Helou miehet

sallyD

Mikä miestä viehättää naisessa kaikkein eniten? Ulkonäkö tietty,
mutta mikä muu, nuoruuden lisäksi?

16

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoikka ja huoliteltu vaatetus.eikä purkan jauhatus.

• Pinta_kiiltoa

Eiryiten viehättävä on aikuinen nainen, joka on mitä tahtoo eikä kysele. Sellainen on nykyään niin harvinainen, että ihan hirvittää. Jos mun kuva ei saa tänään sataa tykkäystä, mä en kestä...

Missä iässä miehet yleensä keksivät, että suhteessa ollaan ihmisen kanssa? Ei rintojen, ei vaatteiden, eikä varsinkaan sen meikin. Siellä keskellä on yksilö, joka haluaa tulla löydetyksi.

• haBBytys

Pikku turhamaisuus t. pikkutuhma-

• Molemmillekivaa

Naisessa viehättää hymy ja se, että nainen haluaa mukavia yhteisiä hetkiä. Sopiva ikä, ei tarvitse olla nuori. Pikkutuhmuudesta ei ole ainakaan haittaa.

• kunnon-naisia-on-vähän

laittaa ruokoo pessöö pyykit ja siivoo, lämmittää saanan ja leikkoo ruohon ja on muutenniin kaverina, maatilan töissä. se on paras nainen, hempukoita ei kaivata...

• miesavaruudesta

Se miten kohtelee muita ihmisiä, onko itsekäs vai epäitsekäs. Ulkoinen kauneus varisee pois jos sisältä ruma.

• SydämeeniOsumanSain

Aktiivisuus miestä kohtaan. Sopivasti kuitenkin, ei takertuen. Hymy. Siinähän ne. Muu on vain estetiikkaa.

• Sköne

Pyöreä peppu ,luonnollinen hymy, kevyen näköinen meikki, hyväntuulisuus. Nämä asiat saavat minun hormoonit liikkeelle. ikää katsomatta.

• Iloisuus, avoimuus, savuttomuus.
      Meikkiä vain vähän.
      Kesämekko!!!

• Tosisexytypy
      • ffyfughihjoj

Valitettavasti tälle tytöllesi kehittyy diabetes, ellei jo ole. Sitäkö toivot rakkaallesi ?

• Ulkonäkö? No ei kovin paljon meritystä vaan se pilke silmänkulmassa,hymy,aitous,myönteinen asenne,keskustelutaito ja kohtuullinen älykkyys . Siis ei kulissit kuten määrätyissä mitoissa oleva kroppa ,silikoonit,ylpeys(rumentaa kenet tahansa).

• Tervepäterve

Mikään laskelmoiva ja työhönsä intohimoisesti suhtautuva uranainen minua ei saa lämpenemään (enkä minä varmasti heitä). Samaa voi sanoa niistä naisista joilla on se punainen tupa, perhe, koira ja perunamaa unelma. Jotain räväkämpää kiitos.

Ainakin itse kiinnostun naisista jotka ovat kasvoiltaan kauniita ja kropaltaan hoikkia. Luonteeltaan sellaisista jotka hetken mielijohteesta ostavat lentoliput ja lähtevät kanssani kiertämään maailmaa. Tuohon päälle jos vielä lisää sopivan kieron huumorintajun ja sosiaalisen/iloisen/avoimen luonteen niin avot.

Rock-henkiset ihmiset iskevät paremmin kuin discohenkiset. Tosin täytyy myöntää, että olen discohenkisen kanssa naimisissa. Kyseessä on kuitenkin tapaus joka täyttää muut kriteerit. Mitä nyt huolehtii huomisesta aavistuksen liikaa, mutta se kai on naisille meitä miehiä luonnollisempaa. Ja täydellistähän ei toki ole olemassakaan.

• Kerran nainen kirjoitti täällä että voi saada hyväilemällä miestä. Se vasta on seksikästä! Kiihottavaa! mahtaako kyseinen nainen ymmärtää missä mennään?

• eniten

Ei ulkonäkö vaan asenne ja itsetunto

• NJnjj

Älykkyys, ehdottomasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      71
      2561
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      89
      2446
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      19
      2171
    4. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      44
      1851
    5. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      93
      1811
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      117
      1727
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      259
      1679
    8. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      25
      1107
    9. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      11
      1098
    10. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      325
      1040
    Aihe