Kokemuskia tästä maskista?
https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-5/the-black-mask-puhdistusnaamio-50ml.html
The Black Mask
12
242
Vastaukset
- Agnee
Ollut käytössä nyt parisen viikkoa mulla. Hyvin tehonnut mustapäihin sekä orastavaan akneen myös!
- Tainucca
Tuosta ei kokemuksia mutta jotain vastaavaa maskia olen kyllä kokeillut. Tehokkaampaa olisin ehkä kaivannut. Kokemukset tuosta aloittajan linkkaamasta maskista kiinnostaa minua myös :)
- Juumä
Tainucca suosittelen :)
- SkinS
Ulkonäkö aika kauheata ei uskoisi et laittasin tota naamaan mut niin tehokas et vei ihokarvatki 😂
- SKin2
SkinS :DDD hahaha! pakko testata jo noin on! :D
- cuonala
Tää koostumukseltaan vähän ehkä paksumpi ku muut kokeilemani. Siksi tuntuu paljon tehokkaammalle. Itse saan mielihyvää kun katsoo irroitettua naamioo missä sojottaa kaikki ihosta irronnu kuona kiinni :D
- Anss3
^ cuonala, WORD!!!
- HelluT
Mitä se tekee aknelle siis?
- mezzys
Käsittääkseni poistaa bakteereita ja hillitsee tulehdusta sitä kautta :)
- Blacy
Pari kertaa nyt ollu naamas aina saunan jälkeen ja on kyl maksanu itsensä takaisin.
- ihis
Skidisti skeptinen aluksi mut pakko myöntää et toimii paremmin ku mikään muu puhdistus: https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-19/the-black-mask-puhdistusnaamio-50ml.html
Testauksen jälkeen tilannut tuotteen myös itselleni. Tulee vaarmaan jäämän mun ihonhoitorutiiniksi! - Emilyi
Näitä ei saa mistään Suomesta. Oon koittanu ettii. Onks toi suomalainen verkkokauppa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927