Nainen: meille vai teille?
Mies: onko väliä?
Miten mies isketään?
7
572
Vastaukset
- joku785
Sanomalla, että olet komea. Mie ainaki tykkäisin ja kiihottuisin siitä!
- vapaapitääolla
Kysymällä oletko vapaa, kun mielessäni olisi lähteä kanssasi jatkoille.
- MIES--------------------
jäätävän surkeita ehdotuksia. katsoisin säälivästi tuollaisia puhuvaa naista. kokeile mitä tahansa muuta
- Chervolet61
No entä jos kysyisin että ajellaanko johonkin kivaan paikkaan kokeilemaan vieläkö seksi takapenkillä tuntuu hyvältä ja voidaanko muutenkin tutustua tarkemmin? ;)
- iske.pääsi.seinään
Vastaisin että mene sinä teille niin minä menen meille, moro.
- ettevaanosaa
"Onko väliä?" kattaa kaiken. Siis KAIKEN. Silloin mennään just sinne mihin on lyhin matka ja vaatteet lähtee jo matkalla.
- Yx.mies.vaan
Ei kun !! mennään Hegmannille kahville , jää pois tuo "meille" teille" pulma pois.
Nainen ! eikö olekkin tällöin helpompaa kohdata julkisella paikalla ? juoda kahvit ja keskustella tulevasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632