Tanelinlammen vesihiihtorata

onksihanpakko

Miksi juuri Tanelinlammelle tuommoinen hökötys ja kuinka kauan se jaksaa porukkaa kiinnostaa?Mitäs sitte ku ei enää innokkaita löydykkään. Siihenkö saa ruostua ja lampi pilaantua. Pistäkää Kyrkkärille siellähän sitä tilaa piisaa.

5

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Insi6nia

      Jaaha lapualaaset ruvennu nurmooskin vastustamaan kaikkea mahdollista, vastustamisen ilosta...

    • Et sitten oo lehtiä lukenu? Pojat menee armeijaan ja sen jälkeen uudella innolla.

    • huikjh

      Vastustajien pääargumentti näyttää olevan tuo rakenteiden ruostumaan jättäminen. Jos yhtään perehtyisitte asiaan jota niin kiivaasti ja suurella innolla vastustatte, tietäisitte, että pysyviä rakenteita ei tehtäisi. Ei tule jyhkeitä betonijalkoja ja vaijeritornit puretaan pois. Yhdessä keskustelussa jopa osoitettiin valokuvalla miten kyseiset rakenteet mahtuvat pakettiauton perään. Moottoritkin ovat hiljaiset sähkömoottorit ja uimarit edelleen pääsevät uimaan lampea ympäri. Mikä se oikea vastustuksen aihe on? Pelkästä valittamisen ilosta valittaminen?

    • hiihhjio

      Miten ihmeen kauan kaupunginhallitusta ja poikia kiusataan asialla? Valittajille nuorten asiat ovat tärkeitä, mutta meidän treeniradalle tai naapuriin ei saa tulla. Haloo!

    • Ton1M0ntana

      sama uppopallo-lakki mies jaksaa valitttaa joka foorumilla, voit olla varma että ku sun uimalakki kisat on heinäkuun alussa tanelilla, tuun parin kaverin kans sub-laudoilla harjotteleen sinne, revi siitä sitte ku riita saadaan aikaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4754
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3660
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      117
      3640
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2622
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2414
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2170
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe