saatana pyörittää ihmisiä mite sattuu.. jos olisi saatana, et eläny tuhansia vuosia, mite helppoa olis pyörittää ihmisiä ja pikkuhiljaa syöttää niille pajunköyttä..ja ajan tulle pistää koko ihmiskunta sekasi..eihä se oo ku ajan kysymys ku mulla olis kaikki aika toimia.. ei siinä tarvi ruutin keksijä et osaa ton kaike..
aikasemmi netissä pyöriti porukkaa mite halusi..koska pystyin varjoista toimimaa,eli yhellä nimellä teen tätä, toisella tätä...pikkuhiljaa manipuloi koko porukkaa mite haluan
sitä mäki oon miettiny et mite jumala voi sallia
3
199
Vastaukset
- tehmies24v
joskaan ei mitää pahaa pahemmi tehny mut näyti mite pysty tekee...mite paljo helpompaa olis jos olisi enkeli ja kaikki aika toimia ja kuiskia ihmiste korvii...ja et olis miljoonia seuraajia jotka tottelis mua...eihä se olis ku ajan kysymys ku kuse koko ihmiskunna
- tehmies24v
se yksittäine syy että mulla on valta tulla kuiskii ihmiste korvii..mite halua..tuhansia vuosia..
- tehmies24v
saati sitte semmone että demoni on jonku ihmise sydäsemmä joka valinnasta seurais mua...täys valta sen kautta...vähä kuseta sitä että anna jotain mun enkeli voimia sille ja käytä kylmästi sitä hyväkseni...mite helppoa kaikki on ymmärtää ku ottaa vaan aivot käyttöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656