Entistä kumppania kohtaan suuri viha, pettymys , inho ja toisen kaksinaamasuus.
Kuitenkin parempi olla ilman häntä. Petti, käytti henkisesti toisen heikkouksia hyväksi.
Sinisilmäsyys suuri moka ja oma moka.
Usko ihmisestä hyvää.
Vihaa täynnä
5
1213
Vastaukset
- hyvinjäänytmieleen
Olen ollut joskus samassa liemessä, mulla oli ulkomaalainen ja yli 50v äijä.
Samoin kävi että petti mut, viha oli jälkeenpäin valtaava ja vuosia sitä p...a muistan - lopetajauhaminen
Vihaaminen on raskainta itsellesi.
Vihan kohde on teflonipintainen - hjyuio
Viha on tunne, joka täytyy elää pois, että vapautuu tuosta henkilöstä. Kun aikaa kuluu, huomaatte, että enää ei ole merkitystä, toki ilkeydet muistaa ikuisesti. Mutta todella siitä vihan tunteesta on syytä päästä eroon se ei auta mihinkään. Mutta ei tarkoita että pitäisi pitää tuollaiseen minkäänlaista yhteyttä, tosin nämä tyypit juuri niitä, jotka yrittävät roikkua, sillä hehän ovat hyväksikäyttäneet toista.
Sain koulutusta aikoinaan, jossa käytiin läpi tunneskaalaa, jossa eletään kriisien sattuessa, Kyllä se viha laantuu, vaan tunteet ovat sellaisia, että takapakkejakin tulee, kun joku asia muistuu mieleen. Ei pidä säikähtää, sillä nyt sen tunteen kesto kerta kerralla pienenee.
Kertomassa tapauksessa vihan kohde ei ole koskaan välittänyt, joten hänelle sinun vihasi ei merkitse yhtään mitään. ei sinun tarvitse myöskään millään tavalla alkaa näyttämään tälle. Pyri saamaan tasapaino omaan elämääsi ja pidä kaikki yhteydet poikki tuohon ihmiseen. Hän ei ollut ainakaan sinulle sopiva ihminen. - hyvinjäänytmieleen
hjyuio
Hyvää kommentti. Huoman ja tajuan jälkeenpäin että tein omassa suhtessa virhen. Kuin olin pettynyt hänestä, olin kostohimoinen ja olin yhdeydessä häneen. Siinnä oli mun vika. Myöhemmin tajusin että laitan hänellen esto joka paikkaan missä hän on (facebook, puhelin...) ja niin se vihaa minulla pikkuhilja laantui ja nyt 8kk mennyt ja ei edes tulee mieleen hän. Siihen menee oma aikaansa kuin vaan itse osaa olla ihminen, ei hyväksikäyttäjä mitään sellaista tajukaan mikä on toisen viha tai pettymys. Nyt eläämä tasapainossa ja naureskellen miten muut naiset kokee samalaista. Ei sellaiset miehet muutu koskaan. Oli hän ulkomaalainen ja niin minäkin, ei ole hänellä onnistunut mitään suomalaisen naisen kanssakaan. - erotus
Noita tuntee varsinkin yllättäen tulleen eron jälkeen.
Mutta jos suhde on ollut pitkä, usein käy niin, ei tietenkään kaikilla, että alkaa muistaa ne hyvät jutut ja alkaa kaivata exää.
Viha ja katkeruus ovat ymmärrettäviä,. mutta niistä pitäisi päästä eroon.
Eniten ne satuttavat ja kuluttavat noita tunteita tuntevaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818