"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50:15
TämäKIN Sanan lupaus edelleen voimassa!
166
968
Vastaukset
- Jesusbenådar
Och åkalla mig i nöden, så vill jag hjälpa dig, och du skall prisa mig."
- Anonyymi
... jag ska pissa dig.
- Jeesusarmahtaa
Ja pitää tapahtuman, että jokainen, joka avuksi huutaa Herran nimeä, se tulee autuaaksi.
- Anonyymi
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!!
- Anonyymi
Katteeton lupaus. Pakoputkea rempatessa huusin herraa nimeltä useampaankin otteeseen. Erityisesti ruostuneiden ruuvien kohdalla. Eipä tuo tullu jeesimään ei.
- violaluna17
Heitä murheesi Herran huomaan,hän pitää sinusta huolen. Ps. 55.
- Anonyymi
Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.
Älä tapa Mooses käsky
- violaluna17
Sulillansa hän sinua suojaa ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla,hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Ps. 91.
- Anonyymi
Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
- Anonyymi
Juudaksen lempi kohta ja saatanan psalmi 91 kiusasivat Jeesusta juuri sillä ! Hyppää alas hän antaa enkeleilleen käskyn
- Jeesusarmahtaa
Mutta hän on laupias, antaa anteeksi rikkomukset eikä tahdo hukuttaa. Sentähden hän usein kääntyi vihastansa eikä antanut kaiken kiivautensa nousta.
- Jeesukseenluottava
Tuohon laupeuteen saa luottaa, vaikka maailma mitä sanoisi!
- Eitodellakaan
Jeesukseenluottava kirjoitti:
Tuohon laupeuteen saa luottaa, vaikka maailma mitä sanoisi!
Maailma ei tiedä hengellisistä mitään.
- Totisestitotisesti
Tooooooosi, tosi tärkeä lupaus!
- Anonyymi
Sehän on.
- Jeesusarmahtaa
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
- Jeesusarmahtaa
Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, lunastat minut, sinä uskollinen Jumala.
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
- Anonyymi
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
- Anonyymi
Älä tee huorin Mooses
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Pojassa Jeesuksessa on rauha kokeile ristiä
- Jeesusarmahtaa
Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
- Jeesuspelastaahallelujaa
Raamatussa on valtavasti voimassaolevia lupauksia.
- Ei.epäilystäkään
Niinpä, ja lupauksiksi ne myös jää.
- Tiesitkösitä
Ei.epäilystäkään kirjoitti:
On siellä pilkkaajillekin lupaus.
- Ei.epäilystäkään
Tiesitkösitä kirjoitti:
Sekin jää lupaukseksi, eli tyhjänpäiväiseksi uhkailuksi :)
- Ei.voimassa
Kyllä niistä lupauksista on parasta ennen päiväys mennyt aikoja sitten ohi.
- Anonyymi
Ei.epäilystäkään kirjoitti:
"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."
- Anonyymi
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."
Aamen!
- Anonyymi
Tiesitkösitä kirjoitti:
Aivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein GOLGATAN RISTILLÄ VUORET JÄRKKYI KALLIOT AUKESI TULI MAANJÄRISTYS SYNKEYS te jäitte ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
Jeesus köyhien ystävä syntisten ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
Vuoret horjui Golgatalla
- Anonyymi
Tiesitkösitä kirjoitti:
Aivan.
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. - Anonyymi
Ei.voimassa kirjoitti:
Kyllä niistä lupauksista on parasta ennen päiväys mennyt aikoja sitten ohi.
Jumalan lupaukset pysyvät.
Ylenpalttinen armo aiheuttaisi välinpitämättömyyttä, holtittomuutta ja yhteiskunnallista levottomuutta.
Jos joku tekee rikoksen ja joutuu oikeuteen, tuomari ei armahda vaan tuomitsee lain mukaan. Siinä ei auta vaikka huutaisi mitä herraa armahtamaan. Näin se on myös Jumalan kanssa.- Anonyymi
JEESUS SANOI RISTILLÄ SE ON TEHTY SOVITUS ON TEHTY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JEESUS SANOI RISTILLÄ SE ON TEHTY SOVITUS ON TEHTY
Ei huutaminen lisää tarinan uskottavuutta, päinvastoin.😁
- iutiut
Mutta eipä tuo ole lupauksiaan pitänyt - tuskin pitää jatkossakaan.
Miksi kunnioittaa moista sanansa syöjää, ei jatkoon.- Anonyymi
Kyllä Jeesus täyttää lupauksensa kun aika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jeesus täyttää lupauksensa kun aika on.
Ei näytä tulevan sen miehen hommista lasta eikä...
- Anonyymi
Alat istua pahuuttasi ja muiden loukkaamista heti tänään. Et nuku ennenkuin kadut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alat istua pahuuttasi ja muiden loukkaamista heti tänään. Et nuku ennenkuin kadut.
Katua
- HallelujaakiitosJeesus
Jumala vastaa rukouksiin!
- Jeesusarmahtaa
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
- AamenkiitosJeesus
Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.
- Anonyymi
Egyptissä ovat nytkin PILKKAAJAT ILM.11
- AamenkiitosJeesus
Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.
- Anonyymi
Jeesus on hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on hyvä!
Mille maistui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on hyvä!
Aivan!
”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”
Apt 10:38
- AamenkiitosJeesus
Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
- AamenkiitosJeesus
Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
- oipoi
AamenkiitossuksikuuseenJeesus
- Jeesukseenluottava
On ihanaa saada luottaa Jeesukseen!
- Anonyymi
On ihanaa saada luottaa Jeesukseen!
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
Ristiin naulitse ristiin naulitse.
- AamenkiitosJeesus
Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.
- Anonyymi
"Ja sanoivat suurella äänellä: Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."
- AamenkiitosJeesus
Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.
- Anonyymi
”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”
- Anonyymi
JEESUS KRISTUS SENTÄÄN NÄITÄ NOOA JUTTUJA JEESUS ON RISTIIN NAULITTU JA YLÖS NOUSSUT
- AamenkiitosJeesus
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
- AamenkiitosJeesus
"Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."
- Anonyymi
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
"Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."
Ristillä. Niin runneltu ei enää ihmisen näköinen. Rangaistus oli hänen päällään että meillä rauha olisi.
- AamenkiitosJeesus
Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
- AamenkiitosJeesus
Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.
- Ettäsiittävaan
Sinähän saat likaisessa mielessäsi ajatella mitä vaan.
- Anonyymi
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
- Anonyymi
"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
- Anonyymi
"Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
Väkevä kehotus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."
Älä väärennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä kehotus!
Ja toimii myös!
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
- Anonyymi
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."
- AamenkiitosJeesus
Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
- AamenkiitosJeesus
Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
- Anonyymi
"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."
- Anonyymi
"Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."
Jeesuksen armo on suuri asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen armo on suuri asia!
Se on VALTAVAN SUURI asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on VALTAVAN SUURI asia!
Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
- AamenkiitosJeesus
Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.
- AamenkiitosJeesus
Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.
- AamenkiitosJeesus
Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.
- oipoi
Miksi ihmeessä kunnioittaisin ketään, joka hoitaa hommansa umpisurkeasti olemassaoleviin resursseihin nähden.
Aivan sama jos pitäisi kunnioittaa suurinta, tyhmintä ja väkivaltaisinta koulukiusaajaa vain siksi että hän on sellainen. No way, ei jatkoon, kenkää.- Ettäsillätavalla
Jumalaahan onkin mahdottoman helppoa syyttää kaikista ihmisen ja perkeleen tekosista.
- Sana.sanojen.joukossa
Ettäsillätavalla kirjoitti:
Jumalaahan onkin mahdottoman helppoa syyttää kaikista ihmisen ja perkeleen tekosista.
Perkelettä onkin helppo syyttää kaikesta, kun ei sitä ole olemassakaan.
- Niinhänsinäluulet
Sana.sanojen.joukossa kirjoitti:
Perkelettä onkin helppo syyttää kaikesta, kun ei sitä ole olemassakaan.
Niinhän sinä luulet.
- Etkö.pysty.parempaan
Niinhänsinäluulet kirjoitti:
Niinhän sinä luulet.
Köyhä on tuo sinun sanvarastosi, tuota kolmea sanaa olet hokenut jo useamman vuoden:)
- Anonyymi
Ettäsillätavalla kirjoitti:
Niinpä!
- AamenkiitosJeesus
Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
- Anonyymi
Se on totta!
- AamenkiitosJeesus
Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
- AamenkiitosJeesus
Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
- AamenkiitosJeesus
Hän antaa heidän olla turvassa, ja heillä on vahva tuki; ja hänen silmänsä valvovat heidän teitänsä.
- Anonyymi
Jumalalle kiitos ja kunnia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalle kiitos ja kunnia!
Saunatonttu kiittää.
- AamenkiitosJeesus
Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
- Totuusesille
Jeesus on ainoa turva nyt ja tuomiopäivänä.
- Jeesukseenluottava
Tämä lupaus toimii. Monesti on Jumala auttanut!
- Faktoihin.luottava
Esitä joku konkreettinen tapaus jossa tämä ns. Jumala olisi sinua auttanut.
Todisteet tietenkin mukaan, muutenhan tuollaisia voi kuka hyvänsä lallatella lämpimikseen. - Jeesukseenluottava
Faktoihin.luottava kirjoitti:
Todisteet tietenkin mukaan, muutenhan tuollaisia voi kuka hyvänsä lallatella lämpimikseen.Olen ihan tarpeeksi kertonut sinulle ja muille rukousvastauksistani ( konkreettisista ) ja muusta Jumalan armollisesta avusta elämässäni. Sinä olet luokitellut ne saduiksi. Miksi siis enää vaivautuisin sinun takiasi?
Sen sanon, että jos Jumala ei olisi osoittautunut eläväksi elämässäni, tuskin olisin uskossa. - Faktoihin.luottava
Enpä ole sattunut huomaamaan että olisit kertonut yhdestäkään tapauksesta, puhumattakaan mistään todisteista.
- Jeesukseenluottava
Enpä ole sattunut huomaamaan että olisit kertonut yhdestäkään tapauksesta, puhumattakaan mistään todisteista.
Rehellisyys on minimi, jota toivon palstalla kirjoittajilta.
- Asioitaseuraileva
Todisteet tietenkin mukaan, muutenhan tuollaisia voi kuka hyvänsä lallatella lämpimikseen.Jeesus kohtasi myös kiusaajia omana aikanaan ja mikään ei ole siltäkään osin muuttunut.
"Ja fariseukset lähtivät sinne ja rupesivat väittelemään hänen kanssaan ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta, kiusaten häntä."
Mark 8:11 - Faktoihin.luottava
Rehellisyys on minimi, jota toivon palstalla kirjoittajilta.
Koitappa muistaa se asia jutuissasi:)
- Jeesukseenluottava
Koitappa muistaa se asia jutuissasi:)
Sen voin luvata. Toivon sinulta rehellisyyttä, rienaamisen lopettamista ja vilpittömyyttä.
- Anonyymi
Asioitaseuraileva kirjoitti:
Jeesus kohtasi myös kiusaajia omana aikanaan ja mikään ei ole siltäkään osin muuttunut.
"Ja fariseukset lähtivät sinne ja rupesivat väittelemään hänen kanssaan ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta, kiusaten häntä."
Mark 8:11"Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."
- Anonyymi
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."
- Anonyymi
Olen ihan tarpeeksi kertonut sinulle ja muille rukousvastauksistani ( konkreettisista ) ja muusta Jumalan armollisesta avusta elämässäni. Sinä olet luokitellut ne saduiksi. Miksi siis enää vaivautuisin sinun takiasi?
Sen sanon, että jos Jumala ei olisi osoittautunut eläväksi elämässäni, tuskin olisin uskossa.Niinpä! Ei näille herjaajille kannata mitään kertoa! Herja vaan lisääntyy heiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Ei näille herjaajille kannata mitään kertoa! Herja vaan lisääntyy heiltä.
Se on kyllä huomattu! Riena vain yltyy, kun heille jotain kertoo, joka ravisuttaa heidän jumalattomuuttaan. 🙁
- Anonyymi
Olen ihan tarpeeksi kertonut sinulle ja muille rukousvastauksistani ( konkreettisista ) ja muusta Jumalan armollisesta avusta elämässäni. Sinä olet luokitellut ne saduiksi. Miksi siis enää vaivautuisin sinun takiasi?
Sen sanon, että jos Jumala ei olisi osoittautunut eläväksi elämässäni, tuskin olisin uskossa.Niinpä!
- Anonyymi
Todisteet tietenkin mukaan, muutenhan tuollaisia voi kuka hyvänsä lallatella lämpimikseen.Sinulla on ollut tilaisuus lukea, mutta olet mieluummin herjannut.
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Asioitaseuraileva kirjoitti:
Jeesus kohtasi myös kiusaajia omana aikanaan ja mikään ei ole siltäkään osin muuttunut.
Mark 8:11Kyllä!
- Anonyymi
Sinulla on siis valikoiva lukutaito, oletan.
Sellainen ihminen, joka ei halua tietää, kulkeutuu kaiken ohi.
- MiesStadista
Tämä on mun mielilupaus.
- AamenkiitosJeesus
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- AamenkiitosJeesus
Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.
- AamenkiitosJeesus
Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.
- AamenkiitosJeesus
'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
- AamenkiitosJeesus
Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
- Anonyymi
Uuden liiton välimies Jeesus Kristus Messias
- AamenkiitosJeesus
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."
- Anonyymi
EI MITÄÄN KADOTUS TUOMIOITA JEESUKSESSA.
- AamenkiitosJeesus
"Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on."
Jesaja 55:6 - KirottuTotuus
MIKSI VALEHTELETTE?
Tuo Jeesuksen lupaus päättyi Golgatan ristillä:
"Kun fariseukset kuulivat, että kansan parissa puhuttiin Jeesuksesta tähän tapaan, he ja ylipapit lähettivät miehiään pidättämään hänet.
Jeesus sanoi: "Vähän aikaa minä vielä olen teidän luonanne. Sitten menen hänen luokseen, joka minut on lähettänyt.
Silloin te etsitte minua mutta ette löydä, ettekä te pääse sinne, missä minä olen."- Anonyymi
ETTEKÄ TE TE TE TE ketkä te Juudas te ette pääse sinne missä Jeesus on. Ette mitenkään.
- Anonyymi
Ylipapit rabbit teki pienen virheen.
- AamenkiitosJeesus
Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
- AamenkiitosJeesus
"Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,"
- AamenkiitosJeesus
"Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme,"
- Anonyymi
"Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
- Anonyymi
Saatanalle on suuri nautinto, kun näkee veren vuotavan. Siksi se on pystyttänyt kuvia verta vuotavasta Jeesuksesta kaikkiin omiin huoneisiinsa.
- Anonyymi
Et ymmärrä mitään Jumalan salaisuudesta Teuvo!
- Anonyymi
"Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle."
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Varma on se sana!
- Anonyymi
Jumalan antama valtava lupaus myös tulevalle vuodelle 2021!
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jeremia 29:11- Anonyymi
Jeremia kertoo mikä oli syntiä kenelle ja miten juudakset käyttäytyi
- Anonyymi
Toivottavasti tulee sellainen avunhuutoherätys!
- Anonyymi
Luopioseurakuntaa ihan sattuu. Eräs opetuslapsi hirtti itsensä, vaikka olisi voinut huutaa apua.
- Anonyymi
Tämä lupaus toimii!
- Anonyymi
Kristinuskon historia on kuvausta siitä, kuinka kristityt ovat vuosisatojen varrella tehneet Raamatun avulla tyhjäksi Raamatun kolme tärkeintä jaetta:
Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin.
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.
Jumala on määrännyt kaikki tottelemattomuuteen, jotta Hän kaikkia armahtaisi. - Anonyymi
Huipputärkeä!
- Anonyymi
Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!
VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
• ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”
VALEHTELU:
• ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”
RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
• ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)
JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
• ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47
AVIORIKOS (tahallinen)
• = omat todistukset netissä…
ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
• ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
( 25.06.2021 21:12)
Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.- Anonyymi
Aaron no homo mitä väliä moni rabbikin on.
- Anonyymi
TULEEKO VIELÄ AIKA, JOLLOIN AVUNHUUDOT KOHOAVAT JUMALAN VALTAISTUIMELLE SUOMESTA?
- Anonyymi
IHANA LUPAUS, joka toimii! 😁
- Anonyymi
Kyllä tuokin jae on irroitettu kontekstistaan, kenelle noin on luvattu ja missä tilanteessa. Ei se kaikkia tilanteita koske.
Jes. 59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuokin jae on irroitettu kontekstistaan, kenelle noin on luvattu ja missä tilanteessa. Ei se kaikkia tilanteita koske.
Jes. 59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.Samoin lahkolaisten, kuten helluntailaisten hurmoskieliset rukoukset haihtuvat taivaan tuuliin ilmavallan hallitsijan korviin.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. 59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.Jesaja 59 Juudas Juudas sinulle Juudas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. 59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.Juudas 30 hopearahaa Juudas uskoton juuda
- Anonyymi
Tarkennan vielä että tummelin nkanssa.
- Anonyymi
Ollin hyvä psalmi.
"Jumalan tiet ovat täydelliset; Herran sana on puhdistettu; hän on kaikille kilpi, jotka häneen turvaavat" (Ps. 18:30).
Meidän elämämme ja toimintamme tulisi heijastaa Jumalan suuruutta ja hyvyyttä. Kunnioittaminen tarkoittaa myös Jumalan tahdon noudattamista ja Hänen käskyjensä pitämistä kunniassa.
"Sen tähden, rakkaat veljeni, kun teillä on tällaisia lupauksia, puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta ja saattakaamme pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa" (2. Kor. 7:1).
Jeesuksen tuntemisen kirkkaus puhdistaa sydäntä ja näyttää oikean tien kohti Pyhää elämää, se on armon tie.- Anonyymi
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"19:11 Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta,
Mutta kuka sinä olet sinä eksytyksen henki?
- Anonyymi
Ottiko paavali käteen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972