Entistä kumppania kohtaan suuri viha, pettymys , inho ja toisen kaksinaamasuus.
Kuitenkin parempi olla ilman häntä. Petti, käytti henkisesti toisen heikkouksia hyväksi.
Sinisilmäsyys suuri moka ja oma moka.
Usko ihmisestä hyvää.
Vihaa täynnä
5
1330
Vastaukset
- hyvinjäänytmieleen
Olen ollut joskus samassa liemessä, mulla oli ulkomaalainen ja yli 50v äijä.
Samoin kävi että petti mut, viha oli jälkeenpäin valtaava ja vuosia sitä p...a muistan - lopetajauhaminen
Vihaaminen on raskainta itsellesi.
Vihan kohde on teflonipintainen - hjyuio
Viha on tunne, joka täytyy elää pois, että vapautuu tuosta henkilöstä. Kun aikaa kuluu, huomaatte, että enää ei ole merkitystä, toki ilkeydet muistaa ikuisesti. Mutta todella siitä vihan tunteesta on syytä päästä eroon se ei auta mihinkään. Mutta ei tarkoita että pitäisi pitää tuollaiseen minkäänlaista yhteyttä, tosin nämä tyypit juuri niitä, jotka yrittävät roikkua, sillä hehän ovat hyväksikäyttäneet toista.
Sain koulutusta aikoinaan, jossa käytiin läpi tunneskaalaa, jossa eletään kriisien sattuessa, Kyllä se viha laantuu, vaan tunteet ovat sellaisia, että takapakkejakin tulee, kun joku asia muistuu mieleen. Ei pidä säikähtää, sillä nyt sen tunteen kesto kerta kerralla pienenee.
Kertomassa tapauksessa vihan kohde ei ole koskaan välittänyt, joten hänelle sinun vihasi ei merkitse yhtään mitään. ei sinun tarvitse myöskään millään tavalla alkaa näyttämään tälle. Pyri saamaan tasapaino omaan elämääsi ja pidä kaikki yhteydet poikki tuohon ihmiseen. Hän ei ollut ainakaan sinulle sopiva ihminen. - hyvinjäänytmieleen
hjyuio
Hyvää kommentti. Huoman ja tajuan jälkeenpäin että tein omassa suhtessa virhen. Kuin olin pettynyt hänestä, olin kostohimoinen ja olin yhdeydessä häneen. Siinnä oli mun vika. Myöhemmin tajusin että laitan hänellen esto joka paikkaan missä hän on (facebook, puhelin...) ja niin se vihaa minulla pikkuhilja laantui ja nyt 8kk mennyt ja ei edes tulee mieleen hän. Siihen menee oma aikaansa kuin vaan itse osaa olla ihminen, ei hyväksikäyttäjä mitään sellaista tajukaan mikä on toisen viha tai pettymys. Nyt eläämä tasapainossa ja naureskellen miten muut naiset kokee samalaista. Ei sellaiset miehet muutu koskaan. Oli hän ulkomaalainen ja niin minäkin, ei ole hänellä onnistunut mitään suomalaisen naisen kanssakaan. - erotus
Noita tuntee varsinkin yllättäen tulleen eron jälkeen.
Mutta jos suhde on ollut pitkä, usein käy niin, ei tietenkään kaikilla, että alkaa muistaa ne hyvät jutut ja alkaa kaivata exää.
Viha ja katkeruus ovat ymmärrettäviä,. mutta niistä pitäisi päästä eroon.
Eniten ne satuttavat ja kuluttavat noita tunteita tuntevaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473