Elämänkertakirja.
Huomasin kerran kirjakaupassa mielenkiintoisen elämänkertakirjan ja tuli sitä mieleen, että Bicky Royal-miehen kannattaisi myös kirjoittaa joskus tollainen saman kaltainen omaelämänkerta ja tehdä se kirjaksi.
Olisi varmasti mielenkiintoinen kirja kyseessä. Muistelin joskus täällä nähneen jonkun kirjoittaman tarinan Bickyn elämästä, muta tietenkin ylläpito oli sen täältä poistanut.
Eikös Bicky Royal-mies tullut suomeen ja Turkuun jo 90-luvun loppupuolella, kun Bicky jr. syntyi jo vuonna 2001? Tämän tarinan mukaan SUOMI-Make oli tuolloin töissä tullissa ja Bicky oli sitten siellä Maken tutustunut ja sitten sitä kautta myös myöhemmin hänen tyttäreensä Janicaan:)))))))))))
Sitten Bicky oli asettunut Turkuun ja varissuolle asumaan ja perusti sinne myös mootoripyöräkerho Penetrators MC:n ja yleni myös ihan kerhon presidentiksi asti:))))))))))))
Tunteekohan Bicky itse tätä kirjan kirjoittajaa:)))))))))
http://www.suomalainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/fi/skk/kaunokirjat/top20pokkarit/elämäni-gangsterina-p9789522892836--77
Bicky Royal-miehen
31
671
Vastaukset
- darkistakirjailija
Voisit kirjoittaa oman elämäkertakirjasi ja valottaa meille kaikille DarkFearin, luutnantti Yussufin ja Totuus2017Official:n kolmiodraamaa. Kuka sai Jaggen takapenkillä ja keneltä? Entä kenen on tuo kaunis, ruskeasilmäinen lapsi?
Ei sitten ole edelleenkään tullut tähän mitään hyviä ja asiallisia vastauksia. Mutta olisihan se hieno juttu, jos Bicky Royal-mies tollaisen elämänkertakirjan joskus julkaisisi:)))))))))
- lihatipunen
Koska Bicky Royal on miellikuvituksen tuotetta, ei mitään kirjaakaan tietenkään tule. Keksi jo joku uusi hassunhauska tarina. Jossa olisi edes faktat oikein kuten mitä kieltä Belgiassa puhutaan.. ranskaa ja flaamia. Ei hollantia sasikaljuseni.
- kjkhvjhhb
Älkää kiusatko Darkkia, ei hän sille itse mitään mahda, että on hiukan hidas. Bicky Royal-mies on hänen sankarinsa ja hänelle yhtä todellinen kuin joulupukki pikkulapselle. Jotkut miehet nyt vain ovat kiinnostuneita tatuoiduista siittimistä ja miesten karvaisista perseistä.
- ihminenonihmisellesusi
Itse asiassa sasikalju on tällä kertaa ihan oikeassa. Flaami om käytännössä sama kieli kuin hollanti, vaikka sitä kutsutaankin Belgiassa flaamiksi.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Kyllä ainakin wikipedian mukaan Belgiassa puhutaan hollantia, jota sitten näköjään kutsutaan myös flaamiksi.
Ja kyllä se Bicky Royal-mies vaan on olemassa, kun oon itse hänet varissuolla usein nähnyt ja onhan hänestä myös olemassa tämä video:
https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIwkjkhvjhhb kirjoitti:
Älkää kiusatko Darkkia, ei hän sille itse mitään mahda, että on hiukan hidas. Bicky Royal-mies on hänen sankarinsa ja hänelle yhtä todellinen kuin joulupukki pikkulapselle. Jotkut miehet nyt vain ovat kiinnostuneita tatuoiduista siittimistä ja miesten karvaisista perseistä.
Kyllä se Bicky Royal-mies vaan on hyvinkin todellinen henkilö, kun on ihan itse hänet usein varissuolla nähnyt ja onhan hän sentään tunnetun moottoripyöräkerho Penetrators MC:n presidentti.
Bickyllä onkin tosiaan tatuoitu penis ja pakaroissa myös tehty jännät liekkitatuoinnit:))))))))))))
Bickyllä se vaan pannessa karvainen perse nousee ja laskee:)))))))))))))))))))kjkhvjhhb kirjoitti:
Jos Bicky Royal-mies ei kerran ole sun mielestä todellinen, niin kuka sitten oikein on Liljanlaakson Timpan vaimon Janican pojan Bicky jr:n oikea isä?
Timppahan ei tosiaan ole hänen(kään) oikea isä, sillä hän on vaan perheen aisuri-isä:)))))))))))))))
Toki onhan Timpan vaimolla ollut Bickyn mukaan suhteita myöhemmin muidenkin Penetrators MC:n miesten kanssa, mutta en silti usko kenenkään muun olevan Bicky jr:n oikea isä ja kun ne suhteet ovat olleet vasta sen jälkeen, kun Bicky ja Janica ovat jo eronneet.- Varissuon_vallesmanni
DarkFear kirjoitti:
Jos Bicky Royal-mies ei kerran ole sun mielestä todellinen, niin kuka sitten oikein on Liljanlaakson Timpan vaimon Janican pojan Bicky jr:n oikea isä?
Timppahan ei tosiaan ole hänen(kään) oikea isä, sillä hän on vaan perheen aisuri-isä:)))))))))))))))
Toki onhan Timpan vaimolla ollut Bickyn mukaan suhteita myöhemmin muidenkin Penetrators MC:n miesten kanssa, mutta en silti usko kenenkään muun olevan Bicky jr:n oikea isä ja kun ne suhteet ovat olleet vasta sen jälkeen, kun Bicky ja Janica ovat jo eronneet.Kokonainen perhe mielikuvitusystäviä. Koita saada yksi elävässä elämässäkin niin ei tarvisi satuilla netissä.
Huomaa, että sulla on koulut käymättä ja yleissivistys jäänyt hankkimatta. Belgian kielet ovat ranska ja flaami. Hollanti on oma kielensä, ei tekemistä noiden kanssa. Varissuon_vallesmanni kirjoitti:
Kokonainen perhe mielikuvitusystäviä. Koita saada yksi elävässä elämässäkin niin ei tarvisi satuilla netissä.
Huomaa, että sulla on koulut käymättä ja yleissivistys jäänyt hankkimatta. Belgian kielet ovat ranska ja flaami. Hollanti on oma kielensä, ei tekemistä noiden kanssa.Ei ne ole mitään mielikuvitusystäviä, sillä oon itse heidät usein nähnyt.
Asuuhan siellä Liljanlaaksossa myös Timpan kaveri Eki perheineen, joka on myös insinöörimies Timpan tavoin:))))))))))))))
Ekillä on vaimonsa Saritan kanssa pojat Mortti ja Vertti, jotka Bicky Royal-miehen mielestä ovat yllättävän paljon Luunmurskaja-Kaken näköisiä:))))))))))))))))outsider1 kirjoitti:
Kyllä belgian yksi virallinen kieli on juuri hollanti.
No niin ainakin wikipedia kertoo. Muut kielet olivat hollannin lisäksi saksa ja ranska.
ihminenonihmisellesusi kirjoitti:
Itse asiassa sasikalju on tällä kertaa ihan oikeassa. Flaami om käytännössä sama kieli kuin hollanti, vaikka sitä kutsutaankin Belgiassa flaamiksi.
Belgia on ihme. Tarkoitan että koko Belgiassa ihmeellisintä on Belgia itse. On aluetta, joka voisi olla Alankomaita ja aluetta joka voisi olla Ranskaa, ihmisiä jotka voisi olla hollantilaisia ja toiset ranskalaisia. Ikään kuin koko maa olisi keksitty sen takia että ranskalaiset ei siedä hollantilaisia ja hollantilaiset ranskalaisia ja jotta näitä ei todellakaan tarvitse sietää, on välistä lohkaistu alue, jota kutsutaan Belgiaksi ja se sellaisena on jotenkuten siedettävä. Belgian sisällä sitten pitää olla erikielisille omia alueita ja omia puolueita.
Jokin perustavanlaatuinen loistava idea on kuitenkin siinä, että EU:n hallintoelimet on sijoitettu tämän eripuran ytimeen Brysseliin. Meidän ei tarvitsisi kiistellä liittovaltiokehityksestä sen kummemmin jos vain hyväksyisimme idean, että pohjimmiltaan olemme kaikki belgialaisia.DarkFear kirjoitti:
No niin ainakin wikipedia kertoo. Muut kielet olivat hollannin lisäksi saksa ja ranska.
Hollantia puhuvilla tuppaa olemaan myös sellainen taito, että he ymmärtävät esim. huonoa englantia ja saattavat puhua sitä itsekin. Ranskaa puhuvat taas eivät ikinä ymmärrä sanaakaan mitään muuta kieltä.
- outohemmo
scrg kirjoitti:
Hollantia puhuvilla tuppaa olemaan myös sellainen taito, että he ymmärtävät esim. huonoa englantia ja saattavat puhua sitä itsekin. Ranskaa puhuvat taas eivät ikinä ymmärrä sanaakaan mitään muuta kieltä.
Miksiköhän suomenruotsalaisten on niin vaikeata sopeutua suomen puhumiseen - päästäisiin paljon helpommalla, kun kaikki osaisivat suomea - keskenään voivat puhua mitä hyvänsä svahilia.
outohemmo kirjoitti:
Miksiköhän suomenruotsalaisten on niin vaikeata sopeutua suomen puhumiseen - päästäisiin paljon helpommalla, kun kaikki osaisivat suomea - keskenään voivat puhua mitä hyvänsä svahilia.
Itse asiassa suomenruotsalaiset yleensä osaavat suomea varsin hyvin silloin kun sitä on tarvetta osata. Jossain Jakobstadissakin porukka förståraa finskaa jos on tarve, mutta koska kysymys on periaatteellinen eikä käytännöllinen, niin äidinkieliset palvelut ilman tulkkeja on niin tärkeitä. Kaikki ei osaa siitä huolimatta, että molempia kotimaisia kaikille kouluissa opetetaan.
Koska ruotsia nyt maassa kuitenkin puhutaan, niin pitäisin hyvänä ideana, että kaikille maahan tuleville ennestään vaikkapa nyt swahilin ja arabian taitoisille ensin opetettaisiin ruotsia eikä liian vaikeaa suomea. Kuten monesti olemme saaneet kuulla: ruotsi on kuitenkin eräänlainen portti kaikkien muiden kielten oppimiseen. Sitten kun jokainen kamelipaimen osaisi ruotsia, niin maahan integroituminen saattaisi sujua paremmin.
- 1807
Elämäni Penetraattorina on hyvä kirja :))))))))))))))
- Lance_Troll
Lainasin tänään kirjastosta teoksen Bicky Royal - Elämäni Penetraattorina
Ihan mielenkiintoiselta kirjalta vaikuttaa ja valottaa hyvin tämän tunnetun penetraattorin taustoja Etkö olekin jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327403
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021671
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411592Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341341
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.44913Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910