Olen tässä seurannus näitä nuoriapareja koska itsekkin oli aikoinaan nuori. Nuorilla ero tuntuu olevan maailmanloppu. Molemmat osapuolet hakevat tahoiltaa hyväksyntää omille mielipiteilleen. Ja yleensä riidaksihan se menee kun toisten neuvoja otetaan kirjaimellisesti.
No, näin vanhemmiten sitä on jo oppinut että e ero ole maailmanloppu. Jos toinen ei halua jakaa elämäänsä kanssasi niin ei sitten. Hän voi lähteä ja hetken kun odottaa niin uusi osuu kohdalle.
Tämä on varmaan pohjana sille miksi euroopassa yleisesti parien ikäerot ovat suuret. Ranskassakin 15 vuoden ikäero ei ole poikkeus. Yli 25 vuoden ikäerojakin löytyy, kumpaankin suuntaan. Sielä ymmärretään se että vanhemmalla on kokemusta ja näkemystä. Se että nuorempi jossain vaiheessa löytää uuden, on tiedossa. Mutta sitä ennen voi viettää hauskaa aikaa yhdessä ja elää sitä elämäänsä. Ja harvoin erotaan riidoissa.
PItäisiköhän suomalaisten ottaa mallia muualtakin kuin länsinaapurista? Sielä kun katukuva on mustanpuhuva ja raiskaustilastot ovat kamalia.
Eron ymmärtää
Katsellessa
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898