saatana pyörittää ihmisiä mite sattuu.. jos olisi saatana, et eläny tuhansia vuosia, mite helppoa olis pyörittää ihmisiä ja pikkuhiljaa syöttää niille pajunköyttä..ja ajan tulle pistää koko ihmiskunta sekasi..eihä se oo ku ajan kysymys ku mulla olis kaikki aika toimia.. ei siinä tarvi ruutin keksijä et osaa ton kaike..
aikasemmi netissä pyöriti porukkaa mite halusi..koska pystyin varjoista toimimaa,eli yhellä nimellä teen tätä, toisella tätä...pikkuhiljaa manipuloi koko porukkaa mite haluan
sitä mäki oon miettiny et mite jumala voi sallia
3
153
Vastaukset
- tehmies24v
joskaan ei mitää pahaa pahemmi tehny mut näyti mite pysty tekee...mite paljo helpompaa olis jos olisi enkeli ja kaikki aika toimia ja kuiskia ihmiste korvii...ja et olis miljoonia seuraajia jotka tottelis mua...eihä se olis ku ajan kysymys ku kuse koko ihmiskunna
- tehmies24v
se yksittäine syy että mulla on valta tulla kuiskii ihmiste korvii..mite halua..tuhansia vuosia..
- tehmies24v
saati sitte semmone että demoni on jonku ihmise sydäsemmä joka valinnasta seurais mua...täys valta sen kautta...vähä kuseta sitä että anna jotain mun enkeli voimia sille ja käytä kylmästi sitä hyväkseni...mite helppoa kaikki on ymmärtää ku ottaa vaan aivot käyttöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094