Hei! Otin tatuoinnin 4 päivää sitten. Kuva on iso , kulkee ranteesta kyynärtaipeeseen. On jotenkin kummallisesti kipeä. Itse tatuointi on hyvännäköinen, ei punoita eikä muutenkaan mintään tulehduksen merkkejä mutta kättä ei meinaa pystyä pitämään ollenkaan normaalisti suorana alaspäin kun tulee jyskyttävä kipu tatskan kohtaan. Ja siis todella kova kipu. Mistähän johtuu..voiko olla vaan vielä niin kipeä itse tatskan teosta...oon jo miettinyt kaikki hermovaurioista jännetulehdukseen läpi..muilla kokemuksia?
Käsi kipeä
Vikatatska
2
568
Vastaukset
- Vastaleimattu
Itsellä on nyt pari päivää vanha tatuointi käsivarressa. Jos käsi ei saa olla ihan rentona, kuvan kohdalla tuntuu kipua ja käsi tuntuu puutuneelta. Puutumista esintyy varsinkin esim. hiuksia pestessä, vaikka kuva onkin pieni. Pieni kipu kasvattaa, itse en ainakaan ole huolissani, mutta ainahan voit ottaa yhteyttä tatuoijaasi ja kysäistä häneltä.
- Suoli24kannatakysyämitä
Todella kova kipu 4pv. tatuoinnin jälkeen kuulostaa erikoiselta, kysy joltain ammattilaiselta, älä täältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943