Raskaana ja avoin suhde?

hkbvknbb

Miten avoin suhde toimii raskausaikana? Mies siis käy vieraissa, itselläni ei muita suhteita.

25

3107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoinvastaaja

      Mies käy vieraissa raskausaikanakin.
      Mies käy vieraissa synnytyksen jälkeenkin.
      Mies käy vieraissa lasta hoitaessasikin.
      Mies ei käy enää vieraissa, vaan muuttaa pois kotoa.
      Vieraissa saa ja ei tarvitse kuunnella akkaa ja kakaraa.

      • Juu_ei

        Tässä on nyt pieni väärinkäsitys ilmassa.

        Avoimessa suhteessa on sovittu säännöistä muiden kanssa olemiseen. Sen vuoksi kukaan ei "käy vieraissa". Aloitetaas keskustelu nyt uudelleen tällä pohjalla.

        Avoin suhde toimii raskausaikana ihan kuten se toimii muunakin aikana.


      • Elluhalloyb

        Eli käsitän ..et mies hoitaa vauvaa...
        Silloin kun sinä olet niin sanotusti ulkona.....
        Itsekin mietin tätä ..
        Et miten toimii silloin kun nainen saa vauvan..eli yhdessä saatte vauvan..
        Kumpikin hoitaa vauvaa vuorotellen...
        Eli kaikki jatkuu ..niin kuin ennenkin..
        Entä sitten kun lapsenne kasvavat....leikitään et niitä muutama...
        Miten selitätte lapsillenne...kun olette pois...lapset todella tarkka silmäisiä...🌞🎆


    • mieseimuutukoskaan

      Miehet käy aina vieraissa, ei tää mitään uutinen ole

      • siinäsulletotuus

        Älä puhu paskaa, vaimoni petti en minä.


      • Naisetnepettää

        Mullaki vaimo juos kylillä miesten perässä ja mä olin lasten kanssa kotona ennen ku se löys uuden ja lähti ettii sydäntään. Ottaa päähän lukee et miehet pettää ja on sikoja vaikka toi on nykyisin varmaa tasoissa kuka pettää.


    • supertyperys

      Tyhmä äiti etsii itselleen simentenkylvjiä ja lisääntyy niiden kanssa!
      Miehet eivät tule raskaaksi joten tuossa yhtälossä naisella on kaikki valtit kenen kanssa viitsii kiimailla.

    • javauhti

      Sellainen mies ei ole tulevaisuudessa perhellinen Onko sulla ulkoovi? Sieltä mies ulos.

    • Mies käy vieraissa raskausaikanakin. -Suhde on avoin. Kävi ennen raskauttakin.
      Mies käy vieraissa synnytyksen jälkeenkin. -Ainahan suhteessa olevat on käyneet.
      Mies käy vieraissa lasta hoitaessasikin. -Lasta hoidetaan, siis hyvä.
      Mies ei käy enää vieraissa, vaan muuttaa pois kotoa. -Muuttaa ne mono suhteissakin.
      Vieraissa saa ja ei tarvitse kuunnella akkaa ja kakaraa. -Hyvä niin.
      -Olen naisen kanssa avosuhteessa. Naisella on lapsi ja muita miehiä. Olen monesti hoitamassa lasta. Se ei ole biologisesti minun. Vietämme lomia kaikki yhdessä.

    • mikkolatk

      Näin se on ettei ole turvallinen.Mies joka kylvää vaan pahaa.

      Sanon viellä kerran ÄLKÄÄ TURMELKO HYVÄÄ.

    • Sugar12

      Itse sitä mieltä,että ihan sairasta touhua koko avoin suhde,mitä järkee ja eikö olis sama olla vaikka yksin? Siinä voi helposti rakastua siihen seksikumppaniin ja aina epävarmuutta kuitenkin... En vaan ymmärrä,miks sitä seksiä haettava muualtakin,eikö oma kumppani riitä? No jokainen taaplaa tyylillään..

    • ihmehomma

      Niin miksi riippua vanhassa suhteessa jos haluu paneskella jatkuvasti jonkun muun kanssa?
      Eikö osaa elää yksin?Kuka kattelee tollasta menoa jos tietää?

      • Uskookentahtoo

        Tänä päivänä, kun on hienoa olla suvaitsevainen. :))))


    • Minä olen tyytyväinen ainakin kun saan naida mieheni kavereita. Kun olin raskaana olin kiimainen koko ajan. Helpotti kun sain kimpassa nussia kavereita ja miestäni. Naitiin mieheni ja yhden vakikaverin kanssa kun tuli kiire laitokselle kaveri pani toista kertaa kun lapsivesi meni. Mieheni on nainut kaikkia minun tyttökavereita.

      • Silikoonimummo

        Hieno provo? Tai jos totta niin teidän suhde sairas,eikä tule kestämään ja suorastaan oksettaa kertomasi. Luulis,että sitä panostais siihen parisuhteeseen ja henkiseen hyvinvointiin? Lapsikin tarvitsee turvallisen ja vakaan kasvuympäristön.,eikä se,että vanhemmat aina jossain panemassa?Elämässä muitakin hienoja asioita,kuin se paneminen.


      • Let_it_be
        Silikoonimummo kirjoitti:

        Hieno provo? Tai jos totta niin teidän suhde sairas,eikä tule kestämään ja suorastaan oksettaa kertomasi. Luulis,että sitä panostais siihen parisuhteeseen ja henkiseen hyvinvointiin? Lapsikin tarvitsee turvallisen ja vakaan kasvuympäristön.,eikä se,että vanhemmat aina jossain panemassa?Elämässä muitakin hienoja asioita,kuin se paneminen.

        Hienosti tuomittu tuntematta asiaa yhtään.

        Avoin suhde perustuu luottamukseen ja keskinäiseen sopimiseen. Sitä ei vain voi ymmärtää perinteisten arvo-oletusten ja olemattoman oman kokemuksen pohjalta.


    • perheellinen3

      Ei oikein mene mun tajuntaan, haluutte siis lapsen mutta onko muuta yhteistä.

    • Meillä on liitto vain vahvistunut kun olemme kolmen kimppaa sängyssä.

    • hmmmmmmmmm

      Siinä käy kuten kaikissa muissakin suhteissa:

      Niin kauan kuin olette yhdessä, lapsi on teidän yhteinen. Jos tulee ero, lapsi on yksin sinun. Tietenkin, olethan nainen (äitimyytti).

    • Jezebelina

      Ihanaa, että vielä löytyy ihmisiä jotka ylläpitävät näitä vanhan hyvän ajan perhearvoja. Kautta aikainhan on ollut ihan normaalia, että raskauden aikana miehellä on muita naisia. Uskottiin, että seksi voi olla pahaksi sikiölle eikä paksumahainen nainen ole kovinkaan viehättävä kaikkien mielestä, tulee enemmän mieleen maitopuklut ja koliikit kuin ihana viettelijätär. Synnytyksen jälkeen äidin perinteinen osantietenkin on istua kotona, imettää ja pestä vauvan kakkapyllyä. Miehen ei, perinteisessä perheessä, tarvitse sellaista sietää, vaan on vapaus olla muiden naisten kanssa, sellaisten jotka eivät sotke tylsiä tissiliivejään maitotahroilla ja pode synnytyksessä veltostunutta värkkiä.

    • Raskaana_olevat_parhaita

      Tämä juttu on ihan väärinpäin. Minusta raskaana olevan pitäisi antaa toisille miehille ja esitellä itseään. En olisi itse pannut pahakseni kun vaimo oli raskaana. Minusta oli hienoa, kun hän keikisteli toisten miesten edessä ja esitteli itseään.

      • esittelihmm

        ootko hömö


    • ajatteleNyt

      Avoin suhde? Siis lupa käydä vieraissa... Niin ei oo pettäjä...
      Siis haluatko pettää itseesi ja lastasi... Kun tulee joku nainen joka pistää miehelle stopin niin sinä ja lapsi voitte ollakin ulkopuolella?.

      Haluatko ihan vakavasti et mies käy missä milloinkin ethän sä tiedä milloin saat mieheltä jonkun taudin itselle ja "hyvässä" jopa raskausaikana

    • On peräti kummallista, että ulkopuolinen uskoo tietävänsä, minkälainen moraali olisi toiselle parhaaksi.

    • Minun vaimo on 38v ja ollut 16 viotta kahden miehen naisena vähintään kerran kuussa. 16 vuotta ystäväni on ollut mukana naimassa vaimoani. On ajan kuluessa tullut muutkin ystävät seksi kavereiksi ja panneet kimpassa vaimoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe