Laajahkon Sportstracker-seurannan perusteella analyysiä muutoksesta vakioreitillä siirryttäessä hikiveivistä sähköön:
-keskinopeus kasvoi reippaasti
-energiankulutus pieneni yllättävän vähän
-keskisyke pysyi yllättäen samana
-maksimisyke pieneni, hyvä mukavuudenhaluiselle, huono kuntoilijalle.
Eli toimii mahtavasti matkustusvälineenä, mutta itseään on välillä kiusattava, jos on tarkoitus tehokuntoilla .
Mutta kun vaihtoehdot ovat sohva tai sähköpyörä, valinta on selvä ;-)
Havaintoja sähköpyöräilystä
6
200
Vastaukset
- hikiveivaaja
Paljonkos sähköllä pyöräilevän keskinopeudet on?
- pieksäjä
Avusteisella rajoitin (25) pitää keskinopeuden alle 25.
- hikiveivaaja
Minulla lenkkien keskinopeudet 25-30km/h, ilman sähköjä tietysti.
Näin käy. Eli jos kuntoiluun ei keskity, avusteiseen sähköpyörään siirryttäessä pysytään omalla mukavuusalueella, pulssi ei nouse, energiankulutus/aika ei muutu. Ajokerrat ja kilometrit lisääntyvät kun ajaminen on mukavaa ja nopeudet suurempia. Ylämäkien "poistuminen" on kaksipiippuinen juttu ;-)
- KusipäitäRiittää
"Ylämäkien ja vastatuulen poistuminen on kaksipiippuinen juttu."
Vittukun pitää olla aina jokin kristuksen idiootti vinkumassa jotain saatanan paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634