Miltä se tuntuu

Ätmi-sinkku

Tehdä nousevaa ja laskevaa liikettä naisen haaroissa?

22

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitämitäon

      Mahtavalta, lievästi ilmaistuna :) siinä samalla imee rintoja, nännejä ja se kun mällit rojahtaa sisään ja kohta on uusi elämä taas saanut alkunsa..

      Tai se kun on naisen alla..

      :)))

    • kaisanoasaa

      Palstalaiset ei tiedä miltä se tuntuu paitsi dark fear.

      • nosaasaa

        Ainakin DarkFear, SirCucco ja Totuus2017Official on tosielämässä jännämies-häntyreitä. Palstamäki on saanu kerran nuoruudessaan 1950-luvulla ja tietää kans miltä tuntuu, jos ei dementia ole vienyt muistia. Kaikki muut on vannoutuneita neitsytsetiä.


      • varma.tieto
        nosaasaa kirjoitti:

        Ainakin DarkFear, SirCucco ja Totuus2017Official on tosielämässä jännämies-häntyreitä. Palstamäki on saanu kerran nuoruudessaan 1950-luvulla ja tietää kans miltä tuntuu, jos ei dementia ole vienyt muistia. Kaikki muut on vannoutuneita neitsytsetiä.

        Cucco ja Totuus voi olla häntyreitä ,mutta Darkki on työtön viiskymppinen sasikalju neitsytsetä Varissuolta.


      • varma.tieto kirjoitti:

        Cucco ja Totuus voi olla häntyreitä ,mutta Darkki on työtön viiskymppinen sasikalju neitsytsetä Varissuolta.

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, enkä ole lähelläkään mitään viittäkymmentä, kun oon vasta alle kolmekymppinen. Turusta muutin myös pysyvästi pois jo yli kaksi vuotta sitten.


    • vink_vink_vink

      "Miltä se tuntuu Tehdä nousevaa ja laskevaa liikettä naisen haaroissa?"

      Kysy geishapalloilta.

      • Iaskin..väärin

        Zönggö käyttää pesäpalloja geisha-kuulina.


      • kuulapeliä
        Iaskin..väärin kirjoitti:

        Zönggö käyttää pesäpalloja geisha-kuulina.

        Eiku kahvakuulaapas.


      • kuulapeliä
        kuulapeliä kirjoitti:

        Eiku kahvakuulaapas.

        ...ja geishapalloja kahvakuulana.


    • Ätmi-sinkku

      Maksasin mitä vaan että saisin tehdä nousevaa ja laskevaa liikettä naisen päällä.

      • lihatipunen

        Haluat siis punnertaa naisen päällä? Mihin siinä naista tarvitaan, eiks se ole vaan tiellä.


    • kylläkyllä--

      Limareikä tuntuu hyvältä.

    • Kivaahan se on ähistä naisen haaroissa niin että karvainen perse se vain nousee ja laskee. Siihen kun yhdistetään vielä pinkeä virne naamalla ja lihaksikkaaksi bodattu penis niin aisurille on pöytä katettu. Kjähäähäää :D Nuolkaa perkele

      • anatomianperusteet

        Penis ei ole lihas. Kjähkjähkjäh :D Nuole itse kynäniska.


      • Niin Timppa ja Ekihän voi hyvin lipittää sun jämiä:))))))))))))))))))

        Sähän voit vaikka käydä Liljanlaaksossa vittuilemassa aisureille ja kysyä heiltä, että miltä se tuntuu niitä sun jämiä lipittää:))))))))))))))))

        Siellä Timppa ja Eki ajattelisivat vaan, että oi-voi voi:))))))))))))))


      • anatomianperusteet kirjoitti:

        Penis ei ole lihas. Kjähkjähkjäh :D Nuole itse kynäniska.

        Kyllä ainakin Bicky Royal-miehellä on vahvat penislihakset, kun hän on treenannut niitä aina aktiivisesti impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))

        Bicky on tehnyt peniksellä mm. maastavetoja ja nostanut rautaa useita kymmeniä kiloja eri toistoilla:))))))))) Onhan hän sentään tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Kyllä ainakin Bicky Royal-miehellä on vahvat penislihakset, kun hän on treenannut niitä aina aktiivisesti impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))

        Bicky on tehnyt peniksellä mm. maastavetoja ja nostanut rautaa useita kymmeniä kiloja eri toistoilla:))))))))) Onhan hän sentään tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))

        Näin se asia just on, sillä onhan se mahdollisimman lihaksikkaaksi bodattu penis kuitenkin kaikkein tärkein asia parhaita nuoruusvuosia elävän miehen elämässä, tietty yhdessä sen varallisuuden ja yli 60 neliöisen asunnon kanssa.


      • bicky_royal kirjoitti:

        Näin se asia just on, sillä onhan se mahdollisimman lihaksikkaaksi bodattu penis kuitenkin kaikkein tärkein asia parhaita nuoruusvuosia elävän miehen elämässä, tietty yhdessä sen varallisuuden ja yli 60 neliöisen asunnon kanssa.

        Niin sullahan on asiat hyvin, kun sulla on 60 neliön kaksio varissuolla, hyvä kunnon auto ja paljon varallisuutta. Vielä kun sulla on ulkonäköasiat kunnossa, kun on bodattu penis ja karvainen perse, niin paremminhan sulla on asiat kun mitä Timpalla:)))))))))))))


    • Enhx

      En tiedä, mut se wanha kunnon sisään-ulos liike on ihan kivaa ja parhaimmillaan mahtavaa :D

    • Ätmi-sinkku

      Antakaa nyt sitä pillua jo. En jaksa odottaa.

    • Jännää-perse-jännää

      Persekarvat vaan lepattaa turbulentissa virtauksessa kun karvainen perse nousee ja laskee!

    • EdesUnissa

      Onkohan tässä aloituksessa puhe sittenkään vetoketjusta ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe