Miksi juuri Tanelinlammelle tuommoinen hökötys ja kuinka kauan se jaksaa porukkaa kiinnostaa?Mitäs sitte ku ei enää innokkaita löydykkään. Siihenkö saa ruostua ja lampi pilaantua. Pistäkää Kyrkkärille siellähän sitä tilaa piisaa.
Tanelinlammen vesihiihtorata
5
241
Vastaukset
- Insi6nia
Jaaha lapualaaset ruvennu nurmooskin vastustamaan kaikkea mahdollista, vastustamisen ilosta...
Et sitten oo lehtiä lukenu? Pojat menee armeijaan ja sen jälkeen uudella innolla.
- huikjh
Vastustajien pääargumentti näyttää olevan tuo rakenteiden ruostumaan jättäminen. Jos yhtään perehtyisitte asiaan jota niin kiivaasti ja suurella innolla vastustatte, tietäisitte, että pysyviä rakenteita ei tehtäisi. Ei tule jyhkeitä betonijalkoja ja vaijeritornit puretaan pois. Yhdessä keskustelussa jopa osoitettiin valokuvalla miten kyseiset rakenteet mahtuvat pakettiauton perään. Moottoritkin ovat hiljaiset sähkömoottorit ja uimarit edelleen pääsevät uimaan lampea ympäri. Mikä se oikea vastustuksen aihe on? Pelkästä valittamisen ilosta valittaminen?
- hiihhjio
Miten ihmeen kauan kaupunginhallitusta ja poikia kiusataan asialla? Valittajille nuorten asiat ovat tärkeitä, mutta meidän treeniradalle tai naapuriin ei saa tulla. Haloo!
- Ton1M0ntana
sama uppopallo-lakki mies jaksaa valitttaa joka foorumilla, voit olla varma että ku sun uimalakki kisat on heinäkuun alussa tanelilla, tuun parin kaverin kans sub-laudoilla harjotteleen sinne, revi siitä sitte ku riita saadaan aikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667