Mitä 30+ -naiset oikein luulevat itsestään?

OnNaisillaOtsaa

Olen viime aikoina saanut yöelämässä paljon aloitteita 30-50 -vuotiailta naisilta. Joskus heitä tulee isommallakin porukalla pöytääni istumaan, jos olen siellä yksikseni. Kun olin parikymppinen ja yritin lähestyä ikäisiäni naisia tutustumisen ja ehkä parisuhteenkin toivossa, sain melkein pelkästään kiukkuisia tai muuten tylyjä reaktioita osakseni. Pakit tuli lähes aina. Mistähän naiset ovat saaneet päähänsä, että yli kolmekymppisinä ottaisin ilolla vastaan heidän lähestymisiä, kun aikanaan sain parhaassa pariutumisiässäni pelkää märkää rättiä naamalle?

Sanomattakin lienee selvää, että käännytän nuo vanhat naiset järjestäen pois luotani ja mitä tylymmin, sen parempi. Jos en nuorena kelvannut nuorille naisille, ei minun luokseni ole naisilla mitään asiaa vanhoillakaan päivillään.

82

1882

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EhdotonEIaisuruudelle

Saman olen huomannut! Mutta hyvä asenne sulla! aksuriksi ei aleta!! Palsta menetti jo yhden miehen 4lapsen vanhalle ja rumalle yyhoolle joten valistusta ON LLISÄTTÄVÄ!!

• jatakkinsakääntänyt

Minä luulin PRM olevan periaatteen miehiä mutta olikin perkeleen valkoritari ja pillunperässä matelija. No ei mene kauaa kun se saastaisen ruma hc atn mylmyrin muumio on loppuunsa rusinoitunut.

Toivon vaan ettei saa viimeisillä naiseuden rippeillään itseään tiineeksi ja näin sidotuksi itseään riippakiveksi. Tai miksi edes toivon aisurin osan valinneille mitään hyvää. Itse on puolensa valinnut..

• awrawerv2

Olen samaa mieltä ja katkeroitunut tuhansista ja tuhansista pakeista ja yksin vietetyistä baarireissuista. En kaipaa naista missään mielessä itselleni vaivoiksi enkä muutenkaan. Yksi riitti tajuamaan miten tylsiä ja mielenkiinnottomia naiset lopulta ovat. Hyvä on heidänkin välillä olla yksinään eikä aina jatkuvassa parisuhdekierteessä. Olin myös koulukiusattu lapsuudessa joten on törkeää että naiset olivat koulukiusaajien kanssa sängyssä nuoruusiällä.

• tosimieseimamu

Onneksi tuli noita matuja pelastaan meidät noilta "hyvin" pidetyiltä neideiltä.
      Ärsyttää kun oot jotain julkista lihaa näille lumoojille.
      Päälle käydään kauheen sotamaalin ja viritysten kera.
      Itte oon luomu, pitkä ,hoikka,tuuhea tukka ...alkoholia vain paukku pari ja tupakkaa en käytä...talous puoli myös kunnossa.

• fdghfgjgjh

Mitä rankemmin rapistuttaa itseään tupakalla ja viinalla sitä vahvemmat meikit toki tarttee vauroiden poittelyyn

• viinamäennainen
        fdghfgjgjh kirjoitti:

Mitä rankemmin rapistuttaa itseään tupakalla ja viinalla sitä vahvemmat meikit toki tarttee vauroiden poittelyyn

Mitä noita peittelemään. En minäkään peittele. Rupikonna mikä rupikonna.

• Kunnianmies77

Ajattele että ne naiset jotka nyrpisti sulle nokkaa parikymppisinä ovat nelikymppisenä jo niin pohjalla että säkin kelpaat niille (tai sun rahasi). Ja jotkut miehet eivät edes pillunkiilto silmissään näe tässä mitään ongelmaa!!

• HankkikaaItsetuntoMiehet

Tämä siinä on kaikkein surullisinta ja samalla myös säälittävintä, ei omata senkään vertaa itsekunnioitusta että torjuttaisiin noiden jo parhaat päivänsä nähneiden haahkojen lähestymisyritykset.

• jovanhaATM

Tuo on oikea asenne. Käytetään loput surkeasta elämästämme naisille kostamiseen.

• Totuuss

Ne haluaa iskän lapsilleen kun jännämnies istuu elinkautista varmaan. Sinusta tulisi kunnollinen varaisä joka maksaa etelän reissut ja linnamäki huvitukset.

• monihaksahtaa

No on sentään joku joka ei jännänaiseen haksahda.

• ronkelitrunkkaa

Mikset hoitelisi niistä parhaimpia, sehän vois olla molemmista ihan hauskaakin :)

• eräsnainenn

Hoiteluksi riittää ihan juttelu. Ei ne mitään runkattua kyrpää halua.

• 627568455

Ihme satuja täällä kertoillaan, jos naiset kysyvät onko pöydässä tilaa niin ätmi korkeintaan änkyttää jotain ja miettii miten voi liueta paikalta huomiota herättämättä.

• Aisuri-39

Kyllä sun tyydyttävä kurppaan kun et muuta saa. Se voi olla ihan hauskaakin ja saat vakiseksiä aina viikonloppuisin kun yh naisen lapset on isällä hoidossa.

• 39.mies.parisuhteessa

Mikä vika 30 v naisissa on. Mukavia kauniita naisia ovat ja sellaisen 37 v naisen kanssa suhteessa olen.

• aloittaja---

Se vika, että yli kolmekymppiset tulevat lepertelemään minulle nyt markkina-arvonsa menettäneenä, kun parikymppisenä arvonsa huipulla ollessaan vain tylyttivät odotellessaan nokka pystyssä sitä unelmien prinssiä. Kun sitä täydellistä prinssiä ei sitten koskaan löytynytkään, niin kyllä joo sitten hehkeyden häivyttyä ja realieetit tajunneena tullaan ja ollaan niin mielin kielin, että.

Miksi minun pitäisi alentua moiseen?

• justhokasin
        aloittaja--- kirjoitti:

Se vika, että yli kolmekymppiset tulevat lepertelemään minulle nyt markkina-arvonsa menettäneenä, kun parikymppisenä arvonsa huipulla ollessaan vain tylyttivät odotellessaan nokka pystyssä sitä unelmien prinssiä. Kun sitä täydellistä prinssiä ei sitten koskaan löytynytkään, niin kyllä joo sitten hehkeyden häivyttyä ja realieetit tajunneena tullaan ja ollaan niin mielin kielin, että.

Osaa se mieskin moukkamaisuutensa näyttää.

• speget_lahkeeseen
        aloittaja--- kirjoitti:

Olet oikeassa, juuri noin niille vitun haaskoille pitääkin tehdä ja kohdella niitä. Nyt kun osat ovat kääntyneet, NIIN VOI JUMALAUTA SITÄ SILKAN RIEMUN MÄÄRÄÄ, kun pääsee toimittamaan tuollaisen AP :n kuvaileman YH-WT-GoldDigger-haaskan matkoihinsa. Varsinkin kun se ko. haaska tulee aivan onnessaan siihen lepertelemään ja itse lähtee siihen lepertelyyn mukaan JA SITTEN VIHDOINKIN SIINÄ "reunalla", kun haaska luulee onnistuneensa, saa tyrkätä sen "alas kielekkeeltä" ja kuunnella kun se kiljuu pudotessaan kallioita kohti. Ainoastaan riemu on suurempi, jos se haaska pudotuksen jälkeen "jää henkiin" ja alkaa päästelemään sulosointuisia kuolinkorahduksia siellä pohjalla. Siinä saa 20 vuoden vittuilut, irvistelyt, vähättelyt ja nokka pystyssä kulkemiset täysimääräisen tasoituksen. Vielä kun tietää sen että, moni noista haaskoista on sillä liikkellä että pitäisi ÄKKIÄ löytää joku joka erehtyisi panemaan ne paksuksi, ja pääsee kiistämään haaskalta sen mahdollisuuden siihen kersaan, alkaa hyvänolon tunne lähestyä maksimia. Oppivatpahan tietämään että minkä taakseen jättää, sen tasan varmaan edestään löytää.

Ai vittu että meinasi tulla lasti lahkeeseen kun edes ajattelikaan random-haaskalta kiistettyä tilaisuutta päästä porsimaan, kun kaikki tietää että se porsiminen on SE juttu ämmille.

• ei_paha_ei_paha
        speget_lahkeeseen kirjoitti:

Olet oikeassa, juuri noin niille vitun haaskoille pitääkin tehdä ja kohdella niitä. Nyt kun osat ovat kääntyneet, NIIN VOI JUMALAUTA SITÄ SILKAN RIEMUN MÄÄRÄÄ, kun pääsee toimittamaan tuollaisen AP :n kuvaileman YH-WT-GoldDigger-haaskan matkoihinsa. Varsinkin kun se ko. haaska tulee aivan onnessaan siihen lepertelemään ja itse lähtee siihen lepertelyyn mukaan JA SITTEN VIHDOINKIN SIINÄ "reunalla", kun haaska luulee onnistuneensa, saa tyrkätä sen "alas kielekkeeltä" ja kuunnella kun se kiljuu pudotessaan kallioita kohti. Ainoastaan riemu on suurempi, jos se haaska pudotuksen jälkeen "jää henkiin" ja alkaa päästelemään sulosointuisia kuolinkorahduksia siellä pohjalla. Siinä saa 20 vuoden vittuilut, irvistelyt, vähättelyt ja nokka pystyssä kulkemiset täysimääräisen tasoituksen. Vielä kun tietää sen että, moni noista haaskoista on sillä liikkellä että pitäisi ÄKKIÄ löytää joku joka erehtyisi panemaan ne paksuksi, ja pääsee kiistämään haaskalta sen mahdollisuuden siihen kersaan, alkaa hyvänolon tunne lähestyä maksimia. Oppivatpahan tietämään että minkä taakseen jättää, sen tasan varmaan edestään löytää.

Ai vittu että meinasi tulla lasti lahkeeseen kun edes ajattelikaan random-haaskalta kiistettyä tilaisuutta päästä porsimaan, kun kaikki tietää että se porsiminen on SE juttu ämmille.

Elikkä juurikin näin. Tein minäkin tuon ajatuksen pohjalta pienen mielikuvaharjoitteen, ja täytyy kyllä myöntää että pervolla tavalla tuossa on ideaa. Ei aivan lahkeeseen asti tullut, mutta tuskin olisi kovin paljoa tarvinnut enempää mielikuvitusta käyttää niin sekin olisi onnistunut.

Näkeehän tuon että tuossa jotain tolkkua tai ideaa on, kun on kerran (oletettavasti) muutama haaska eli piski johon kalikka kalahtanut, nillittänyt jo jotain ja sensuurikin on iskenut heti.
        Ei ole sensuurin perusteella nähtävästi olleet kovinkaan mielissään, nämät verbaalisesti diskatut haaskat :D.

• söisit_paskaa_sinäkin
        justhokasin kirjoitti:

Osaa se mieskin moukkamaisuutensa näyttää.

Ja sinunko mielestä teillä naisilla on OIKEUS (sitähän te tykkäätte viljellä ja vaatia, yleensä tulee hiljaista kun tulee puhe teidän_KIN_ VELVOLLISUUKSISTA) , käyttäytyä AP :n kuvailemalla tavalla ? (joka muuten on 100% totta !). Että teillä ON oikeus muka olla vailla sitä 600m pitkää, lentokapteeni-näyttelijä-juristi-miljonääri-kenkälankki_keeneriä, ja sitten kun sitä ei löydykkään, (ULLATUS !) voitte "tyytyä" nokanvarttanne katsellen ja nokkaanne nyrpistellen siihen tavalliseen tallajaan, joka ei saisi olla olleenkaan ed. menettelystä sitten kitkerän katkera ?!!!!

Siis kitkerän katkera siitä, että ei ole kelvannut näille helvetin vatipäisille prinsesessoille silloin nuorena kun olisi ehkä itsekkin halunnut sen perheen, ja ollut kovinkin tyytyväinen siihen normaaliin (paino & ulkonäkö) naapurin tyttöön. Mutta nyt sitten 40 :kympin tietämillä kun perhe kiinnostaisi kuin kilo paskaa, niin tulee nämä samat markkina-huippunsa ohittaneet vanhat luuskat, parisuhteistaan pois potkitut jakojäännökset ja muutenkin täydet vatipäät lepertelemään ja kuvittelmaan että he voivat käyttäytyä näin, "no me ollaan naisia, JA _MEILLÄ_ ON_OIKEUS _käyttäytyä näin"

Kukakohan se sitä moukkamaisuuttaan esittelee, ja kenelle ?

• Eihän ne nytkään susta ole kiinnostuneita, vaan niistä vapaista istumapaikoista. Voit olla ihan huoleti. :)

• kakaramieskö

Miksi sanot sitten jos on sanomatta selvää.

• "Mistähän naiset ovat saaneet päähänsä, että yli kolmekymppisinä ottaisin ilolla vastaan heidän lähestymisiä, ... "

Joku ottaa ilolla vastaan ja joku ei. Mistä ne sen voi etukäteen tietää? "Kostollasi" voi olla suuri henkilökohtainen merkitys, mutta ei sillä muiden kannalta ole ihmeemmin väliä.

• Uskoisin, että elämää kokeneet jo tietävät, että kaikenmoisia avohoidokkeja on vapaalla jalalla. Voivat hetken hämmästellä huonoa käytöstä, mutta se menee helposti jonkun psykoosin tmv piikkiin ja se siitä.

• aloittaja---
        LinerT.2 kirjoitti:

Uskoisin, että elämää kokeneet jo tietävät, että kaikenmoisia avohoidokkeja on vapaalla jalalla. Voivat hetken hämmästellä huonoa käytöstä, mutta se menee helposti jonkun psykoosin tmv piikkiin ja se siitä.

Niin, on se kurjaa kun kaikki miehet ei olekaan valmiita aisureiksi ja lohtuseuraksi kun se unelmien prinssi jäi markkina-arvonsa kadottaneelta naiselta iäti saamatta.

• aloittaja--- kirjoitti:

Niin, on se kurjaa kun kaikki miehet ei olekaan valmiita aisureiksi ja lohtuseuraksi kun se unelmien prinssi jäi markkina-arvonsa kadottaneelta naiselta iäti saamatta.

Sä olet ymmärtänyt ihan väärin. Ne naiset juttelee sulle ihan kohteiliaisuuttaan, sitä sanotaan small talkiksi. Ei ne ole susta kiinnostuneita, vaan vapaista istumapaikoista. Susta ei heille seuraksi ole eikä heitä sun seurasi kiinnosta, siis ihan suotta iniset. Asiathan on ihan hyvin. Relaa :)

• aloittaja---
        LinerT.2 kirjoitti:

Sä olet ymmärtänyt ihan väärin. Ne naiset juttelee sulle ihan kohteiliaisuuttaan, sitä sanotaan small talkiksi. Ei ne ole susta kiinnostuneita, vaan vapaista istumapaikoista. Susta ei heille seuraksi ole eikä heitä sun seurasi kiinnosta, siis ihan suotta iniset. Asiathan on ihan hyvin. Relaa :)

Ikävä sinulle, mutta monessa tapauksessa naiset ovat vaihtaneet pöytää tullakseen minun pöytääni istumaan, eli istumapaikan tarpeessa eivät ole olleet. Ovat halunneet nimenomaan juttelemaan kanssani, eli ovat olleet jollakin tasolla kiinnostuneita lähestymään minua. Tämä varmasit ottaa koville kuulla. Mutta nuo naiset ovat kyllä saaneet - kuten avausviestissäni jo kerroinkin - äkkilähdön pöydästäni, joten lopulta sittenkin ihan sama, missä tarkoitksessa ovat tulleet.

• noviisastuimpa
        aloittaja--- kirjoitti:

Ikävä sinulle, mutta monessa tapauksessa naiset ovat vaihtaneet pöytää tullakseen minun pöytääni istumaan, eli istumapaikan tarpeessa eivät ole olleet. Ovat halunneet nimenomaan juttelemaan kanssani, eli ovat olleet jollakin tasolla kiinnostuneita lähestymään minua. Tämä varmasit ottaa koville kuulla. Mutta nuo naiset ovat kyllä saaneet - kuten avausviestissäni jo kerroinkin - äkkilähdön pöydästäni, joten lopulta sittenkin ihan sama, missä tarkoitksessa ovat tulleet.

Juttelen ihmisille, myös miehille. En ole tiennyt että miehet olettaa minun olevan kiinnostunut heistä.

En usko sua. :) Voithan sinä uskotella itsellesi naisten kiinnostusta, jos saat sillä itsetuntoasi nostettua. Eihän sulla mitään muuta syytä ole tuota asiaa muutenkaan huudella, kuin tuo itsesi korostaminen ;)

• noviisastuimpa kirjoitti:

Juttelen ihmisille, myös miehille. En ole tiennyt että miehet olettaa minun olevan kiinnostunut heistä.

Juurikin noin. Miehillä taitaa olla enemmän noita harhakuvitelmia kiinnostuksen kohteeksi joutumisesta, jos joku nainen niille juttelee. Minäkin jutustelen jatkuvasti ihmisten kanssa joka paikassa, ja toisiaan jotkut ymmärtävät asian väärin.

• aloittaja---
        LinerT.2 kirjoitti:

En usko sua. :) Voithan sinä uskotella itsellesi naisten kiinnostusta, jos saat sillä itsetuntoasi nostettua. Eihän sulla mitään muuta syytä ole tuota asiaa muutenkaan huudella, kuin tuo itsesi korostaminen ;)

" Eihän sulla mitään muuta syytä ole tuota asiaa muutenkaan huudella, kuin tuo itsesi korostaminen ;)"

Heh, sinulla se tarve oli tähän ketjuun tulla "ilmoittamaan", ettei minusta kukaan nainen todellisuudessa olekaan ollut missään vaiheessa kiinnostunut :) Se on sieltä helppo huudella, kun ei ole ollut niitä tilanteita näkemässä. Ja mitäs sanot siitä, että olen saanut ihan suoria ehdotuksia ja pyyntöjä esim. jatkoille lähtemisestä noilta vanhoilta naisilta? Mites nyt suu pannaan?

Kyllä kai minä nyt kiinnostuksen osoituksen erotan pelkästä small-talkista. Pelkkään small-talkkiin silloin tällöin tulee lähdettyäkin, mutta selkeät kiinnostuksen osoitukset on se, mille sanon jyrkästi EI, jos aloitteen tekijä on 30 .

Eikö olisi joskus kiinnostavaa seurata, miten asiat kehittyvät, jos ovat kehittyäkseen? Sitä paitsi naiset pelkäävät yksinäisiä miehiä. Jos on naisia ympärillä, niin joku voi etsiä aisuria tai lohtuseuraa mutta ehkä joku haluaisi vain hyvää tai huonoa seksiä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Juurikin noin. Miehillä taitaa olla enemmän noita harhakuvitelmia kiinnostuksen kohteeksi joutumisesta, jos joku nainen niille juttelee. Minäkin jutustelen jatkuvasti ihmisten kanssa joka paikassa, ja toisiaan jotkut ymmärtävät asian väärin.

Noin monet naisetkin sanoo, mutta siitä huolimatta nuo satunnaisen jutustelun kohteet valitaan ei-satunnaisesti. Joillekin tullaan höpisemään niitä&näitä ja joillekin ei. En tiedä onko harkittua vai hyvinkin primitiivistä valintaa.

" Eihän sulla mitään muuta syytä ole tuota asiaa muutenkaan huudella, kuin tuo itsesi korostaminen ;)"

Heh, sinulla se tarve oli tähän ketjuun tulla "ilmoittamaan", ettei minusta kukaan nainen todellisuudessa olekaan ollut missään vaiheessa kiinnostunut :) Se on sieltä helppo huudella, kun ei ole ollut niitä tilanteita näkemässä. Ja mitäs sanot siitä, että olen saanut ihan suoria ehdotuksia ja pyyntöjä esim. jatkoille lähtemisestä noilta vanhoilta naisilta? Mites nyt suu pannaan?

Kyllä kai minä nyt kiinnostuksen osoituksen erotan pelkästä small-talkista. Pelkkään small-talkkiin silloin tällöin tulee lähdettyäkin, mutta selkeät kiinnostuksen osoitukset on se, mille sanon jyrkästi EI, jos aloitteen tekijä on 30 .

Aika vaikea tosiaan uskoa, että susta tosiaan olis kukaan siinä mielessä kiinnostunut. Sori.

• aloittaja---
        scrg kirjoitti:

Noin monet naisetkin sanoo, mutta siitä huolimatta nuo satunnaisen jutustelun kohteet valitaan ei-satunnaisesti. Joillekin tullaan höpisemään niitä&näitä ja joillekin ei. En tiedä onko harkittua vai hyvinkin primitiivistä valintaa.

Ehkä noinkin, ja vaikka sitten naisten tarkoituksena olisikin ollut tulla harjoittamaan pelkkää small-talkia, niin oikeastaan parempi. Ovat näet sitten tylytysteni ansiosta huomanneet, etteivät kelpaa EDES small-talkiin :)

• scrg kirjoitti:

Jaa-a... Katsekontakti, ollaan samalla asialla, istutaan vierekkäin, tai ollaan muuten vaan puhe-etäisyydellä. Ei kukaan ala puhumaan toiselle pitkiä pätkiä, jos eleet on torjuvia. Kyllä se vastaanottavuus ja vuorovaikuttaminen on siinä se juttu.

• aloittaja---
        LinerT.2 kirjoitti:

Aika vaikea tosiaan uskoa, että susta tosiaan olis kukaan siinä mielessä kiinnostunut. Sori.

Miksi? Eivät kai naiset päälle päin näe, että minulla on tällainen linja, jota noudatan? En kanna kylttiä, jossa lukee, että "Kolmekymppiset naiset, turha tulla luokseni kun en kelvannut silloin kun olitte parikymppisiä".

Ehkä noinkin, ja vaikka sitten naisten tarkoituksena olisikin ollut tulla harjoittamaan pelkkää small-talkia, niin oikeastaan parempi. Ovat näet sitten tylytysteni ansiosta huomanneet, etteivät kelpaa EDES small-talkiin :)

Sun tapauksessasi kukaan ei menettänyt mitään, pelkästään voitti. :)

• aloittaja---
        LinerT.2 kirjoitti:

Sun tapauksessasi kukaan ei menettänyt mitään, pelkästään voitti. :)

Molemmat voittivat. Minä vältyin yhtä lailla niiden naisten lässytyksiltä.

Molemmat voittivat. Minä vältyin yhtä lailla niiden naisten lässytyksiltä.

Näinpä. Ja pisteet sulle siitä, ettet esitä muuta kuin just sitä mulkkua mikä oletkin. Reilua kaikin puolin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Jaa-a... Katsekontakti, ollaan samalla asialla, istutaan vierekkäin, tai ollaan muuten vaan puhe-etäisyydellä. Ei kukaan ala puhumaan toiselle pitkiä pätkiä, jos eleet on torjuvia. Kyllä se vastaanottavuus ja vuorovaikuttaminen on siinä se juttu.

Jo katsekontakti edellyttää että kumpikin katsoo. Toiset vain näyttää vastaanottavaisemmilta kuin toiset.

• scrg kirjoitti:

Jo katsekontakti edellyttää että kumpikin katsoo. Toiset vain näyttää vastaanottavaisemmilta kuin toiset.

Ehkä noinkin, mutta jos puhut jollekin eikä se katso päin, niin jutelu voi tyssätä jo siihen, jollei muuta elettä vastaanottavuudesta näy. Sanaton torjuminen on todella helppoa. Väitän että aika harvassa on sellaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä sanatonta viestintää (burgerit). Siksikin tuo aloittajan provo ei oikein mee läpi. :)

Liner yrittää sulle tuossa sanoa "vaikka me kaikki naiset saadaan lähestymisiä ja iskuyrityksiä jatkuvasti miehen kohdalla se on mahdotonta katsos kun me ollaan hypergamisia horoja kaikki, vain suberyber ytm-jännämies saa huomiomme ja senkin pitää itse tulla iskemään". enpä olisi oikeastaan uskonut että juuri Liner julistaa palstatotuutta noin vahvasti :D

• eiTosi_tarkoituksella

Ei minullakaan ollut parikymppisenä vientiä joten ajauduin viettieni vallassa automaattisesti kurppa-osastolle nuorena poikana niitä polkemaan kun niiltä helposti sai. Nyt 45 vuotiaana omaisuutta ja charmia hankkineena näyttää nuoret naiset alkavan kiinnostua meikäläisestä. Mikäs siinä, poljetaan sitten nuoria naikkosia mutta hyödy eivät minusta mitään.

• aloittaja---

"... mutta hyödy eivät minusta mitään."

Hyvä. Muistahan pitää tuo linja ja varmaan muistatkin.

• poljeponi

Miehiltä saa aina helposti.

• naistenhampaissa

Eihän normaali ihminen käyttäydy noin. En usko edes miehistä. Aloitus on selvä provo. Kirjoittaja on saanut PALJON aloitteita ja kaikki käännytetään tylysti pois. Naiset näkee kyllä millainen mies on jos tämä käyttäytyy sikamaisesti ihmisiä kohtaan. Äkkiä loppuu minkäänlainen kiinnostus. Naiset juttelee toisilleen esim. vessassa ja siellä tieto kulkee kulovalkean tavoin. Aloitus ei voi pitää paikkaansa.

• unelmanainen40

Mikä aloituksen idea on. Ei ketään kiinnosta oletko loppuelämäsi yksin. Et tule saamaan nuorta kaunista naista enää koskaan ja tolla luonteellasi ei vanhatkaan naiset halua olla sun kanssa.

• glfdjgk

Eikä ketään kiinnosta kelpaako yli 30 vuotiaalle kurpalle vai ei.

• aloittaja---

Aloituksen idea on osoittaa, että joillakin miehillä on tässäkin feministien runtelemassa maassa vielä itsekunnioitusta. Harmi, että tämäkin piti rautalangasta vääntää.

• Ehkä katkeran ihmisen onkin hyvä vältellä ihmisiä. Nosta vaan kytkintä äkkiä jos joku tulee samaan pöytään.

• Ulkonäkö-on-kemia

Suurin osa miehistä seurustelee rumien naisten kanssa. Harva nainen on kaunis.

• Olet siis yli kolmikymppinen ja sinua lähestyy ikäisesi naiset ja vähän vanhemmat? Outo ongelma, minä olen 40-vuotias, ja minua lähestyy parikymppiset naiset. Mieluusti olisin tekemisissä oman ikäryhmäni naisedustajien kanssa.

• aloittaja---

Jos luet avausviestin oikein ajatuksella, niin huomaat, että ongelma ei ole kolmekymppisten naisten lähestyminen sinänsä, vaan se, että naisilla on otsaa tulla tekemään tuttavuutta nyt vanhoina, vaikka aikanaan parikymppisenä markkina-arvonsa huipulla kohtelivat meikäläistä niin ylimielisesti yrittäessäni tehdä tuttavuutta.

Jos en olisi katkeroitunut aikoinaan tuosta nuorena saamastani kohtelusta, ei mitään ongelmaa olisi. Mutta enhän minä voi nöyrtyä siihen, että heittäytyisin "paremman puutteessa" -seuraksi naisille, jotka jäivät parhaina vuosinaan ilman sitä tavoittelemaansa unelmaprinssiä.

• huvittavia
        aloittaja--- kirjoitti:

Jos luet avausviestin oikein ajatuksella, niin huomaat, että ongelma ei ole kolmekymppisten naisten lähestyminen sinänsä, vaan se, että naisilla on otsaa tulla tekemään tuttavuutta nyt vanhoina, vaikka aikanaan parikymppisenä markkina-arvonsa huipulla kohtelivat meikäläistä niin ylimielisesti yrittäessäni tehdä tuttavuutta.

Jos en olisi katkeroitunut aikoinaan tuosta nuorena saamastani kohtelusta, ei mitään ongelmaa olisi. Mutta enhän minä voi nöyrtyä siihen, että heittäytyisin "paremman puutteessa" -seuraksi naisille, jotka jäivät parhaina vuosinaan ilman sitä tavoittelemaansa unelmaprinssiä.

Siis juuri nämä asianosaiset naiset? Ehkä naiset ei tajua että näet naisen vaan markkina-arvona. Mies voi avata vähän asiaa mikä on saanut miehelle niin pahan mielen. Kun istuu suu mutrussa kuin justiina niin mies tekee itsensä lähinnä naurunalaiseksi.

Aika helpolla kyllä olet katkeroitunut, jos pelkästään se, ettei parikymppiset naiset kuolanneet perääsi, saa sinut vuosikymmenen myöhemmin kiukuttelemaan tuikituntemattomille naisille.

Kasvaisit aikuiseksi ja nauttisit tilanteesta, ei kolmikymppinen varsinaisesti mikään vanha vielä ole, semminkin, jos itsekin edustat noin suunnilleen kyseistä ikäluokkaa.

• Balsamia haavoille, eikö totta. Samoja kokemuksia nuoruudesta. Tosin olen kukka kohtelias kaikille .

Eräitä parhaita kokemuksiani on ollut, kun sain ravintolassa itseäni n.10 v. Nuoremmalta naiselta pakit vedoten ikääni. Hän kuitenkin jäi vilkuilemaan hymyilemään suuntaani kaverinsa kanssa. Oli loistava voitto poistua ravintolasta n. 20 vuotta nuoremman naisen kanssa heidän edestään.

• olipa-voitto

Varmaan ajatteli että kiva kun sedällä on vientiä. Tai sitten ei ajatellut mitään. Mies luulee aina liikaa.

• nmgykhjn
        olipa-voitto kirjoitti:

Varmaan ajatteli että kiva kun sedällä on vientiä. Tai sitten ei ajatellut mitään. Mies luulee aina liikaa.

On se tämän palstan naisille kova paikka, jos vanhempi mies saa nuoresta naisesta seuraa. Siis vielä siinäkin kohtaa, kun mies taluttaa nuorta naista ulos ravintolasta, hän edelleenkin vain kuvittelee kaiken?

Minkäs sille voi, että miesten markkina-arvo säilyy korkeana hyvin pitkään naisiin verrattuna. Elämä on. Nillitys ei auta.

• olipa-voitto
        nmgykhjn kirjoitti:

On se tämän palstan naisille kova paikka, jos vanhempi mies saa nuoresta naisesta seuraa. Siis vielä siinäkin kohtaa, kun mies taluttaa nuorta naista ulos ravintolasta, hän edelleenkin vain kuvittelee kaiken?

Minkäs sille voi, että miesten markkina-arvo säilyy korkeana hyvin pitkään naisiin verrattuna. Elämä on. Nillitys ei auta.

Eihän sille voi mitään. Onneksi ei tarvitse ajatella enää markkina-arvoja. Nyt setä vääntää että tietenkin nainen ajattelee. Kun on riittävästi ikää niin sama mitä setä ajattelee.

• Ainooox

Mitä ihmettä. Tuon ikäisen ihmisen nuoruushan on vasta kukkaan puhkemassa. Ole kiitollinen. Muuta asennetta. Kyllä minä nautin asiallisten patujen seurasta iltamissa vaikka ite vasta 25v tytteli

• Light_Bravery

Kyllä. Sellaisen 35-39 -vuotiaan miehen parhaat ja viriileimmät nuoruusvuodet siintävät vielä todella kaukana edessäpäin. Ihan pojankoltiaisistahan tuon ikäisissä on vielä kyse.

• huomannut
        Light_Bravery kirjoitti:

Kyllä. Sellaisen 35-39 -vuotiaan miehen parhaat ja viriileimmät nuoruusvuodet siintävät vielä todella kaukana edessäpäin. Ihan pojankoltiaisistahan tuon ikäisissä on vielä kyse.

Ihanaa kun miehillä riittää positiivisuutta. Auttaa elämässä pitkälle eteenpäin.
        Tietää kun näkee tuolla liikenteessä keski-ikäisiä tavismiehiä että heillä on aktiivinen mielikuvituselämä nuorten naisten kanssa.

• Laatunainen45

Onko ikä vaan tärkee asia, etkö arvosta muita avuja, kauneutta, itsevarmuutta..meitä naisia on vapailla markkinoilla myös aivan omasta halustaan.
        Mielestäni tarvitsisit aikuisen naisen opetusta suhde ja erotiikka asioissa. Jos olet hetero..yllättyisit..

• crux

Useimmat naiset ymmärtävät kyllä kuinka vaikeaa miesten on saada seuraa ja osaavat käyttää sitä hyväkseen. Yöelämässä tämä vielä korostuu koska naiset ajattelevat sen olevan jotenkin erityisen seksikeskeinen tilanne ja siten kokevat olevansa vielä määräävämmässä roolissa kuin yleensä.

• Nainen on loppujen lopuksi määräävässä asemassa aina. Ihan riippumatta iästä.

• m-i-e-z

Johan oli agenda. Tunnustan etten kaikkea lukenut, sillä muutamasta viestistä jo näkyy avauksen tarkoitusperät. Vastaavaa agendaa on ajettu jo tusinoittain, eli vahvalla todennäköisyydellä olet monen muunkin kaavamaisen aloituksen omistaja. Oravanpyöräkompleksista voi yrittää kasvaa ulos ja kehittyä.

Tässä sinulle mietittävää: Yksikään noista 30-50-vuotiaista naisista ole kukaan niistä 20-vuotiaista pakkien antajista. Yksikään lähestynyt 30-50-vuotias ei tavannut sinua hänen ollessaan 20-vuotias.

• aloittaja---

"Yksikään noista 30-50-vuotiaista naisista ole kukaan niistä 20-vuotiaista pakkien antajista. Yksikään lähestynyt 30-50-vuotias ei tavannut sinua hänen ollessaan 20-vuotias."

Mutta nämä 30-50 -vuotiaat olisivat hyvin todennäköisesti käyttäytyneet samalla tavalla, kuin ne minun aikoinaan tapaamani parikymppiset, jotka kohtelivat minua kuin minulla ei olisi ollut ihmisarvoa ollenkaan. Ei ole mitään syytä olettaa muuta, sillä se parikymppisten naisten tylytys minua kohtaan oli silloin aikoinaan sääntö, ei poikkeus. Samaa ihmislajia, samaa sukupuolta ja samaa kansallisuutta nämä nykyiset 30 -naiset edustavat, joten samaa paskaa noiltakin olisi saanut vastaanottaa.

Tylytykseni menevät siis suurella todennäköisyydellä oikeaan osoitteeseen.

• m-i-e-z

Eivätkö todistaneet, etteivät käyttäytyneet? Sinä lähestyit 20-vuotiaana 20-vuotiaita ja sait kuulla: "lähe vittuun siitä". Nyt toiset 30-50-vuotiaat sanovat: "tule vittuuni sieltä". =D

Eivät ne naiset niin fiksuja ole, että tekisivät aloitteita ja osoittaisivat kiinnostutta, jotta voisivat kohdella sinua tylysti ja ilman ihmisarvoa.

• Aistithereillä

Varasin karaokebiisiä, kun viereeni tuli kaunis nainen. Kysyi biisin ja esittäjän nimen. Hymyili kauniisti. Kirjoitti ne lappuun. Ja antoi sen baarin kyypparille. Sitten hymyili ja hävisi. Kun lauloin biisiä, ilmestyi katsomaan minua ja hymyili taas. Loppuillasta huomasin naisen selin minuunpäin ja soi hitaat kappaleet. Menin hänen taakseen, otin kiinni vyötäröltä ja kuiskasin korvaan tanssitaanko? Tanssittiin kappale ja jotain upeaa tuntui sisällä. Kappaleiden jälkeen menin vessaan ja kun palasin en nähnyt naista missään. Mutta minulla ja hällä on kiva kokemus.

Enkä tiedä ikää, nimeä. Mutta muistan kosketuksen, silmät ja hymyn.

On varmaan kiva olla katkera?

• nvvjkiyvvhuj

Liian hinttimäisesti kuvailtu.

• satteenkuari
        nvvjkiyvvhuj kirjoitti:

Liian hinttimäisesti kuvailtu.

Minäkin näin suorastaan sateenkaaren värejä näkökentässäni, kun luin tuon viestin. No todellisuudessa kyse oli migreenikohtauksesta, jonka tuo viesti sai aikaiseksi.

• kiltti--mies-

Minä ottaisin 30 naisten lähestymisyritykset ilomielin ja avoimesti vastaan, koska olen kiltti ja kunnollinen mies, joka näkee naisessa muutakin kuin nuoruuden ja kauneuden.

• nainen388

Ei naiset mitään menetä jos aloittajaa ei naiset kiinnosta. On niitä parempiakin miehiä.

• Ujoatm28v-

Itse saan kyllä olla ihan rauhassa kun oon spedekaljuinen ruma mies ja ujo mies. Mutta aina kannattaa vähän rangaista naisia jos kykenee.

• koeta-edes

Aloita äidistäsi. Kaipaa rangaistusta kun erehtyi synnyttämään sinut.

• Toisinaan tämä palsta pelottaa minua. Nimettömyyden suojissa voi toki kirjoittaa sitä, mitä vain sylki suuhun tuo, mutta silti ... että joku ajattelee, että naisia voisi rangaista jostain heidän itse kuvittelemastaan "rikoksesta", kuulostaa suoraan Talebanin (tai vast) ohjekirjasta.

Lähtisit siis Afghanistaniin. Ajatuksesi kun tuntuvat jo olevan siellä.

• avenger2

Joo kostetaan naisille kokemamme syrjinnän ja vääryydet.

• pop7698

Kyllä mulla on täsmälleen samanlaiset kokemukset kuin aloittajalla.
      Olen ns. perus tavis, toki raamikas mutta ei mitenkään erityinen.
      Kiltti.

Nuorena kun koetin lähestyä niin sain halveksivaa naurua osakseni, ja hyväksikäyttöyrityksiä(esim. nainen tuli baarissa vierelle ja antoi ymmärtää haluavansa jutella, ja pyysi juomaa, ja kun olin tarjonnut sen, tyttö lähti heti poikakaverinsa pöytään lasin kanssa, joka asia selvisi minulle luonnollisesti vasta silloin).
      Ja tuota samaa äärimmäisen loukkaavaa kohtelua kautta linjan, yki 10vuoden ajan. naiset todella näytti minulle kuka määrää.

Nyt lähes 45vuotiaana, kun on taloudellista asemaa, rahaa, kokemusta ja karismaa, saan baareissa huomiota runsaasti naisilta osakseni, mutta mulkaisen lähestyjää vaan halveksivasti ja tokaisen jotain tylyä. Se on kosto.
      en tosin oleläheskään niin ilkeä kuin naiset yleensä, en esim. hauku ulkonäköä kuitenkaan suoraan.

Valitettavasti olen naimisissa, niin en kovin usein pääse kostamaan, että huomattavasti tappiolla vielä olen. Mutta täytyy koettaa tasata tilejä sen verran mitä voi, toki tasapeliin en ikinä pääse koska nuorena etsin naista aktiivisesti 15v ajan ennen kuin löysin, useita tuhansia pakkeja selvin päin siistinä tanssipaikoilla esim. sain.

• suvakkihuorille.kuraa

Otetaan ny esimerkiksi vaikka tämä tuksutin. Nykin yöelämässä sadoille miehille jakorasiana nuoruudessaan toimineena vosuna, joka ilta eri miehen kanssa ja nyt vanhana siiderivalaana sen kyllä näkee päälle, että parhaat päivät on takanapäin ja nyt ollaan niin uusioimpeä että, oikein uskossa ja kaikkea muuta paskaa. Tällainen on juuri niitä nuoruudessaan tämänkin maan tavismiehille kuraa niskaan kaataneita baarijakkaralorttoja, nyt on tullut aika antaa monin verroin samalla mitalla takaisin ja koko lopun iän ajan. Siiderivalas lortto ei kyllä enää kelpaakaan kenellekään, tautiriskikin on aivan liian suuri. HIV ei häviä kehosta koskaan, vaikka kuinka kauan impeä vanhana siiderivalaslorttona esittäis.

• vieläkö.tämä.sekopää

Ne aloitteet on tainut jäädä sinulla sairaseläkeläisellä Nyrkky Kyllikiltä saatuihin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe