Luulen tai siis olen aika varma että jos mies alkaisi deittailemaan ja tärkein päämäärä olisi jallittaa mahdollisimman monta naista haaviin kannattaisi alkaa ihan simona viljelemään erilaisia kliseitä. Tuli mieleen tuosta:
https://www.voice.fi/suhteet/a-146766?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Tunteikkaat höttöviestit varmaan uppoaisi naisiin kuin häkä. Tuollaisten tunteiden osoitusten lisäksi kun vielä toistelisi erilaisia mietelauseita ja lausahduksia, olisi rennon itsevarma ja hauskan pikkutuhmasti puujalkavitsailisi niin olisi aikamoinen ihme jos ei naiset sukeltaisi syöttiin. Hirveän kantaaottava ei saisi olla missään asiassa ennen kuin kuulostelisi naisen kantoja asioihin ensin ja sitten vasta antaisi naisen mieltä myötäileviä kannaottoja omina ideoina. Välíllä olisi varmaan hyvä esittää jämäkkää vaikka persuja haukkumalla niin nainen tykkäisi kun mies ei selvästikään ole mikään lapanen.
Melkein tekisi mieli kokeilla noita em. käytännössä että miten hyvin niillä pärjäisi, varmaan salaa naurattaiai kun itse vaan huvittelet ja naisraukat ottaisi ihan tosissaan ne jutut mitä vain kehtaisi kokeilla.
Kuumat nettireffailu & tinder -vinkit
0
80
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091865- 1441381
- 1161326
- 1651323
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281096- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.223804- 59681
- 24635
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124625