Alle 170 cm mies ei ole mies, edes 150-160 cm kääpiö ämmät eivät huoli tälläistä mieheksensä ja heidän vähimmäis lähtee 175 sentistä.
Alle 170 cm mies on hottentotti
32
848
Vastaukset
- heimonimetsekaisin
Ei hottentotti vaan pygmi.
- Nicitönnä
Hottentotit eli khoit on mustia miehiä.:D
- Nicitönnä
Itseasiassa kävin googlaamassa muistinko oikein ja google sanoo, että..
Khoit ovat hyvin lyhyitä, keskipituudeltaan noin 1,5 metriä. Iho on väriltään kellertävä ja ryppyinen, ruumiinrakenne hintelä, hiukset ovat kähärät ja kasvavat mättäittäin. Naisille tyypillinen piirre on niin sanotut rasvapakarat eli steatopygia.[5]
Lähde on Wikipedia (tietty).
- Korvataan musta kellertävällä. :) Wikipedia saattaa syyllistyä kiihottamiseen kansanryhmää vastaan tehdessään tuollaisia luonnehdintoja. Kyllä olen suomalaisillakin naisilla nähnyt rasvapakaroita ja jopa rasvamakkaroita.
- Nicitönnä
scrg kirjoitti:
Wikipedia saattaa syyllistyä kiihottamiseen kansanryhmää vastaan tehdessään tuollaisia luonnehdintoja. Kyllä olen suomalaisillakin naisilla nähnyt rasvapakaroita ja jopa rasvamakkaroita.
Kuin myös kardashanialla taitaa olla vastaavanlainen pehva. Rasvamakkarat on menneet kaikki hään perseelleen. :)
- piilokorkonen
Nicitönnä kirjoitti:
Kuin myös kardashanialla taitaa olla vastaavanlainen pehva. Rasvamakkarat on menneet kaikki hään perseelleen. :)
Alle 170cm miehissä homous on yleisempää.
Tottakai käppänä tuntee itsensä ntimieheksi.
- Qwqu
Alle 18cm ei ole penis.
- sattumaavaan
Olen 158 senttinen kääpiöämmä. Olin parisuhteessa 190 senttisen miehen kanssa 30 vuotta.
- Jhhk
Kiitos että kerroit meille tämän ainutlaatuisen tarinasi!
- sattumaavaan
Jhhk kirjoitti:
Kiitos että kerroit meille tämän ainutlaatuisen tarinasi!
Ole hyvä. Tarinani tuki hyvin aloitusta.
sattumaavaan kirjoitti:
Ole hyvä. Tarinani tuki hyvin aloitusta.
Eikös tunnu hauskalta vastata itselleen,etenkin kun ne lääkkeet ovat jääneet sinulta ottamatta ?
Heti kun lapset jäivät kesälomilleen, niin kaappihomot ja manletmaniapotilaat valtasivat tämän palstan.- Pillujen--asiantuntija
164cmMies kirjoitti:
Eikös tunnu hauskalta vastata itselleen,etenkin kun ne lääkkeet ovat jääneet sinulta ottamatta ?
Heti kun lapset jäivät kesälomilleen, niin kaappihomot ja manletmaniapotilaat valtasivat tämän palstan.Rauhoitu. Saat tupla-annoksen xanaxia tänään.
- sattumaavaan
164cmMies kirjoitti:
Heti kun lapset jäivät kesälomilleen, niin kaappihomot ja manletmaniapotilaat valtasivat tämän palstan.En ole vastannut itselleni. Moni mies täällä kyllä syyllistyy siihen.
Lääkkeitäkään en käytä. En edes särkylääkkeitä.
Omat lapset on jo aikuisia joten en kiinnitä huomiota lasten kesälomiin.
Pituudestasi päätellen kommenttini pänni sinua ja silloin näppäimet puhuu omaa kieltään. Ryhdistäydy. - hottentottiootkin
sattumaavaan kirjoitti:
En ole vastannut itselleni. Moni mies täällä kyllä syyllistyy siihen.
Lääkkeitäkään en käytä. En edes särkylääkkeitä.
Omat lapset on jo aikuisia joten en kiinnitä huomiota lasten kesälomiin.
Pituudestasi päätellen kommenttini pänni sinua ja silloin näppäimet puhuu omaa kieltään. Ryhdistäydy.Et käytä särkylääkkeitä? Olet sinä tyhmä.
- Forssan_köriläät_
164cmMies kirjoitti:
Heti kun lapset jäivät kesälomilleen, niin kaappihomot ja manletmaniapotilaat valtasivat tämän palstan.164miäs, eks sää oo se "nainen", jota isot panokarjut astuu? Millon tuut vorssaan..?
- hottentotitt
Sleepy Sleepers - Hottentotti ;)
https://www.youtube.com/watch?v=roeqfZe0_UY - Yli_170cm
Mikä mä sit oon, ku oon nainen yli170cm mutta alle 175cm?
- Yli_170cm
Ja hottentotit eivät kiinnostu keskimääräistä pidemmistä naisista?
Yli_170cm kirjoitti:
Ja hottentotit eivät kiinnostu keskimääräistä pidemmistä naisista?
Yleensä pituusero on enemmän ongelma kirahvinaiselle kuin hottentottimiehelle.
- Yli_170cm
Hottentotit voivat kiinnostua kirahvinaisista?
Yli_170cm kirjoitti:
Todennäköisemmin kuin kirahvinaiset hottentoteista. Syy on naisten hypergamia.
- lyhyehkömies
Yli_170cm kirjoitti:
Otin tän joskus kirjanerkkeihin palstalta:
http://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227
169cm miehet: suosikkeja 157,5-173cm naiset.
Eli aika selkeästi lyhyelle miehellä käy pitkä nainen. Toisin päin sitten ei.
Mä olen 171cm. Sanoisin että 160-175cm on ehkä paras. En tykkää tuijotella hirveästi alaspäin enkä toisaalta ylöspäinkään, mukavinta kun ollaan suunnilleen saman pituisia. Se on turn-off jos nainen autistiskitsoilee pituusasioista, eli miettii voiko käyttää korkkareita tai näyttääkö kuvissa miestä pidemmältä.
Tyttöystävät on olleet noin 165cm, 180cm ja 170cm.
- No.jo.on.taas
Voi jee on taas nautittu muutakin kuin aurinkoa? Nämä kirj täällä on jotain uskomatonta.
- NilkkejäOnMonia
Mene hoitoon sieltä. sillä eihän siinä voi olla mitään järkeä siinä, että sinulle on jostain syystä tullut pakkomielteeksesi mollata jotain ihmistä, jota ei voi sille mitään. painu itse sinne kuusen juureen miettimään syntyjä syviä ja häpeä!!!!
- tretretreyry
Höpö höpö!
Tutustuin vähän aikaa sitten 172cm pituiseen mieheen. Ihan saatans miehekäs, komea, mielenkiintoinen, sosiaalinen ja karismaattinen. Jos jotain kiinnostaa, niin seksiä sai parin päivän aikana 6x.
Pituus vaikuttaa vaan silloin, jos ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista -ykskakkonen on tästä hyvä esimerkki..- lopetasesaatananhomoilu
Esko, eikö myö sovittu et nää homojutut sinne toiselle palstalle..
- hyvääkikkoja
Suosittelen leveitä lahkeita niin naisten huomio kiinnittyy pituudesta typerään pukeutumiseen.
Raidalliset vaatteet saavat myös näyttämään pitkältä. - Linnanheimo
Jaahas, anonyymit kiusaajat ovat taas vahdissa. Miten huonosta itsetunnosta tai inhottavasta luonteesta tuollainen ihmisten ulkonäön arvostelu oikein kumpuaa? Myös natseilla oli mielestään selkeä kuva siitä millainen ihmisen tulisi olla. Kannattaisiko toisten ulkonäön haukkujien vaikka hankkia itselleen jokin kehittävä harrastus, vaikka tanhuryhmä, jos ette muuta keksi, jotta teille tulisi parempi olo eikä tarvitsisi mollata muita?
- Kantapää
Sanos tuo kaikille naimisissa oleville modernin yhteiskunnan vinkkelistä oikeasti "alimittaisille" miehille.. Ja 150-160cm ei ole mikään "kääpiö", arvon diletantti....
- vinkkejäkäppänäl
Käppänämies voi käyttää hattua ja talvella isotupsuista pipoa niin saa pari senttiä lisää.
Varpaillaan kävely auttaa myös.
Pyöreää porsaan naamaa kannattaa välttää, kasvisruokavalio auttaa siihen.- kääpiö.m
Ei helvetti.. :D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061