Mies ei juo alkoholia!

ex-raitis3

Tässä taannoin kuuntelin sivukorvalla mitä työpaikan naiset puhuivat keskenään kahvitunnilla. Eräs nainen oli tapaillut jotain miestä ja halveksuen kertoi miehen kertoneen ettei juo alkoholia. Nauroivat sitten räkäisesti. Ei tainnut enää sen jälkeen tapailla sitä miestä.

110

4267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Niin se on että jollei juo, mies on tylsä vässykkä eikä saa sitten naista.

    • hulluja7liikkeellä

      Taustalla on tod. näk. väkivaltainen luonne joka paljastuu humalassa, siksi ei juo.
      Tai juo vain olutta, silloin kontrolli helppo pitää.
      Jos tosiissan harkitsee tälläisen tyypin tapailua, niin kannattaa pirauttaa edellisille naisille ja kysyä oudon luonteenpiirteistä. Helppo vetää johtopäätökset.

      • Tai ihan vaan alkoholi ei ole minkäänlainen tarpeellinen tuote kaikille. Ei sen ihmeellisempää, kun ettei joku tarvi autoa ja ajokorttia tai joku ei syö kuin kasviksia tai joku ei tykkää karkista tms.


      • Lihansyöjäjuoppokuski
        zönggö kirjoitti:

        Tai ihan vaan alkoholi ei ole minkäänlainen tarpeellinen tuote kaikille. Ei sen ihmeellisempää, kun ettei joku tarvi autoa ja ajokorttia tai joku ei syö kuin kasviksia tai joku ei tykkää karkista tms.

        Karkkia lukuunottamatta nuo ovat kaikki homon tuntomerkkejä.


      • ihmissuhdeura

        Kannattaa siis käyttää alkoholia jotta ei vaikuttaisi epäilyttävältä. Jollei vain pidä alkoholista, mutta ei ole oikeasti väkivaltainen, alkoholittomuus tekee miehestä kuitenkin epäilyttävän joten on parempi vain kiltisi juoda.

        Samaten kannattaa pyytää edellisiltä tyttöystäviltä kirjallinen seurustelutodistus arvosteluineen. Tämän voi sitten liittää liitteeksi ihmissuhde-CV:hen kun hakee uutta seurustelusuhdetta.


      • Lihansyöjäjuoppokuski kirjoitti:

        Karkkia lukuunottamatta nuo ovat kaikki homon tuntomerkkejä.

        Voi voi mitä yleistystä. 😆


      • nuppikuntoon7

        Selvinpäin nynny, humalassa naisia hakkaava hullu.
        Näitä riittää.
        "raittius" on hyvä tekosyy olla käymättä ravintoloissa, taustalla pilee luonnevika.


      • kierskaukaa
        nuppikuntoon7 kirjoitti:

        Selvinpäin nynny, humalassa naisia hakkaava hullu.
        Näitä riittää.
        "raittius" on hyvä tekosyy olla käymättä ravintoloissa, taustalla pilee luonnevika.

        Mitäs nämä nyt "raittiit" miehet tekivät 20kymppisinä kavereiden kanssa viikonloppuisin?
        Leikkasivat paperinukkeja ja laittoivat nallen aikaisin nukkumaan?
        Nämä vässykät piileskelivät äitin helmoissa.
        Tanssitaidoton raitis mies=pelle, jännityksestä tärisevä nyhverö


      • PalstaTrolli
        zönggö kirjoitti:

        Voi voi mitä yleistystä. 😆

        Tuntemieni kasvissyöjien mielenterveysongelmaprosentti on noin 83 %.

        Ja minä en laske erilaisia mielipiteitä mielenterveyden haasteiksi.


      • juokaamaksannee

        Juoppojen puolustautumis ketju.


      • Anonyymi

        Mä tykkään juoda kirkkaita muista tulee vittumainen päänsärky jos kännit juo siitä millainen mä olen kännissä ei pysty kertomaan oikeastaan kun nuoruuteni kaverit ja tykaverini Helsingin ajoilta niiden nimiä en si taas edes tiedä keiden kanssa tuli pikkujouluristeilyillä juteltua ja tyttäreni äiti voi kertoa si taas millainen olen kännissä kun mua alkaa aiheetta syyttämään pettämisestä ilman kaverini läsnäoloa olisin hänet tuolloin mitä luultavammin tappanut kaveri tuli väliin itse en edes muista tuosta mitään mu siitä olisi toki ollu se haitta että mulla ei olisi täysi-ikäistä tytärtä ja lapsenlasta ny


      • Anonyymi
        zönggö kirjoitti:

        Tai ihan vaan alkoholi ei ole minkäänlainen tarpeellinen tuote kaikille. Ei sen ihmeellisempää, kun ettei joku tarvi autoa ja ajokorttia tai joku ei syö kuin kasviksia tai joku ei tykkää karkista tms.

        Yhtä asiaa olen ihmetellyt minne Helsingissä asuva tarvitsee autoa siellä kun on julkinenliikenne mikä sujuu paremmin kui missään muualla Suomessa työaikoina


      • Anonyymi
        kierskaukaa kirjoitti:

        Mitäs nämä nyt "raittiit" miehet tekivät 20kymppisinä kavereiden kanssa viikonloppuisin?
        Leikkasivat paperinukkeja ja laittoivat nallen aikaisin nukkumaan?
        Nämä vässykät piileskelivät äitin helmoissa.
        Tanssitaidoton raitis mies=pelle, jännityksestä tärisevä nyhverö

        Useimmat meistä kai joi mä olin yleensä kuskina ellei si sattunut oleen ajokortti poliisin halussa jossa se on ollu kolme kertaa yhteensä hieman yli seitsemän kuukautta piti opetella sekin kuinka ajokortti pysyy taskussa No tietenkin niin ettei riko tieliikennelakia kovinkaan räikeästi ainakaan silloi kun poliisi näkee ja näi vanhemmiten ei muutoinkaan ole enää sillai nii hirviä hinku ajella kui mitä tuolloi nuorempana oli


      • Anonyymi
        kierskaukaa kirjoitti:

        Mitäs nämä nyt "raittiit" miehet tekivät 20kymppisinä kavereiden kanssa viikonloppuisin?
        Leikkasivat paperinukkeja ja laittoivat nallen aikaisin nukkumaan?
        Nämä vässykät piileskelivät äitin helmoissa.
        Tanssitaidoton raitis mies=pelle, jännityksestä tärisevä nyhverö

        Olimme kuskeina ja vahteina.


      • Anonyymi

        Väittämäsi perustuu, mihin faktaan?! Kulunut fraasi, vaihda levyä...

        Itse olen raitis, mutta en kuitenkaan absolutisti. Olen vain huomannut, että selvin päinkin pärjää vallan mainiosti ilman jokaviikoittaista alkoholiannosta. Säästyy rahat ja pitkällä aikavälillä oma terveys, jota moni ei tule ajatelleeksi kuin vasta sitten, kun on aivan pakko.

        Ja silloin harvoin kun juon, mutta en humalahakuisesti, en tunne mitään pakonomaista tarvetta ryhtyä väkivaltaiseksi. Mitä muuten mahdolliseen parisuhteeseen tulisi, en siedä väkivallan käyttöä modossa jos toisessa sen paremmin itseltä kuin tulevalta kumppanilta. Jos nainen alkaisi suhteessa väkivaltaiseksi, se olisi samantien soronnoo ja lapikasta ilman mutkueiku- valitusoikeutta.


      • Anonyymi
        kierskaukaa kirjoitti:

        Mitäs nämä nyt "raittiit" miehet tekivät 20kymppisinä kavereiden kanssa viikonloppuisin?
        Leikkasivat paperinukkeja ja laittoivat nallen aikaisin nukkumaan?
        Nämä vässykät piileskelivät äitin helmoissa.
        Tanssitaidoton raitis mies=pelle, jännityksestä tärisevä nyhverö

        Oli kuule vähän vaikeaa pyöriä äidin helmoissa, kun se sattui kuolemaan ollessani 13-vuotias, jonka jälkeen oli käytännössä vähän pakko itsenäistyä, ja samalla jättää myös 20-30- vuotiaiden naurettavat kännoääliösekoilut ja baariseikkailut väliin, kun ei ollut liiemmin siihen edes rahaa. Ja kun tuon iän kertoi vajaalla kahdella, kuoli myöss toinen jäljellä olevista vanhemmista.

        Ja mitä niihin olkinukkeihin tuli, niitä en ole koskaan omistanut, mutta kun on sattunut olemaan pienestä pitäen riittävä mielikuvitus, käytin nuoruus- ja sitä myöhemmän vapaa-ajan myös viikonloppuisin ihan kuule omiin harrastuksiin. Kannattaisi joskus sinunkin kokeilla, jos mielikuvitus ja osaaminen riittää, eikä tarvitse kysellä ensin laumasieluna lupaa kavereilta.


      • Anonyymi

        Minä kerran kännissä puukotin naapuria. Mutta itse se aloitti. Sitäpaitsi syytettäkään ei nostettu.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittämäsi perustuu, mihin faktaan?! Kulunut fraasi, vaihda levyä...

        Itse olen raitis, mutta en kuitenkaan absolutisti. Olen vain huomannut, että selvin päinkin pärjää vallan mainiosti ilman jokaviikoittaista alkoholiannosta. Säästyy rahat ja pitkällä aikavälillä oma terveys, jota moni ei tule ajatelleeksi kuin vasta sitten, kun on aivan pakko.

        Ja silloin harvoin kun juon, mutta en humalahakuisesti, en tunne mitään pakonomaista tarvetta ryhtyä väkivaltaiseksi. Mitä muuten mahdolliseen parisuhteeseen tulisi, en siedä väkivallan käyttöä modossa jos toisessa sen paremmin itseltä kuin tulevalta kumppanilta. Jos nainen alkaisi suhteessa väkivaltaiseksi, se olisi samantien soronnoo ja lapikasta ilman mutkueiku- valitusoikeutta.

        Harvoin juova ei ole raitis vaan kohtuukäyttäjä. Raittius tarkoittaa pidättäytymistä alkoholin käytöstä. THL:n virallinen määritelmä raittiille on vähintään 12 kk:n yhtämittainen alkoholittomuus.


    • No mitä sitten? Sikskö vedät kaksinkäsin? Teetkö asioita muitten takia? Vedätkö viinaa naisten takia? Helkatin fiksua! Juoksetko täysiä seinään jos joku nainen niin pyytää?

      • ex-raitis3

        Eiköhän sitä viinaa juoda nimenomaan naisten takia. En itse ole koskaan pitänyt alkoholin mausta enkä humalasta olotilana, krapulasta puhumattakaan. Ryyppääminen on vain välttämätön paha jotta pääsisi niihin tilanteisiin ja ympäristöihin mukaan joissa pariutuminen kulttuurissamme tapahtuu. Tietenkään tätä vastenmielisyyttä ei saa näyttää ulospäin, vaan ulospäin pitää antaa kuvaa että pitää ryyppäämisestä.


      • m-i-e-z
        ex-raitis3 kirjoitti:

        Eiköhän sitä viinaa juoda nimenomaan naisten takia. En itse ole koskaan pitänyt alkoholin mausta enkä humalasta olotilana, krapulasta puhumattakaan. Ryyppääminen on vain välttämätön paha jotta pääsisi niihin tilanteisiin ja ympäristöihin mukaan joissa pariutuminen kulttuurissamme tapahtuu. Tietenkään tätä vastenmielisyyttä ei saa näyttää ulospäin, vaan ulospäin pitää antaa kuvaa että pitää ryyppäämisestä.

        Ei tietenkään juoda naisten takia. Naisia kyllä saa ilman alkoholiakin, sellaisissakin paikoissa missä vähiten niitä odottaa. =)

        Alkoholia juodaan enemmänkin, huvin, urheilun ja saunan vuoksi.


      • ex-raitis3 kirjoitti:

        Eiköhän sitä viinaa juoda nimenomaan naisten takia. En itse ole koskaan pitänyt alkoholin mausta enkä humalasta olotilana, krapulasta puhumattakaan. Ryyppääminen on vain välttämätön paha jotta pääsisi niihin tilanteisiin ja ympäristöihin mukaan joissa pariutuminen kulttuurissamme tapahtuu. Tietenkään tätä vastenmielisyyttä ei saa näyttää ulospäin, vaan ulospäin pitää antaa kuvaa että pitää ryyppäämisestä.

        Just. Hyvin sulla siis menee....


      • Anonyymi
        Dissident kirjoitti:

        Just. Hyvin sulla siis menee....

        Noin sanoi disse viinanjuonnista vuonna 2017. Alamäkeen on mennyt koska nyt tissuttelee viinaa keskellä viikkoakin.


      • Anonyymi
        ex-raitis3 kirjoitti:

        Eiköhän sitä viinaa juoda nimenomaan naisten takia. En itse ole koskaan pitänyt alkoholin mausta enkä humalasta olotilana, krapulasta puhumattakaan. Ryyppääminen on vain välttämätön paha jotta pääsisi niihin tilanteisiin ja ympäristöihin mukaan joissa pariutuminen kulttuurissamme tapahtuu. Tietenkään tätä vastenmielisyyttä ei saa näyttää ulospäin, vaan ulospäin pitää antaa kuvaa että pitää ryyppäämisestä.

        Noin se kai joidenkin kohdalla on


    • Itse en juo ollenkaan ja olen siitä ylpeä. Onnelliseen elämään ei tarvita alkoholia.
      Jos joku nainen pitää minua tämän takia jotenkin tylsänä, olkoon sitten niin.

      • Anonyymi

        vaihtoehto on siis mies.


      • Anonyymi

        En ole koskaan edes harkinnut maistaa alkoholia tai muita päihdeaineita eikä tupakkaa

        Kahvia ja teetä vain

        Maitoa ja vettä


      • Anonyymi

        👍🏾


    • Selvästi tuo mies oli eksynyt väärään seuraan, jossa hänen alkoholittomuutta pidettiin luuserin touhuna. Ihan tuttua mullekin, yhä edelleen ihmiset ei tiedä kuinka olla ja suhtautua muhun, kun heille selviää etten käytä alkoholia. Tai saattaa mennä vuosia ilman tippaakaan ja jonain vuonna otankin annoksen tai pari. Miten voi olla alkoholiton on joidenkin kasvoilla epäuskoinen ilme ja kertoo epäilemättä, että ihan pöhkönä pidetään.
      😂 jos ei ole tarvetta, niin ei sitä seuran vuoksi tarvi vetää.

      • repäsejo

        Kumpa edes joisit välillä ettet ois niin tylsä :( Jazulina olit hauskempi ja humalassa olisit vielä hauskempi.


      • repäsejo kirjoitti:

        Kumpa edes joisit välillä ettet ois niin tylsä :( Jazulina olit hauskempi ja humalassa olisit vielä hauskempi.

        Tääl on tarpeeksi hauskoja juttuja ilman mun heittäytymistä hauskaksi.


      • repäsejo kirjoitti:

        Kumpa edes joisit välillä ettet ois niin tylsä :( Jazulina olit hauskempi ja humalassa olisit vielä hauskempi.

        Sikana olet symppis, sano.


    • Kovin moni myös automaattisesti ajattelee absolutistin olevan alkoholistin, joka sairautensa vuoksi ei pysty enää elämässään ottamaan tippaakaan, ettei viinapiru pääsisi irti.

      Itse en juuri käytä alkoholia, mutta sietäisin kyllä kohtuukäyttävää kumppania, jopa tupakoivaa sellaista. Itse vähän epäilen, että raivoraittiin olisi syytä hakea kumppaninsa niiden täysraittiiden joukosta: ei taida pitkällä tähtäimellä yhteiselosta muuten tulla mitään, elämäntavat ovat noin poikkeavat.

      • Tupakoiva nainen on ehdottomasti turn off, mieluummin vaikka juoppo.


      • ex-raitis3

        Missäs tälläinen "raittiiden joukko" sitten muka on josta kumppanin voi hakea? Itsekin tälläistä nuorempana etsin vuosia, mutta sitten ymmärsin realiteetit: jos haluaa löytää tyttöystävän on alettava käyttää alkoholia. Kyllä se sosiaalinen elämä ja pariutuminen toimii niissä paikoissa joissa käytetään alkoholia.


      • ex-raitis3 kirjoitti:

        Missäs tälläinen "raittiiden joukko" sitten muka on josta kumppanin voi hakea? Itsekin tälläistä nuorempana etsin vuosia, mutta sitten ymmärsin realiteetit: jos haluaa löytää tyttöystävän on alettava käyttää alkoholia. Kyllä se sosiaalinen elämä ja pariutuminen toimii niissä paikoissa joissa käytetään alkoholia.

        Enpä osaa tuossa neuvoa: sinkku olen itsekin. ; )

        Jos epätoivo iskee, niin ehkä voisi vaikka opetella tanssimaan ja alkaa koluta tanssipaikkoja jos ei muuta niin seuran ja liikunnan vuoksi.

        Itse tosin olen rock- ja bluesäijiä, enkä suomalaisesta tanssimusiikista välittäisi. Siitä tulikin mieleen, että (lähes) raitis rokkigubbe taitaa olla aika epätoivoinen tapaus. Pitäisiköhän vetäytyä sänkyyn itkemään?

        Hyvää yötä!


      • ex-raitis3 kirjoitti:

        Missäs tälläinen "raittiiden joukko" sitten muka on josta kumppanin voi hakea? Itsekin tälläistä nuorempana etsin vuosia, mutta sitten ymmärsin realiteetit: jos haluaa löytää tyttöystävän on alettava käyttää alkoholia. Kyllä se sosiaalinen elämä ja pariutuminen toimii niissä paikoissa joissa käytetään alkoholia.

        Kyllähän se on totta, että alkoholin nauttiminen vähentää estoja ja edesauttaa aloitteiden tekemistä.

        Liika on kuitenkin tuossa tarkoituksessa liikaa, känniörveltäjät eivät saa naisia. Itsevarmat ihmiset eivät tarvitse alkoholia mihinkään, eivät edes aloitteiden tekemiseen.


      • ex-raitis3 kirjoitti:

        Missäs tälläinen "raittiiden joukko" sitten muka on josta kumppanin voi hakea? Itsekin tälläistä nuorempana etsin vuosia, mutta sitten ymmärsin realiteetit: jos haluaa löytää tyttöystävän on alettava käyttää alkoholia. Kyllä se sosiaalinen elämä ja pariutuminen toimii niissä paikoissa joissa käytetään alkoholia.

        Ei tarvita joukkoa, yks riittää. Luulis naisia löytyvän helpommin, kun miehiä raittiita tai ees melkeen. Kun miehiäkin löytyy aika helposti.


      • ex-raitis3

        Kyllä ne raittiit löytyvät pääasiassa miehistä, ainakin sinkuista. Raittiit ja kiltit tytöt on rengastettu jo nuorena. Sinkkuina on lähinnä bilettäjiä ja jotta heihin voi tutustua on syytä alkaa itsekin bilettää ja ryypätä.


      • vaaranatylsistyminen
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän se on totta, että alkoholin nauttiminen vähentää estoja ja edesauttaa aloitteiden tekemistä.

        Liika on kuitenkin tuossa tarkoituksessa liikaa, känniörveltäjät eivät saa naisia. Itsevarmat ihmiset eivät tarvitse alkoholia mihinkään, eivät edes aloitteiden tekemiseen.

        Täysraittius=alkoholiongelma.
        On täysin normaalia joskus ottaa pienet tai siihen muutama vielä päälle.
        Eihän tylsimyksen kanssa voi mihinkään lähteä, aina samaa kotona istumista.


      • näin_se_menee
        vaaranatylsistyminen kirjoitti:

        Täysraittius=alkoholiongelma.
        On täysin normaalia joskus ottaa pienet tai siihen muutama vielä päälle.
        Eihän tylsimyksen kanssa voi mihinkään lähteä, aina samaa kotona istumista.

        Viinatta murjottava mies on hirvitys, ja yleensä nuo ovat kännissä sitten ääliöitä.


      • eikestämaksa

        Täysin normaalia? Tuskin ihminen kehittyi juomalla viinaa. Mulle aivan sama, kun juoppo pelle pysyy vain tarpeeksi kaukana.


      • Anonyymi
        näin_se_menee kirjoitti:

        Viinatta murjottava mies on hirvitys, ja yleensä nuo ovat kännissä sitten ääliöitä.

        kyllä sitä taas yleistetään.... hei haloo...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tupakoiva nainen on ehdottomasti turn off, mieluummin vaikka juoppo.

        Mä lasken tupakoinnin plussaksi, joskaan en välttämättömyydeksi.


      • Anonyymi
        vaaranatylsistyminen kirjoitti:

        Täysraittius=alkoholiongelma.
        On täysin normaalia joskus ottaa pienet tai siihen muutama vielä päälle.
        Eihän tylsimyksen kanssa voi mihinkään lähteä, aina samaa kotona istumista.

        Mun kanssa voisi lähteä vaikka minne kunhan vaan tykätään samoista asioista, esim matkakohteista jne. En ole koskaan vetänyt ensimmäisiäkään kännejä eikä ole tarvinnut enkä koe minkäänlaista tarvetta ottaa pisaraakaan vieläkään. Tupakkakaa en ole myöskään koskaan polttanut säännöllisesti, joskus amiskassa ensimmäisen lukuvuoden ensimmäisellä puoliskolla tuli muutama yksittäinen tupakka otettua ja muutamia kertoja sauhuja maistettua mutta alle normaalin askin suuruiseen määrään jäi kaikki. Nuuskaakaan en ole koskaan käyttänyt, koska se on vielä pahempi. Jo pelkkä haju meinaa saada päänsärkyä aikaan. Mutta en ole todellakaan mikään sohvaperuna, joka vaan löhöilisi sohvalla päivät pitkät. Matkustelen vapaa-aikana paljon jne :)


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän se on totta, että alkoholin nauttiminen vähentää estoja ja edesauttaa aloitteiden tekemistä.

        Liika on kuitenkin tuossa tarkoituksessa liikaa, känniörveltäjät eivät saa naisia. Itsevarmat ihmiset eivät tarvitse alkoholia mihinkään, eivät edes aloitteiden tekemiseen.

        Itse voin tehdä mainiosti aloitteen jos vain koen, että kyseinen nainen on sen arvoinen. Jos täytyy ottaa pienikin pisara alkoholia esim naisen takia ja että hän viitsisi tutustua enemmän niin kyseinen nainen ei ole tutustumisen arvoinen ollenkaan enkä itse pidä sellaisia naisia oikein minään, koska on aivan turha huijata itseään millään tavalla.


    • nelikymppinenmies

      En minäkään juo kun ehkä 4 kertaa vuodessa ja olenkin pysynyt sinkkuna 20 vuotta. Kyllähän sen näkee keiden kanssa naiset pariutuu, niiden kanssa jotka juo usein. Sama se millainen mies on, juoppo alkkis saa heti naisen kun on edellisestä eronnut.

      • Maa, mulla on sitten ollut ilo tuntea jo muutama lähes raitis mies. Jotka voi halutessaan juoda tai olla juomatta, eikä kumpikaan ole ongelma. Juoppous on ongelma, raittius ei.


      • Anonyymi

        Kaipa tuokin riippuu siitä mitä etsii panoa vai suhdetta


    • Hmm.. Meitä on moneksi.. Itse en tapailisi miestä, joka kertoo kännireissuistansa, tai tarvitsee koko laatikollisen jos istuu iltaa jossain. Tuntuu mahdottomalta törmätä tyyppiin joka voi joskus ottaa yhden (!) oluen tai lasin viiniä joskus. Tai jos itse ei ota sitäkään, sietää kuitenkin kumppaniltaan noin pienen määrän ilman suurempaa mäkättämistä. Ja se kerta riittää harvoin, ei edes joka viikko..

      • ex-raitis3

        Sosiaalinen elämä ja vastakkaiseen sukupuoleen törmääminen tapahtuu kulttuurissamme alkoholin ja ryyppäämisen myötä. Vaikka kuvailemiasi miehiä onkin varmasti olemassa, et niihin törmää koska tutustuminen tapahtuu nimenomaan alkoholin käytön myötä.


      • Aika hyvä treffien pilaaja, kun mies alkaa kertomaan kännäilyistään. Kyl loppuu mielenkiintoiselta kun seinään.


      • ex-raitis3

        Niin, kummasti vain sinäkin sitten päädyt treffeille juuri niiden alkoholia juovien miesten kanssa. Se raitis mies ei pääse edes sinne treffeille asti.


      • Yöäk

        Noin toimivat siat.


    • MuutamaPointti

      Kannattaa varmaan on tutustumisvaiheessa ottaa selvää missä määrin erilaiset arvostukset kohtaavat. Itseäni naisessa ärsyttäisi mm. tatuoinnit, muut lävistykset kuin korvakorut, alatyylinen kielenkäyttö, heikko yleissivistys, tupakointi, holtiton alkoholinkäyttö ja kiinnostumattomuus omasta terveydestä. Elämäntavat vaikuttavat mm. siihen miten vanhalta tai nuorelta sitä näyttää ikäisekseen vaikka 40- tai 50-vuotiaana. Esimerkiksi tupakointi olisi sikäli erittäin ärsyttävä piirre, että sen haitallisuudesta on varmasti jo yllin kyllin tutkittua tietoa, joten on masentavaa jos tieto ei lainkaan vaikuta jonkin ihmisen käyttäytymiseen.

      Luonnostaaan vilkkaan ja mielenkiintoisen ihmisen kanssa voi aivan hyvin keskustella selvinpäin keskellä päivää kahvikupin ääressä eikä kumpikaan tarvitse alkoholia tunnelman kohottamiseksi tai estojen poistamiseksi. Jos henkilökemia ei sitten toimi, niin jompikumpi alkaa luultavasti räpläämään omaa kännykkäänsä. Jos yhteistä jutun juurta ei löydy, niin ei se kaljoittelu tilannetta paranna tai ratkaise muitakaan ongelmia. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen uskaltaa olla oma itsensä etenkin aitojen ystäviensä kanssa.

      • hyvääelämääkin

        Hyvää asiaa kirjoitit, noin se juuri on.


      • Kiitos kommentistasi, on piristävää nähdä että joku osaa ja haluaa kirjoitella tännekin täysipäisiä kommentteja.

        Asiasisällöstä täydelleen samaa mieltä, ehkä joku pieni siisti tatska menettelisi.


      • Viinaa_ja_pano

        Kannattaa sitä kuitenkin sen verran viinaa ottaa, että pääsee panemaan. Sen jälkeen voi sitten häipyä, ettei tarvitse horatsua selvin päin katsella.


      • Anonyymi
        Viinaa_ja_pano kirjoitti:

        Kannattaa sitä kuitenkin sen verran viinaa ottaa, että pääsee panemaan. Sen jälkeen voi sitten häipyä, ettei tarvitse horatsua selvin päin katsella.

        Älä liikaa ota hieman päältä parikymppisenä kysyin yhdeltä naiselta että miks ei hän ota jotai niistä miehistä jotka häneltä vonkasi tai ni nainen takas suoraan et vittuako niillä tekee kun joko niil ei seiso tai si ne sammuu näin ollen kysymykseni on niin kuinkakos paljon pillua se viinamies saa naisia ehkä mu pillua kai vai niiltä kylän pyöriltä


    • Kyllä Raittiina on paras. Juuri tulin Tallinnan reissulta. Ei tarvinnut Ottaa.

    • Munaotus

      Epäsosiaaliset ei juo ja niillä on vähemmän mahdollisuuksia tutustua naisiin. Jos taas juo niin mahikset paranee ja pääsee tutustumaan naisiin helpommin. On kaveriporukoissa miehiä jotka ei juo, naiset ei niille hirveesti juttele toisin kun niille jotka juo koska naisetkin juo. Parejakin on syntynyt niiden kesken jotka juo mutta en ole koskaan nähnyt että nainen kiinnostuisi miehestä joka ei juo.

      • Kuivahenkiset

        Ei raittius tarkoita epäsosiaalisuutta vaan semmoinen ihminen uskaltaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin muissakin tilanteessa kuin ollessaan ravintolassa humalassa. Esimerkiksi yliopiston kuppilan kaltaisessa ympäristössä ihmiset tapaavat ja keskustelevat pääsääntöisesti ihan selvinpäin. Taitaa olla myös niin että "kuivahenkiset" ihmiset viihtyvät samanlaisissa ystävä- ja tuttavapiireissä, joissa kaljoittelulla tai kaljoittelemattomuudella ei ole näkyvää roolia. Joku voi juoda oluen tai siiderin, ja joku toinen cokiksen, eikä siitä tehdä isoa ohjelmanumeroa.


      • Anonyymi

        Olisikohan syy vain siinä että ei ole osunut kohdallesi. Raittiina ei viitsi katsella kännissä örveltäjiä. Todellisuudessa raitis käyttäytyy järkevämmin on siis fiksumpi ja näin miellyttävämpää seuraa toiselle raittiille.


    • Jospa se mies jäikin kiinni valehtelusta. Kaikki tiesivät sen kännisekoiluista oksennukset rinnuksilla ja pissat housuissa. "Olen muuttunut mies" -turinoinnit on just niitä hauskimpia itsensä ja muiden pettämistarinoita.

    • dokumoderat

      On eriasteisia "juoppoja"!

      Eräs kaverini, erittäin hillitty ja mukava, yhden kuormurin yritystään vuosikymmenet hoitanut heppu, testasi nuorena suhteensa alkoholiin.
      Päätelmä oli "joko-tahi". Pienestäkin määrästa menee kontrolli täysin. Ajoi kännipäissä henkilöautonsa solmuun koivun ympärille ja päätti sen olevan viimeinen kerta kuningas alkoholin kanssa.

      Toinen kaverini on myös "on-off" tyyppi. Ei ole absolutisti mutta harkitsee tarkoin paikan ja tilanteen missä ottaa sen ensimmäisen ryypyn. Sen jälkeen alkaa aina tapahtumaan.

      Eivät taatusti ole mitenkään ainutlaatuisia poikkeuksia.

      • Anonyymi

        Toisaalta, miten vapaaehtoinen juomattomuus liittyy alkoholismiin? Minä kun luulin, että alkoholismista kärsivät lähinnä sen suurkuluttajat tai ex-suurkuluttajat, joilla ei ole varaa ratketa uudelleen. Raittiina, mutta en täysin absolutistina sinkkumiehenä en tunne pakottavaa tarvetta alkaa kaksin käsin dokaamaan, vaikka olisi juonut yhden tai pari olutta. Toki, olen minäkin ollut eläissäni muutaman kerran humalassa, mutta en koskaan kaatokunnossa. Sen verran itsehillintää on oltava - humalassakin, ettei tarvitse jälkeenpäin vähetä silmiä päästään.


    • recacspta

      Mun kivoimmat treffit olivat sellaiset että oltiin ensin teatterissa, juotiin kuoharit väliajalla, sitten mentiin syömään, juotiin yhdet ja sitten mies ajoi mut autolla himaan.
      Kyllä se kahvikuppihaastattelun voitti ja tapasin kyllä uudestaankin, vaikka mies oli tavallinen kaljamaha-ukko.
      Raivoraittiin kanssa on vähän toisenlaista, tai sitten ei, en tiedä.

      • Anonyymi

        "Mun kivoimmat treffit olivat sellaiset että oltiin ensin teatterissa, juotiin kuoharit väliajalla, sitten mentiin syömään, juotiin yhdet ja sitten mies ajoi mut autolla himaan.
        Kyllä se kahvikuppihaastattelun voitti ja tapasin kyllä uudestaankin, vaikka mies oli tavallinen kaljamaha-ukko.
        Raivoraittiin kanssa on vähän toisenlaista, tai sitten ei, en tiedä."

        Voisi olla erilaista, raivoraitis ei ehkä kustantaisi yksin koko keikkaa, nainenkin joutuisi maksamaan osan kuluista ja toista tapaamistahan ei enää tulisi, ei olisi ollut kemiaa.


    • Tästä tulikin mieleeni kokemus edellisen nettitreffikumppanin kanssa. Olin kyllä kirjoittanut profiliini, etten juo viinaa. Ei tarvinnut monilla treffeillä käydä, kun nainen arvosteli ex-kumppaniaan ja nettitreffeillä tapaamiaan miehiä siitä, että he vain ryyppäsivät koko ajan.

      No, aikaa kului ja vietimme iltaa naisen luona. Nainen alkoi availemaan siideritölkkiä, ja tarjosi minullekin. Kiitin, mutta sanoin, etten juo viinaa. Sitä piti tietysti selitellä, kuten aina Suomessa pitää selitellä sitä, ettei viina maistu (jännästi sitä ei pidä selittää, että viinaa maistuu, ja hyvin maistuukin - oi aikoja, oi tapoja?). Sanoin, että koska a) minulla on diabetes ja b) saan viinasta (lonkerosta, siideristä, kaljasta jne) herkästi päänsärkyä, olen katsonut parhaimmaksi välttää koko ainetta.

      Myöhemmin nainen kertoi minulle miettineensä, että eikö tuo tosiaankaan juo lainkaan viinaa? No, ei juo. Hänen kanssaan ymmärsin, mitä tarkoittaa käsite "siiderivalas", pahoitteluni vain mielensäpahoittajille.

      On omituista, miten monelta naiselta (ihan siis jo muiltakin kuin treffikumppaneilta) saa kuulla miesten alkoholin käytöstä, mutta sitten kun onkin mies, joka ei viinasta välitä, onkin äärimmäisen epäilyttävä.

      No, ajattelenkin, että sinä päivänä kuin minä opin ymmärtämään naisia, minun pitää ostaa itselleni rintaliivit ja kuukautissuoja. Älköön tuo päivä koskaan koittaisi!

      • Anonyymi

        Jos ei naista voi ymmärtää niin eikö riitä jos tämän kanssa tulee toimeen


    • Absolutistit ovat toisia arvostelevia ja tiukkapipoisia puritaaneja. Heillä ei ole yleensä minkäänlaista kykyä rentoutumiseen ja he ovat tosikkoja. Yleensä absolutistit edustavat jotain typerää uskontoa ja lahkoa, joka kieltää alkoholin. Jos ottaa juoman tai pari saunan tai ruuan yhteydessä, niin absolutisti kauhistuu ja julistaa toisen alkoholistiksi, joka palaa varmasti helvetin tulessa synneistään kärsien.

      Hankkikaa elämä, moralistit.

      • Supermuutenvain

        Onko oma asenteesi mielestäsi jotenkin parempi tai hienompi kuin absolutistin? Sinähän moralisoit ihan yhtä lailla. - Huomioi että en ole absolutisti vaikka en ikinä kännääkään.


      • Supermuutenvain kirjoitti:

        Onko oma asenteesi mielestäsi jotenkin parempi tai hienompi kuin absolutistin? Sinähän moralisoit ihan yhtä lailla. - Huomioi että en ole absolutisti vaikka en ikinä kännääkään.

        Asenteeni on tietysti parempi. Moralisoin toisten moralisointia. Jokainen tekee asiat juuri niin kuin itse haluaa jos siitä ei ole muille haittaa. Mikäli joku absolutisti väittää olevansa ainoastaan oikeassa ja kovaäänisesti syyttelee muita ja osittelee sormella, niin ei se ole oikein.


      • Revisiitä

        "Jokainen tekee asiat juuri niin kuin itse haluaa". Juu-u, absolutistikin, ja luulee tekevänsä yhtä oikein ja haitattomasti kuin sinäkin. Moralisointi kuuluu samaan sarjaan kuin absolutismikin, uskontoon ja lahkoon nimeltä nautiskelun kieltäminen.


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan alkoholistin tai viikoittaisen bilehileen kommentilta.

        Onhan se tietysti ymmärrettävää, että koko elämänsä alkoholille omistautunut ihminen ei ymmärrä, että ihminen voi olla halutessaan myös juomatta ja jos juo, siihen riittää silloin tällöin ihan pari annosta.

        Kun on omassakin suvussa nähnyt tapauksia, joilla on ollut jääkaapissa enemmän viskiä, kuin meikäläisellä ex-teekkarina maitopurkkeja, niin tietää aivan hyvin millaista on alkoholin suurkuluttajien elämä.

        Toisekseen, mitä tuli peruskoulun yläasteaikaan 80-luvulla, meidänkin luokalla oli monta tapausta, joiden oli "aivan pakko" päästä keskustaan aina perjantaina dokaamaan. No, eikö sitten myöhemmin eräskin poika sai "tuomion" lukio-aikana lääkäriltä tyyliin, että "juomiset on nyt sitten juotu", jos aikoo pysyä vähänkin terveenä ihmisenä.

        Mutta, niinhän se on, että elämä on täynä valintoja - hyviä ja huonoja.


    • akjfadkfjsakdfjka

      Enpä vetäisi johtopäätöksiä sen mukaan mitä joku kanaparvi on kaakattanut jossain. Onko ne naiset sellaisia joiden kanssa haluaisit elää loppuelämäsi? Ei? Onko niillä silloin mitään väliäkään? Jos työpaikan Irmeli tykkää joka viikonloppu vetää pään täyteen ja mennä laulamaan lähiräkälän karaokeen iskelmähittejä, ei semmoinen mirkku varmaan raitista miestäkään kaipaa. Yleensä tämän kuuluisan elämämkoulun käyneet vaativat "tosimiehen" joka vetää yhdeltä istumalta päkin Karjalaa, se se vasta on suoamlaenen miäs.

      Juon itse, tissuttelen viiniä lähinnä mutta kerran pari vuodessa saatan käydä ulkona parilla. Omat kumppanini teinivuosien jälkeen ovat olleet enemmän raittiita kuin juovia, toinen ei juonut lääkityksen takia (kipulääkkeistä lähti tehot jos otti lasillistakaan) ja toinen ei vaan ole kiinnostunut. Juomattomuus ei ole ongelma jos antaa toisten ottaa pari rentouttavaa rauhassa ilman mitään terveyskouhkaamisia, mutta känniryyppääminen niin miehellä kuin naisellakin on vain rumaa, vastenmielistä ja lapsellista.

      Paras mies on sellainen jolla ei ole mitään suurempia tunteita alkoholia kohtaan. Ei äärikieltäytyjä, ei äärijuoja. Pari voi ottaa ja pienessä hiprakassa olla, kevyesti ja kivasti. Tai voi olla ottamatta, mutta edelleen ilman takakireää totaalikieltäytyvää toisten juomisesta motkottavaa myrtsyä.

    • 41v-sinkkumies

      Kyllä se on kamalaa kun naiset syrjii miehiä jotka ei tykkää juhlia. Nuorena juhlin paljon ja naisia oli mutta sitten vähenin kolmekymppisenä ryyppäämistä ja naiset katosi elämästäni saman tien. Kaverit juhlii vaikka ovat jo yhtä vanhoja kun minä ja niillä naisia on riittänyt. Jos menen porukkaan enkä juo samaan tahtiin niin naisia ei kiinnosta tutustua vaan ne on niiden kanssa jotka juo enemmän. Baareissa en ole käyny vuosiin, joskus terassilla ja sielläkin näkee miehiä jotka juo kahdella kädellä ja naiset kannustaa. Kai se on sitten sitä sosiaalista elämää se juominen ja jos ei juo niin ei ole sosiaalinen eikä naiset halua sellaista meistä. Näin minä olen nähnyt tätä elämää. Olin jopa 4 vuotta juomatta kokonaan ja yritin etsiä tyttöystää mutta eipä löytynyt.

    • 7369

      Vaikka olenkin parillinen niin ähkäisen tämän, omaan, pitkään kokemukseeni perustuvan hengentuotteen.

      Vuosikymmeniin ei vaimoni sanonut mitään alkoholin käytöstäni vaikka se ole melko säännöllistä ja joskus melko reipastakin.
      Tultuani 60v ikään muutin elämäntyylini malliin "pitkät, raittii kuntoilujaksot, lyhyet tai lyhyehköt tissuttelukaudet".
      Nämä viimeiset 13 vuotta vaimoni on suosinut näitä kosteahkoja jaksoja sanoen, että silloin hänelläkin on lomaa?!
      Ota nyt sitten selvää oikuista!

    • 41v-sinkkumies

      Nainen jätti kerran minut koska en lomalla juonut yhtään alkoholia. Nainen joi ja sanoi että minun pitää rentoutua ja juoda ja sanoin että en niin välitä enää alkoholista. Loman jälkeen nainen jätti

      • Olisitrentoutunut

        No mutta eihän se jättäminen välttämättä alkoholittomuudesta johtunut.


    • eikiitoss

      Känninen isä pilasi lapsuuteni. Yksikään juoppo ei pilaa enää aikuisuuttani.

      • Anonyymi

        Tuosta olen kanssasi samaa mieltä👍🏾


    • Anonyymi

      Viina juomalla nainen tutustuu mieheen. Raitis mies ei kumppania saa ja naiset nauraa raittiille miehelle.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Mitä satuilet. Raitis mies on aina tavoittelemisen arvoinen. Sellaista voi kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Hyvä niiden on kai nauraakub useimmat on yhtä kännissä kui se mieskin eivätkä muista ettei se mies illalla kyennyt edes naimaan


    • Anonyymi

      Raitis mies saa naisen paljon helpommin kuin viinaa juova mies.

      Alkoholi on aiheuttanut niin paljon pahaa Suomessa, että täällä tarvittaisiin ihmisille opetusta, miten alkoholia käytetään sivistyneesti.

    • Anonyymi

      Siis voi ottaa vinkkua, ei juoda...naukkailla, ei väkeviä... ottaa siis kohtuudella näin meidän kielellä sanottuna, joku ottaa herneen nokkaan...

      • Anonyymi

        Joku voi tykätä enemmän herneistä kuin viinasta, onhan herneitäkin mukava syödä välillä.


    • Anonyymi

      Muutama vuosi kuluu ,niin nainen on seinäruusu.Tiedän.

    • Anonyymi

      Alkoholittomuus tai yleensäkin se että ei tarvitse tissutella joka välissä on miehellä vain pelkkää plussaa😊

      • Anonyymi

        Mistäpä tuosta voi olla varma josko kyse onkin aloholiongelmasta jos ottaa tipankin ni ei välttis pysty lopettamaan


    • Anonyymi

      Alkottomuus on ehdottomasti plussaa. Ja aivan tavallista.

    • Anonyymi

      Jos nainen itse viettää vapaa-aikansa baareissa ryyppäämässä, niin tietysti miehen samanmoinen harrastus on tärkeä valintakriteeri. Ei tämäkään nyt ihan rakettitiedettä ole.

    • Anonyymi

      Tuo kertoo juuri ihmisten omasta heikkoudesta, kun puhutaan ilkeästi selän takana. Hehän siinä virheen tekivät. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Jos mies ei juo alkoholia niin nainen ei kiinnostu. Vain alkoholia juomalla mies tutustuu naisiin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Vaihda jo levyä vai joko nuppi on niin pehmeä ettei neula soita muita raitoja


    • Anonyymi

      No eihän raitis mies nyt edes haluaisi ryyppäävää naista katsella. Ei ainakaan, jos edes vähän järkeä omistaa. Eli anna niiden ryyppyritujen nauraa ja etsi raitis nainen. Sellainen on onnellinen, kun löytää raittiin miehen.

    • Anonyymi

      Onko työkaverisi sitten itse denso kun naureskeli sille ettei mies juonut jota treffasi nopein ja varmin tapa pilata elämänsä on huumeet alkoholi si taas on hidas mutta varma tappaja väärin käytettynä eritoten voi si tappaa huonolla tuurilla jo hieman nopeammin ja jos joku ny ei ole oppinut siitä käsidesistä vieläkään että alkoholi on desinfiointi aine mitäköhän se mahtanee tehdä sisäisesti nautittuna

    • Anonyymi

      Alkoa tekee joskus mieli ja sitä ei minun vaimo määrää, vaikka aina kieltää. Hän ei minun ongelmia ole koskaan halunnut kuunnella, niin mikä hän on määräämään . Pelaan kaksois roolia, niin et ostan joskus hyvää vuosikerta viskiä ja Citymarketista vaikka siideriä. Kun on kaksi huonetta , niin laitan purkiloon kunnon viskiä ja siiteriä saa olla toisessa lasissa. Ei hän tiedä mitä juon kun en juo känniin. Minä en elä hänen mieliksi joka asiassa. Isäni oli alkoholisti ja hänen veli oli, mutta minusta ei tule alkoholistia jos otan pari kertaa kk.ssa. Kohtaloita on monenlaisia ..tämä on minun juttu.

    • Anonyymi

      No, sehän oli puhtaasti miehen onni. Siipakseen ei kannata ottaa bubiruusua tai bilehilettä, jolle viikottainen alkoholin nauttiminen muodossa jos toisessa on välttämättömyys. Sellaisesta naisesta ei tule myöhemmin muuta kuin riesaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän noilla raivoraittiilla entisillä alkoholisteilla yleensä se riippuvuus siirtyy vaan muihin asioihin, varsinkin jos juurisyytä ei käydä ammattilaisen kanssa läpi. Pelkkä vertaistuki ei ihmistä paranna.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Riippuvuuden anatomia on riippuvuudesta riippumatta sama. Sehän se siinä pitää ratkaista, ei vain pelkästään olla tipatta.


    • Anonyymi

      NO jos suomesta löytäiski raittiin naisen nii se oliski jo ihme kaikki näitä viinilasi kourassa illat lipittäviä muka sivistyneesti juovia alkkiksia

      • Anonyymi

        Jos juo viinilasillisen sivistyneesti päivässä, mitä alkkismaista siinä on? Ihan on normisettiä ruokailun yhteydessä nauttia lasillinen punaviiniä, itse toimin näin. Tuntuisi hassulta kokkailla pari tuntia keittiössä, ja sitten huuhdella koko tarjoilu alas kokiksella tai mehukatilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juo viinilasillisen sivistyneesti päivässä, mitä alkkismaista siinä on? Ihan on normisettiä ruokailun yhteydessä nauttia lasillinen punaviiniä, itse toimin näin. Tuntuisi hassulta kokkailla pari tuntia keittiössä, ja sitten huuhdella koko tarjoilu alas kokiksella tai mehukatilla.

        voitko olla ilman? jos et niin olet alkkis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voitko olla ilman? jos et niin olet alkkis

        Ei kai se nyt ihan noinkaan ole. Kyllä suurin osa ihmisistä pystyvät juomaan lasillisen viiniä ilman sen kummempaa dilemmaa. Pieni osa sitten vetää niin kauan, kun viinaa riittää, tai niin kauan, kun on talot avioliitot työpaikat ihmissuhteet juotu.


    • Anonyymi

      Tässä taitaa olla se että suomalainen nainen ei kostu ilman ryyppäämistä niin ajatellaan että miehilläkään ei seiso ilman. Itsekin olen saanut kiinnostusta vain juopuneilta naisilta niin olen sitten elinikäsessä selibaatissa sen takia kun normaalitilanteessa ei saa seuraa

      • Anonyymi

        Kyllä kostuu, eipäs aleta yleistämään.


    • Anonyymi

      Epäilyttävää käytöstä, siksi on fantastista kun voi juoda viinaa firman laskuun kun painostetaan /puhutetaan hommiin pyhänä

      • Anonyymi

        Aina halunnu dokata muiden laskuun, ehkä joskus onnistunukki


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe