Ajattelin perustaa Nautintopuolueen tai

VittuaIlmaseks

Rakkauden puolueen joka ajaisia ilotaloja suomeen

17

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki77

      Rakkauden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Himo tai hedonismi lähempänä. Seksi kun ei ole rakkaus.

      • Naiset rakastaa miehiltä saamiaan rahoja. Miehet puolestaan rakastaa naisten pilluja. Raha ja pillu liittyvät maksulliseen seksiin olennaisesti.


    • pöyristyhihihihihi

      Meil on jo ne kaikki,, hihhihihihihihihihihih

    • Tarviiko tuohon puoluetta perustaa? Politiikka kuten uskontokin on laatikkoon survottujen kansalaisten pelkkää valtaahimoitsevien alistamisyritystä.

      Ahaa! Vai siitäkö kenkä puristeleekin?

      Tosin laillistettu prostituutio olisi ihan jees. On se kumma, että vapaa seksuaalisuus saa entistä enemmän hyväksyntää jopa erilaisilla säädöksillä, raiskaajat, seksuaalisrikolliset ja lasten hyväksikäyttäjät eivät saa lähellekään sellaisia tuomioita rikoksistaan kuin kuuluisi saada, niin ilotalojen perustaminen on sitten ikäänkuin jotenkin hävettävä asia. Ei pitäisi olla.

      Sellaista se on seksuaalipolitiikka ja uskominen johonkin jaloon ylempään tänäkin päivänä.

      • ReasonableFaith77

        Ateismikin koittaa rajoittaa ja hallita ihmistä pitäytymään kapeassa materialistisessa todellisuuskäsityksessä. Pahimmillaan sen nimissä on tapettu miljoonia ihmisiä (Stalin, Mao-Tse Tung..jne) ja näin hallittu/alistettu ihmisiä. Väärin käytettynä jokaista ideologiaa voidaan käyttää väärin.

        "Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi." -Jeesus

        "Jos on mahdollista ja jos teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa."
        (-Roomalaiskirje 12.luku jae 18, 1992 käänös)


      • Olen kanssasi samaa mieltä. Ateismikin on vain yksi ääriryhmä muiden persestelevien joukossa.

        Sivumennen sanottuna Raamattu elämäntapateoksena ei ole kehnoimmasta päästä.

        Mutta nostan huomattavan tuuheita kulmakarvojani sille, että jotkut "tosiuskovat" piiloutuvat kristinuskon taakse heti kun konflikti uhkaa. Ei heistä ole seisomaan itse sanojansa ja tekojensa edessä tai kantamaan vastuuta niiden seurauksista.

        Onko prostituutiosta tehty sitten tabu vain siksi, että kaveri nimeltä Paavali inhosi muuatta Mariaa sen verran, että tuomitsi koko ammattikunnan paariaan?

        Eihän Jesse Mariaa tuominnut, vaan rakasti häntä.

        On tainnut oikoluku joidenkin säkeiden kirjoittajilla mennä vähän niinsanotusti vit....lleen.


      • ReasonableFaith77 kirjoitti:

        Ateismikin koittaa rajoittaa ja hallita ihmistä pitäytymään kapeassa materialistisessa todellisuuskäsityksessä. Pahimmillaan sen nimissä on tapettu miljoonia ihmisiä (Stalin, Mao-Tse Tung..jne) ja näin hallittu/alistettu ihmisiä. Väärin käytettynä jokaista ideologiaa voidaan käyttää väärin.

        "Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi." -Jeesus

        "Jos on mahdollista ja jos teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa."
        (-Roomalaiskirje 12.luku jae 18, 1992 käänös)

        Ateismi ei ole kuin jumaluskon puutetta. Ateistina voit olla materialisti jos tahdot, mutta ateismi ei edellytä sitä. Minun on vaikea ymmärtää mitenkä pelkkä jumaluskon puute vielä johtaisi ihmisten tappamiseen. Luettelet kommunistien tekemiä hirmutekoja ja syytät niitä ateismin aikaansaannoksiksi. Toki kommunismiin kuuluu ateismi, mutta myös moni muu ismi. Kommunistien johtajien palvonnassa taas on ollut ja on edelleen nähtävissä hyvin uskontoon viittaavia piirteitä. Ihmisiä voi tappaa lähes minkä tahansa ideologian innoittamama, mutta erilaiset mielikuvitusolentojen mielihalut ovat olleet turhan yleinen kimmoke historian saatossa. Ja vielä tänäkin päivänä kaiken näköistä syrjintää ja ihmisen seksuaalisuuden rajoittamista perustellaan täysin epärationaalisin perustein vetomalla näihin satuhahmoihin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Ateismikin on vain yksi ääriryhmä muiden persestelevien joukossa.

        Sivumennen sanottuna Raamattu elämäntapateoksena ei ole kehnoimmasta päästä.

        Mutta nostan huomattavan tuuheita kulmakarvojani sille, että jotkut "tosiuskovat" piiloutuvat kristinuskon taakse heti kun konflikti uhkaa. Ei heistä ole seisomaan itse sanojansa ja tekojensa edessä tai kantamaan vastuuta niiden seurauksista.

        Onko prostituutiosta tehty sitten tabu vain siksi, että kaveri nimeltä Paavali inhosi muuatta Mariaa sen verran, että tuomitsi koko ammattikunnan paariaan?

        Eihän Jesse Mariaa tuominnut, vaan rakasti häntä.

        On tainnut oikoluku joidenkin säkeiden kirjoittajilla mennä vähän niinsanotusti vit....lleen.

        Ateistit ääriryhmä? Luettelepa joitakin ateistiterroristeja tai näiden iskuja joita ei olisi joku muu aate kuten kommunismi inspiroinut?

        Itse kyllä väitän että ainakin Raamatun Vanhasta testamentista löytyy hyvin monipuolinen joukko erilaiseen syrjintään, ksenofobiaan ja naisen alistamiseen oikeuttavia kohtia, että en kyllä nostaisi kyseistä kirjaa enää nykymaailmassa miksikään hyväksi elämäntapaoppaaksi.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Ateistit ääriryhmä? Luettelepa joitakin ateistiterroristeja tai näiden iskuja joita ei olisi joku muu aate kuten kommunismi inspiroinut?

        Itse kyllä väitän että ainakin Raamatun Vanhasta testamentista löytyy hyvin monipuolinen joukko erilaiseen syrjintään, ksenofobiaan ja naisen alistamiseen oikeuttavia kohtia, että en kyllä nostaisi kyseistä kirjaa enää nykymaailmassa miksikään hyväksi elämäntapaoppaaksi.

        Ääriryhmä siinä mielessä, että uskoessaan johonkin (vaikka se uskonpuute tässä yhteydessä vaivaakin) sulkee tietoisesti ja ehdottomasti jonkin toisen elementin pois.

        Ihminenkin, joka luulee olevansa vain hyvä pahuuden yläpuolella, on esimerkki ääripäästä. Mustavalkoajattelu siis.

        Kommunismista on ällöttävää keskustella. Poliittista ja vallanhimoista propagandaa.

        Mitä sanoinkaan Raamatusta; taisin sanoa ettei se ole kehnoimmasta päästä. Sen kummemmin kehumatta kuin moittimatta sitä. Siinä on kohtia, jotka sopivat elämäntapaohjeiksi tänäkin päivänä (vrt em kommentoijan lainaus mm). Jotkut ääripääryhmät taas ovat sen Vanhan Testamentin ottaneet kirjaimellisesti tyynynalusekseen. Ja taitaa siinä osa jos toinenkin nostaa miekkaansa toista vastaan. Olisiko liian provosoivaa sanoa, että Raamattukin on myös eräänlainen sodankäynnin taidon kirja?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ääriryhmä siinä mielessä, että uskoessaan johonkin (vaikka se uskonpuute tässä yhteydessä vaivaakin) sulkee tietoisesti ja ehdottomasti jonkin toisen elementin pois.

        Ihminenkin, joka luulee olevansa vain hyvä pahuuden yläpuolella, on esimerkki ääripäästä. Mustavalkoajattelu siis.

        Kommunismista on ällöttävää keskustella. Poliittista ja vallanhimoista propagandaa.

        Mitä sanoinkaan Raamatusta; taisin sanoa ettei se ole kehnoimmasta päästä. Sen kummemmin kehumatta kuin moittimatta sitä. Siinä on kohtia, jotka sopivat elämäntapaohjeiksi tänäkin päivänä (vrt em kommentoijan lainaus mm). Jotkut ääripääryhmät taas ovat sen Vanhan Testamentin ottaneet kirjaimellisesti tyynynalusekseen. Ja taitaa siinä osa jos toinenkin nostaa miekkaansa toista vastaan. Olisiko liian provosoivaa sanoa, että Raamattukin on myös eräänlainen sodankäynnin taidon kirja?

        Puhut nyt ns. positiivisesta ateismista joka kieltää jumalan olemassaolon. Negatiivinen ateismi taas katsoo ettei siitä ole riittävästi todisteita. Täytyy muistaa myös, että kaikki ihmiset ovat ateisteja suhteessa valtaosaan jumaluuksia. Zeuksella ja Thorilla ei taida enää olla palvojia.

        Mistä olet saanut päähäsi, että ateistit uskovat olevansa pahuuden yläpuolella? Kristityt uskovaisethan ne uskovat dualistisesti äärimmäiseen hyvään ja äärimmäiseen pahaan eli edustavat juuri tuota mustavalkoajattelua.

        Raamatun lukemisessa on se ongelma, että teos on melko ristiriitainen, koska sen on kirjoittanut suuri joukko ihmisiä erittäin pitkän aikavälin kuluessa. Kukin lukija tuppaa poimimaan sieltä vaan ne itseään miellyttävät kohdat jättäen vähemmän miellyttävät huomiotta. Mikä sitten lienee se oikea Raamatun tulkinta.


    • trumpettix

      Nautintopuolue on jo perustettu ja on erittäin suosittu. Vihreä Liitto kannattaa suomalaisten sosiaaliturvan jakamista koko maailman kansalaisille. Ei ole väliä, mitä se maksaa, kun tällä politiikalla puolueen suosio on taattu. Siis kaikki ilmaiseksi kaikille on Nautintopuolueen motto.

      • Olkiukkoja on mukava rakennella.


    • äänestysluukku

      Perusta ihmeessä! Suomessa ei ole läheskään tarpeeksi yhden asian puolueita nollakannatuksella. Onnea kannattajakorttien keräämiseen! Myös minä jätän äänestämättä ilotalopuoluetta!

    • Olet myöhässä & naiivi. Myöhässä koska noitahan on jo valtion & veronmaksajien varoilla perustettu, naisille, niitä kutsutaan vastaanottokeskuksiksi. Naiivi siksi kun kuvittelet että jotain tuollaista miehiä hyödyttävää voisi mennä tässä tasa-arvon ihmemaassa lävitse.

      • yksinkertaista

        Tarkoitatko ettei Suomessa jo ole ilotaloja miehille?

        Ovat piilossa tai aivan näkyvillä.


      • 720

        Sihteeriopiston sivuilta peltiukkokin löytää hyvin kätevästi "tuollaista mehiä hyödyttävää". Vastaavia palveluja on maastamme saanut iät ja ajat.
        Tuo sinun uhriutumisesi tässäkin asiassa on todella lapsellista.


    • Sen mitä minä asiasta ymmärrän (mikä voi olla hyvin vähän ja täysin virheellistä!), niin bordellit olisivat kyllä Suomessa laillisia ihan nykyisen lainsäädännön puitteissa. Kunhan työntekijät omistavat itse kiinteistön, jossa toimintaa harjoitetaan, ja toimivat muutenkin "yksityisyrittäjinä".

      Ehkei vain ole tarpeeksi kysyntää, että homman pitäisi olla noin ammattimaisesti järjestettyä. Tai mistäs minä tietäisin, vaikka olisikin! Jos joku tietää, niin nyt voisi kertoa meille muillekin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe