Hei,
Etsi vuokra työ nopesti helsingassa Työaika ja päiväpalkka olen 50 v. iraknainen tulin suomeen yli 6 vuotta ja minulla on pitka Kokemus eri teosten auttaa vanhus
Huomiota kotona ja myös ruoanlaittoon , Työskentelin matkailu- ja lentoyhtiön pitkä
Hallitse mitään työtä
tavrtsi työ osa aikin heti
3
125
Vastaukset
- kaksoispistedee
Ei tuolla kielitaidolla taida pärjätä...
- Siivous_apua
Tarvitsen apua siivouksessa ja ikkunan pesussa Espoossa siivous joka toinen viikko . Matkat voin hoitaa myös jos asuu hankalan matkan päässä.
- Tenu-Jorin_CV
No niin. Tässä avauksessa nähdään se, miten kipeästi koulutukseen tarvitaan määrärahoja. Tämäkin perSu, zinageorge ilmeisesti tenu Jori, kirjoittaa CV:n niin huonolla suomen kielellä, ettei siitä tahdo saada mitään selkoa. Hyvä on se, että yrittää kuitenkin, mutta kyllä se niin on, että apukoulutasoista tuo kirjallinen ulosanti on, niinkuin perSuilla tuppaa olemaan myös suullisen ulosteannin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983