Helou miehet

sallyD

Mikä miestä viehättää naisessa kaikkein eniten? Ulkonäkö tietty,
mutta mikä muu, nuoruuden lisäksi?

16

627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoikka ja huoliteltu vaatetus.eikä purkan jauhatus.

      • Pinta_kiiltoa

        Eiryiten viehättävä on aikuinen nainen, joka on mitä tahtoo eikä kysele. Sellainen on nykyään niin harvinainen, että ihan hirvittää. Jos mun kuva ei saa tänään sataa tykkäystä, mä en kestä...

        Missä iässä miehet yleensä keksivät, että suhteessa ollaan ihmisen kanssa? Ei rintojen, ei vaatteiden, eikä varsinkaan sen meikin. Siellä keskellä on yksilö, joka haluaa tulla löydetyksi.


    • haBBytys

      Pikku turhamaisuus t. pikkutuhma-

    • Molemmillekivaa

      Naisessa viehättää hymy ja se, että nainen haluaa mukavia yhteisiä hetkiä. Sopiva ikä, ei tarvitse olla nuori. Pikkutuhmuudesta ei ole ainakaan haittaa.

      • kunnon-naisia-on-vähän

        laittaa ruokoo pessöö pyykit ja siivoo, lämmittää saanan ja leikkoo ruohon ja on muutenniin kaverina, maatilan töissä. se on paras nainen, hempukoita ei kaivata...


    • miesavaruudesta

      Se miten kohtelee muita ihmisiä, onko itsekäs vai epäitsekäs. Ulkoinen kauneus varisee pois jos sisältä ruma.

    • SydämeeniOsumanSain

      Aktiivisuus miestä kohtaan. Sopivasti kuitenkin, ei takertuen. Hymy. Siinähän ne. Muu on vain estetiikkaa.

    • Sköne

      Pyöreä peppu ,luonnollinen hymy, kevyen näköinen meikki, hyväntuulisuus. Nämä asiat saavat minun hormoonit liikkeelle. ikää katsomatta.

    • Iloisuus, avoimuus, savuttomuus.
      Meikkiä vain vähän.
      Kesämekko!!!

    • Tosisexytypy
      • ffyfughihjoj

        Valitettavasti tälle tytöllesi kehittyy diabetes, ellei jo ole. Sitäkö toivot rakkaallesi ?


    • Ulkonäkö? No ei kovin paljon meritystä vaan se pilke silmänkulmassa,hymy,aitous,myönteinen asenne,keskustelutaito ja kohtuullinen älykkyys . Siis ei kulissit kuten määrätyissä mitoissa oleva kroppa ,silikoonit,ylpeys(rumentaa kenet tahansa).

    • Tervepäterve

      Mikään laskelmoiva ja työhönsä intohimoisesti suhtautuva uranainen minua ei saa lämpenemään (enkä minä varmasti heitä). Samaa voi sanoa niistä naisista joilla on se punainen tupa, perhe, koira ja perunamaa unelma. Jotain räväkämpää kiitos.

      Ainakin itse kiinnostun naisista jotka ovat kasvoiltaan kauniita ja kropaltaan hoikkia. Luonteeltaan sellaisista jotka hetken mielijohteesta ostavat lentoliput ja lähtevät kanssani kiertämään maailmaa. Tuohon päälle jos vielä lisää sopivan kieron huumorintajun ja sosiaalisen/iloisen/avoimen luonteen niin avot.

      Rock-henkiset ihmiset iskevät paremmin kuin discohenkiset. Tosin täytyy myöntää, että olen discohenkisen kanssa naimisissa. Kyseessä on kuitenkin tapaus joka täyttää muut kriteerit. Mitä nyt huolehtii huomisesta aavistuksen liikaa, mutta se kai on naisille meitä miehiä luonnollisempaa. Ja täydellistähän ei toki ole olemassakaan.

    • Kerran nainen kirjoitti täällä että voi saada hyväilemällä miestä. Se vasta on seksikästä! Kiihottavaa! mahtaako kyseinen nainen ymmärtää missä mennään?

    • eniten

      Ei ulkonäkö vaan asenne ja itsetunto

    • NJnjj

      Älykkyys, ehdottomasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe