Miten mahtaa olla, olen menossa lauantaina Hämeenlinnaan Guns n Rosesin keikaille ja mietin minkä kameran voin ottaa mukaan. Ohjeistuksessa sanotaan: "Matkapuhelimen tai pienen automaattikameran saa tuoda konserttialueelle. Järjestelmäkamerat, ammattikäyttöön tarkoitetut kamerat ja kamerat, joissa on irrotettavaa optiikkaa eivät ole sallittuja. "
Asiaa kysyessäni en tuon kummempaa vastausta saanut ja että järkkärit paikan päällä päättävät minkä kameran päästävät sisään. Tuo Nicon coolpix P900 on kompakti, eikä siis järjestelmä minkä perusteella saisin sen viedä, mutta kokonsa puolesta on aika iso...auttaako siinä järkkärille selittää että ei ole järjestelmä jos se heti katsoo että tämä ei sisälle mene? Onko kokemuksia kellään?
http://www.nikon.fi/fi_FI/product/digital-cameras/coolpix/bridge/coolpix-p900
Kuvaaminen GNR keikalla / Nicon coolpix P900
Makkes90
2
120
Vastaukset
- kuulumisia
Oliko keikka hintansa arvoinen?
- 3TuntiaJa29Biisiä
Oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089