Hei Oletko tilannut jotain viime aikoina Sports Direct nettikaupasta? Onko tilaukset tulleet perille ja entä miten lähetyspalvelu on toiminut?
Sports Direct nettikauppa
Direct1
6
6519
Vastaukset
- olen_tilannut
vuosi sitten ja hyvin toimi
- Hyvä_kauppa
Monta kertaa olen tilannut sieltä ja alle viikossa pikarahtina ovat tullet perille. Jos vaatteet siis ovat löytyneet varastosta ja olen tilannut vain vaateita / kokoja mitkä ovat olleet varastossa.
- Perille
Kuulin että ulkomaiset henkilöt puhuivat siitä ettei lähetykset tule enää perille?
- Monestitilannut
Hyvin on ainakin tänne tullut aina kaikki ja nopeeati. Maksa visalla niin voit riitauttaa jos ei jostain syystä kuuluisikaan.
- Äskeinenjatkaa
Plus voisko nää ulkomaalaiset olla eun ulkopuolelta ja ongelma on sitten heidän omassa tullissaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922050- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110