -oliko mielestäsi linkit miehet keskivertoa isompia ja lihaksikkaampia?

" moni ns. hoikka (Ville Valo) on pitkä ja omaa luuston perusteella tasaiset leveähköt hartiat."
        Entäs Miki? Valon hartiat tuskin on ne, jota kuolataan. En minä ainakaan, vaikka Villeä sexynä pidänkin. Laihan miehen seksikkyys on selässä, jaloissa, käsivarsissa, takapuolessa, siinä hoikkuudessa.

- enemmistö naisten ihailemista hoikista miehistä on julkkiksia, jolloin status komistaa. Vaikea löytää netistä äkkiä mieluisia vartaloita tuntemattomista summissa. Samalla tavoin julkkiksia ihaillaan kaikissa kokoluokissa. Jos jollain tuntemattomalla miehellä on kroppa kuin Mikillä, kyllä minä kiinnostun heti.Jos pääkin siis on terävä.

Minulla mennyt toisinpäin. Ja tässä ketjussa muitakin esimerkkejä, jolloin laihuus miellyyttää monen ikäisiä. Eiköhän tuo Ismo Alankokin ole vanhempien naisten suosikki. Martti Syrjä tai Olli Lindholm ei samalla tavalla herätä intohimoja. Tai Dingon Nipa tänä päivänä. (Koska ovat plösähtäneet)

Tähän tietenkään ei voi vastata omasta puolesta vaikuttamatta itserakkaalta, mutta sanonpa vain, että aika moni tosi kaunis nainen ihailee vaikka Miki Liukkosta. Ja monen ikäinen. Ja jos mies on lyhyt, niin paljon seksikkäämpi se on laihana, kuin jonain pumpattuna, saati lihavana.

Hoikka mies on parasta mitä on, mitä mieskauneuteen ja -komeuteen tulee. Toki pinnallisuus on pahasta eikä ulkonäkö ole kaikki.

"Entäs Miki?"

Siis tämä? Parempi esimerkki sikäli että hartiat ovat kapeat.

http://www.image.fi/sites/image.fi/files/styles/content_area/public/legacy_files/2012/09/miki.jpg?itok=Hg9eoZlN

"Minulla mennyt toisinpäin. Ja tässä ketjussa muitakin esimerkkejä, jolloin laihuus miellyyttää monen ikäisiä. Eiköhän tuo Ismo Alankokin ole vanhempien naisten suosikki. Martti Syrjä tai Olli Lindholm ei samalla tavalla herätä intohimoja. Tai Dingon Nipa tänä päivänä. (Koska ovat plösähtäneet)"

Osa puumista tykkää hoikista, ehkä siksikin ettei kaljamahaisella vanhemmalla miehellä välttämättä kaikki toimi. Siinä vaiheessa kun lisääntyminen alkaa olemaan mielessä, hoikista lukioikäisinä pitäneetkin alkavat etsimään rotevaa miestä kivikautisten viettiensä ohjastamina.

• neitikesäkukka

"Entäs Miki?"

Siis tämä? Parempi esimerkki sikäli että hartiat ovat kapeat.

http://www.image.fi/sites/image.fi/files/styles/content_area/public/legacy_files/2012/09/miki.jpg?itok=Hg9eoZlN

"Minulla mennyt toisinpäin. Ja tässä ketjussa muitakin esimerkkejä, jolloin laihuus miellyyttää monen ikäisiä. Eiköhän tuo Ismo Alankokin ole vanhempien naisten suosikki. Martti Syrjä tai Olli Lindholm ei samalla tavalla herätä intohimoja. Tai Dingon Nipa tänä päivänä. (Koska ovat plösähtäneet)"

Osa puumista tykkää hoikista, ehkä siksikin ettei kaljamahaisella vanhemmalla miehellä välttämättä kaikki toimi. Siinä vaiheessa kun lisääntyminen alkaa olemaan mielessä, hoikista lukioikäisinä pitäneetkin alkavat etsimään rotevaa miestä kivikautisten viettiensä ohjastamina.

Siinä vaiheessa kun lisääntyminen alkaa olemaan mielessä, hoikista lukioikäisinä pitäneetkin alkavat etsimään rotevaa miestä kivikautisten viettiensä ohjastamina.

Luulenpa että minä tunnen enemmän meitä 20 naisia. Olen kylläkin huomannut, että jos joku lihoo kolmikymppisenä paljon, alkaa isommat miehetkin kiinnostaa. Ajatellaan varmaan, että ei ole enää oikeutettu hoikkaan mieheen.

• Nainensanoo

> mitä kauniimpi nainen, sitä epätoidennäköisempää on että pitää hoikista ja erityisesti lyhyistä<

Mitä helvettiä?! Eka kerta elämässä kun joku väittää naisten pitävän lyhyistä miehistä!!!

Mitä tohon hoikkuuteen tulee niin se on estetiikka, jos nainen on yhtään taiteellinen js kauneutta ja ulkonäköä arvostava niin haluaa katsella hoikkaa miestä. Sellasen taulun voi laittaa vaikka seinälle, kukaan nainen ei halua tuijotella tuntikausia ylipainoisen miehen kuvaa!!!!
        Sellasia superhoikkia ei varmaan täysi-ikäisissä kauheesti enää ole tai nuorten miestenkin lihakset kasvaa humisten vuosi vuodelta. Mutta hoikallakin on oltava leveät hartiat jotta tulee se \|/

• neitikesäkukka
        Nainensanoo kirjoitti:

> mitä kauniimpi nainen, sitä epätoidennäköisempää on että pitää hoikista ja erityisesti lyhyistä<

Mitä helvettiä?! Eka kerta elämässä kun joku väittää naisten pitävän lyhyistä miehistä!!!

Mitä tohon hoikkuuteen tulee niin se on estetiikka, jos nainen on yhtään taiteellinen js kauneutta ja ulkonäköä arvostava niin haluaa katsella hoikkaa miestä. Sellasen taulun voi laittaa vaikka seinälle, kukaan nainen ei halua tuijotella tuntikausia ylipainoisen miehen kuvaa!!!!
        Sellasia superhoikkia ei varmaan täysi-ikäisissä kauheesti enää ole tai nuorten miestenkin lihakset kasvaa humisten vuosi vuodelta. Mutta hoikallakin on oltava leveät hartiat jotta tulee se \|/

Mitä tykkään kyllä tällaisesta II . Kunhan ei ylöspäin kapene selkä(aika harvinaista).

• Että.näin

Mitä tykkään kyllä tällaisesta II . Kunhan ei ylöspäin kapene selkä(aika harvinaista).

Et siis halua että miehellä kiinteä vatsa? Sillonkun vatsa on kiinteä, se on väkisinkin kapeampi kuin hartiat.

• menisikönäin

Sanoisin tuon liittyvän aika paljon ikään. Teini-iässä tykätään hoikista pojista, mutta mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän halutaan miehen olevan "miehen kokoinen". Ja tosiaankin roteva, ei lihava.

• Naisasialooser11

Siinä olet oikeassa, että sikspäkin höylääjälle sopii parhaiten toinen mies. Mutta sinä et ole luonnonkaunis etkä ole kaunis muutenkaan ja vaikka olisitkin niin muutaman vuoden päästä olet vanha ja ruma.

Hoikka mies taas on naismainen ja epämiehekäs. Miehekäs mies on iso ja lihava, toki lihaksiakin saa olla jos mies on voimanostaja tyyppinen.

• 1714

Joo joo. Kyllä se jo tiedetään, että sinä kiihotut isoista, lihavista, ikääntyvistä miehistä. Ei sitä tarvitse joka ketjussa mainostaa.

• terve_on_terve

Kyllä vaan liian hoikka on kamala! Itse "kuolaan" perus duunareita siis habaa on, mutta ei tarvitse kävellä sivuttain oven suusta.. Peba, reidet, pohkeet kiinteät.

• näinsemeneee

"Hoikka mies taas on naismainen ja epämiehekäs."

Tämä pitää paikkansa, ja juuri paljolti naismaisen näköistä miestä tuolla yllä kuvailinkin naisten suosikkina.

• yllätyitkö

Se onkin kuule yllättävän monen naisen suosikki, se naismainen mies.

• näinsemeneee
        yllätyitkö kirjoitti:

Se onkin kuule yllättävän monen naisen suosikki, se naismainen mies.

No ei todellakaan yllätä tämä. Juurihan tuossa kerroin, että sen mukaan mitä itse näitä juttuja käytännössä olen seuraillut niin se on juuri niin.

• ihanko.tosi

"Kuntosalilla käyminenkin on vähän epäilyttävää. Miksi hikoilla sisätiloissa, jonkun ulkonäön takia vielä? Sellaisen miehen tyttöystäväksi sopii joku silikonitissi, tekokynsi, vetyperoksidiblondi. Tai toinen mies. "

Sinulla taitaa olla aika yksinkertainen kuva kuntosalilla kävijöistä? Eivät kaikki ole mitään bodareita siellä joita kiinnostaa mahdollisimman isot lihakset. Monille sali on yksi harrastus muiden joukossa ja sali on helpohko tapa saada voimaa kehoon. Kuntosalilla käy kaikenlaisia ihmisiä iästä tai koulutustasosta riippumatta.

• neitikesäkukka

Totta kai provosin vähän. Mutta on se totta, että jos mies sanoo käyvänsä salilla, se on vähän sama kuin sanoisi rassaavansa autoja. Kestän sen kyllä, jos mies on muuten ok, mutta ei sillä pisteitä saa.

• paksukainen39

Mitäs väliä onko hoikka vai paksu. Olen paksu eikä ole naisesta ollut pulaa.

• neitikesäkukka

Paksukin on huomattavasti parempi kuin joku lihaskimppu. Mutta hoikat tai laihat on parhaimpia.

• Nainensanoo

Mun maku menee miehissä näin.
      1. Hoikka
      2. Treenattu
      3. Läski

1. Ja 2. Kanssa voi mennä treffeille, ylipainoisen kanssa ei ikinä.

• kyssyymmyys

Entä jos ei ole mikään noista?

• Nainensanoo
        kyssyymmyys kirjoitti:

Entä jos ei ole mikään noista?

Jos tarkotat normaaleja niin se on hyvä kunhan sitä ylipainoa ei ole. Jos on normaali ruumis niin silloin vaikuttaa enemmän kasvot, vaatetus ja ulosanti.

• LOLlahdus_

Mites laihaläski, ne matalan teston miehet jotka hoikkuudestaan huolimatta sellasia löysiä kädenpuristusta myöten? ;D

• neitikesäkukka

Eka: lapsi, kasvoista päätellen, joten en haluaisi arvostella. Mutta pitkin hampain: hyvä kroppa, mutta naisellinen vyötärö (kapenee keskeltä ja kaartuu lantiosta) 8/10

2. Liian treenattu kroppa. hyvännäköinen, muttei omaan makuun. Liian mallimainen. 7/10

3. Paras, koska luonnollisen laiha (laihempikin saisi olla) Asennosta johtuen (?) sama vyötärö"ongelma". Minusta miehellä kuuluu olla suora vartalo, ei vyötäröstä kapeampi. 9/10

4. Muuten tosi hyvä, mutta nuo näkyvät kylkiluut kauhistuttavat. Sairaan näköinen ei ole hyvä. 7/10 Jos kylkiluita ei olisi näkyvissä 8/10.

5. Vartaloa ei oikein näy, koska sivuttain. Ei minusta erityisen hoikka, vetää vatsaa sisään. Sympaattinen persoona muuten, vitsikäs. 7/10 osittain siksi, koska vartaloa ei näkynyt kunnolla.

6. Ihan normi kroppa. Ei kuitenkaan omaan makuun, koska ei siis hoikka, mistä tykkään eniten. 7/10.

• vitun.ääliö

Haha!! Arvasin, että valitset naamastaan dorkia.

Missä metallimiehet?

• neitikesäkukka
        vitun.ääliö kirjoitti:

Haha!! Arvasin, että valitset naamastaan dorkia.

Missä metallimiehet?

Minä katsoin pelkkää kroppaa, peitin naaman, etenkin ekan, koska oli ihan pentu.

• Nainensanoo

1. Liian lapsi, en kommentoi
        2. Just mun poikaystävän näkönen.10/10. (Paljastus: juuri tasan tarkkaan tuon näköiset saavat suhteen kanssani ja tasan tarkkaan tuon näköinen pääsee sänkyyni)
        3. Aivan hirveä kroppa ja naama 4/10
        4. Hyi helvetti. Näyttää sairastavan anoreksiaa. 4/10
        5. Aina vaan pahenee 3/10
        6. Ihan ok, 8/10

• Mieskysyy
        Nainensanoo kirjoitti:

1. Liian lapsi, en kommentoi
        2. Just mun poikaystävän näkönen.10/10. (Paljastus: juuri tasan tarkkaan tuon näköiset saavat suhteen kanssani ja tasan tarkkaan tuon näköinen pääsee sänkyyni)
        3. Aivan hirveä kroppa ja naama 4/10
        4. Hyi helvetti. Näyttää sairastavan anoreksiaa. 4/10
        5. Aina vaan pahenee 3/10
        6. Ihan ok, 8/10

Näyttääkö Nainensanoo tältä?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ff/39/33/ff3933572de111b0fa11b575b870a0e6.jpg

• En pitänyt yhdenkään vartalosta. Osa suorastaan pelottavan laihoja.

• Nainensanoo

• Nainensanoo

• 12121212121212
        ouitty kirjoitti:

En pitänyt yhdenkään vartalosta. Osa suorastaan pelottavan laihoja.

No millaisesta vartalosta sitten olisit pitänyt?

• 12121212121212 kirjoitti:

No millaisesta vartalosta sitten olisit pitänyt?

Vähän enemmän saa miehessä olla lihaa. Sellainen hyvä määrä lihasta ja sopiva kerros rasvaa. Osa noista ei ollut hoikkia vaan laihoja. Ehkä tuo viimeinen on kuitenkin ok.

• Naisasialooser11
        Nainensanoo kirjoitti:

Tolla on pikkutissit ja mulla e-kuppi ja tosiaan mun lihakset yläkropassa ei näytä tolta ku hänellä

Ei ole kasvosi kauniimmat vaan rumemmat ja sinä et ole mikään palkinto jonka kanssa mies"pääsee"sinne ja sinne. Ja muutaman vuoden päästä kun olet vanha rusina niin se olet sinä joka pääsee edes lihavan puliukon sänkyyn jos sinnekkään.

Sinusta huomaa hyvin miten epärealistinen käsitys naisilla on omasta ulkonäöstään. Arvioivat sen reilusti yläkanttiin. Myös kroppasi on ruma jos sinulla on erottuvat lihakset ja sikspäkki kuin miehellä.

• slimbutbuff on vähän kuten minä - eri mielenkiintoista nähdä, miten naiset pisteyttävät :P

... paitsi että olen miltei kalju ja partaa sen verran, että kasvissyöjänaiset innostuu. Kun pitävät nääs eläimistä!

• crux

Ehkä se hoikkuus useimpien naisten mielestä kaipaa seurakseen jonkin boheemin olemuksen. Nälkätaiteilija jne. En oikein usko että tällainen tavallinen suomalainen mies olisi kovin hoikkana parhaimmillaan. Tavallisuus kaipaa tavallisen lookin - taiteilija taiteilijalookin.

• Narkiteiooläskejä

Jim Morrison?

• LOLlahdus_

Morrison oli aluks laiha kunnes lihoi aivan hirveeks sekakäytön myötä ennen kuin kuoli pariisissa, eli ei kannata käyttää päihteitä jos haluaa pysyä ihmisen näköisenä, koskee myös naisia ;D Nisti on naamasta nistinnäköinen.

• uyghhgvutfhhh

Kuitenkin se lihaksikas, äijämäinen "perusduunari" voittaa naisen kiinnostuksen jos jossain tilanteessa nöyryyttää laiheliinia, joka siinä menettää maskuliinisuutensa.

• nnnaineneen

Tuo on juuri sitä skeidaa mitä naiset vihaa! Kommenttisi osoittaa tietämättömyytesi naisista.

• Naisasialooser11

Laiheliinilla ei ole koskaan pienintäkään maskuliinisuutta ollutkaan, hän on neitimäinen homo ja sellaisesta tykkäävät naiset ovat muutenkin enemmän naisiin päin. Kyllä se lihaksikas ja äijämäinen karski mies kuuluu olla naisen unelmamies eikä mikään siimakäsi.

• d123d1231d23

Olen siimakäsi, mutta silti vahvempi kuin ne joilla on kaksi kertaa isompi muskeli :D Mitä looseri ajattelit tehdä jos joudutaan nyrkkitappeluun.

• w0001000111
        d123d1231d23 kirjoitti:

Olen siimakäsi, mutta silti vahvempi kuin ne joilla on kaksi kertaa isompi muskeli :D Mitä looseri ajattelit tehdä jos joudutaan nyrkkitappeluun.

Joopajoo, moni narukäsi kuvittelee että kunhan suuttuu niin oksat pois, mutta todellisuudessa ne oksat rytisee puskassa minne ruipelo päätyy. Oikeilla duunareilla ne muskelit ovat tulleet töistä eikä mistään peliohjaimen heiluttelusta.

• vanhempitätitätämieltä

Kyllähän miehellä pitää massaa ja pituutta olla. Esim. Ville Haapasalo on mies mun makuuni.

• Täsmennyksiä

Tykkäät siis villen ihramahasta ?.

Ville on kyllä nuorempana ollut hyvännöinen mutta nykysin pahasti alkoholisoitunut joulupukkia muistuttava hahmo että pitää ihmetellä jos joku kiihottuu hikoilevasta läskistä.

• Hongankolistelija

Täytyy sanoa,että itse miehenä menen sekai sin näistä brunette-neideistä. Jostain syystä blondit ei vedä vertoja näille. Vielä kun olis mukava ja sopivan rento tyyppi. Tälläinen kun joskus sattuis vastaan kävelemään tai juoksemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59