Hei!
Olen pian 20 vuotta täyttävä nuori nainen eteläisestä Suomesta. Koulupaikka ei minulle auennut ja tarkoitus olisi taas lähteä uudelleen au pairiksi jonnekkin päin Eurooppaa, mieluiten Saksaan tai muualle Keski-Eurooppaan. Pystyisin olemaan elokuun puolesta välistä n. marras-/joulukuuhun, mutta tämä on hyvin sovittavissa.
Olen rauhallinen, elämäniloinen ja huolehtivainen henkilö. Olen myös hieman ehkä ujo, mutta tutustuttua minuun luonteeni pääsee hyvin näkyviin.
Lapsista pidän ja olin Saksassa aupairina 7kk hoitaen 7 ja 12 -vuotiaita lapsia, pääsääntöisesti tosin 7-vuotiasta. Kyseinen aupair -kokemus ei ehkä ollut täysin se parhain johtuen hostperheen äidin mielenterveydellisistä ongelmista, mutta silti kokemus Saksasta ja saksalaisesta kulttuurista oli positiivinen ja mieluiten haluaisinkin takaisin kyseiseen maahan.
Muuta lastenhoitokokemusta minulla on Punaisen ristin järjestämiltä lastenleireiltä, joissa toimin ohjaajana. Myös kokkaaminen, pyykkääminen yms kotityöt ovat minulle tuttuja juttuja. Omistan myös ajokortin. Hallussa on suomen kieli ja englanti, joiden lisäksi osaan myös hoitaa päivittäisiä asioita saksaksi (A1 kurssi käytynä) ruotsia jonkun verran.
Yhteyttä minuun saa [email protected]
Ystävällisin terveisin,
Saana
Teille Au pairiksi?
aupair-teille
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003