Olen 30-vuotias mies jolla ei ole koskaan ollut naista ja onpa vielä poikuuskin tiukasti housuissa. Äitini ei tätä tietenkään tiedä (ellei sitten arvaa), mutta hän on kovin masentunut tilanteeni takia koska, kuten muutkin noin kuusikymppiset naiset, hän haluaisi lapsenlapsia, vaan ei tule toteutumaan! Hän on joskus vihjaillut että minun olisi hyvää löytää nainen, mutta sepä olisikin helpommin sanottu kuin tehty. Minullahan ei ole lainkaan sosiaalista elämää ja viikon ainoa kontakti ulkomaailmaan on se kun käyn vanhempien luona syömässä.
Sattuu varmaan kovasti kuunnella ystävättärien juttuja lapsenlapsista. Äiti ei ole kyennyt käymään töissä yli vuoteen ja jääneekin pian työkyvyttömyyseläkkeelle. Voin vain kuvitella sitä ahdistuksen määrää jonka hän joutuu kokemaan kun sukulaistytöt alkavat porsimaan.
Olenkin ajatellut että vetäisin serkkutytön häissä kalsarikännit ja lääppisin nuoria kutsuvieras naisia niin että olisin koko hääjuhlan mieleenpainuvin osa. Eiköhän sillä saa välit poikki ettei siltä suunnalta tule enää koskaan edes joulukorttia. Serkun mies hajotti suvun :)
Miten vanhempanne suhtautuvat ätmiyteenne?
36
617
Vastaukset
Kyllähän he varmaan toivonsa ovat menettäneet vaikka aina silloin tällöin yrittävätkin rohkaista, että kyllä minäkin vielä löydän jonkun. Olen myös 30-vuotias neitsytsetä.
- big_disappointment
Harmittaahan se vanhempienkin puolesta, varsinkin kun äiti joutuu vielä syömään psyykelääkkeitä.
big_disappointment kirjoitti:
Harmittaahan se vanhempienkin puolesta, varsinkin kun äiti joutuu vielä syömään psyykelääkkeitä.
Mun perheessä (5 ihmistä) kaikki paitsi isä syö psyykenlääkkeitä ja äiti on ollut sairaseläkkeellä jo vuosia, tosin ei musta johtuen.
- Totuuss
Olen niin ruma että kaikki läheiset hylkäsi mut jo nuorena. Tietävät kyllä etten koskaan saa lapsia.
- Tekninen.ala
Niin kokee moni muukin olevansa. Menin itse miesvaltaisella alalle töihin ja olin erittäin suosittu : D, usko tai älä. Tämä on kummallista mysteeriä kaikki, kotona vaan ei siitä tiedä mitään.
Entä jos perheen muut jäsenet ovat kivannäköisiä, itse ei tunne niin, ja se jatkuu ja jatkuu...
Olin eka duunissa, joka oli kuinkas muuten kuin miesvaltainen. Sitten surin kerran, kun kaikilla oli vakituinen, minulla vaan ei tietoakaan. Olin ehkä 19 ja yksi työstä sanoi ohimennen kerran, että sinulle tulee oma "prinssi", kuulosti höpinältä. Asia unohtui.
Muutama vuosi tuon jälkeen tuli yksi, joka täysin poikkeuksellisesti itse olikin kiinnostunut, toistaiseksi kuin "perimätietona" omassa kunnassa ei ollut ainuttakaan, joka olisi ollut kiinnostunut. Muutin pois kotoa ja sen jälkeen eri maakuntien ihmiset näkivät meikäläisessä aivan eri puolia. Ne erilaiset ihmiset hyväksyivät, kukaan omassa maakunnassa ei olisi edes ajatellut.
Meinasi mennä läpi, mutta "porsia"-verbi paljasti sinut palstavakkariksi.
- 720
Samaan kiinnittyi minunkin huomioni ja päättelin myöskin vakkariksi.
- Se.valkeni
Ja minä, kertoo vanhasta sukupolvesta.
- 5835782
Kun ätmiydestä vanhemmilleen ilmoittaa, isä ampuu itsensä ja äiti viedään hullujenhuoneelle.
- 5835782
ageless_stranger kirjoitti:
Täytyykö siitä erikseen ilmoittaa?
Täytyy. Vanhemmat eivät muuten usko sitä todeksi. Elättelevät vielä vanhainkodissakin toivetta, että yli 40-vuotias jälkeläinen vain etsii sitä oikeaa sen sijaan, että olisi ätmi.
5835782 kirjoitti:
Täytyy. Vanhemmat eivät muuten usko sitä todeksi. Elättelevät vielä vanhainkodissakin toivetta, että yli 40-vuotias jälkeläinen vain etsii sitä oikeaa sen sijaan, että olisi ätmi.
Kyllä musta ainakin näkee kilometrin päähän, että olen HC-ätämi. Se on sitten eri asia jos ihminen haluaa tieten tahtoen huijata itseään, mutta yleensä tälläisen tapauksen omaiset puhuvat tulevasta kumppanista vai piristääkseen läheistään.
- 5835782
Kyllä musta ainakin näkee kilometrin päähän, että olen HC-ätämi. Se on sitten eri asia jos ihminen haluaa tieten tahtoen huijata itseään, mutta yleensä tälläisen tapauksen omaiset puhuvat tulevasta kumppanista vai piristääkseen läheistään.
On se minullakin joskus mielessä käynyt, että kai epämuodostunut naama ja pullokaula jo synnytyslaitoksella kaiken vanhemmille paljastivat. Kyse olisi siis vain keisarin uusista vaatteista, kun ihmiset kieltäytyvät lausumasta ääneen kammottavaa totuutta jälkikasvun seksuaalisesta markkina-arvosta.
- dsfvsd
mistä sen näkee?
dsfvsd kirjoitti:
mistä sen näkee?
35 kiloa ylipainoa, masentunut olemus, huono hygienia ja epätyylikäs pukeutuminen
Veli on tuottanut jo useammankin perillisen niin ei minun status sinällään haittaa. Jännä juttu on vaan se että minä olen se komeampi ja muutenkin varmaan sosiaalisempi meistä niin siinä mielessä ehkä pettymys että minä jään lapsettomaksi.
- narsumarsu
Sitä se narsismi teettää.
narsumarsu kirjoitti:
Sitä se narsismi teettää.
Ei vaan ympäristö sen tekee. Siinä on iso ero opiskeleeko/työskenteleekö mies nais- vai miesvaltaisissa ympäristöissä ja pätee varmaan toisinkin päin. Itse(kin) tein varmaan väärät valinnat jo heti lähdössä kun menin miesvaltaisille aloille joilla ei naisia hirveästi pyöri ja ne jotka pyörii on on usein jo siippansa löytäneet.
- Vauvau
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan ympäristö sen tekee. Siinä on iso ero opiskeleeko/työskenteleekö mies nais- vai miesvaltaisissa ympäristöissä ja pätee varmaan toisinkin päin. Itse(kin) tein varmaan väärät valinnat jo heti lähdössä kun menin miesvaltaisille aloille joilla ei naisia hirveästi pyöri ja ne jotka pyörii on on usein jo siippansa löytäneet.
Oho. Pakko kunnioittaa miestä, joka sanoo sinkkuutensa/lapsettomuutensa johtuvan siitä, ettei hakeutunut naisvaltaiselle alalle töihin. Huh huh.
Naisvaltaisella alalla mies todellakin saa anteeksi sen, että puheidensa perusteella ei voi edes sietää koko olemassaolevaa naiskantaa. Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä kuitenkin silti monet miehet löytävät sen puolison, vaikka työskentelisivätkin miesvaltaisella alalla, että eivät suinkaa jää sen vuoksi ätmeiksi, jos työpaikalla ei ole töissä naisia.
Olet kai sä joskus sentään baareissa käynyt? Että luulisi sieltä niitä naisia löytyvän jopa todennäköisemmin, kun mitä työpaikoilta. Enemmän mä ainakin oon Suomessa kuullut pariskuntien tutustuneen toisiinsa just baareissa, kun työpaikoilla ja töiden kautta.
Uskon, että jos sä olisit alunperin lähtenyt töihin/opiskelemaan naisvaltaiselle ammattialalle, niin varmaan silloin sä perustelisit sitä sun sinkkuuttasi jollain muulla eri verukkeella. Kuten vaikka sillä, että et käy baareissa tai harrastuksesi ovat liian miesvaltaisia yms.- Peruukkikauppias
DarkFear kirjoitti:
Kyllä kuitenkin silti monet miehet löytävät sen puolison, vaikka työskentelisivätkin miesvaltaisella alalla, että eivät suinkaa jää sen vuoksi ätmeiksi, jos työpaikalla ei ole töissä naisia.
Olet kai sä joskus sentään baareissa käynyt? Että luulisi sieltä niitä naisia löytyvän jopa todennäköisemmin, kun mitä työpaikoilta. Enemmän mä ainakin oon Suomessa kuullut pariskuntien tutustuneen toisiinsa just baareissa, kun työpaikoilla ja töiden kautta.
Uskon, että jos sä olisit alunperin lähtenyt töihin/opiskelemaan naisvaltaiselle ammattialalle, niin varmaan silloin sä perustelisit sitä sun sinkkuuttasi jollain muulla eri verukkeella. Kuten vaikka sillä, että et käy baareissa tai harrastuksesi ovat liian miesvaltaisia yms.Mites sasikalju on vaikuttanut MA:si?
Peruukkikauppias kirjoitti:
Mites sasikalju on vaikuttanut MA:si?
Ai sulla itselläsi on joku ruma sasi-kalju vai. Taidat selvästi olla persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi lähteä jo ennen niitä parhaita nuorusvuosiasi.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kuten Andrea Pirlolla. Että ainahan se hyvälaatuinen tukka nostaa sitä miehen markkina-arvoa.- jafiahoh
"Oho. Pakko kunnioittaa miestä, joka sanoo sinkkuutensa/lapsettomuutensa johtuvan siitä, ettei hakeutunut naisvaltaiselle alalle töihin. Huh huh."
Mutta tuohan on totta. Jos hän oli itä-suomalainen, pieneltä paikkakunnalta ja siirtyi miesvaltaiselle alalle samassa ajatusten maailmassa.
Vähemmän "viehättäväkin" saa katseita, jos on vähänkin älyä, jos menee alalle, joka ei pursua missejä tai niitä keikareita. Nimenomaan, kun ei ole mikään huippu komistus/kaunotar, ammatti on keskeinen kiinnostavuustekijä. Pätee naisiinkin.
Tuosta on todisteena ulkomaalaisiin retkahtaminen alta aikayksikön, joku asia on kiinnostavampi oudosta, kuin mitä hänestä kotipaikkakunnalla tiedetään. Näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, lapin miehillä on vaimoja etelästä yms. Homma vaatii oma-aloitteisuutta, rohkeutta, ammatti pitäisi hankkia vaikka aikuisenakin, niin ihan varmasti toimii. Nykyään on se onglema, että EU:n vuoksi kukaan ei kauheasti hakeudu Ruotsiin, Norjaan tai muualle töihin. Tuon jälkeen tyypit palaavat paljon kiinnostavampina, kun maailmaan on nähty. Kokeilaa nyt ihmiset, erilaisuus kiehtoo kummasti.
- lkgf
Yritä selittää mutsillesi että Suomessa nyt vaan 30 prosenttia miehistä jää lapsettomiksi peräkammarinpojiksi.
- 4272467
Onkohan tuossa 30 prosentissa 1/3 homoja, 1/3 impotentteja ja 1/3 ätmejä...
Ei kyllä todellakaan kolmasosa miehistä ole mitään naisettomuudesta kärsiviä palstamiesten kaltaisia luusereita. Että kyllä niitä ätmejä on oikeasti vain enemmänkin joku 1-2% miehistä.
- imeparsaa
DarkFear kirjoitti:
Ei kyllä todellakaan kolmasosa miehistä ole mitään naisettomuudesta kärsiviä palstamiesten kaltaisia luusereita. Että kyllä niitä ätmejä on oikeasti vain enemmänkin joku 1-2% miehistä.
Darkfear on ätmiluuseri, ja tulee aina olemaankin.
imeparsaa kirjoitti:
Darkfear on ätmiluuseri, ja tulee aina olemaankin.
Ai sä itse oot joku nussimaton ätmiluuseri vai. Oletko liian ruma vai onko sun sosiaaliset taitosi sitten liian huonot, vai kenties molempia??
- Anonyymi
Feminismi on syy
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se ätmin raja menee siellä 80 persentiilin kohdilla tutkimusten mukaan. Sen alapuolella on vain taloudellisia tuotantoyksiköitä, joilla ei ole muuta virkaa yhteiskunnassa
- ikisinkkumies
Kyllä vanhemmat on olleet huolissaan. Ovat kyselleet ja patistaneet treffeille mutta olen sanonut että liian harvoin pääsen treffeille koska ei kukaan suostu. En ole käynyt missään baareissa tai missään missä tapaisi naisia. No sitten vanhemmat alkoi antaa minulle rahaa jotta voisin alkaa käymään baareissa ja ostivat minulle myös auton 20 tonnilla. Sen jälkeen olen parilla treffeillä käynyt ja tutustunut yhteen naiseen mutta se sanoi että olen liian lyhyt kun sen ihanne mies on 180 cm. Joka tapauksessa saan joka kuukausi 400-500 euroa rahaa vanhemmiltani jotta voisin ostaa kunnollisia vaatteita ja käydä tapahtumissa. Pyysin yhtä naista jopa road tripille mutta ei suostunut.
- Kuraattorina
Sinussa on ainesta, minua kiinnostaisi "taivutella" nämä tyypit enemmän normiin, jotta syntyisi lapsiakin, ostettaisiin asuntoja ja käytäisiin töissä . Englannissa on pubeja, mutta en tiedä miten paha sinkkuus on.
Tietty rohkeus puuttuu vain. Huumoria vähän tai rennompi tyyli suhtautua. En usko mihinkään ennen kuin näen.
- Ujoatm28v-
Ei tunnu vanhempia haittaavan juuri ollenkaan tai ainakaan eivät näytä sitä.
- kaisanoasaa
Ne on jo kauan olleet haudassa mutta kyllä ne varmaan minua häpeäisivät vieläkin niinkuin häpesivät eläessäänkin.
- Lonelyriderrr
Olen nainen. Mun äiti on rento ja sanonut et aina pitää hyväksyä nykyhetki juuri sellaisena kuin se on. Ja että asiat on parhaalla mahdollisella tavalla juuri nyt. Ja kaikki mitä minulle tapahtuu on parasta mitä minulle voi tapahtua. Äiti on hyvä opettaja ja näkee iloisuuteni. Hänelle on yks hailee: )
- Anonyymi
Onpas katkera aloitus. Itsesääli oikein tursuaa ja roiskuu.
Tuntuuko hyvälle rypeä omassa surkeudessaan? Nautiskeletko siitä?
"Minullahan ei ole lainkaan sosiaalista elämää ja viikon ainoa kontakti ulkomaailmaan on se kun käyn vanhempien luona syömässä"
Kuka sinulta on kieltänyt tai estänyt kontaktit ulkomaailmaan? Itse olet sen päättänyt ja määrännyt itsesi ruoskimaan itseäsi ja nauttimaan jouhipaidastasi omassa yksityisessä luostarissasi. Se sinulle suotakoon.
Onnellista loppuelämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405