Tulipa vietettyä suurin osa päivästä kaupungilla.
Talvella paksu vaatetus ja pidättyväinen käytös tasoittavat peliä. Kesällä tasoerot nousevat kymmenenteen potenssiin. Samanaikaisesti muodokkaan ja timmin nuoren naisen MA on käytännössä rajaton. Jo iässä jossa on reilusti matkaa suojaikärajan ylittämiseen. Olikin huvittavaa seurata perheenisien ym setämiesten "huomaamattomia" vilkaisuja pikkuteinien suuntaan.
Vaikutus ei rajoitu pariutumiseen. Nuoret ja kauniit ovat iloisempia mutta toisaalta myös ylimielisempiä. Kurpat taas kummallisen kiukkuisen ja myrtsin oloisia mustissa pitkähihaisissa XXL-neuleissaan. Ytmit mölisevät julkisilla paikoilla vähän kovemmalla äänellä kuin talvella, ketmien ja ätmien toimiessa päin vastoin.
Itselleni asialla ei ole vaikutusta. ATM/KTM-tason miehiä ei muutenkaan huomata. Mutta eipä ytmikään saa ytniään ellei lähesty itsevarmasti ja korvaanhörise matalalla äänellä tuntikaupalla aivotonta tunnespeakkia. Totta kai hyvä ulkonäön lisäksi. Tasoteoriaa rikkovia pareja en bongannut ainuttakaan; tunnistan statusmiehen kun sellaisen näen.
Sattuneesta syystä en tänä kesänä murehdi seksinpuutetta. Mutta aikaisemmat kesät ovat hyvin muistissa, siksi voin ymmärtää ätmin ajatukset kun ympärillä näkyy koko ajan sellaista jota ei voi saada. Vaikka olenkin aina pitänyt lämpimästä, se pilaa äkkiä tunnelmat. Ätmin kannalta voi sanoa että "nneksi" Suomen kesä on lyhyt.
Sellainen kesäpäivä tänään. Nyt Liner, flowersreally, zönggö ja kumppanit yläpeukuttamaan ja kehumaan kykyjäni kevyen tarinoinnin rentona tuottajana.
Kesällä tasoerot korostuvat
145
1918
Vastaukset
- Kesä.on.hienoa.aikaa
Eli loppujen lopuksi ei heru seksiä sulle vieläkään. No, eipä ollut mitään uutta. En kyllä ymmmärrä miksi kukaan käyttäisi kesällä mustaa neuletta,mutta ehkäpä ei niin kovin lämmin päivä sitten ollutkaan. Mutta hieno homma, että oli antoisa päivä sinulle,pääsit ihan ulos kodistasi hetkeksi.
Kyllä niitä mustia neuleita käytetään kesällä paljonkin, suuri osa myös suomen naisista oikein halajaa mustaneulekulttuuria tänne:
http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2014/10/muslim-women-in-burqas-3_thumb.jpg
Voisi olla kyllä osin hyväkin juttu, kaikkia läskejään ylpeänä esittelevät ylipainoiset kurpat eivät ainakaan ruokakaupassa käydessä ole se toivotuin näkymä.- 12121212121212
No heruuhan sitä....vihdoinkin.
Varmaankin niitä mustia neuleita käytetään peittämään talven (tai edellisien kymmenen talven, syksyn, kevään ja erityisesti kesän) aikana kertyneitä "reheviä muotoja". - Nainen39vee
Itse olen aika hoikka, ollut aina, ja ehkä siksi palelenkin tosi helposti. Mulla voisi hyvinkin olla varsinkin tänä kesänä ulkona musta villatakki - ei kuitenkaan neule, koska se on eri asia.
Nainen39vee kirjoitti:
Itse olen aika hoikka, ollut aina, ja ehkä siksi palelenkin tosi helposti. Mulla voisi hyvinkin olla varsinkin tänä kesänä ulkona musta villatakki - ei kuitenkaan neule, koska se on eri asia.
Villatakki on se joka on tehty villakankaasta ja neule langoista?
- Nainen39vee
scrg kirjoitti:
Villatakki on se joka on tehty villakankaasta ja neule langoista?
Ei kun just päinvastoin, luulisin - joskaan en ole itsekään ihan varma, mikä virallinen määritelmä on. Neuleet ovat käsittääkseni aika ohuita ja ainakin omasta mielestäni aika "asiallisen" oloisia. On jotkut villatakitkin sellaisia, silti.
Mutta itse tykkään sellaisista villatakeista, jotka oikeasti lämmittävät ja jotka on tehty villalangan paksuisesta langasta, mutta jotka ovat kuitenkin kivannäköisiä, oman tyylini mukaisia. Kesäiltana sellainen on ihan kiva, etenkin tänä kesänä. Nainen39vee kirjoitti:
Ei kun just päinvastoin, luulisin - joskaan en ole itsekään ihan varma, mikä virallinen määritelmä on. Neuleet ovat käsittääkseni aika ohuita ja ainakin omasta mielestäni aika "asiallisen" oloisia. On jotkut villatakitkin sellaisia, silti.
Mutta itse tykkään sellaisista villatakeista, jotka oikeasti lämmittävät ja jotka on tehty villalangan paksuisesta langasta, mutta jotka ovat kuitenkin kivannäköisiä, oman tyylini mukaisia. Kesäiltana sellainen on ihan kiva, etenkin tänä kesänä.Pitäisihän naisten tietää villatakin ja neuleen ero, eihän teillä mitään tee jos ette tiedä eikä siis me miehet voida teiltä sitten kysyä. Onneksi on wiki:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Neulonta
"Tyypillisiä neulottuja vaatekappaleita ovat villapaidat, kaulaliinat, pipot, sukat ja lapaset. Neule on joustavampaa kuin kudottu kangas, ja sillä voidaan tehdä kolmiulotteisia muotoja ilman paksuja saumoja. Siksi se sopii erityisen hyvin muun muassa sukkiin ja sormikkaisiin."
Eli siis käsittäisin niin että villatakit ovat yksi neuleiden alaryhmä ja siis itse kudottuja villatakkeja voi aina sanoa neuleeksi mutta kaikkia neuleita ei voi sanoa villatakeiksi, niinhän?- 12121212121212
Nainen39vee kirjoitti:
Aha. Täällä päin naisilla on varmaankin erilainen fysiologia, kun hoikat ja nuoret palelevat vähiten.
Nainen39vee kirjoitti:
Mutta itse tykkään sellaisista villatakeista, jotka oikeasti lämmittävät ja jotka on tehty villalangan paksuisesta langasta, mutta jotka ovat kuitenkin kivannäköisiä, oman tyylini mukaisia. Kesäiltana sellainen on ihan kiva, etenkin tänä kesänä.Mulla on sellaisia päällysvaatteita sekä vetoketjullisena että napillisena versiona, jotka on villaa, joten loogisesti kutsuisin niitä villatakeiksi. Ehkä niitä sitten pitää kutsua villakangastakeiksi.
Sitten mulla on vaatteita, joita sanoisin villapaidoiksi tai neulseeksi ja niissä erottuu paljain silmin yksittäiset langat. Niissä on myös sellainen ominaisuus, että jos yksittäisen langan nyhtää irti, niin sitä samaa lankaa voi purkaa niin kauan kunnes koko vaate on muuttunut langaksi.
Tätä ominaisuutta voi hyödyntää jos esim. paha noita yrittää eksyttää johonkin labyrinttiin. Lankaa pitkin voi palata lähtöpaikkaan, mutta paita ei kuitenkaan neuloudu kokoon automaattisesti paluumatkalla. Tähän on syynä luonnonlaki jonka mukaan entropia eli epäjärjestys kaikkeudessa lisääntyy. Tähän myös liittyy sellainen käytännöllinen piirre, että asioita voi laittaa aikajärjestykseen: syy-seuraus suhteet tapahtuu tämän epäjärjestyksen lisääntymisen suuntaan. Haluaisiko joku vielä kuulla tarinaa villasukista?Harmaaritari kirjoitti:
Pitäisihän naisten tietää villatakin ja neuleen ero, eihän teillä mitään tee jos ette tiedä eikä siis me miehet voida teiltä sitten kysyä. Onneksi on wiki:
"Tyypillisiä neulottuja vaatekappaleita ovat villapaidat, kaulaliinat, pipot, sukat ja lapaset. Neule on joustavampaa kuin kudottu kangas, ja sillä voidaan tehdä kolmiulotteisia muotoja ilman paksuja saumoja. Siksi se sopii erityisen hyvin muun muassa sukkiin ja sormikkaisiin."
Eli siis käsittäisin niin että villatakit ovat yksi neuleiden alaryhmä ja siis itse kudottuja villatakkeja voi aina sanoa neuleeksi mutta kaikkia neuleita ei voi sanoa villatakeiksi, niinhän?Joustinneule:
https://www.garnstudio.com/video.php?id=18&lang=fi
50-lukulaisten naisten taikatemppu, jolla miehet saadaan lämpimiksi. Taikasanat oikein oikein nurin nurin tai jotenkin sillai.- senioriskootteristi
12121212121212 kirjoitti:
Aha. Täällä päin naisilla on varmaankin erilainen fysiologia, kun hoikat ja nuoret palelevat vähiten.
Hah hah, tai palelevat ihan tarkoituksella vapaa ehtoisesti... kun paljasta pintaa pitää näyttää, jotta äijien huomio saadaan vedettyä itseensä! (flunssan uhallakin)
Mullapa oli musta samettinen puolihame... sellainen goottityyliin oleva ja pliseerattu ohut väljä pusero ylläni tänään kaupungilla liikkuessani.
Varmuudeksi oli myös villatakki mukana sekä sadeviittakin, ne kyllä olivat kassissa... skootterin etukorissa.
Aina välillä harkitsin sen villatakin esille kaivamisen... mutt lopulta päädyin valitsemaan Antintalon korttelin; jossa ei tarvinnut sisätiloissa villatakkia pitää. Se hyvältä näyttävä pusero ei ulkona ihan riittävän lämmin sitten ollutkaan. Jos olisin kävellen ollut matkassa, olis ehkä liikunta tuonut hieman lämpöä luonnollisesti, mutt mä liikunkin nykyään seniori skootterilla...
kurppa kun olen! - 12121212121212
senioriskootteristi kirjoitti:
Hah hah, tai palelevat ihan tarkoituksella vapaa ehtoisesti... kun paljasta pintaa pitää näyttää, jotta äijien huomio saadaan vedettyä itseensä! (flunssan uhallakin)
Mullapa oli musta samettinen puolihame... sellainen goottityyliin oleva ja pliseerattu ohut väljä pusero ylläni tänään kaupungilla liikkuessani.
Varmuudeksi oli myös villatakki mukana sekä sadeviittakin, ne kyllä olivat kassissa... skootterin etukorissa.
Aina välillä harkitsin sen villatakin esille kaivamisen... mutt lopulta päädyin valitsemaan Antintalon korttelin; jossa ei tarvinnut sisätiloissa villatakkia pitää. Se hyvältä näyttävä pusero ei ulkona ihan riittävän lämmin sitten ollutkaan. Jos olisin kävellen ollut matkassa, olis ehkä liikunta tuonut hieman lämpöä luonnollisesti, mutt mä liikunkin nykyään seniori skootterilla...
kurppa kun olen!"Hah hah, tai palelevat ihan tarkoituksella vapaa ehtoisesti... kun paljasta pintaa pitää näyttää, jotta äijien huomio saadaan vedettyä itseensä! (flunssan uhallakin)"
Naiset pukeutuvat paljastavasti vain itseään varten. - senioriskootteristi
Harmaaritari kirjoitti:
Pitäisihän naisten tietää villatakin ja neuleen ero, eihän teillä mitään tee jos ette tiedä eikä siis me miehet voida teiltä sitten kysyä. Onneksi on wiki:
Eli siis käsittäisin niin että villatakit ovat yksi neuleiden alaryhmä ja siis itse kudottuja villatakkeja voi aina sanoa neuleeksi mutta kaikkia neuleita ei voi sanoa villatakeiksi, niinhän?Ritari hyvä, neule on neule... oli se tehty sitten pässinpökkimästä villalangasta tai ohuemmasta vaikka silkkilangasta. Villakankaasta voi tehdä takin, mutt se ei varsinaisesti ole sellainen jota villatakiksi naiset mieltävät... siis neule.
Myös keinokuituisia ns. "villatakkeja" on myynnissä, koska useat ihmiset eivät aitoja villatakkeja ihollaan voi pitää. (ovat allergisia villalle... iho kutiaa sietämättömästi, raapimis efektin luoden.) - Nainen39vee
Niin no, voihan se sitten jostain muustakin johtua, että palelen. Olen aina olettanut syyksi tuon minkä sanoin, kun sen ainakin tiedän, että yleensä isokokoiset ihmiset hikoilevat helteellä eniten. Ja luulisi että rasvakerros lämmittää. Mutta ehkä syy sitten on jokin muu, jos kerran muilla on toisin.
- senioriskootteristi
No heruuhan sitä....vihdoinkin.
Varmaankin niitä mustia neuleita käytetään peittämään talven (tai edellisien kymmenen talven, syksyn, kevään ja erityisesti kesän) aikana kertyneitä "reheviä muotoja".Onnittelut! Sä olet vihdoinkin löytänyt sen neitsyeesi... 16v. ?
- senioriskootteristi
"Hah hah, tai palelevat ihan tarkoituksella vapaa ehtoisesti... kun paljasta pintaa pitää näyttää, jotta äijien huomio saadaan vedettyä itseensä! (flunssan uhallakin)"
Naiset pukeutuvat paljastavasti vain itseään varten.Taisit ymmärtää väärin... tahallasi. Mun puserostani ei näkynyt mitään läpi ja rintaliivitkin mulla oli... se pusero vaan ei ollut tarpeeksi lämmin yksinään ulkoilmaan. Joten päädyin villatakin esiin kaivamisen sijaan lämpimään lasikatolla katettuun kortteliin, jossa on erilaisia liikkeitä ja seniori skootterilla saa ajaa sisätiloissa, skooterissa kun on vain akku voimanlähteenä.
Ja pätevä syykin mulla olisi ollut esittää skooterilla liikkumiseeni, ei paljon hameeni helmaa olisi tarvinnut nostaa... ;)
=))... XD... - Nainen39vee
scrg kirjoitti:
Mulla on sellaisia päällysvaatteita sekä vetoketjullisena että napillisena versiona, jotka on villaa, joten loogisesti kutsuisin niitä villatakeiksi. Ehkä niitä sitten pitää kutsua villakangastakeiksi.
Sitten mulla on vaatteita, joita sanoisin villapaidoiksi tai neulseeksi ja niissä erottuu paljain silmin yksittäiset langat. Niissä on myös sellainen ominaisuus, että jos yksittäisen langan nyhtää irti, niin sitä samaa lankaa voi purkaa niin kauan kunnes koko vaate on muuttunut langaksi.
Tätä ominaisuutta voi hyödyntää jos esim. paha noita yrittää eksyttää johonkin labyrinttiin. Lankaa pitkin voi palata lähtöpaikkaan, mutta paita ei kuitenkaan neuloudu kokoon automaattisesti paluumatkalla. Tähän on syynä luonnonlaki jonka mukaan entropia eli epäjärjestys kaikkeudessa lisääntyy. Tähän myös liittyy sellainen käytännöllinen piirre, että asioita voi laittaa aikajärjestykseen: syy-seuraus suhteet tapahtuu tämän epäjärjestyksen lisääntymisen suuntaan. Haluaisiko joku vielä kuulla tarinaa villasukista?Joo, just noita noitalanka-vaatteita tarkoitin :D
Harmi kun en oo rekisteröitynyt, niin en voinut laittaa yläpeukkua sun viestille, muuten olisin laittanut :) - kurppaska
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä niitä mustia neuleita käytetään kesällä paljonkin, suuri osa myös suomen naisista oikein halajaa mustaneulekulttuuria tänne:
http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2014/10/muslim-women-in-burqas-3_thumb.jpg
Voisi olla kyllä osin hyväkin juttu, kaikkia läskejään ylpeänä esittelevät ylipainoiset kurpat eivät ainakaan ruokakaupassa käydessä ole se toivotuin näkymä.En käytä mustia neuleita. Olen hoikka ja vaikka olisin tukeva en käyttäisi sittenkään.
Peltimiehen huulia heiluttaa nyt tietenkin tuuli vastaan sanomisen muodossa mutta eipä ole minun ongelma jos jollakin on ongelma ihmisten neuleiden värin ja vartalon muodon takia. - jugjhgkjhjh
Harmaaritari kirjoitti:
Eli siis käsittäisin niin että villatakit ovat yksi neuleiden alaryhmä ja siis itse kudottuja villatakkeja voi aina sanoa neuleeksi mutta kaikkia neuleita ei voi sanoa villatakeiksi, niinhän?Kaikki neulotut ovat neuleita paksuudesta tms. riippumatta. Villatakki ja neule- ovat epävirallisia nimityksiä. (Opiskelin alaa 5v..)
- A_aviomies
"Eli loppujen lopuksi ei heru seksiä sulle vieläkään."
Vinkki: hanki aasialainen vaimo !
Jos suominainen kohtelee sinua huonosti, se ei todellakaan ole oma vikasi, vaan se johtuu suominaisten todella huonosta luonteesta.
Itse olin ihan liian pitkään pakkosinkkuna, mutta on se vaan hyvä juttu, että nyt voi ottaa vaimon syliin, kun menee nukkumaan.
Toki sen aasialaisen luonnetta kannattaa yrittää selvittää mahdollisimman tarkkaan ennen sitoutumispäätöstä.
Ja nettideittipalveluita kannattaa käyttää!
- Nainen39vee
"Samanaikaisesti muodokkaan ja timmin nuoren naisen MA on käytännössä rajaton. Jo iässä jossa on reilusti matkaa suojaikärajan ylittämiseen."
Eli siis mitä, tarkoitatko jotain 10-12-vuotiaana? Tajusin kyllä, että tavoittelit pakinatyyliä, mutta silti - ei kai nyt kukaan puhu TIMMISTÄ ja muodokkaasta 10-vuotiaasta?- 12121212121212
En nyt aivan. Ja kieltämättä provosoin hieman.
Mutta eipä tuosta kovin paljoa vanhempi tarvitse olla kun tissit alkavat kasvamaan ja pylly muuttuu pyöreäksi -> oman koulun coolein mopopoika haluaa seksiä ja nuori YTN nousee yläasteen sosiaalisen hierarkian ylimmälle huipulle.
Niiden 14-17v mopopoikien silmissä 13-14v tyttö ON timmi ja muodokas, ja omissa piireissä (vaikka se yläaste) tyttö on mopopoikakingin pissaliisakuningatar. - Nainen39vee
Mutta eipä tuosta kovin paljoa vanhempi tarvitse olla kun tissit alkavat kasvamaan ja pylly muuttuu pyöreäksi -> oman koulun coolein mopopoika haluaa seksiä ja nuori YTN nousee yläasteen sosiaalisen hierarkian ylimmälle huipulle.
Niiden 14-17v mopopoikien silmissä 13-14v tyttö ON timmi ja muodokas, ja omissa piireissä (vaikka se yläaste) tyttö on mopopoikakingin pissaliisakuningatar.Tekstissä kuitenkin viitattiin suojaikärajaan, joten ei sitä siksi osannut yhdistää siihen, että kyse olisikin tavallisesta koululaisihastuksesta ja teinien harjoitteluseurustelusta. Eikö se markkina-arvoteoriakin lähinnä käsittele aikuisten pariutumiskuvioita eikä jotain yläastemeininkiä...
- markkinoilla
Niiden 14-17v mopopoikien silmissä 13-14v tyttö ON timmi ja muodokas, ja omissa piireissä (vaikka se yläaste) tyttö on mopopoikakingin pissaliisakuningatar.Ei 13-14 vuotias pikkutyttö ole mikään timmi vielä. Sen ikäinen on raakile jossa on pieni aavistus aikuista naista.
Kuin myös 15 vuotias poika on kaikkea muuta kun mies. - 849580396820396
Nainen39vee kirjoitti:
Tekstissä kuitenkin viitattiin suojaikärajaan, joten ei sitä siksi osannut yhdistää siihen, että kyse olisikin tavallisesta koululaisihastuksesta ja teinien harjoitteluseurustelusta. Eikö se markkina-arvoteoriakin lähinnä käsittele aikuisten pariutumiskuvioita eikä jotain yläastemeininkiä...
Mun käsittääkseni MA-teoria kuvaa pariutumista parhaiten nimenomaan nuorena, siis ensimmäisiä suhteita, joista MA alkaa rakentua. Sitten kun tulee ikää, kokemuksia, vaatimuksia, muuttuu pariutuminenkin vaikeaselkoisemmaksi eikä niin ulkonäkökeskeiseksi. Ei toki kaikilla.
- 12121212121212
849580396820396 kirjoitti:
Mun käsittääkseni MA-teoria kuvaa pariutumista parhaiten nimenomaan nuorena, siis ensimmäisiä suhteita, joista MA alkaa rakentua. Sitten kun tulee ikää, kokemuksia, vaatimuksia, muuttuu pariutuminenkin vaikeaselkoisemmaksi eikä niin ulkonäkökeskeiseksi. Ei toki kaikilla.
MAT pätee kaiken ikäisiin.
Minusta eniten poikkeuksia MAT:sta tapahtuu nuorimmilla ja vanhimmilla. Kaikkien nuorimmilla käsitys omasta MA:sta vaihtelee eniten ja saatetaan kokeilla asioita, ja toisaalta vanhemmat muuttuvat vähemmän pinnallisiksi. MAT toimii erittäin tarkasti kaiken ikäisillä, mutta erityisen tarkasti ikävälillä 18-35v. - 84574896739867
MAT pätee kaiken ikäisiin.
Minusta eniten poikkeuksia MAT:sta tapahtuu nuorimmilla ja vanhimmilla. Kaikkien nuorimmilla käsitys omasta MA:sta vaihtelee eniten ja saatetaan kokeilla asioita, ja toisaalta vanhemmat muuttuvat vähemmän pinnallisiksi. MAT toimii erittäin tarkasti kaiken ikäisillä, mutta erityisen tarkasti ikävälillä 18-35v.Mistäs nämä tiedot ovat peräisin? Jos olet vasta kolmekymppinen, niin vanhempien ihmisten pariutumisesta sulla ei varmaankaan ole kaveripiirin kautta kokemusta?
- fdsfdsfdssfg
84574896739867 kirjoitti:
Mistäs nämä tiedot ovat peräisin? Jos olet vasta kolmekymppinen, niin vanhempien ihmisten pariutumisesta sulla ei varmaankaan ole kaveripiirin kautta kokemusta?
No mua ainakin kiinnostaa, mitkä asiat vaikuttavat keski-ikäisten tasoon.
Työtön ja sivistymätön, vähäpuheinen kaljottelija taitaa ainakin miesten puolella olla aika alhaalla. - 9358209852096
fdsfdsfdssfg kirjoitti:
Työtön ja sivistymätön, vähäpuheinen kaljottelija taitaa ainakin miesten puolella olla aika alhaalla.12121212:n mukaan samat kuin nuorilla, mutta en ole lukenut MA-gurujen kirjoituksia aiheesta tai nähnyt videoita. Koko MA-teorian ympärille kehkeytynyt markkina on suunnattu nuorille ihmisille, ei vanhemmille, siksi varmaankin niin.
Pariutuminen on nykyään iso bisnes jenkeissä (liikkuva työmarkkina), siksi siitä pukataan ilmoille jatkuvasti kaikenlaista "tutkimukseksi" naamioitua markkinointia periaatteella Jotain tuttua, jotain lainattua, jotain sinistä. MA-gurujen tausta ei kuitenkaan ole deittipalvelubisneksessä, vaan 80-luvun backflashissä feminismille USA:ssa, kuulin siitä ekan kerran 90-luvun alussa. - 12121212121212
fdsfdsfdssfg kirjoitti:
Työtön ja sivistymätön, vähäpuheinen kaljottelija taitaa ainakin miesten puolella olla aika alhaalla.Samat asiat vaikuttavat kuin nuorillakin, ainoastaan painotukset muuttuvat.
Miehet
- komeus, raha, status, pelimiestaidot
Naiset
- kauneus, nuoruus/nuorekkuus
Luonteella on tietysti merkitystä, mutta nämä ratkaisevat mistä joukosta kumppania aletaan harkitsemaan. Luonteella ei ole merkitystä ellet pääse ensin pullonkaulasta läpi. Miinuspisteitä voi saada lukemattomista asioista (miehen liiallinen kokemattomuus/naisen liiallinen kokeneisuus, elämänhallintaan liittyvät asiat molemmilla sukupuolilla, jne).
Komeuden merkitys laskee iän myötä, statuksen merkityksen kasvaessa. Kolmen kympin tienoilla selkeästi rahan merkitys suhteessa statukseen alkaa kasvamaan, kun naiset haluavat leikkiä kotia. Uskoakseni tämä kääntyy toisin päin nelikymppisillä, kun naiset haluavat taas menoja elämäänsä. Jne.
Kuvasit asian itse. Työttömällä ja sivistymättömällä kaljoittelijalla ei ole rahaa eikä statusta, hän on tuskin komea eikä luultavimmin omaa vahvoja pelimiestaitoja. - 845732897669827
Samat asiat vaikuttavat kuin nuorillakin, ainoastaan painotukset muuttuvat.
Miehet
- komeus, raha, status, pelimiestaidot
Naiset
- kauneus, nuoruus/nuorekkuus
Luonteella on tietysti merkitystä, mutta nämä ratkaisevat mistä joukosta kumppania aletaan harkitsemaan. Luonteella ei ole merkitystä ellet pääse ensin pullonkaulasta läpi. Miinuspisteitä voi saada lukemattomista asioista (miehen liiallinen kokemattomuus/naisen liiallinen kokeneisuus, elämänhallintaan liittyvät asiat molemmilla sukupuolilla, jne).
Komeuden merkitys laskee iän myötä, statuksen merkityksen kasvaessa. Kolmen kympin tienoilla selkeästi rahan merkitys suhteessa statukseen alkaa kasvamaan, kun naiset haluavat leikkiä kotia. Uskoakseni tämä kääntyy toisin päin nelikymppisillä, kun naiset haluavat taas menoja elämäänsä. Jne.
Kuvasit asian itse. Työttömällä ja sivistymättömällä kaljoittelijalla ei ole rahaa eikä statusta, hän on tuskin komea eikä luultavimmin omaa vahvoja pelimiestaitoja.Tästä analyysistä olen suunnittelleen samaa mieltä paitsi pelimiestaitojen osalta. Ne eivät edelleenkään auta sitouttamisessa, ja vanhemmiten flirttihenkiset tyypit luultavasti saavat muutenkin miinuspisteitä sukupuolesta riippumatta.
Nelikymppisillä rahan merkitys laskee, koska rahaa useimmilla on omasta takaa, 40-50-vuotias on uransa huipulla. Jos näin ei ole ole, voi kumppanin varallisuudella olla paljon enemmän merkitystä, koska rahan merkitys elämässä on kirkastunut vanhemmalle ihmiselle toisin kuin nuorelle, ellei hän ole köyhästä perheestä, jolloin hän suhtautuu rahaan konkreettisemmin jo nuorena. Raha-asioihin suhtautuminen on vanhemmalla ihmisellä kumppanin valintakriteeri, ja moni muukin asia menee ulkonäön edelle. Varsinkin miesten kohdalla.
Tästä ei ole ainakaan mulla mitään faktaa, ihan vain sen perusteella kerron, mitä olen vanhempia sinkkuja, eronneita ja leskiä tuntenut. Kaikki ovat suhteen löytäneet suurin piirtein ikäisistään ihmisistä, yhdessä mies on yli 10v nuorempi, yhdessä nainen on 20 vuotta nuorempi. Ja yksi suuri yllätys oli, kun aivan äskettäin jo yli 50v ikisinkkututtu, jonka emme tiedä koskaan edes seurustelleen meni kihloihin.
Sellaisia eronneita en tunne yhtäkään, jotka olisivat lasten kanssa eronneet ja pariutuneet, vaikka sellaisia on paljon, siinä mielessä otos on vääristynyt. Tutkimusten mukaan nykyään on paljon ihmisiä, jotka pariutuvat sarjoina, on useampia suhteita, jotka aikansa kestävät, ja perheessä on useamman isän lapsia. Se ei ole mikään uusi ilmiö, vuosisadan vaihteessa käytännössä kaikki duunariperheet olivat sellaisia. Naimisiinmeno ja parisuhteeseen sitoutuminen niin kuin se ihanteena nykyään ymmärretään on aika nuori ilmiö. Ennen kihlauksella oli suurempi merkitys kuin avioliitolla eli lapsia tehtiin kihlautumisen jälkeen. Sikäli ollaan palattu vanhaan aikaan. Myös aatelisperheissä saattoi olla useampi lapsi ennen kuin mentiin naimisiin vielä 1700-luvun lopussa. Sitä ei pidetty epäsopivana, sillä naimisiinmeno oli kallista eivätkä aateliset aina olleet rikkaita varsinkaan Suomessa.
- rumamies8
onnittelut tyttö ystävästä
- 12121212121212
Kiitos.
Kyse ei kylläkään ole seurustelusuhteesta :) 12121212121212 kirjoitti:
Kiitos.
Kyse ei kylläkään ole seurustelusuhteesta :)Paraniko pitkäaikanen jännetuppitulehdus, vai tuliko se iso maksullinen nainen Suomeen kesäksi?
- Liipa.laapaa
LinerT.2 kirjoitti:
Paraniko pitkäaikanen jännetuppitulehdus, vai tuliko se iso maksullinen nainen Suomeen kesäksi?
Tähän asti luin vaan huvittuneena, mut nyt tuli totaalirepeäminen 😂😂 Hyvä, ettei kahvit tulleet nenästäkin 😂
- Onpa.jännää
Kiitos.
Kyse ei kylläkään ole seurustelusuhteesta :)Ei tietenkään, kukapa sitä nyt maksullisen kanssa seurustelisikaan. Otitko kuukausivuokralla vai vakiajan viikoittain? Sinähän olet monesti muistanut mainita, ettei leuaton, lyhyt ja hintelä mies parisuhteeseen kelpaa, kun siihen lisätään olemattomat seksitaidot, niin eipä nainen pitkään rinnallasi viihdy. Tässä olen kanssasi samaa mieltä. Mutta ilmeisesti nainen ei kummoinen ole, kun hänestä ei sen kummemmin kerrota, miten on nuori ja neitsyt, eli tasoistasi seuraa et ole saanut.
- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Paraniko pitkäaikanen jännetuppitulehdus, vai tuliko se iso maksullinen nainen Suomeen kesäksi?
:D
Ei se iso ole, pitkä kylläkin mutta hoikka. Poikkesi juuri Suomessa mutten ottanut aikaa. - 12121212121212
Onpa.jännää kirjoitti:
Ei tietenkään, kukapa sitä nyt maksullisen kanssa seurustelisikaan. Otitko kuukausivuokralla vai vakiajan viikoittain? Sinähän olet monesti muistanut mainita, ettei leuaton, lyhyt ja hintelä mies parisuhteeseen kelpaa, kun siihen lisätään olemattomat seksitaidot, niin eipä nainen pitkään rinnallasi viihdy. Tässä olen kanssasi samaa mieltä. Mutta ilmeisesti nainen ei kummoinen ole, kun hänestä ei sen kummemmin kerrota, miten on nuori ja neitsyt, eli tasoistasi seuraa et ole saanut.
Seksitaidot ovat erinomaiset - tosin vain sille naisten olemattomalle vähemmistölle joka ei kaipaa ensisijaisesti rajun eläimellistä ottamista jossa nainen saa tuntea itsensä alistetuksi ja miehen omistamaksi (koodisana tälle on "intohimoinen"). Tämä rajoittaa mahdollisuuksia todella paljon, varsinkin kun meitä helliä miehiä on kymmenkertainen määrä verrattuna hellyyttä haluaviin naisiin.
Siinä mielessä kävi melkoinen tuuri. Ja onhan panosuhteen löytäminen muutenkin todella vaikeaa, koska miesten kysynnän ansiosta naisen SeksiMA > SuhdeMA. Olimme tuttuja ennestään.
Suhteeseen tässä ei ole edellytyksiä, sen molemmat tietävät ja hyväksyvät. - 395480909346
Seksitaidot ovat erinomaiset - tosin vain sille naisten olemattomalle vähemmistölle joka ei kaipaa ensisijaisesti rajun eläimellistä ottamista jossa nainen saa tuntea itsensä alistetuksi ja miehen omistamaksi (koodisana tälle on "intohimoinen"). Tämä rajoittaa mahdollisuuksia todella paljon, varsinkin kun meitä helliä miehiä on kymmenkertainen määrä verrattuna hellyyttä haluaviin naisiin.
Siinä mielessä kävi melkoinen tuuri. Ja onhan panosuhteen löytäminen muutenkin todella vaikeaa, koska miesten kysynnän ansiosta naisen SeksiMA > SuhdeMA. Olimme tuttuja ennestään.
Suhteeseen tässä ei ole edellytyksiä, sen molemmat tietävät ja hyväksyvät.Kiva, jos olet löytänyt itsellesi mieluisan kesäkissan. Toivon, että löydät itsestäsi monenlaisia uusiakin puolia, harvapa meistä on seksissäkään vain yhdenlainen, mutta se vaatii luottamusta toiseen olla monenlainen. Parhaimmillaan sitä voi vaikka yllättää itsensä :)
- 12121212121212
395480909346 kirjoitti:
Kiva, jos olet löytänyt itsellesi mieluisan kesäkissan. Toivon, että löydät itsestäsi monenlaisia uusiakin puolia, harvapa meistä on seksissäkään vain yhdenlainen, mutta se vaatii luottamusta toiseen olla monenlainen. Parhaimmillaan sitä voi vaikka yllättää itsensä :)
Tuo on naisten tyypillinen oletus.
Jos mies sanoo ettei halua ottaa naista rajusti ja eläimellisesti, nainen vastaa "no kyllä se sieltä varmaan löytyy oikean kumppanin kanssa".
99% naisista ei osaa edes kuvitella muunlaista seksielämää kuin sellaista jossa ainakin jossain vaiheessa pääsee alistetuksi ja otetuksi. Tutkimusten perusteella 95% haluaa _ensisijaisesti_ alistua. Kannattaa kuitenkin muistaa että miehistä tätä haluaa ensisijaisesti tarjota vain 40%, ja merkittävä osa ei pidä rajusta ottamisesta ollenkaan. - Onpa.jännää
Suhteeseen tässä ei ole edellytyksiä, sen molemmat tietävät ja hyväksyvät.Kenen mielestä seksitaitosi ovat erinomaiset? Siis omasta mielestäsi ovat erinomaiset, suorastaan loistavat, muiden mielipiteitähän et ole voinut kysellä, kun sinä maksat siitä, että nainen kehuu sinua aina käydessäsi. Mutta hellä mies, niinhän kuvailet itseäsi, harva mies on hellä ja huomaavainen rakastajana, vaikka muuten ehkä hellä mies onkin. Itse en halua eläimellistä seksiä, mutta haparoiva kosketus ja pelkkä lähetyssaarnaaja tappavat halut hyvin nopeasti. Mutta kiva sulle, että jotain olet löytänyt, vähän seksiä ja heti parempi mieli.
- 48503986029368
Tuo on naisten tyypillinen oletus.
Jos mies sanoo ettei halua ottaa naista rajusti ja eläimellisesti, nainen vastaa "no kyllä se sieltä varmaan löytyy oikean kumppanin kanssa".
99% naisista ei osaa edes kuvitella muunlaista seksielämää kuin sellaista jossa ainakin jossain vaiheessa pääsee alistetuksi ja otetuksi. Tutkimusten perusteella 95% haluaa _ensisijaisesti_ alistua. Kannattaa kuitenkin muistaa että miehistä tätä haluaa ensisijaisesti tarjota vain 40%, ja merkittävä osa ei pidä rajusta ottamisesta ollenkaan.Koetko sen jonkinlaiseksi vaatimukseksi, että sinun pitäisi ottaa nainen "rajusti ja eläimellisesti"? Kirjoitat siitä niin paljon, että tulee vaikutelma ahdistavaksi koetusta vaatimuksesta. Mihinkään, mikä ahdistaa ei tietenkään pidä suostua, ei varsinkaan seksissä. Ja allekirjoitan sen, että juuri passiivinen ja aktiivinen rooli ovat aika pysyviä mieltymyksiä, vaikka niitä huvin vuoksi vaihdeltaisiinkin.
Prosenteista et ole esittänyt näyttöä, ne samat huuhaa-tutkimukset vedetään vain esille uudelleen, joissa oli kyse fantasioista. - 12121212121212
Onpa.jännää kirjoitti:
Kenen mielestä seksitaitosi ovat erinomaiset? Siis omasta mielestäsi ovat erinomaiset, suorastaan loistavat, muiden mielipiteitähän et ole voinut kysellä, kun sinä maksat siitä, että nainen kehuu sinua aina käydessäsi. Mutta hellä mies, niinhän kuvailet itseäsi, harva mies on hellä ja huomaavainen rakastajana, vaikka muuten ehkä hellä mies onkin. Itse en halua eläimellistä seksiä, mutta haparoiva kosketus ja pelkkä lähetyssaarnaaja tappavat halut hyvin nopeasti. Mutta kiva sulle, että jotain olet löytänyt, vähän seksiä ja heti parempi mieli.
Kyseessä ei ole maksullinen nainen.
Suhtaudun kirjoitukseesi skeptisesti. Se että mainitset erikseen haparoivan kosketuksen viittaa vahvasti että haluat samoja itsevarman viejämiehen otteita kuin kaikki muutkin (alistuvat) naiset.
Mahdollisesti käytät eläimellisestä ottamisesta jotain muuta termiä, kuten "intohimoinen seksi". - Onpa.jännää
Kyseessä ei ole maksullinen nainen.
Suhtaudun kirjoitukseesi skeptisesti. Se että mainitset erikseen haparoivan kosketuksen viittaa vahvasti että haluat samoja itsevarman viejämiehen otteita kuin kaikki muutkin (alistuvat) naiset.
Mahdollisesti käytät eläimellisestä ottamisesta jotain muuta termiä, kuten "intohimoinen seksi".Seksi on intohimoista silloin, kun molemmat nauttivat ja saavat tyydytyksen. Eläimellinen seksi on juurikin pornoleffoista tuttua jyystöä, ainoa tarkoitus on tyhjentää miehen kassit. Ei kiinnosta. Jos sekoitat intohimoisen ja eläimellisyyden, et todellakaan ole kokenut tai erinomaiset taidot omaava rakastaja. Haparoivalla kosketuksella tarkoitan epävarmaa ja anteeksi pyytelevää asennetta sängyssä, eli kokematonta, pätee molempiin sukupuoliin. Onneksi seksissäkin voi oppia loistavaksi rakastajaksi, jos malttaa ja uskaltaa opetella. Ja aina pitää muistaa, että jos jokin toimii yhdellä, ei toimikaan toisella. Tätä harva ymmärtää, eikä tämäkään ole sukupuolisidonnainen harhaluulo. Skeptisyytesi ei yllätä, koska sinulle tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, etteivät kaikki naiset ole samasta muotista valettuja.
- mansikkakakkua
Hyvin kiteytetty tämä asia, molemmissa vastauksissasi pikkukakkoselle. Mä olen kanssasi samaa mieltä.
Peukuttaisin, jos pystyisin... rekkautumattomana vaan en pysty.
Joten ilmaisen näin samanhenkisyyteni... allekirjoitan sanomasi/kirjoittamasi asiat!
- crux
Kaupungilla käydessä tulee aina jotenkin masentavia ajatuksia. Näkee muita ihmisiä, voi vertailla heidän oletettua onnea omaan vaatimattomaan vastineeseen. Toki joukossa on onnettomia otuksiakin mutta enimmäkseen ihmiset ovat melko toiveikkaita ja elämäniloisia - varsinkin nuoret. Onneksi olen saanut nyt viettää jonkin aikaa maalla. Täällä ei näe alfauroksia, vaikka mukava joku iso uroshirvi olisi kohdatakin. Ei ole teinejä missään, ei vaativia naisia keskustelemassa matkakohteista.
Yksin kun saa olla ja tehdä kaikkea fyysistä niin elämä tuntuu siedettävältä. Oma tasokin riippuu enemmän itsestä kuin muista. Jos onnistuu tekemään jonkin jutun hyvin niin taso on sillä hetkellä sen mukainen. Jos on sosiaalisessa elämässä mukana niin taso on muiden arvioitavissa. Vähän kuin olisi kädet sidottuina ja toiset saavat vapaasti lyödä tai olla lyömättä. - kadulla-kulkija
Se vaan että naisia voi saada, sellaisia kauniita joita tuolla kadulla kulkee. Teillä ei ole hyvää itsetuntoa jotta uskallatte lähestyä. Turha sanoa ettei saa kun ette tee mitään saamiseksi. Jos 115 kg lihava kaverini saa naisen niin kaikki muutkin voi saada kunhan vaan lähestyy naisia.
- 12121212121212
Aihetta on käsitelty ennenkin.
Esimerkkinä tulisi käyttää lyhyttä ja hintelää miestä, ei lihavaa = isoa miestä.
Tasojärjestyksessä lihava mies, etenkin jos on nallekarhumaisella tavalla lihava, on selkeästi pienikokoisen miehen yläpuolella ja tietyissä tapauksissa jopa lähellä atleettista miestä. - Avio.ATMies
Esimerkkinä tulisi käyttää lyhyttä ja hintelää miestä, ei lihavaa = isoa miestä.
Tasojärjestyksessä lihava mies, etenkin jos on nallekarhumaisella tavalla lihava, on selkeästi pienikokoisen miehen yläpuolella ja tietyissä tapauksissa jopa lähellä atleettista miestä.Koska mikä tahansa nettitutkimus on validi todiste, heitänpä tähän tämän linkin:
http://www.city-data.com/forum/relationships/1681644-do-girls-prefer-fat-guys-skinny.html
Do girls prefer fat guys or skinny guys?
Fat 31,82%
Skinny 68,16%
Ja tässä vielä parempi, oikea tutkimus jota on tehty jopa suomalaisnaisilla:
http://www.everydayhealth.com/sexual-health/1130/women-prefer-thin-men-not-macho-men.aspx - Avio.ATMies
Ja vielä yksi:
http://foxhoundstudio.com/blog/fitness-lifestyle/the-ideal-male-physique-—-what-girls-want-want-guys-want-to-be/ - 12121212121212
Avio.ATMies kirjoitti:
Koska mikä tahansa nettitutkimus on validi todiste, heitänpä tähän tämän linkin:
http://www.city-data.com/forum/relationships/1681644-do-girls-prefer-fat-guys-skinny.html
Do girls prefer fat guys or skinny guys?
Fat 31,82%
Skinny 68,16%
Ja tässä vielä parempi, oikea tutkimus jota on tehty jopa suomalaisnaisilla:
http://www.everydayhealth.com/sexual-health/1130/women-prefer-thin-men-not-macho-men.aspxOlennaisin kysymys on mitä tarkoitetaan käsitteillä "fat" ja "skinny".
http://foxhoundstudio.com/wp-content/uploads/2011/05/ideal-male-body-gerard-butler-christian-bale-anthony-ketis-small.jpg
Jälkimmäisen linkkisi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Avio.ATMies kirjoitti:
Ja vielä yksi:
http://foxhoundstudio.com/blog/fitness-lifestyle/the-ideal-male-physique-—-what-girls-want-want-guys-want-to-be/Linkissäsi on kuvat Gerald Butlerista ja Christian Balestä "atleettisena" ja vähemmän atleettisena. 80% pitää aina atleettista parempana. Läski-Geraldilla on kuitenkin enemmän kannatusta kuin riuku-Christianilla.
Kristillisen periaatteen mukaan voisi siis odottaa, että myös 80% naisista olisi atleettisia. Näin ei kuitenkaan ole. Ylipainoisia naisia on kuitenkin enemmän kuin alipainoisia ja väittäisin ylipainoisen preferoivan toista ylipainoista alipainoiseen verrattuna.12121212121212 kirjoitti:
Olennaisin kysymys on mitä tarkoitetaan käsitteillä "fat" ja "skinny".
http://foxhoundstudio.com/wp-content/uploads/2011/05/ideal-male-body-gerard-butler-christian-bale-anthony-ketis-small.jpg
Jälkimmäisen linkkisi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Olennaisin neuvo miehille on: älä ole lihava, mutta älä ole myöskään laiha. Ei tarvitse eikä pidä näyttää bodarilta, mutta ei ole haitaksi näyttää urheilijalta.
Ja ihan sama naisille: jos kuvittelet, että olet parhaimmillasi sellaisena kuin olet, niin olet luultavasti väärässä.- Avio.ATMies
scrg kirjoitti:
Linkissäsi on kuvat Gerald Butlerista ja Christian Balestä "atleettisena" ja vähemmän atleettisena. 80% pitää aina atleettista parempana. Läski-Geraldilla on kuitenkin enemmän kannatusta kuin riuku-Christianilla.
Kristillisen periaatteen mukaan voisi siis odottaa, että myös 80% naisista olisi atleettisia. Näin ei kuitenkaan ole. Ylipainoisia naisia on kuitenkin enemmän kuin alipainoisia ja väittäisin ylipainoisen preferoivan toista ylipainoista alipainoiseen verrattuna.Riuku-butler ei edes ole hoikka, vaan lähes anorektinen, BMI 16,2 = merkittävä alipaino, juuri vaikean alipainon rajoilla, ja läski-butler ei ole mitenkään erityisen ylipainoinen.
Ja kun näitä tyyppejä verrataan itseensä eri koossa:
Atleettinen G.Butler 78,4 vs läski-Butler 1%.
Beefcake-Bale 82,4% vs riuku-bale 8,8%.
Läski-geraldilla ei siis todellakaan ole enemmän kannatusta kun riuku-balella jos vaihtoehtoja on vain kaksi. - 12121212121212
Avio.ATMies kirjoitti:
Riuku-butler ei edes ole hoikka, vaan lähes anorektinen, BMI 16,2 = merkittävä alipaino, juuri vaikean alipainon rajoilla, ja läski-butler ei ole mitenkään erityisen ylipainoinen.
Läski-geraldilla ei siis todellakaan ole enemmän kannatusta kun riuku-balella jos vaihtoehtoja on vain kaksi.Et voi verrata ristiin.
Fakta: jokaisessa valinnassa jossa oli sekä "laihoja" että "lihavia" miehiä, laihat miehet hävisivät lihaville. Avio.ATMies kirjoitti:
Riuku-butler ei edes ole hoikka, vaan lähes anorektinen, BMI 16,2 = merkittävä alipaino, juuri vaikean alipainon rajoilla, ja läski-butler ei ole mitenkään erityisen ylipainoinen.
Läski-geraldilla ei siis todellakaan ole enemmän kannatusta kun riuku-balella jos vaihtoehtoja on vain kaksi.Niinpä muuten onkin, luin väärin ne luvut. Intuitio väitti että Läski-Gerald on aika lähellä nallekarhua, jonka luulin käyvän kaupaksi oikein hyvin vähän pulleille tädeille ja Bale on kuvassa todellakin nälkiintyneen näköinen. Ja siitä huolimatta tuollaiset luvut. Huh!
Palstan naiset voisivat vahvistaa tuloksen, että lihavan Butlerin olisi tärkeämpi laihduttaa kuin masinisti-Balen hankkia vähän lihaa luiden ympärille.- Liipa.laapaa
Tasojärjestyksessä lihava mies, etenkin jos on nallekarhumaisella tavalla lihava, on selkeästi pienikokoisen miehen yläpuolella ja tietyissä tapauksissa jopa lähellä atleettista miestä.Jos mies kuvittelee olevansa nallekarhumaisella tavalla iso, se tarkoittaa suomeksi, että mies on sairaalloisen lihava. Läski ei ikinä ole seksikästä tai tee kummastakaan sukupuolesta haluttavaa. Pieni ja hintelä taas lentää tuulen mukana kadoksiin, reppanan tarviis laittaa kiviä taskuun, ettei käy huonosti. Mut sinä unohdit nyt leuan ja muut pakolliset vaaditut ominaisuudet mieheltä ja tunnustit, ettei miehen tarvitse olla timmi saadakseen naista.
- Avio.ATmies
Et voi verrata ristiin.
Fakta: jokaisessa valinnassa jossa oli sekä "laihoja" että "lihavia" miehiä, laihat miehet hävisivät lihaville.Miksen voisi verrata ristiin, niinhän sinäkin teet jatkuvasti.
- 23456
scrg kirjoitti:
Olennaisin neuvo miehille on: älä ole lihava, mutta älä ole myöskään laiha. Ei tarvitse eikä pidä näyttää bodarilta, mutta ei ole haitaksi näyttää urheilijalta.
Ja ihan sama naisille: jos kuvittelet, että olet parhaimmillasi sellaisena kuin olet, niin olet luultavasti väärässä.Epäilen, ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka kuvittelisi olevansa "parhaimmillaan sellaisena kuin on". Kyllä meistä jokainen tietää feikkamisen merkityksen.
- 12121212121212
Liipa.laapaa kirjoitti:
Jos mies kuvittelee olevansa nallekarhumaisella tavalla iso, se tarkoittaa suomeksi, että mies on sairaalloisen lihava. Läski ei ikinä ole seksikästä tai tee kummastakaan sukupuolesta haluttavaa. Pieni ja hintelä taas lentää tuulen mukana kadoksiin, reppanan tarviis laittaa kiviä taskuun, ettei käy huonosti. Mut sinä unohdit nyt leuan ja muut pakolliset vaaditut ominaisuudet mieheltä ja tunnustit, ettei miehen tarvitse olla timmi saadakseen naista.
"Mut sinä unohdit nyt leuan ja muut pakolliset vaaditut ominaisuudet mieheltä ja tunnustit, ettei miehen tarvitse olla timmi saadakseen naista."
Kyllä. Mutta pitää olla ne oikeat geenit, naista kiinnostaa ensisijaisesti geneettinen komeus - kivikautisila standardeilla mitattuna.
On helpompaa hankkia timmi vartalo kuin lisää pituutta tai Holywood-mallinen kulmikas leuka. - flowersreally
23456 kirjoitti:
Epäilen, ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka kuvittelisi olevansa "parhaimmillaan sellaisena kuin on". Kyllä meistä jokainen tietää feikkamisen merkityksen.
Mä luulen, että omana itsenä kelpaaminen on pääasiassa miesten itsensä vaatimus.
flowersreally kirjoitti:
Mä luulen, että omana itsenä kelpaaminen on pääasiassa miesten itsensä vaatimus.
.. Ai sä oot sitä mieltä, että Laskelmointi ja "valehtelu" yms. on ihan "normaali" NaistenKäytösmalli?.. ;P
.. Noh, ElämäOn.. Ja Pettymykset kuuluvat elämään.. Mut onneksi niihin(kin) voi vaikuttaa paljon ihan Itse.. Kuten esmes. Niiden Määrään ja Suuruuteen jne.. ;P
.. Kohti Pettymyksiä ja NiidenYli.. Tai sitten vain kiertää Ainaskin kaikkein pahimmat SudenKuopat.. Valintoja Valintoja.. Sitäkin ElämäOn.. ;D- 8754394867239867
23456 kirjoitti:
Epäilen, ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka kuvittelisi olevansa "parhaimmillaan sellaisena kuin on". Kyllä meistä jokainen tietää feikkamisen merkityksen.
"Kyllä meistä jokainen tietää feikkamisen merkityksen."
Mitä sä tällä tarkoitat? Aika vaikeahan sitä on feikata mitään ulkonäköön liittyviä asioita tai muitakaan asioita. En ymmärrä mitä tarkoitat tällä naisiin liittyen. Enkä oikeastaan miehiinkään, jos ei nyt murrosikäisten poikien näyttämisenhalusta ole kyse. - flowersreally
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ai sä oot sitä mieltä, että Laskelmointi ja "valehtelu" yms. on ihan "normaali" NaistenKäytösmalli?.. ;P
.. Noh, ElämäOn.. Ja Pettymykset kuuluvat elämään.. Mut onneksi niihin(kin) voi vaikuttaa paljon ihan Itse.. Kuten esmes. Niiden Määrään ja Suuruuteen jne.. ;P
.. Kohti Pettymyksiä ja NiidenYli.. Tai sitten vain kiertää Ainaskin kaikkein pahimmat SudenKuopat.. Valintoja Valintoja.. Sitäkin ElämäOn.. ;D”Ai sä oot sitä mieltä, että Laskelmointi ja "valehtelu" yms. on ihan "normaali" NaistenKäytösmalli?.. ;P”
En ole. - 12121212121212
flowersreally kirjoitti:
Ei. Se on naisten vaatimus. Mies tarkoittaa sillä eri asiaa.
Nainen tarkoittaa että haluaa kelvata sellaisena kuin on, ilman tarvetta itsensä kehittämiseen tai skarppaamiseen käytöksen osalta.
Mies tietää ettei tule kelpaamaan omana itsenään, vaan tarvitaan itsensä kehittämistä, piirileikkejä ja soidinmenoja jotta mies tämän lisäksi vaikuttaisi todellista itsevarmemmalta, kunninahimoisemmalta, määrätietoisemmalta ja mielenkiintoisemmalta.
Mies tarkoittaa sitä että hän kelpaisi omana itsenään, eikä jossain hyödyllisessä roolissa kuten elättäjänä tms. Moni KTM huomaa saavansa yksinhuoltajia, mutta jostain kumman syystä vastaavia naisia ei olekaan saatavilla lapsettomina tai edes sen jälkeen kun lapset ovat isompia eikä miehelle ole enää _tarvetta_. - 83741292751857
Nainen tarkoittaa että haluaa kelvata sellaisena kuin on, ilman tarvetta itsensä kehittämiseen tai skarppaamiseen käytöksen osalta.
Mies tietää ettei tule kelpaamaan omana itsenään, vaan tarvitaan itsensä kehittämistä, piirileikkejä ja soidinmenoja jotta mies tämän lisäksi vaikuttaisi todellista itsevarmemmalta, kunninahimoisemmalta, määrätietoisemmalta ja mielenkiintoisemmalta.
Mies tarkoittaa sitä että hän kelpaisi omana itsenään, eikä jossain hyödyllisessä roolissa kuten elättäjänä tms. Moni KTM huomaa saavansa yksinhuoltajia, mutta jostain kumman syystä vastaavia naisia ei olekaan saatavilla lapsettomina tai edes sen jälkeen kun lapset ovat isompia eikä miehelle ole enää _tarvetta_.On äärimmäisen surullista, jos miehet todella kokevat, etteivät kelpaa sellaisena kuin on. Se voi olla todellakin miesten kokemusmaailmaa, kyllä miesten maailma ehkä on huomattavasti hierarkkisempi, siis tapa jolla mies katsoo maailmaa. Ilmeisesti siis naisiakin.
Mutta naiset eivät katso maailmaa sillä tavalla. - Totuutta.kehiin
Mies tarkoittaa sitä että hän kelpaisi omana itsenään, eikä jossain hyödyllisessä roolissa kuten elättäjänä tms. Moni KTM huomaa saavansa yksinhuoltajia, mutta jostain kumman syystä vastaavia naisia ei olekaan saatavilla lapsettomina tai edes sen jälkeen kun lapset ovat isompia eikä miehelle ole enää _tarvetta_.Mies ei kelpaa omana itsenään, kun vonkaa 10-15 vuotta nuorempaa kaunotarta, tietenkin silloin joutuu salilla käymään, ettei pömppövatsa roikkuisi häiritsevästi housunkauluksen päällä.
- 12121212121212
83741292751857 kirjoitti:
On äärimmäisen surullista, jos miehet todella kokevat, etteivät kelpaa sellaisena kuin on. Se voi olla todellakin miesten kokemusmaailmaa, kyllä miesten maailma ehkä on huomattavasti hierarkkisempi, siis tapa jolla mies katsoo maailmaa. Ilmeisesti siis naisiakin.
Mutta naiset eivät katso maailmaa sillä tavalla.Kyllä katsovat.
Juju on siinä että naiset toimivat vaistojen varassa. Nainen voi ajatella että olisi mukavaa jos vastaan tupsahtaisi jostain kiva mies ja asiat vain tapahtuisivat kun olisi vahvat kemiat.
Mies tajuaa että nainen haluaa fantasian, elokuvan joka miehen tulee ohjata ja näytellä. Miehen on vain ilmestyttävä jostain ja pistetävä asiat vain tapahtumaan. Se vaatii tasokkuutta ja kyvykkyyttä. Nainen voi vain olla, miehen pitää tehdä ja suorittaa.
Se kun kaunis nainen sitten vain ihastuu siihen kivaan mieheen joka marssi baariin itsevarmasti porukkaa johtaen ja tarinoita kertoen, on naisen silmissä pelkkää sattumaa. Todellisuudessa kyseessä oli jo ennen kouluikää alkaneen sosiaalisen kilpailun lopputulos. Kun mies sitten teki aloitteen ja johdatteli naisen kämpille, kyse oli pelimiesmanöövereistä jotka mies oppi kavereilta ja aikaisemmilta kumppaneiltaan yritys ja erehdys-menetelmän kautta. Kaikki ne syliinpyöräyttämiset ja korvaanhörisemiset olivat harjoiteltuja, vaikkei mies sitä koskaan myönnäkään.
Ja joka ikisessä vaiheessa naisen tuntemuksiin vaikuttivat geneettiset seikat kuten tunne turvassa olemisesta (pituus), hauskat värinät niskassa (matala ääni), tunne miehen kyvykkyydestä (leveäat hartiat) ja luotettavuudesta (jykevä leuka).
Mikään ei ole sattumaa. Vain pienellä osalla miehistä on optio olla miettimättä ja antaa asioiden vain tapahtua. - 8457693209834
Kyllä katsovat.
Juju on siinä että naiset toimivat vaistojen varassa. Nainen voi ajatella että olisi mukavaa jos vastaan tupsahtaisi jostain kiva mies ja asiat vain tapahtuisivat kun olisi vahvat kemiat.
Mies tajuaa että nainen haluaa fantasian, elokuvan joka miehen tulee ohjata ja näytellä. Miehen on vain ilmestyttävä jostain ja pistetävä asiat vain tapahtumaan. Se vaatii tasokkuutta ja kyvykkyyttä. Nainen voi vain olla, miehen pitää tehdä ja suorittaa.
Se kun kaunis nainen sitten vain ihastuu siihen kivaan mieheen joka marssi baariin itsevarmasti porukkaa johtaen ja tarinoita kertoen, on naisen silmissä pelkkää sattumaa. Todellisuudessa kyseessä oli jo ennen kouluikää alkaneen sosiaalisen kilpailun lopputulos. Kun mies sitten teki aloitteen ja johdatteli naisen kämpille, kyse oli pelimiesmanöövereistä jotka mies oppi kavereilta ja aikaisemmilta kumppaneiltaan yritys ja erehdys-menetelmän kautta. Kaikki ne syliinpyöräyttämiset ja korvaanhörisemiset olivat harjoiteltuja, vaikkei mies sitä koskaan myönnäkään.
Ja joka ikisessä vaiheessa naisen tuntemuksiin vaikuttivat geneettiset seikat kuten tunne turvassa olemisesta (pituus), hauskat värinät niskassa (matala ääni), tunne miehen kyvykkyydestä (leveäat hartiat) ja luotettavuudesta (jykevä leuka).
Mikään ei ole sattumaa. Vain pienellä osalla miehistä on optio olla miettimättä ja antaa asioiden vain tapahtua.Mielenkiintoista, että näet naisen, etenkin nuoren naisen kaikessa niin passiivisena ja viattomuudesta olet myös usein kirjoittanut. Seksissä ja tässäkin. Minusta tuo kaikki kuulostaa enemmän fantasialta kuin todelta, mutta sinulle tuo kaikki on ilmeisesti täyttä totta. Olisiko se sinulle itsellesi mieleinen rooli, tuo naisen rooli? Olisi ihanaa, jos joku vain tulisi ja panisi asiat tapahtumaan, järjestäisi kaiken? Näet naisen elämän kiiltokuvamaisen helppona ja vaivattomana. Toisaalta tuo maailma on kauniiden ja komeiden, kun taas tosielämässä monenlaiset pariutuvat yrityksen ja erehdyksen, oppimisen ja sattumankin kautta. Vaikka siinä totuuden siemen onkin, että miehen roolina edelleen on olla aktiivisempi osapuoli.
flowersreally kirjoitti:
”Ai sä oot sitä mieltä, että Laskelmointi ja "valehtelu" yms. on ihan "normaali" NaistenKäytösmalli?.. ;P”
En ole... Vai niin.. Selvä se sitten on.. Taisin lukea teidän RivienVälit sitten väärin.. Ehkä.. ;D
.. Mut joo paljon noita jutskia tuntuu esiintyvän IhmisApinoilla.. SukupuolestaRiippumatta.. ;P- 12121212121212
8457693209834 kirjoitti:
Mielenkiintoista, että näet naisen, etenkin nuoren naisen kaikessa niin passiivisena ja viattomuudesta olet myös usein kirjoittanut. Seksissä ja tässäkin. Minusta tuo kaikki kuulostaa enemmän fantasialta kuin todelta, mutta sinulle tuo kaikki on ilmeisesti täyttä totta. Olisiko se sinulle itsellesi mieleinen rooli, tuo naisen rooli? Olisi ihanaa, jos joku vain tulisi ja panisi asiat tapahtumaan, järjestäisi kaiken? Näet naisen elämän kiiltokuvamaisen helppona ja vaivattomana. Toisaalta tuo maailma on kauniiden ja komeiden, kun taas tosielämässä monenlaiset pariutuvat yrityksen ja erehdyksen, oppimisen ja sattumankin kautta. Vaikka siinä totuuden siemen onkin, että miehen roolina edelleen on olla aktiivisempi osapuoli.
Fantasiaa? Kyllä. Mutta myös totuutta sikäli että mitä kauniimpi nainen on, eli mitä korkeampi MA, sitä korkeammat vaatimukset sen suhteen kuinka hyvin mies osaa laittaa asiat vain tapahtumaan.
Toinen asia jota kannattaa miettiä on MIKSI naiset pariutuvat yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta vain silloin kun miestä _tarvitaan_ perheen perustamiseen ja elättämiseen. Miksi yhä useampi parikymppinen nainen sinkkuilee? Miksi yhä useampi nelikymppinen nainen sinkkuilee?
Mitä kauemmas mies jää tuosta fantasiasta, sitä heikommat hänen edellytyksensä pariutua ovat. Sekä naisen tason että suhteen ehtojen kannalta. 83741292751857 kirjoitti:
On äärimmäisen surullista, jos miehet todella kokevat, etteivät kelpaa sellaisena kuin on. Se voi olla todellakin miesten kokemusmaailmaa, kyllä miesten maailma ehkä on huomattavasti hierarkkisempi, siis tapa jolla mies katsoo maailmaa. Ilmeisesti siis naisiakin.
Mutta naiset eivät katso maailmaa sillä tavalla... Eipäs taas aleta puhumaan ihan Höpöjä.. Ei naiset ole sen enempää Enkeleitä sukupuolena, kuin miehetkään.. Eikä myöskään toisinpäin.. ;P
- 845739086738967
Fantasiaa? Kyllä. Mutta myös totuutta sikäli että mitä kauniimpi nainen on, eli mitä korkeampi MA, sitä korkeammat vaatimukset sen suhteen kuinka hyvin mies osaa laittaa asiat vain tapahtumaan.
Toinen asia jota kannattaa miettiä on MIKSI naiset pariutuvat yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta vain silloin kun miestä _tarvitaan_ perheen perustamiseen ja elättämiseen. Miksi yhä useampi parikymppinen nainen sinkkuilee? Miksi yhä useampi nelikymppinen nainen sinkkuilee?
Mitä kauemmas mies jää tuosta fantasiasta, sitä heikommat hänen edellytyksensä pariutua ovat. Sekä naisen tason että suhteen ehtojen kannalta.Et ehkä kuitenkaan ole ollut kärpäsenä katossa kovinkaan monen pariutumista seuraamassa, vai mitä.
Jos olen MA-teoriaa oikein tulkinnut, niin molempien sukupuolten kohdalla on kyse siitä, minkä tasoisen vastakkaisen edustajan saa sitoutettua suhteeseen. Seksin saaminen kertoo jotain, mutta varsinaisen MA:n kuitenkin kertoo se, kuka viereesi jää. Omien havaintojeni mukaan MA laskee molemmilla sukupuolilla, jos kumppanit valitaan anything goes -periaatteella. Molemmat sukupuolet vastaavasti kohentavat sosiaalista statustaan kauniilla/komealla, fiksusti käyttäytyvällä ja uskollisella kumppanilla. Siis toisin kuin täällä esitetään, taso sisältää muutakin kuin ulkonäön (siitä puhuttiin myös täällä kerran olleella MA-teorian guruvideolla, en muista gurun nimeä).
Pidät kovasti esillä pelimiestemppuja. Niillä ei saa ketään sitoutumaan suhteeseen, mutta vaikutuksen voi tehdä etenkin sellaisiin, jotka eivät ole saaneet paljon huomiota, rakkautta ja hyväksyntää. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän hän on kohdannut "sissimarkkinointia", sitä useammin kuullut erilaisia avauksia, nähnyt yhtä sun toista pienestä asti aivan niin kuin sekin pitkä ja komea mies, joka on kuullut lähes joka päivä miten hirrrveän pitkä ja iso Mies (hihihi, oijoivoi) sinä oletkaan. Pitkä, komea ja maskuliininen mies kohtaa myös seksuaalista ahdistelua teini-iästä asti. Kyllä kauniin ja komean sitouttaminen vaatii sitä, että joku näkee pohjaan asti toisin kuin ne kaikki muut, jotka heijastavat omia projektioitaan ulkonäköön - kaunis nainen on pinnallinen, komea on epäluotettava ytmi, mitä nyt kukakin omien kokemustensa kautta heijastaa, ymmärrätkö, että se on pit-käs-tyt-tä-vää. Todellista MA:ta ei voi ikinä feikata eikä salata, se tulee ilmi hyvin pian eikä se tule ensisijaisesti ulkonäöstä. - 84574982376298367
845739086738967 kirjoitti:
Et ehkä kuitenkaan ole ollut kärpäsenä katossa kovinkaan monen pariutumista seuraamassa, vai mitä.
Jos olen MA-teoriaa oikein tulkinnut, niin molempien sukupuolten kohdalla on kyse siitä, minkä tasoisen vastakkaisen edustajan saa sitoutettua suhteeseen. Seksin saaminen kertoo jotain, mutta varsinaisen MA:n kuitenkin kertoo se, kuka viereesi jää. Omien havaintojeni mukaan MA laskee molemmilla sukupuolilla, jos kumppanit valitaan anything goes -periaatteella. Molemmat sukupuolet vastaavasti kohentavat sosiaalista statustaan kauniilla/komealla, fiksusti käyttäytyvällä ja uskollisella kumppanilla. Siis toisin kuin täällä esitetään, taso sisältää muutakin kuin ulkonäön (siitä puhuttiin myös täällä kerran olleella MA-teorian guruvideolla, en muista gurun nimeä).
Pidät kovasti esillä pelimiestemppuja. Niillä ei saa ketään sitoutumaan suhteeseen, mutta vaikutuksen voi tehdä etenkin sellaisiin, jotka eivät ole saaneet paljon huomiota, rakkautta ja hyväksyntää. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän hän on kohdannut "sissimarkkinointia", sitä useammin kuullut erilaisia avauksia, nähnyt yhtä sun toista pienestä asti aivan niin kuin sekin pitkä ja komea mies, joka on kuullut lähes joka päivä miten hirrrveän pitkä ja iso Mies (hihihi, oijoivoi) sinä oletkaan. Pitkä, komea ja maskuliininen mies kohtaa myös seksuaalista ahdistelua teini-iästä asti. Kyllä kauniin ja komean sitouttaminen vaatii sitä, että joku näkee pohjaan asti toisin kuin ne kaikki muut, jotka heijastavat omia projektioitaan ulkonäköön - kaunis nainen on pinnallinen, komea on epäluotettava ytmi, mitä nyt kukakin omien kokemustensa kautta heijastaa, ymmärrätkö, että se on pit-käs-tyt-tä-vää. Todellista MA:ta ei voi ikinä feikata eikä salata, se tulee ilmi hyvin pian eikä se tule ensisijaisesti ulkonäöstä.Fantasiasta vielä se, että muiden elämän kuvitteleminen on aina fantasiaa. Sanoisin, että kauneutta/komeutta voi verrata paremminkin kampurajalkaan, joka tekee sinusta silmätikun, vetää puoleensa huomiota, josta suurin osa on ei-toivottua. Lisäksi se voi saada aikaan laiskuutta, turhamaisuutta ja ylpeyttä, jotka vaikeuttavat elämää vanhempana. Ei kauneuden ja komeuden varaan voi mitään todellista laskea, ei myöskään sellaista, että sopivan puolison saisi sen helpommin kuin muutkaan.
- mlkhye
84574982376298367 kirjoitti:
Fantasiasta vielä se, että muiden elämän kuvitteleminen on aina fantasiaa. Sanoisin, että kauneutta/komeutta voi verrata paremminkin kampurajalkaan, joka tekee sinusta silmätikun, vetää puoleensa huomiota, josta suurin osa on ei-toivottua. Lisäksi se voi saada aikaan laiskuutta, turhamaisuutta ja ylpeyttä, jotka vaikeuttavat elämää vanhempana. Ei kauneuden ja komeuden varaan voi mitään todellista laskea, ei myöskään sellaista, että sopivan puolison saisi sen helpommin kuin muutkaan.
Aivan varmasti sopivan puolison saa helpommin paremman ulkonäön avulla, kun meitä tällä saralla heikkolahjaisia ei kukaan lähesty eikä omat lähestymisyritykset tuota mitään tuloksia. Todennäköisyys löytää hyvä sieltä monien seasta on aina äärettömästi suurempi kuin todennäköisyys löytää hyvä nollasta tai muutamasta.
Taso sisältää tietysti muutakin kuin ulkonäön, eli statuksen ja varallisuuden. Jos kuitenkin ajatellaan suhteeseen kuuluvan seksuaalisuuden kannalta näitä, niin ulkonäkö on se ensimmäisenä ylitettävä este. Jos sitä ei ylitä, niin kaksi jälkimmäistä tasoelementtiä menettävät merkityksensä. Jonkinlaisen tyytymis- tai vaihtokauppasuhteen voi tietysti saada vain statukseen ja varallisuuteen perustaen. - 8475293876293867
mlkhye kirjoitti:
Aivan varmasti sopivan puolison saa helpommin paremman ulkonäön avulla, kun meitä tällä saralla heikkolahjaisia ei kukaan lähesty eikä omat lähestymisyritykset tuota mitään tuloksia. Todennäköisyys löytää hyvä sieltä monien seasta on aina äärettömästi suurempi kuin todennäköisyys löytää hyvä nollasta tai muutamasta.
Taso sisältää tietysti muutakin kuin ulkonäön, eli statuksen ja varallisuuden. Jos kuitenkin ajatellaan suhteeseen kuuluvan seksuaalisuuden kannalta näitä, niin ulkonäkö on se ensimmäisenä ylitettävä este. Jos sitä ei ylitä, niin kaksi jälkimmäistä tasoelementtiä menettävät merkityksensä. Jonkinlaisen tyytymis- tai vaihtokauppasuhteen voi tietysti saada vain statukseen ja varallisuuteen perustaen.Jos vertaillaan niitä, joiden on hyvin vaikeaa saada seuraa niihin, joiden on hyvin helppo saada seuraa (=tarjontaa on paljon), niin olet oikeassa todennäköisyyksien suhteen. Mun pointtini oli sanoa, että kauneus/komeus on negatiivisessa mielessä taakka verrattuna tavanomaisesti seuraa saaviin ihmisiin. Itse asiassa kaikki normista poikkeava, myös normaalia suurempi älykkyys (vaikka sitä pidetään positiivisena asiana noin yleisesti) tekee pariutumisesta vaikeampaa. Siksi kauneutta/komeutta voi verrata kampurajalkaan ennemmin kuin sanoa, että kauniille/komeille kaikki on maailman helpointa.
- 12121212121212
8475293876293867 kirjoitti:
Jos vertaillaan niitä, joiden on hyvin vaikeaa saada seuraa niihin, joiden on hyvin helppo saada seuraa (=tarjontaa on paljon), niin olet oikeassa todennäköisyyksien suhteen. Mun pointtini oli sanoa, että kauneus/komeus on negatiivisessa mielessä taakka verrattuna tavanomaisesti seuraa saaviin ihmisiin. Itse asiassa kaikki normista poikkeava, myös normaalia suurempi älykkyys (vaikka sitä pidetään positiivisena asiana noin yleisesti) tekee pariutumisesta vaikeampaa. Siksi kauneutta/komeutta voi verrata kampurajalkaan ennemmin kuin sanoa, että kauniille/komeille kaikki on maailman helpointa.
Tuo on myytti.
Vasta top 1% mies on naisten silmissä komea, muttei vielä poikkeuksellisen komea. Ainoa haitta on että muut miehet eivät ole riemuissaan jos geenilottovoittaja pokaa naisia liian aktiivisesti, ja toisaalta pelimiestaidot jäävät usein kehittymättä jos naisia saa ulkonäöllä.
Kauniin naisen ongelma on siinä että hän ensin rajaa pois kaikki muut paitsi komeimmat ja menestyneimmät, ja näistä pitäisi sitten valita luonteeltakin sopiva. Minkä jälkeen alkaa arvuuttelu että onkohan tämä mies varmasti se tasokkain, ettei vain nurkan takana olisi vielä parempaa, jne.
Komeus/kauneus on itsessään 99-prosenttisesti etu, kunhan siitä ei itse tee estettä itselleen. - 9458349068230968
Tuo on myytti.
Vasta top 1% mies on naisten silmissä komea, muttei vielä poikkeuksellisen komea. Ainoa haitta on että muut miehet eivät ole riemuissaan jos geenilottovoittaja pokaa naisia liian aktiivisesti, ja toisaalta pelimiestaidot jäävät usein kehittymättä jos naisia saa ulkonäöllä.
Kauniin naisen ongelma on siinä että hän ensin rajaa pois kaikki muut paitsi komeimmat ja menestyneimmät, ja näistä pitäisi sitten valita luonteeltakin sopiva. Minkä jälkeen alkaa arvuuttelu että onkohan tämä mies varmasti se tasokkain, ettei vain nurkan takana olisi vielä parempaa, jne.
Komeus/kauneus on itsessään 99-prosenttisesti etu, kunhan siitä ei itse tee estettä itselleen.Sä missasit mun pointin. Tiedätsä millaista on olla mies, joka on iso kuin puu ja karun komea? En minäkään tiedä, mutta olen kuunnellut ja katsellut. Annan ilmaisen vinkin komean miehen pokaamiseen. Älä kiinnitä mitään huomiota komeuteen, vaan pyri tutustumaan häneen niin kuin kehen tahansa.
- Mölmöl
9458349068230968 kirjoitti:
Sä missasit mun pointin. Tiedätsä millaista on olla mies, joka on iso kuin puu ja karun komea? En minäkään tiedä, mutta olen kuunnellut ja katsellut. Annan ilmaisen vinkin komean miehen pokaamiseen. Älä kiinnitä mitään huomiota komeuteen, vaan pyri tutustumaan häneen niin kuin kehen tahansa.
Sama pätee kauniiseen naiseenkin, nainen voi olla pettynyt liian monta kertaa uskoakseen miehen haluavan tutustua häneen ihmisenä eikä vain kauniina kuorena.
- 5734762348768573
Mölmöl kirjoitti:
Sama pätee kauniiseen naiseenkin, nainen voi olla pettynyt liian monta kertaa uskoakseen miehen haluavan tutustua häneen ihmisenä eikä vain kauniina kuorena.
Naisen kohdalla, vaikkei edes ylimaalisen kaunis oliskaan, niin mielestäni on aina se juttu, että mies haluaa ainakin harrastaa kauniin kuoren kanssa seksiä. Sitä ehkä tarkoititkin, että mies haluaa seksiä, minkä jälkeen suhde lopahtaa, ja tuollaiseen saa varautua jokainen nainen.
Miesten kohdalla komeuden haitoista puhutaan vähemmän, siksi nostin asian esille. Joskus täälläkin on käynyt ilmi, etteivät kaikki edes usko miten aloitteellisia naiset voivat todella olla. Mutta totta se on, myös miesten seksuaalinen häirintä on totta. 5734762348768573 kirjoitti:
Naisen kohdalla, vaikkei edes ylimaalisen kaunis oliskaan, niin mielestäni on aina se juttu, että mies haluaa ainakin harrastaa kauniin kuoren kanssa seksiä. Sitä ehkä tarkoititkin, että mies haluaa seksiä, minkä jälkeen suhde lopahtaa, ja tuollaiseen saa varautua jokainen nainen.
Miesten kohdalla komeuden haitoista puhutaan vähemmän, siksi nostin asian esille. Joskus täälläkin on käynyt ilmi, etteivät kaikki edes usko miten aloitteellisia naiset voivat todella olla. Mutta totta se on, myös miesten seksuaalinen häirintä on totta."..etteivät kaikki edes usko miten aloitteellisia naiset voivat todella olla. Mutta totta se on, myös miesten seksuaalinen häirintä on totta."
.. Noh, harvassa ne on, jotka tuollaista väittävät.. Ainakaan tosissaan.. ;P
- Totuuss
Lähes kaikki naiset on taviksia mitä kadulla näkee. Se vaan että niille ei kelpaa samantasoiset tavis miehet. Suomessa on aika paljon sinkkumiehiä ja eivät kelpaa naisille koska eivät ole komeita.
- Ujoatm28v-
En ymmärrä miksi tavallisen näköisille naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies. Varmaan siksi kun naisille on helposti tarjolla aina parempaa.
- Totuustuleetässä
Ujoatm28v- kirjoitti:
En ymmärrä miksi tavallisen näköisille naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies. Varmaan siksi kun naisille on helposti tarjolla aina parempaa.
Kyllä tavallisille naisille kelpaa TAVALLISET miehet, mutta te ette ole tavallisia, vaan mielenterveysongelmaisia katkeria naisvihaajia.
- Liipa.laapaa
Se kuva, milä peilistä näkyy, ei monellakaan ole realistinen kuva omasta ulkonäöstään. Toiset pitävät itseään rumana, toiset komeana/kauniina ja loppupeleissä kaikki ovatkin ihan taviksia. Ei siihen mt-ongelmia tai naisvihaa tarvita, jos ei flaxi käy. Tavoitteet ovat liian korkealla tai sitten itsetunto liian matalalla.
- Lfsöamf
Huvittaa tämä "kurpat" no mulla on kroppa timmissä kunnossa, lihaksiakin löytyy, ikää 34v. Menisin tosin näistä teineistä. Salilta tullessa päälläni oli yogapantsit ja toppi, yksi mummo luuli kassajonossa minua 16-17 vuotiaaksi, että se siitä kurpittelusta ja heidän purkautumisesta. Aika moni 20v on huonommassa kunnossa kuin minä.
- 12121212121212
Mummo saattoi luullakin. Varmasti myös suurin osa miehistä ja kaikki naispuoliset kaverisi sanovat että näytät 17-vuotiaalta. Todellisuudessa vartalon profiilista näkee iän: treenattu 34v ei näytä samalta kuin hyvin muodostunut 16-17v. Ei niin etteikö treenattu 34v voisi olla hot, sanon vain etteivät nämä kaksi näytä samalta.
"Aika moni 20v on huonommassa kunnossa kuin minä."
Ellei "aika moni" tarkoita 90-95% parikymppisistä, et ole kummoisessa kunnossa. - Hohhoij
Mummo saattoi luullakin. Varmasti myös suurin osa miehistä ja kaikki naispuoliset kaverisi sanovat että näytät 17-vuotiaalta. Todellisuudessa vartalon profiilista näkee iän: treenattu 34v ei näytä samalta kuin hyvin muodostunut 16-17v. Ei niin etteikö treenattu 34v voisi olla hot, sanon vain etteivät nämä kaksi näytä samalta.
"Aika moni 20v on huonommassa kunnossa kuin minä."
Ellei "aika moni" tarkoita 90-95% parikymppisistä, et ole kummoisessa kunnossa.En ole väittänytkään, että 34-vuotiaan pitäisi näyttää samalta kuin 16-17 v muuten, mutta kropaltaan moni aikuinen mies katselee minua mieluummin kuin teinejä tai nykyäajan 20v joilla paikat roikkuvat.
Koomista tässä on että aina löytyy 34 v naisia, jotka kehuvat näyttävänsä toistakymmentä vuotta nuoremmalta, alleviivaamaan miten tavallinen 34 v nainen ei enää olekaan hyvä, jos näyttää ikäiseltään. Mies saman ikäisenä saa näyttää ikäiseltään.
- Liipa.laapaa
scrg kirjoitti:
Koomista tässä on että aina löytyy 34 v naisia, jotka kehuvat näyttävänsä toistakymmentä vuotta nuoremmalta, alleviivaamaan miten tavallinen 34 v nainen ei enää olekaan hyvä, jos näyttää ikäiseltään. Mies saman ikäisenä saa näyttää ikäiseltään.
34 v nainen joka näyttää 14 vuotilta.... siis parikymmentä vuotta ikäistään nuoremmalta. Ei se jyllä mielestäni ole kehu ei kohteliaisuus, jos aikuinen naisen sanotaan näyttävän murtosikäiseltä teiniltä.
- tukekaanuoria
Voivoi, toivoisin, että olisikin noin,
Meillä näin,: minun timmi hoikan muodokas mallikasvoinen tyttäreni, 15v. kärsii paniikkihäiriöstä ja erilaisista komplekseista, kuten minäkin nuorena. Valehtelematta hän on luokkansa nätein tyttö (muutakin kuin vanhempien mielestä), mutta uskooko hän sitä itse? Ei, vaikka minäkin asiaa hänelle päivittäin hoen. Hänen päivänsä pilaa finni tai huono hiuspäivä ja hän kulkee sen takia kumarassa ja tukka silmillä ja mustaan pitkähihaiseen neuleeseen pukeutuneena. Neule on minun, koska olemme samaa kokoa ja mallia (xs).
Minä, hänen äitinsä 45v, lainaan hellepäivänä hänen narutoppiaan ja hippimekkoaan ja nautin kaupungin vilinästä ja katseista. Kommenteistakin. Niitä tulee oman kumppanin lisäksi jopa tyttären ikäisiltä pojilta, nolottaa.
Voi kuinka toivoisin, että osamme olisivat toisin päin, mutta näin se näyttää menevän. Itse olin samanlainen nuorena, täynnä komplekseja, pukeuduin niin, että näytin vaatimattomalta, koska en uskonut itseeni lainkaan Olen ylistänyt tytärtäni, käskenyt ja maanitellut häntää nauttimaan elämästä ja kauneudestaan, nuoruudestaan. Mutta ei. Ei todellakaan, sitä hän ei tee. Viettänyt kesäloman omassa huoneessaan peiton alla instagramista julkkiksia kadehtien. Yksi ihastuskin hänellä on, ollut jo vuoden päivät. Komea, lukioon tähtäävä komistus, Robinin näköinen. Tyttö ei uskalla edes hymyillä pojalle, vaikka poika on osoittanut kiinnostusta. Ei pysty, koska pelkää tyrmäystä. Tämä kesä menee, kuten viime kesäkin, omassa huoneessa. Paras ystäväkin, pullukka, mutta mukava tyttö alkoi seurustella, eikä hänellä ole enää aikaa tyttärelleni.
En tiedä minkäväriset lasit sinulla oikein on kadulla kulkiessa, mutta toivoisin, että ojentaisit ne tyttärelleni. Minua hän kun ei usko. Kuin vasta joskus kolmekymppiä lähestyessä, kuten itsellenkin kävi.- 12121212121212
"Yksi ihastuskin hänellä on, ollut jo vuoden päivät. Komea, lukioon tähtäävä komistus, Robinin näköinen."
Olennaisin kohta tulee tässä. Komplekseistaan huolimatta tyttäresi tietää kyllä tasonsa - siksi hänen ihastuksensa on julkkiksen näköinen komistus, eikä yksi tavallisen näköisistä oman luokan pojista. He eivät mallikasvoista tytärtäsi kiinnosta. - tukekaanuoria
"Yksi ihastuskin hänellä on, ollut jo vuoden päivät. Komea, lukioon tähtäävä komistus, Robinin näköinen."
Olennaisin kohta tulee tässä. Komplekseistaan huolimatta tyttäresi tietää kyllä tasonsa - siksi hänen ihastuksensa on julkkiksen näköinen komistus, eikä yksi tavallisen näköisistä oman luokan pojista. He eivät mallikasvoista tytärtäsi kiinnosta.Hän pitää poikaa paljon parempitasoisena, eikä siksi uskalla edes hymyillä pojalle. On hänellä ollut pari silmälasipäistä pulleaakin poikaa ihastuksena.
- 12121212121212
tukekaanuoria kirjoitti:
Hän pitää poikaa paljon parempitasoisena, eikä siksi uskalla edes hymyillä pojalle. On hänellä ollut pari silmälasipäistä pulleaakin poikaa ihastuksena.
Pyrithän sitten ohjeistamaan tytärtä ymmärtämään tasonsa, jottei hän vahingossakaan päädy yhteen minkään pullean silmälasipään kanssa?
Tärkeintä on että tytär saa vaihdettua kauneutensa pituuteen/komeuteen, puhumattakaan rahasta ja statuksesta joita kohti se kunnianhimoisempi geenivoittaja on matkalla. - tukekaanuoria
Pyrithän sitten ohjeistamaan tytärtä ymmärtämään tasonsa, jottei hän vahingossakaan päädy yhteen minkään pullean silmälasipään kanssa?
Tärkeintä on että tytär saa vaihdettua kauneutensa pituuteen/komeuteen, puhumattakaan rahasta ja statuksesta joita kohti se kunnianhimoisempi geenivoittaja on matkalla.Minun ohjeistukseni, jos niitä antaisin, tuskin kiinnostavat tuon ikäistä 😉 mutta vakavasti :hänen pelkonsa tänä päivänä on, että hän kuolee yksinäisenä, unohdettuna vanhuksena. Toivon ja uskon että se ei sentään pidä paikkaansa. Hän on muuten jo huomannut, ettei ihastus olekaan täydellinen, vaan vähän lapsellinen ja turhan levoton luonne.. Huomasin saman jo aikaisemmin, mutta odotin omaa oivallusta. Vanhat ihastukset nostavat päätään ☺
- tukekaanuoria
tukekaanuoria kirjoitti:
Minun ohjeistukseni, jos niitä antaisin, tuskin kiinnostavat tuon ikäistä 😉 mutta vakavasti :hänen pelkonsa tänä päivänä on, että hän kuolee yksinäisenä, unohdettuna vanhuksena. Toivon ja uskon että se ei sentään pidä paikkaansa. Hän on muuten jo huomannut, ettei ihastus olekaan täydellinen, vaan vähän lapsellinen ja turhan levoton luonne.. Huomasin saman jo aikaisemmin, mutta odotin omaa oivallusta. Vanhat ihastukset nostavat päätään ☺
Geeneistä ei tarvitse huolehtia. Uskon, että hän on lapsistani se, joka ei tule hankkimaan omia lapsia. Sitä mieltä ollut jo pikkutytöstä.
- Nainen39vee
Kannattaako välttämättä yrittää pönkittää tytön itsetuntoa kehumalla häntä luokkansa kauneimmaksi - siis muihin vertaamalla? Sehän juuri ruokkii sitä julkkiksien kadehtimista, jos nuori oppii, että ulkonäkö on ensisijaisesti muiden naisten kanssa kilpailua. Eikö ennemminkin kannattaisi opettaa vähän toisenlaista suhtautumista, solidaarisuutta muita tyttöjä kohtaan ja sitä, että vaikka ulkonäöstään on ok tykätä, ei hyvä ulkonäkö ole se, mikä ainoastaan oikeuttaa onnellisuuteen?
- 9485760369504
Nainen39vee kirjoitti:
Kannattaako välttämättä yrittää pönkittää tytön itsetuntoa kehumalla häntä luokkansa kauneimmaksi - siis muihin vertaamalla? Sehän juuri ruokkii sitä julkkiksien kadehtimista, jos nuori oppii, että ulkonäkö on ensisijaisesti muiden naisten kanssa kilpailua. Eikö ennemminkin kannattaisi opettaa vähän toisenlaista suhtautumista, solidaarisuutta muita tyttöjä kohtaan ja sitä, että vaikka ulkonäöstään on ok tykätä, ei hyvä ulkonäkö ole se, mikä ainoastaan oikeuttaa onnellisuuteen?
Hyvä puheenvuoro. Naisia vieläkin arvotetaan ulkonäön perusteella, mutta naisten ja tyttöjen ei itsensä kannattaisi tehdä sitä itselleen ja toisilleen.
Kauneus on katoavaista, sitäkin voi muokata, mutta luonnetta muokkaamalla voi kuitenkin saavuttaa pysyvämpiä tuloksia ja saavuttaa tavoitteita, jotka eivät ikinä rapise ja rupsahda pois. - Keskitymuuhun
Oletpas sinä ulkonäkökeskeinen kirjoituksesi perusteella. Ehkä ne tyttären kompleksit periytyvät suoraan sinun asenteistasi? Luultavasti tekisit enemmän hyvää kun keskittyisit edes tyttäresi kohdalla ihan muihin asioihin kuin ulkonäköjuttuihin. Jatkuvalla ulkonäön kommentoinnilla vain vahvistat ulkonäkökeskeisyyttä.
- Naisasialooser11
Sekä myös aiheuttaa sen, että tytär menettää kaiken ikääntyessään mikä tapahtuu todella nopeasti jos on opetettu että kannattaa laskea kaikki nuoruuden ja kauneuden varaan.
- tukekaanuoria
Nainen39vee kirjoitti:
Tämä ulkonäkökommentointi johtui ainoastaan aloituksesta. Siinä kuvailtiin nuoria kauniita menestyjiä. Kuinka ihanan helppoa on nätillä 15-vuotiaalla tytöllä ja kuinka he ovat itsevarmoja ja tietoisia markkina-arvostaan (huh, mikä sana). Halusin kertoa, millaista elämä on tietämälläni kauniilla 15-vuotiaalla tytöllä _oikeasti_.
Minä kehun tyttäreni ulkonäköä silloin kun hän haukkuu omaa ulkonäköään. valitettavasti hän tekee sitä usein, koska tämä instagram-maailma on mitä on. Muuten emme ulkonäköjutuista keskustele. Tämä aloitus ja ketju pyörii asian ympärillä, joten laitoin minäkin lusikkani soppaan.
.. No on Sulla ollut Murheet.. Noh, hyvä juttu, jos/kun Murheisiin on löytynyt lääkettä.. ;P
.. Mut joo.. Hassuja Justkia tässä HassunHauskassa maailmassa tapahtuu, kun sen oikein oivaltaa.. ;P- Nainensanoo
Ihan hyvä kirjoitus. Vaikka kurppa olenkin, en käytä kokoa xxl. Ja käytän sellaisia kesämekkoja mitkä saa miehet kääntämään päätään. En ole silti yliampuva vaan tyylikäs.
- Kesähesa
Kyllä, juuri näin! Ja hyvä että näkyvät ne tasoerot, niin ei vahingossakaan tule edes vilkaistua mihinkään "tavallisen" näköiseen miehenkuvatukseen. Itsehän pidän ainoastaan jykeväkeukaisista, pitkistä ja urheilullisista miehistä ja kuolisin häpeään, jos päätyisin yhteen jonkin muunnäköisen tavismiehen kanssa.
Voisiko ATM/KTM-miehiä kieltää liikkumasta ulkona kesäisin? Jäisi pariutumiseen kelvolliset miehet vain jäljelle terasseille ja kaduille, lenkkipoluille ja uimarannoille. Ja talvisinkaan ei ole kyllä tarvetta katsella noita alempitasoisia.
Noh, jääköön kaikki muut miehet ulkoilemaan kesäisin, mutta sisätiloihin saisi itsensä teljetä jokainen sellainen mies, joka kykenee näkemään alle 16-vuotiaan lapsen naisellista pyöreyttä keräävänä seksiobjektina. Hyi helvetti. Laitoin sulle peukun ;)
Kaivoin tän esille ihan sua varten:
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201706212200222169_iq.shtml
Saattaa vähän liipata aihetta tai sitten ei.
Jo pelkällä ryhdin parantamisella saa hurjasti aikaan, vaatetuksesta puhumattakaan. Vaatteilla voi korostaa juuri oikeaa paikkaa, jolloin se "väärä" paikka jää huomiotta. Tai vaatteella voi peittää sen huonon kohdan. Aika harva mies edes tajuaa, mitä naisilla voi olla sen kireän kurvimekon alla. Nykyään vartalon voi muokata oikeilla välineillä vaikka minkä malliseksi.
Jos aikuiset naiset keimailisivat tuolla kaduilla samalla tavalla kuin teinit, se näyttäisi todella naurettavalta. Mutta se kuuluu siihen ikään, se keimailu ja oman viehätysvoiman testailu on just sitä mitä sinä pidät ylimielisenä.- 12121212121212
No kiitos artikkelista. Tottahan se on, ja mitä vanhempi nainen on kyseessä, sitä enemmän vaatetus luultavasti peittää kun samanaikaisesti vartalo rapistuu ja pukeutumistaito kasvaa.
Imre Cecen on kuvien perusteella lähtökohtaisesti vartaloltaan todella kaukana geneettisestä ihmeestä. Mutta siitä huolimatta, koska on kunnossa, näyttää vallan hyvältä noissakin kuvissa joissa tarkoituksella esittelee niitä huonoja puolia. Jos unohdetaan koomisen liioitellut photoshoppaukset, tuo on realistinen esimerkki siitä miltä pötkövartaloinen ja lyhytsäärinen tavisnainen näyttää kun vaivautuu liikkumaan. 50 sentin vyötäröä ja latinopyllyä ei jumppaamalla saa, mutta paremman terveyden ja oikein kivan vartalon kyllä.
Miehillä on eri tilanne. On synnyttävä top 1-5% luokkaan.
"Jos aikuiset naiset keimailisivat tuolla kaduilla samalla tavalla kuin teinit, se näyttäisi todella naurettavalta. Mutta se kuuluu siihen ikään, se keimailu ja oman viehätysvoiman testailu on just sitä mitä sinä pidät ylimielisenä."
En tarkoittanut keimailua, vaan tylyä ja töykeää käytöstä jota näkee (hyvännäköisiltä ja erityisesti nuorilta) naisilta tuhatkertaisesti enemmän kesäisin. - Naisasialooser11
No kyllä minä ainakin tajuan, että naiset huijaavat vaatteillaan todella pahasti. Opin sen jo teininä kun näin 16v tytön alasti, sieltä ei paljastunutkaan pornomallin kroppaa pyöreillä kiinteillä tisseillä miltä hän näytti huijausvaatteisaan.
No kiitos artikkelista. Tottahan se on, ja mitä vanhempi nainen on kyseessä, sitä enemmän vaatetus luultavasti peittää kun samanaikaisesti vartalo rapistuu ja pukeutumistaito kasvaa.
Imre Cecen on kuvien perusteella lähtökohtaisesti vartaloltaan todella kaukana geneettisestä ihmeestä. Mutta siitä huolimatta, koska on kunnossa, näyttää vallan hyvältä noissakin kuvissa joissa tarkoituksella esittelee niitä huonoja puolia. Jos unohdetaan koomisen liioitellut photoshoppaukset, tuo on realistinen esimerkki siitä miltä pötkövartaloinen ja lyhytsäärinen tavisnainen näyttää kun vaivautuu liikkumaan. 50 sentin vyötäröä ja latinopyllyä ei jumppaamalla saa, mutta paremman terveyden ja oikein kivan vartalon kyllä.
Miehillä on eri tilanne. On synnyttävä top 1-5% luokkaan.
"Jos aikuiset naiset keimailisivat tuolla kaduilla samalla tavalla kuin teinit, se näyttäisi todella naurettavalta. Mutta se kuuluu siihen ikään, se keimailu ja oman viehätysvoiman testailu on just sitä mitä sinä pidät ylimielisenä."
En tarkoittanut keimailua, vaan tylyä ja töykeää käytöstä jota näkee (hyvännäköisiltä ja erityisesti nuorilta) naisilta tuhatkertaisesti enemmän kesäisin.Aha. Mä kun ajattelin olla kiltti ja linkittää jotain josta voitais olla edes vähän samaa mieltä. Toi typy on hyväkroppainen ja nätti, ei tod mikään persjalkainen eikä kovin pötkökään. Eikä edes kovin treenattu. Oot katsellut totena liian paljon fotoshop-kuvia. Sun pitäis nähdä joskus oikeita naisia alasti, sitä isoa maksullista naista ei tähän lasketa.
- 12121212121212
Nyt olisi tosi kiinnostava tietää että mitähän sääntöjen vastaista viestissäni oli?
Copypastella tämä:
"Imre Cecen on kuvien perusteella lähtökohtaisesti vartaloltaan todella kaukana geneettisestä ihmeestä. Mutta siitä huolimatta, koska on kunnossa, näyttää vallan hyvältä noissakin kuvissa joissa tarkoituksella esittelee niitä huonoja puolia."
Ajatuksena siis osoittaa Linerille että viestissäni kehuin naisen ulkonäköä.
Palsta alkaa olemaan todella syvältä nykyään, kun viestejä moderoidaan samalla satunnaisgeneraattorilla jolla numerovarmistuksen korvannut kuvienklikkailuhelvetti toimii. 12121212121212 kirjoitti:
Nyt olisi tosi kiinnostava tietää että mitähän sääntöjen vastaista viestissäni oli?
Copypastella tämä:
"Imre Cecen on kuvien perusteella lähtökohtaisesti vartaloltaan todella kaukana geneettisestä ihmeestä. Mutta siitä huolimatta, koska on kunnossa, näyttää vallan hyvältä noissakin kuvissa joissa tarkoituksella esittelee niitä huonoja puolia."
Ajatuksena siis osoittaa Linerille että viestissäni kehuin naisen ulkonäköä.
Palsta alkaa olemaan todella syvältä nykyään, kun viestejä moderoidaan samalla satunnaisgeneraattorilla jolla numerovarmistuksen korvannut kuvienklikkailuhelvetti toimii.Mulla on muuten ollut jo jonkin aikaa sellainen jännä fiba, että toi kilariseriffi on palsta-aktiivi.
- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Mulla on muuten ollut jo jonkin aikaa sellainen jännä fiba, että toi kilariseriffi on palsta-aktiivi.
Voi hyvinkin olla.
Luulen että modeksi päätyvät muutenkin helposti sellaiset henkilöt joilla on palava halu "puuttua julkiseen keskusteluun".
Jos tuosta mitään kaavaa etsii, niin viestit joissa esiintyy nättejä nuoria naisia tai keskustelua naisten vartaloista tuntuvat katoavan pikaisesti.
- flowersreally
Sä näet mitä sä haluat nähdä.
Mäkin pyörin eilen kaupungilla. Näin hyvin monenlaisia ihmisiä – lapsia, nuoria, keski-ikäisiä, vanhoja. Molempia sukupuolia (myös sellaisia, joiden sukupuolta ei heti tiedä). Montaa eri etnisyyttä. Selvästi montaa eri sosioekonomista luokkaa. Pukuja, farkkuja, hassuja shortseja, kauniita mekkoja, telttoja, trikoita. Aika paljon turisteja myös. Ihan (ääri)laidasta laitaan populaa, monen tonnin puvuista spurguihin ja kerjäläisiin. Yksi ihana feissari jäi mulle erityisesti mieleen.
Mikä muuten sulle, sieltä Punavuoresta käsin, on ”kaupunkia”?- 39258989890667
Mä luulen, ettei Pikkukakkonen asu Stadissa eikä eteläisissä kaupunginosissa, vaan jossain pikkukaupungissa tai maaseudulla.
- 12121212121212
39258989890667 kirjoitti:
Mä luulen, ettei Pikkukakkonen asu Stadissa eikä eteläisissä kaupunginosissa, vaan jossain pikkukaupungissa tai maaseudulla.
Osittain totta. Olen kotoisin tuppukylästä, jossa vietän nykyäänkin kohtuullisesti aikaa kun käyn katsomassa vanhempiani ja tapaamassa vanhoja kavereita.
flowersreally: tietysti vain kantakaupungin ydinosa, en käy muissa osissa kaupunkia etten saisi WT-bakteereja. - 9845209385620
Osittain totta. Olen kotoisin tuppukylästä, jossa vietän nykyäänkin kohtuullisesti aikaa kun käyn katsomassa vanhempiani ja tapaamassa vanhoja kavereita.
flowersreally: tietysti vain kantakaupungin ydinosa, en käy muissa osissa kaupunkia etten saisi WT-bakteereja.Stadilaisen tunnistaa siitä, ettei se häiriinny muiden bakteereista, ei edes tuberkuloosista.
- 12121212121212
9845209385620 kirjoitti:
Stadilaisen tunnistaa siitä, ettei se häiriinny muiden bakteereista, ei edes tuberkuloosista.
En ole "stadilainen", eikä minua kiinnosta ainainen vääntö siitä kuka on "aito stadilainen" ja kuka ei.
Tämä on asuinpaikka, ei muuta. Yhtä hyvin voisin asua jossain muussakin kaupungissa. - 894589098976
En ole "stadilainen", eikä minua kiinnosta ainainen vääntö siitä kuka on "aito stadilainen" ja kuka ei.
Tämä on asuinpaikka, ei muuta. Yhtä hyvin voisin asua jossain muussakin kaupungissa.Ketäpä tuollainen vääntö kiinnostaisi, kyse sun stoorisi miljööstä ja tavasta, miten kuvaat asioita. Asuinpaikka, sen kulttuuri ja ihmiset näkyvät ihmisessä pitkään asuipa tämä sitten Suomussalmella tai Limassa.
- flowersreally
flowersreally: tietysti vain kantakaupungin ydinosa, en käy muissa osissa kaupunkia etten saisi WT-bakteereja.Eli samoilla kulmilla meidän kahden havainnot oli ihan erilaiset.
Niin kuin sanoin, näet sen mitä haluat nähdä.
(ps. myös WT oli hyvin edustettuna) - 12121212121212
894589098976 kirjoitti:
Ketäpä tuollainen vääntö kiinnostaisi, kyse sun stoorisi miljööstä ja tavasta, miten kuvaat asioita. Asuinpaikka, sen kulttuuri ja ihmiset näkyvät ihmisessä pitkään asuipa tämä sitten Suomussalmella tai Limassa.
Yllättävän monia kiinnostaa. Se kuka on "aito" tai "aidompi" stadilainen, on yleinen keskustelunaihe. Sitten aletaan puolustelemaan että onhan täällä asuttu jo X vuotta jne.
Tietyissä kaupunginosissa on vielä omat kuvionsa. Ei niinkään pahasti täällä, mutta vanhan rahan alueilla kuten Munkkiniemessä.
En osallistu tähän kisaan. Olen asunut pääosan elämästäni tuppukylässä, armeija-ajan pääasiassa varuskunnassa, lyhyen ajan ulkomailla ja opiskeluajan pari vuotta hesassa (oli pakko provosoida, sori). Kukin tulkitkoon niin kuin haluaa. - 12121212121212
flowersreally kirjoitti:
Eli samoilla kulmilla meidän kahden havainnot oli ihan erilaiset.
Niin kuin sanoin, näet sen mitä haluat nähdä.
(ps. myös WT oli hyvin edustettuna)Onko flowersreally aito stadilainen?
- 9384029560396
Yllättävän monia kiinnostaa. Se kuka on "aito" tai "aidompi" stadilainen, on yleinen keskustelunaihe. Sitten aletaan puolustelemaan että onhan täällä asuttu jo X vuotta jne.
Tietyissä kaupunginosissa on vielä omat kuvionsa. Ei niinkään pahasti täällä, mutta vanhan rahan alueilla kuten Munkkiniemessä.
En osallistu tähän kisaan. Olen asunut pääosan elämästäni tuppukylässä, armeija-ajan pääasiassa varuskunnassa, lyhyen ajan ulkomailla ja opiskeluajan pari vuotta hesassa (oli pakko provosoida, sori). Kukin tulkitkoon niin kuin haluaa.Ymmärrän mitä tarkoitat, mihin viittaat.
Kaikissa kaupungeissa ja mantereilla on omat kuvionsa, jonka varsinkin ulkopuolinen huomaa. Itse olen asunut osan lapsuudesta ulkomailla, osan Stadissa alueella, jossa kaikki ovat asuneet vuosikymmeniä aivan niin kuin niidenkin alueiden paikalliset, joissa asuin ulkomailla. Ei se ole mitenkään suomalainen ilmiö tai stadilainenkaan. Kaupungeissa ihmisillä on kuitenkin enemmän sosiaalista liikkumavaraa kuin pienillä paikkakunnilla.
Kuitenkin se, missä on lapsuuden elänyt näkyy ihmisestä aina, vanhuuteen asti. Kotiseutu imeytyy siihen, miten asioita näkee ja kokee, tarkoitan, että niihin voi myös ottaa tarpeettoman paljon etäisyyttä nuorena, protestoida. Mikä tekee kotiseudusta vain entistä näkyvämmän kartan ihmisestä. - flowersreally
Onko flowersreally aito stadilainen?
En ole.
- 837493857875785
Nää sun toistuvat "raportit" ovat samanlaista provoilua kun sen palstasedän, joka kirjoittelee parikymppisestä mielikuvitustyttöystävästään. Sä tuhoat niillä koko ajan MA-teorian uskottavuutta, mut ehkä se on tarkoituskin, olet "viides kolonna" ;)
MA-teoria kuvaa sitä asiaa, että on aina pariuduttu niiden kanssa, jotka ovat samassa ekologisessa lokerossa. Järjestetyt avioliitot ovat aiemmin turvanneet sitä mikä toteutuu useimmiten luonnostaankin.- flowersreally
Raportit maustettuna kömpelöllä rivienvälimahtailuilla ja kaavamaisilla toistoilla (olemattomista tutkimustuloksista) herättää epäilyksen, että raporttien takana on hyvin nuori henkilö.
- 87548976276
flowersreally kirjoitti:
Raportit maustettuna kömpelöllä rivienvälimahtailuilla ja kaavamaisilla toistoilla (olemattomista tutkimustuloksista) herättää epäilyksen, että raporttien takana on hyvin nuori henkilö.
Yksi häiritsevimmistä asioista täällä minusta on se, että näitä MA-juttuja ja "tutkimustuloksia" lukevat ehkä nuoret pojat. Sitä vaihtoehtoa en ole ajatellut, että ehkä 12121212 on nuorempi kuin on sanonut olevansa.
- havainnoinut
87548976276 kirjoitti:
Yksi häiritsevimmistä asioista täällä minusta on se, että näitä MA-juttuja ja "tutkimustuloksia" lukevat ehkä nuoret pojat. Sitä vaihtoehtoa en ole ajatellut, että ehkä 12121212 on nuorempi kuin on sanonut olevansa.
Minusta hän on noin 45 vuotias. Kuvaukset teinitytöistä ovat jotenkin niin setämäisiä, etteivät ne ole kolmekymppisen kirjoituksia. Samoin muut mieltymykset, vaatteiden ja monien asioiden suhteen. Lisäksi tulee vaikutelma, että hän oikeasti luulee kaksikymppisiä viisitoistavuotiaiksi, sekin viittaa korkeampaan ikään.
Luulen, että hän on asunut nuoruusvuosinaan Helsingissä ja koettaa muistella noita aikoja ja tapoja. Luultavasti hän on parisuhteessa, muttei kovin onnellisesti, vaan naisessa on hänestä montakin vikaa; ei riittävän timmi, alistuva eikä tyylikäs.Hän kuvittelee, että voisi saada paremman (tuskin saisi). 87548976276 kirjoitti:
.. Joko tekeydytte tahallaan "tyhmäksi&yksinkertaiseksi", koska haluatte olevinaan ovelasti käyttää Random HäpäisyKorttia.. Tai sitten kyseessä on Ymmärtämättömyys esim. Ihmistuntemuksesta yms.. ;P.. Erillaisilla Persoonilla/Luonteilla menee asiat eri tavalla, kuin itsellään.. Se pitäisi ainakin tiedostaa.. ;P
.. Onhan täällä(kin) ollut jopa 50 vuotiaita (ainakin omien sanojen mukaan), joilla tekstit on ollut vastaavia ja/tai vieläkin mahtailevampia yms.. Ja ehkä vanhempia.. TosiElämässä on myös heille vastineensa.. ;P- 12121212121212
87548976276 kirjoitti:
Kannattaisi herätä nykyaikaan.
Kävin joskus lukemassa nuorten suosimaa nettipalstaa, ja voin kertoa että nyt 15-16v pojat ovat hyvin perillä asioista.
AT/KT/YT-termejä ei juuri käytetty. Tytöt arvosteltiin asteikolla 1-5/10, pojat roolin mukaan (alfa, beta, kamupoika, jne).
Ketjussa naureskeltiin "betapojille" jotka eivät tajua että 99% tytöistä haluaa että heitä n-ssitaan kovaa.
Kuvio "alpha fux, beta bux" (kiitos nuorille tästä uudesta lausahduksesta) oli hyvin tiedossa.
Romanttisia pehmopoikia pilkattiin siitä etteivät he muutenkaan tajua "kuinka homma toimii".
Pelimiesopeista riitti juttua. Mystery vaikutti olevan oppi-isä numero 1.
Vanhempia perheellisiä miehiä (lue: minun ikäisiäni) ei selvästikään arvostettu.
Miltä kuulostaa?
Ja niin, ei huolta. En kirjoittanut sinne mitään. Eipä toisaalta ollut tarvettakaan poikia opastaa. - havainnoinut
havainnoinut kirjoitti:
Minusta hän on noin 45 vuotias. Kuvaukset teinitytöistä ovat jotenkin niin setämäisiä, etteivät ne ole kolmekymppisen kirjoituksia. Samoin muut mieltymykset, vaatteiden ja monien asioiden suhteen. Lisäksi tulee vaikutelma, että hän oikeasti luulee kaksikymppisiä viisitoistavuotiaiksi, sekin viittaa korkeampaan ikään.
Luulen, että hän on asunut nuoruusvuosinaan Helsingissä ja koettaa muistella noita aikoja ja tapoja. Luultavasti hän on parisuhteessa, muttei kovin onnellisesti, vaan naisessa on hänestä montakin vikaa; ei riittävän timmi, alistuva eikä tyylikäs.Hän kuvittelee, että voisi saada paremman (tuskin saisi).Ja vielä: luulen, että 121212:n tyttöystävä on häntä reippaasti nuorempi ja feministi, maahanmuuttomyönteinen ja vihreä tai vasemmistolainen. Nämä ovat asioita, joita 121212:n on vaikea niellä ja hän purkaa tuntojaan Sinkut-palstalle. Kotonaan hän esittää kuitenkin nyökyttelevää jeesjees-miestä, koska ei halua menettää tyttöystäväänsä.
- 12121212121212
havainnoinut kirjoitti:
Luulen, että hän on asunut nuoruusvuosinaan Helsingissä ja koettaa muistella noita aikoja ja tapoja. Luultavasti hän on parisuhteessa, muttei kovin onnellisesti, vaan naisessa on hänestä montakin vikaa; ei riittävän timmi, alistuva eikä tyylikäs.Hän kuvittelee, että voisi saada paremman (tuskin saisi).Oho nyt mentiinkin äärilaidasta toiseen :D
Lisää veikkauksia! Tämä on viihdyttävää.
"Lisäksi tulee vaikutelma, että hän oikeasti luulee kaksikymppisiä viisitoistavuotiaiksi, sekin viittaa korkeampaan ikään."
Tämä meni väärin. Useimmissa tapauksissa arvioin naisen iän yläkanttiin. Jos arvio menee hutiin, ovat olennaiset hutiarviot _aina_ siihen suuntaan että nainen olikin paljon oletettua nuorempi. Syy on yksinkertaisesti se että on helpompaa näyttää ikäistään vanhemmalta kuin ikäistään nuoremmalta. - 12121212121212
havainnoinut kirjoitti:
Ja vielä: luulen, että 121212:n tyttöystävä on häntä reippaasti nuorempi ja feministi, maahanmuuttomyönteinen ja vihreä tai vasemmistolainen. Nämä ovat asioita, joita 121212:n on vaikea niellä ja hän purkaa tuntojaan Sinkut-palstalle. Kotonaan hän esittää kuitenkin nyökyttelevää jeesjees-miestä, koska ei halua menettää tyttöystäväänsä.
Loistavia arvauksia!!!
Kuka palstavakkareista oletkaan, sinulla on selvästikin piileviä kykyjä :)
En ihan oikeasti ole valehdellut palstalla...paljoa.
Nämä ovat totta:
- ikäni, -1v
- sijaintini, joka on se jonka kerron sen olevan tai vastaava asuinalue samassa kaupungissa
- se että olen kotoisin tuppukylästä ja että olen asunut ulkomailla
- koulutukseni, joka on joko yliopisto, AMK tai elämäm koulu. Riippuen keneltä kysytään tietysti
- pukeutumistyylini
- salilla käyminen
- ammattini, joskin on monenlaisia salkunhoitajia
- seksuaalinen historiani
Yhdessä asiassa olen kertonut muunneltua totuutta, puolittain. Sitten on kaksi olennaista asiaa jotka pidän salassa. Ja luonne joka livenä olisi - hyvässä tai pahassa, valitse näistä - iso yllätys.
Jatkakaa! - 84579386793867
Kannattaisi herätä nykyaikaan.
Kävin joskus lukemassa nuorten suosimaa nettipalstaa, ja voin kertoa että nyt 15-16v pojat ovat hyvin perillä asioista.
AT/KT/YT-termejä ei juuri käytetty. Tytöt arvosteltiin asteikolla 1-5/10, pojat roolin mukaan (alfa, beta, kamupoika, jne).
Ketjussa naureskeltiin "betapojille" jotka eivät tajua että 99% tytöistä haluaa että heitä n-ssitaan kovaa.
Kuvio "alpha fux, beta bux" (kiitos nuorille tästä uudesta lausahduksesta) oli hyvin tiedossa.
Romanttisia pehmopoikia pilkattiin siitä etteivät he muutenkaan tajua "kuinka homma toimii".
Pelimiesopeista riitti juttua. Mystery vaikutti olevan oppi-isä numero 1.
Vanhempia perheellisiä miehiä (lue: minun ikäisiäni) ei selvästikään arvostettu.
Miltä kuulostaa?
Ja niin, ei huolta. En kirjoittanut sinne mitään. Eipä toisaalta ollut tarvettakaan poikia opastaa.Nuo nettipalstan jutut ovat mitä todennäköisemmin samanlaista satuilua kuin täälläkin. Olen melkoisella varmuudella paremmin perillä nykyajan teinikuvioista kuin sinä, vaikkei äidille kaikkea kerrotakaan. Mun mielestä mitään olennaista ei ole muuttunut. Ja hätkähdyttävän samoja latuja on pariutuminen mennyt kuin oma aikoinaan, sekin on herättänyt ajatuksia.
- havainnoinut
Loistavia arvauksia!!!
Kuka palstavakkareista oletkaan, sinulla on selvästikin piileviä kykyjä :)
En ihan oikeasti ole valehdellut palstalla...paljoa.
Nämä ovat totta:
- ikäni, -1v
- sijaintini, joka on se jonka kerron sen olevan tai vastaava asuinalue samassa kaupungissa
- se että olen kotoisin tuppukylästä ja että olen asunut ulkomailla
- koulutukseni, joka on joko yliopisto, AMK tai elämäm koulu. Riippuen keneltä kysytään tietysti
- pukeutumistyylini
- salilla käyminen
- ammattini, joskin on monenlaisia salkunhoitajia
- seksuaalinen historiani
Yhdessä asiassa olen kertonut muunneltua totuutta, puolittain. Sitten on kaksi olennaista asiaa jotka pidän salassa. Ja luonne joka livenä olisi - hyvässä tai pahassa, valitse näistä - iso yllätys.
Jatkakaa!En ole kukaan palstavakkareista, mutta tunnen sinut toiselta palstalta. Ja tiedän henkilöllisyytesi.
- 12121212121212
havainnoinut kirjoitti:
En ole kukaan palstavakkareista, mutta tunnen sinut toiselta palstalta. Ja tiedän henkilöllisyytesi.
Ihan hyvä yritys. Paljon mahdollista että kaltaiseni aktiivinen keskustelija olisi löydettävissä jonkun palstan kautta. Mutta ikävä kyllä ei.
- havainnoinut
Ihan hyvä yritys. Paljon mahdollista että kaltaiseni aktiivinen keskustelija olisi löydettävissä jonkun palstan kautta. Mutta ikävä kyllä ei.
Et sinä enää sinne kirjoittele ja olet poistanut vanhat kirjoituksesikin. En mitään yritä, tunnistan vain kirjoitustyylisi kaikkien kuorrutusten ja narrausten alta.
- flowersreally
87548976276 kirjoitti:
Niin, voi hän tosiaan olla mainitsemansa ikäinen tai paljon vanhempikin propagandatehdas. Silloin kielenkäyttö olisi tietysti tarkoin kohderyhmälle räätälöityä. Se tosin tarkoittaisi myös sitä, että hän aliarvioi yleisönsä big time. Haha, eipä yllättäisi sekään.
- 9458309468230968
flowersreally kirjoitti:
Niin, voi hän tosiaan olla mainitsemansa ikäinen tai paljon vanhempikin propagandatehdas. Silloin kielenkäyttö olisi tietysti tarkoin kohderyhmälle räätälöityä. Se tosin tarkoittaisi myös sitä, että hän aliarvioi yleisönsä big time. Haha, eipä yllättäisi sekään.
Mä veikkaisin myös vanhemmaksi kuin noin kolmekymppiseksi, vaikkei pitäis veikata, kun ei voi voittaa :)
- flowersreally
flowersreally kirjoitti:
Ps. Sitten kun lukaisee vaikkapa ”Tyydyin rankasti” – ketjun, niin kaikenlaiset mittarit rikkoutuvat mittayksiköiden puuttuessa. Soimaaminen aliarvioimisesta muuttuisi soimaamiseksi ”lahjojen” väärinkäytöstä.
- 8457298374298367
flowersreally kirjoitti:
Ps. Sitten kun lukaisee vaikkapa ”Tyydyin rankasti” – ketjun, niin kaikenlaiset mittarit rikkoutuvat mittayksiköiden puuttuessa. Soimaaminen aliarvioimisesta muuttuisi soimaamiseksi ”lahjojen” väärinkäytöstä.
Kävin lukemassa, mutta putosin kyydistä jo ekassa kaarteessa :D
- tasopoliisi
Komea mies ja kaunis nainen sopii yhteen. Ruma mies ja ruma nainen sopii yhteen. Tietäkää tasonne rumat naiset että teille kuuluu ätmin näköinen ruma mies.
- tasopoliisi
Kaupassa näin monta rumaa naista lapsensa kanssa. Miksi joku niitä on pannut kun ruma mies ei saa naista niin rumilla naisilla on aina komea mies.
- gdgfdgfdgfdg
Ykskakkonen etsi siis panoseuraa.
Saattaa olla Laasanen itse.. Lienee taas esimerkki vahvistusvinoumasta. Näet sen mitä odotat.
- einoin
Pelimiesoppaiden ainoa anti ykskakkoselle on ollut, että se on oppinut valehtelemaan pelimisten tavoin.
Ja pitää sitä hyväksyttävänä alfan merkkinä. - Enpätiiiä
Vaikuttaisi enemmänkin siltä että lämmön lisääntyessä ja vaatteiden olet onnistunut keräämään itsellesi lannistavan määrän suorituspaineita. Ja koska naisen tason mittarina käytät pelkkiä ulkoisia tekijöitä ja ikää, on helppo antaa vain olla. Kun miehet ovat noissa asioissa realisteja.
No onnea kuitenki seksisuhteesta. Se tekee hyvää kun saa välillä. Nauttikaa toisustanne.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473