Seksiä saa harrastaa. Se on monelta itsekkäältä nykyliehuhännältä unohtunut. Tai enpä usko että unohtunut vaan ollaan niin itsekkäitä ettei viitsitä sitä vauvaa ollenkaan aatella.Minä ainakin muistan vanhempieni opetukset että semmosia ei tehä.
Ensin pitää vihkiä ennenkuin
17
286
Vastaukset
- Outiiiii
No kuinkas sitten muutenkaan.
- Jounnni
Kyllä joo ovat alhaista vihtahäntäsakkia
- Tellexx
Oikiaa puhetta
- m-i-e-z
Ensin pitää vihkiä, ennen kuin ja missä uskonnossa?
Jumalatar loi minut häntä palvelemaan ja vihkiytymään varsin usein hänen tyttäriensä kanssa. Suuressa nautinnossa Jumalatar ruumiillistuu ja minun täytyy humaltua hänestä. Jumalatar vaatii lihalliseen nautintoon joutumista, eikä tunne käsitystä vihkiminen, sillä hänen palvelijansa kuuluu kaikille hänen tyttärilleen. =P .. Missäköhän ajassa ja maailmassa elät?.. ;D.. NykySuhteilut ja Nyky "Normaali"on aikast kaukana tuosta.. Niin naisilla, kuin miehilläkin.. ;P
.. Jos menee naimisiin ja yrittää saada perheen lisäystä, niin pitäisi jo valmiiksi osata nykyajassa ajatella, että suhde päättyy eroon HyvinSuurella todennäköisyydellä ennemmin tai myöhemmin toisen aloitteesta ja/tai suhteessa esiintyisi kaikenlaista Outoilua&Persestelyä, vaikka itse ei sellainen olisikaan.. ;P
.. OiAikoja, OiTapoja.. ;D- Siveä_Suvi
Pataan tulee muikku.. ;P ;D
- Maritess
Nykyajan elämään kyllästyneen liehuhännän puhetta
Maritess kirjoitti:
Nykyajan elämään kyllästyneen liehuhännän puhetta
.. Nope.. Ihan vain Raa`an rehellinen ja totuudenmukainen Toteamus.. ;P
.. Enkä kertonut itsestäni vaan, vain "normaalien" yksilöiden "normaalista".. ;D
Avioliitto oli ennen kaupankäyntiä, siitä tuollaiset vanhanaikaiset käsitykset. Nykyään ihmiset avioituvat enimmäkseen rakkauden tähden. Maailmassa on ihmisiä jo liikaa joten parempi, että ihmiset harrastavat seksiä ilman lisääntymishaluja.
- Maritess
Seksiä ei tehä ilman seurauksia. Sen tulos on aina vauva. Se täytyy ensimmäisenä pitää mielessä. Jos alat siihen edes että on vihitty niin kanna edes vastuuta vauvasta
- awerawer2c3
Se on vähän turhaa naiden nykynaisten kanssa joilla on pitkä huoraamislista ties kenen kanssa.
- voiVOi.voi
Miksi helvetissä vain niiden huorien kanssa olet tekemisissä? Mutta voi olla, että kunnon naiset tuollaisia huoraamislistojen kanssa panijaa hyväksy.
- Maritess
On olemassa puhtaitakin naisia. Tässä yks. Kenenkään ei pidä itseään alentaa samalle tasolle niin kuin alhainen rietastelija. Jokainen sisimmässään muistaa vanhempiensa sanat että semmosia ei tehä
- VIHKIYTYKÄÄ
Ihan totta. Kunpa vaan ihmiset tuon ymmärtäisi, kaikelta pahalta monet säästyisi.
Vauva ei ole vauva kuin vuoden ajan. Miten seksin harrastaminen on pois vauvalta?
- JospaJoo
Pyhä yksinkertaisuus!! . Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, joka tulee myös tyydyttää. Nykymaailmassa on jo ehkäisykin keksitty! Nauttikaa toisistanne, sillä se on yksi elämän tärkeimmistä mausteista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423