Mro..Oon halunnu jo 2-3 vuotta et otan septumin..Oon vast täyttämässä 14v. Mun isälle käy ja se vois ostaakki mulle mutta äiti vihaan ylikaaiken lävistyksiä..Pari kertaa meinasin tehdä itse mutta onneksi sain järkeä päähän enkä tehnyt..:'D Tiedän missä ottaisin ja omilla rahoilla tietenkin ostaisin...Mutta emt onko järkevää vielä tän ikäisenä ostaa...Ja mahdanko olla liian nuori vielä..xd? Mutta kumminkin tulen varmaankin ostamaan viimeistään 16v septumin...
Septumin ottaminen..xd
Septumhirviö
1
193
Vastaukset
- juuh222
Joo eiköhän kannattaisi vielä pari vuotta odotella.
Mutta jos isäsi on suostunut lävistyksen ottamiseen, sinun pitäisi mennä hänen kanssaan liikkeeseen, sillä kunnon lävistysliikkeet eivät tee lävistyksiä alle 16 vuotiaille, ellei jompikumpi vanhemmista ole läsnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261