Lyhyt mies ja pitkä nainen, tositarina

senmiehenkamugirlll

Kun täällä nyt mainittiin toisessa ketjussa 171-172cm mies.

Ystäväni, n. suurin piirtein tuon pituinen mies, seurustelee naisen kanssa joka on sellaiset 180cm.

Alkuvuodesta käytiin baarissa ja nainen sitten kyseli tuolloin uudelta poikkikseltaan mitkä kengät olisi sen mielestä hyvät (jokainen tajuaa miksi...). No mies sanoo että no sä näyttäisit varmasti upealta noissa korkkareissa.

Baariin mennessä mies varmisti että ne käveli sisään käsikynkässä, 171-172cm mies ja 180cm nainen kymmenen sentin koroilla. Mies näytti kovin ylpeältä pitkästä naisestaan.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Positiivisia? Negatiivisia?

10

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SageJokaKenttään

      Lyhyt kaverisi seurusteli 180-senttisen naisen kanssa, ja minä olen Kiinan keisari.

    • pituus-on-kemia

      Alle 170 cm mies on lyhyt.

      • takinkääntökö

        Ai jaa.
        Tähän asti ätmit ovat väittäneet, että alle 180 senttiset miehet ovat naisille liian lyhyitä.


    • RakkauttaVainnn

      Osoitus siitä jälleen ettei palstan höpinät aina pidä paikkaansa tuolla "elämässä ulkona" :)

      Tiedän hyvinkin läheltä pariskunnan (yhdessä yli 30v...) jossa mies 163 ja peräti 19vuotta nuorempi nainen 182cm :P Siksipä minusta, heidän yhdestä lapsistaan, ei tullut pituusrasistia taikka älyttömiä jankkaajaa.. Viitisen vuotta olen saanut tuntea vastaavan samoja ikiä olevan parin ja monia muitakin.

      Ei se pituus merkkaa jos ei anna ulkopuolelta tulla niitä "paineita". Hyvällä itsetunnolla varustettu mies on juurikin vain ylpeä pitkästä naisestaan! <3

      Ainiin.. Minusta tuli muuten pätkä huolimatta äitini pituudesta, hehheh.

      • voi.olla.tai.ei

        Ei varmasti ihan jokaisessa tapauksessa ja aina pidä, eli poikkeuksia on. Tosin aika ja kulttuuri on ollut ihan erillainen kuin nykyään, kun he ovat yhteen menneet. Ja yhden oleellisen asian jätit kertomatta, eli miehen ja hänen sukunsa statuksen ja varallisuuden tason silloin ja nyt.


      • sivukommentti
        voi.olla.tai.ei kirjoitti:

        Ei varmasti ihan jokaisessa tapauksessa ja aina pidä, eli poikkeuksia on. Tosin aika ja kulttuuri on ollut ihan erillainen kuin nykyään, kun he ovat yhteen menneet. Ja yhden oleellisen asian jätit kertomatta, eli miehen ja hänen sukunsa statuksen ja varallisuuden tason silloin ja nyt.

        Persaukisia minun tuntemani lyhyet miehet ovat olleet, kun ovat pitempien vaimojensa kanssa seurustelemaan ruvenneet. Toisessa tapuksessa vaimon suku on varakkaampi kuin miehen. Ei kumpikaan pariskunta nykyäänkään keskitasoa varakkaampia ole.


      • RaukkauttaVainnn

        Perusduunareita vaikka meistä lapsista tulikin sitten ylempää keskiluokkaa ja suku on sekalaista sakkia. Persaukisina porukat tapasi..
        Tuskin äitini tiesi synnyttävän yhden sijoituksilla pärjäävän (minä, jätän työt niitä enemmän tarvitseville nykyään) ja muut kun nai lyhyen miehen? ;-)

        Ja haloo, kuka ehdoin tahdoin väen väkisin hommais itselleen jonkun laiskan sossunpummin jos on tavallisia duunareitakin tarjolla?? Kohta tietysti joku itkee miten ns.kunnollinen mies on vain se terve sohvanpohjalla tukia nosteleva ihmisenirvikuva.. On teille samanlaisia naisia varmasti olemassa myös. Onneks äitini ei sellaista valintaa tehnyt tai ottanut jotain rapajuoppoa tms..
        Eikä ole statusta tms kellään näistä 23-35v nykyisistä pareistakaan, joista ei osa siis ollut syntynytkään vielä siihen aikaan, mihin aina viitataan.

        Hyvä ystävättäreni on menossa naimisiin itseään yli 15cm lyhyemmän miehen kanssa. Arvaappa kumpi on varakkaampi ja paremmissa hommis palkan suhteen? Ei, vastaus ei ole mies sitten.

        Olipa kyseessä mies tai nainen niin se pituus on vain monelle tekosyy ohittaa muut esim.mt-ongelmat, synnynnäinen vetelä luonne (ei siivota edes omaa kotia, ei käydä töissä jne) ja käytöstapojen puute.
        Jos vain vetää päihteitä ja lusmuilee, siinä ei pituus ole se ongelma silloin.
        (Eri asia on sitten muuten tekeväiset työttömät, jotka keksivät muuta kuin päihteet ajan kuluksi. Niistä ei ole mitään huonoa sanottavaa. :-) )

        Ne naiset joille status ja raha ym ovat alkutekijöitä kiinnostukseen miestä kohtaan, eivät useinkaan itse tikkua ristiin laita taloutensa eteen. Niistä ja "normaaleista" teidän on turha tehdä yhteenvetoja. Pöllöt!
        Itkekää niille pimuille ja soittakaa vaikka Seiskaan kun "mua ei huoli Nykästen ja Tauskin exät tai missit.." ;D


    • Melko_pieni_mies

      Herättää sellaisia ajatuksia, että mies on löytänyt yhden niistä naisista, joille miehen pituudella ei oikeasti ole niin kauheasti merkitystä. Suurin osa naisistahan pitää ihan kaameana sitä jos mies olisi sentinkin lyhyempi.

      Minä olen kanssa about 170cm lyhyt ja seurustelin useamman vuoden 180-senttisen naisen kanssa. Ihan muista asioista se suhteen toimivuus oli kiinni kuin pituudesta. Nainen sai käyttää sellaisia kenkiä kuin itse halusi, ei ollut minun asiani sitä päättää. Olen aikaisemminkin tapaillut itseäni pidempiä naisia. En ole mikään rahakas mies, tai ns. statusmies.

    • Mies on varmasti rikas. Nainen mahdollisesti yh-mamma.

    • Minä olen mies ja pituuteni siellä 167cm eikä ole tullut Ainuttakaan sellaista naista vastaan että en olisi ylettynyt Varpaita nuolemaan ja näin haluan jatkossakin ;) ken olisi seuraava??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe