Ottaako vaimo vierasta melaa mekkoon

tietoa_vailla

Miten kysyä vaimolta ottaako se vierasta melaa mekkoon ilman että saa hirveät huudot? Luultavasti se ottaa. Vaimo on ruvennut ajelemaan salaa pillukarvojaan ennen työmatkoille menoa. Muuten ei aje. Aiemmin ajeli ja esitteli mielellään tulosta minulle. Nyt se vetää pikkarit jalkaan kiireesti eikä anna koskea itseensä. Ei sillä että mua hirveästi haittaisi jos se jakaa tavaraansa. Ottaa päähän vaan jos se salaa sen eikä uskalla myöntää sitä. Oma on värkkinsä.

Pitääkö kysyä suoraan, huumorin kautta vai miten? Tieto on valtaa. Nyt vaimo on niskan päällä.

46

8315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bxyz

      Tottakai ottaa. Itsestä huolehtiminen ja pillun sheivaaminen on osa hommaa. Haluaa antaa hoidolle siistiä huoliteltua pillua. Seuraavan kerran , kun nussit vaimoasi lähde muka fantasian varjolla kyselemään työmatkasta.Tyyliin. Oi kun minua kiihottaisi, jos vieras kyrpä siementäisi sinun sheivatun pillun. Vaimosi voi lähteä leikkiin mukaan ja kertoa oman muka fantasian joka onkin. Tositarina

      • Anonyymi

        Ätmi miehen höpinöitä naista leikkien!


    • tietoa_vailla_2

      Kiitos vastauksesta!

      Ei sillä ainakaan mitään vakihoitoa ole. Vaimo reissaa yleensä yksin tai yhden toisen naisen kanssa. Paikatkin ovat harvoin samoja. Vakihoito ottaisi päähän mutta jos se jakaa tavaraansa joka kerta eri miehelle oikeastaan kiihottaa.

      Olen kysellyt naidessa toisista miehistä. Vastauksena on aina vaan että haluan nussia vain sinua. Ei taida pitää paikkaansa. Pitäisi ehkä aloittaa kysely ennen huippuhetkeä. Ehkä siinä vaiheessa kun aloitellaan.

    • jakootmunpuolesta

      Vaimoni teki samaa, ei ajellut mua varten aina rehotti pusikko mutta kun oli löytänyt "leikki kaverin" alkoi sheivaus. Ja kiivastui kun satuin näkemään ja kysymään et miks ajelet. Vastaus kului mitäs se sulle kuuluu. Ehkä omaksi iloksi ehkä jonkin muun takia, jäi arvailujen varaan.

    • Yönäänet

      Edellä oli jo kaksi oikeaa vastausta, eli vaimosi nauttii vieraista miehistä olen siitä sata varma ja mikäs siinä. Kukapa ei haluaisi vierasta ennen pitkää oli nainen tahi mies. Varsinkin näin kesällä lomailessani vieraalla seudulla keski-ikäiset naiset olivat todella aktiivisia, myös rouvat. Sain viettää ihanaa lomaa.

    • tietoa_vailla

      Näitä vastauksia kun lukee niin sydän tykyttää lujaa. Nämä vahvistavat vaan epäilyni. Miksi se ei voi myöntää asiaa? Pelkääkö se että minä menen myös vieraisiin vai tuoko salailu lisäjännitystä? Olo on vähän kaksijakoinen. Toisaalta suututtaa mutta toisaalta veri alkaa pakkautua alapäähän.

      • arkitylsistyttää

        Pidämmän päälle se on niin että tyttöystävät/vaimot haluaa vierasta kun suhde on kotona tasaantunut tai käynyt arkiseksi. Naiskumppani teki samoin, alkoi itsestä huolehtiminen olla silmään pistävää ja painoakin tiputti, meikkasi huolella aina "kaverille" lähtiessään, pillun sheivauksesta en tiedä kun en sitä saanut useaan kuukauteen.


      • Y6jf

        Kyllä se tuo lisäjännitystä, mutta saattaa olla että on oikeasti rakastunut. Silloin sulle tulee lähtö. Mutta se ottaa aikaa sillä näitä harkitaan suht kauan.


      • Wwffg

        Vastaava tilanne kihelmöivä kutkuttava monelle miehelle vaimo nauttii estoitta vieraan miehen alla tai päällä. Siementä riittää.


      • arkitylsistyttää kirjoitti:

        Pidämmän päälle se on niin että tyttöystävät/vaimot haluaa vierasta kun suhde on kotona tasaantunut tai käynyt arkiseksi. Naiskumppani teki samoin, alkoi itsestä huolehtiminen olla silmään pistävää ja painoakin tiputti, meikkasi huolella aina "kaverille" lähtiessään, pillun sheivauksesta en tiedä kun en sitä saanut useaan kuukauteen.

        Minä halusin vaimolle vierasta miestä ja ehdotin kimppaa. Nyt pannaan kimpassa vaimoa melkein joka viikko. Vaimo on mielissään kun saa panna myös muita miehiä.


      • Mvu kirjoitti:

        Minä halusin vaimolle vierasta miestä ja ehdotin kimppaa. Nyt pannaan kimpassa vaimoa melkein joka viikko. Vaimo on mielissään kun saa panna myös muita miehiä.

        Vaimoni kanssa kokeiltiin 1N ja 2M noin 1kk sitten ja se tuntui niin hyvältä että kaveri on ollut meillä 2 viikkoa ja pantu vaimoa joka ilta useasti kumpikin.


      • Anonyymi
        Wwffg kirjoitti:

        Vastaava tilanne kihelmöivä kutkuttava monelle miehelle vaimo nauttii estoitta vieraan miehen alla tai päällä. Siementä riittää.

        Hyvää se tekee minunkin vaimo saa Suurta vierasta kyrpää vesa


      • Anonyymi
        arkitylsistyttää kirjoitti:

        Pidämmän päälle se on niin että tyttöystävät/vaimot haluaa vierasta kun suhde on kotona tasaantunut tai käynyt arkiseksi. Naiskumppani teki samoin, alkoi itsestä huolehtiminen olla silmään pistävää ja painoakin tiputti, meikkasi huolella aina "kaverille" lähtiessään, pillun sheivauksesta en tiedä kun en sitä saanut useaan kuukauteen.

        Eikä jalua!!!!
        En halua enkä ota mitään vierasta melaa!!!

        T. 32v aviossa


    • lepakotvauhdissa

      Vaimosi lesboilee työkaverinsa kanssa :)

    • Tasapelisitte

      Ajakaa miehet omat mulkkukarvat pois niin sitten ootte tasoissa. Jos kerran vaimon ajelut niin mietityttää. Ja hankkikaa elämä.

    • Kimpassa12

      Me harrastetaan kimppaa ja kyllä kiihottaa kahtoo kun 2 nai vaimooni. Ite sitt liukkaille. Mutta ei Saa olla mustasukkaisuutta yhtään. Pelkkää seksiä. Piristää kyllä. Ja paljaalla tietty touhuuvat on ollukkii tosi liukas pillu

      • Anonyymi

        Taidat olla enemmän kiinnostunut miehistä!


    • Reissutypy

      No riippuu vähän, millaisissa hotelleissa hän yöpyy. Itse reissaan paljon ja jos yövyn hyvässä hotellissa, sheivaan ennen reissua ihan vaan siksi, että jos käyn hotellissa saunassa tai uimassa, niin en halua näyttää muiden (siis naisten) silmissä ihan niin maalaisjuntilta, kuin mitä oikeestaan olen. Tää voi olla miehenä vähän vaikee ymmärtää (?). Niin ja siis en käy vieraissa.

      • Leikkiä

        Meillä on sama juttu. Vaimo ajelee sauna-, uima- ja muita reissuja varten, mutta ajelen tarkkuus ja lyhyys ja siihen käytetty aika on kymmenkertainen jos vieraat miehet saattavat nähdä hänet alasti. Mielellään hän siistittyä tavaraansa esitteleekin. Vaimo kiihottuu tästä leikistä ja minut se saa todella kiihottumaan.


      • Leikkiä kirjoitti:

        Meillä on sama juttu. Vaimo ajelee sauna-, uima- ja muita reissuja varten, mutta ajelen tarkkuus ja lyhyys ja siihen käytetty aika on kymmenkertainen jos vieraat miehet saattavat nähdä hänet alasti. Mielellään hän siistittyä tavaraansa esitteleekin. Vaimo kiihottuu tästä leikistä ja minut se saa todella kiihottumaan.

        Meilläkin sama juttu, paitsi että ole poistanut vaimoni vittukarvat Veet-voiteella. Muutamille miellyttäville miehille on käsillään levittänyt, niin että emätinkin näkyy. Miehet ovat olleet hyvin otettuja ja kyrpä pystyssä. Minustakin erittäin kiihottavaa. :-)


    • samankokenut

      Kannattaa kysyä suoraan mutta asiallisesti, mulla kävi samoin, muija petti ja merkit oli näkyvissä, huutamalla ei olis varmaan tapahtunut mitään mutta kun tein kyselyn vähän eri tyyliin tulihan se sieltä. Pillunkarvojen ajelu on yksi merkki vieraasta, seksikkäät uudet aluvaatteet mitä ei kotona koskaan näy päällä ja olihan se selvää kun ei saa koskea toiseen. Sun tapauksessa voin sanoa että vaimosi pettää eli ei eroa valtavirrasta.

    • Novaiknäin

      Jos haluat häneltä kunnollisen vastauksen niin vaihda kielenkäyttöäsi. Kysy asiallisesti ja kerro, ettei sinua haittaa jos hän käy vieraan miehen luona. Älä esitä asiaa tökerösti ja vinoillen.

    • Novaiknäin

      Muuten..itse ajelen alapäätäni vaihtelevasti, en kenenkään takia vaan ehkä jo tottumuksesta. Ei se ole mikään pettämisen merkki.

    • NimiErkki

      Minunkin puolisoni sheivasi. Jätin hänet heti. Kahdenkymmenen vuoden liitto päättyi näin.

      • Iblfv

        Hyvä ! Ei semmosta voi katella


    • Tuliaisia

      Meillä vaimo palaa aina työmatkoilta sheivattuna. Se sanoo, että tuliaisia matkalta. Mitähän muita tuliaisia sillä on?

      • lastia

        Toivottavasti ei sukupuolitautia vaan kunnon lasti vierasta spermaa


    • heihaloo

      Kysymättäkin selvää, naamasta näkee kun on saanut vierasta munaa.

    • naisetkatalia

      Selvä juttu...muijani ajeli myös aikoinaan joitakin kertoja mun mieliksi, tuli suihkun jälkeen viereen ja kysyi että tekiskös mieli ja se oli menoa. Nykyään on taas ajellut jonkin muun vuoksi, joskus vilahtaa kylpytakin alta, kun kysyn tuhahtaa että mitäs se sulle kuuluu ajelenko vai ei, pidä vain huoli omista asioistas. Koskea ei saa, seksistä ei puhettakaan yli vuoteen. Sen tiedän että huvin vuoksi ei ajele koska aikoinaan sanoi että vain mua varten kun halusi kunnon nuolennan.

    • Virranvarrella

      Kyllä vieras kumppani on mitä mieluisin varsinkin keväällä kesällä, luonto tuoksuu halut hyrrää joten siinä himokin ottaa pian vallan. Uusi mies käy naiselle vapaalle kuin varatullekin, eikä mies jää lainkaan huonommaksi. Kesä eroottisten seikkailujen aikaa.

    • keväinenkiima

      Vaimo on lähdössä viikonlopuksi työmatkalle huomisaamuna ja siitä huomaa ettei se meinaa pysyä pöksyissään. Työmatkalla se tuskin pysyykään. Ihan kuin kissa kiiman aikaan. Heitä on lähdössä iso porukka ja tiedän mikä meno siellä on. Sama homma pari kertaa vuoteen. Kaikki ovat nussineet toisiaan ristiin ainakin vaimon puheiden perusteella. Lähes kaikki muut paitsi hän. Uskoo ken tahtoo.

    • Novaiknäin

      Miehen mustasukkaisuus on niin päällenäkyvää. Nainen kyräilee mielessään eri skenaarioita aluksi hiljakseen…tässä kait ero. Mies kun on mustasukkainen…toivottavasti ei ole väkivaltainen niinkuin edellinen seurustelukumppanini, hän sekosi täysin. Onneksi olen vielä täällä.
      Ja muuten, exäni mustasukkaisuus oli hänellä ns. veressä, en ollut pettänyt häntä ikinä.
      Ja vielä'kin sanon: Sheivaan alapäätäni koska on freshimpi olla, kuvitelkaa miehet itse tämmöinen tuhero Afrikan niemimaa….ei minulle. On paljon freshimpi olo :-) En tee tätä kenenkään takia.

    • 567j

      Ainahan ne vaimot pettää, ihmisluonnon karumpi puoli.

      • SIEMEN

        Ja ne vieraat lemmennesteethän ovat ihan kiihoittava juttu siellä vaimon pimperossa,ainakin minua ne kiihoittavat ja vaimoni tuo ne ihanasti kotiin.Kiihoitun suunnattomasti kun näen alastoman vaimoni tietäen , mitä vaimoni sisään on laskettu:


    • vipinää

      Sellainen taitaa olla ihmisluonto. Pieni vipinä vieraan kanssa näin kesän kynnyksellä tuo kummasti puhtia ja mielenvirkistystä vaimoon. Hukkaan menee hyvä pillu jos sitä ei käytä kun mieli tekee. Se paranee vaan kun sitä käytetään. On rikollista pitää nautintaoikeus vain itsellä.

    • Novaiknäin

      Vipinää, voitko todella katsoa vaimoasi hellin silmin hänen silmiinsä pettämisen jälkeen…siis oikeati, pystytkö siihen? Ja missään ei tunnu mitään?

    • karvatonmirri

      Tuolla pillunkarvojen ajamisella/rajauksella on hyvinkin selvä yhteys pettämiseen. Muijani ei ole ajanut kuin kerran nuorena nähdäkseen reaktioni. Sitten meni arviolta 12 vuotta kun oli yllätyksekseni ajaellut, syykin selvisi jälkikäteen, muijalla oli salasuhde. Mies oli päässyt paljaan piparin päälle, varmaan unohtumaton kokemus

    • eikivaa

      Selvä peli, samoin teli kihlattuni, ajeli nuorempana mun mieliksi, sitten vasta vuosikymmen myöhemmin jonkun muun iloksi. Joku saa ajeltua tussua minä en, joudun tyytymään kunnon karvapehkoon.

      • Anonyymi

        PILLUA JAKAA
        OMA ÄIJÄ EI ANNA


    • Aviomies77

      Itse ajelin vaimon posliiniksi ennen laivareissua.. hel..tin kiihottavaa. Virallinen versio oli juuri joku kylpylä hommeli. Mutta antoi kyllä jälkeenpäin ymmärtää rivien välistä, että vieraat sormet oli pillulla käyneet.. ehkä muutakin.. ei siinä ole mitään pahaa jos vaimo ottaa vähän vierasta melaa, kunhan olllaan rehellisiä...

    • Anonyymi

      Hän tykkää ääneksikkäästä menosta sitten ..

    • Anonyymi

      Pettää

    • Anonyymi

      Minun vaimo kertoi että vois antaa humalassa vieraallekkin, ja sehän toteutu. Oltiin mökillä ja oli ilta, torkuin sängyllä, kun ovi kolahti heräsin Minun kesätuttu Heino käveli saunalle jonne vaimo meni pyykäämään. Menin pimeälle terassille istumaan, kuului puhetta ja naurua jonkin ajan päästä tulivat ulos valoon terassille vaimo sanoi en ota enää se on niin väkevää ja poltteli tupakkaa. Heino horjahteli vieressä ei kai se niin nuukaa ole ja puristeli pepusta, Vaimo naureskeli on se joskus nuukaa, Heino meni taakse ja puristeli tisseistä ja vetäsi olkaimet alas, ihanat nämä sun luomut vaimo huokasi eipä niitä ole vasta hierotukkaan Heimo leipo rintoja vaimo oli selkä kaarella kun teki niin hyvää. Heino puotti housunsa ja laski alkkarit näin kuinka paksu kanki tyrkkäri vaimon reisien väliin, kuiski ihana nainen ja liikutti kalua vaimo sanoi ei helvetti sinua mutta nautti.
      Heino veti taakse ohjasi kalun sisään , EIII jumalauta se repii, kohta vaimo nykytti vastaan ja naivat kiihkon nopeasti, kun Heino alkoi lykkimään pohjaan vaimo kerkis sanoa EIIH ja Heino laski sisään. Vaimo seisoi haarat leviällä kaiteen edessä ja noitui Heinolle. Menivät sisään ja valot syttyi, Kuului puhetta jonkin aikaa, näin ikkunasta kun Heino nykäisi vaimon syliin ja suuteli, kohta hameen helma lennähti ja vaimo alkoi naimaan sylissä kuuli kiihkeätä ääntelyä ja pää heilui puolelta toisellekohta vaimo halasi ja suuteli tiesin toinen lasti on perillä.
      Vaimo tuli nukkumaan, kainaloon kysyin missä Heino sanoi älysi lähteä että pääsin nukkumaan ja nukahti. Se oli ensimmäinen kerta kun vaimo antoi humalassa luuli että en tiedä.

    • Anonyymi

      Sanot sievästi että jos ei nyt itse kerro niin sinä hankit tiedon keinoun millä hyvänsö koska et voi elää epäbarmuudessa etkä rykkää salailusta kyseisen asian tiimoilta joten hän kertoo sen nyt tai sinä hankit etsivät asiaa ajamaan. Ihan vain noin aievoisesti lohkaiset.
      Kerrot että sulla lähtee muuten järki ja voimat.

    • Anonyymi

      Minun vaimo Minna otti vierasta. Päätettiin että lähdetään pyörällä oikein retkelle ajettiin jo toista päivää ja iltapäivällä mentiin leirialueelle, käytiin saunassa ja keiteltiin ruokaa ja otettiin juomia ja levättiin, oli vain väkevää juomaa ja vaimo humaltu vähän tai reilusti.
      Nuotiopaikalla istuttiin sinne tuli nuoria iloisella mielellä, vaimo vähän väsähti ja kömpi nukkumaan. Nuotiolle jäi yksi nuoripari Janne kysyi eikö vaimosi jo ole levähtänyt sanoin käy herättään Janne meni teltalle vaimo sytytti valon ja Janne meni sisälle, katsottiin Tiinan kanssa Vaimo oli makuulla valo aiheuttu sen että kankaan läpi näkyi varjot hyvin.
      Janne meni viereen ja näkyi selvästi kun hyväili vaimon rintoja, Tiina meinas nousta vedin takaisin kuiskasin katsotaan. Minna makasi seljällään ja näin että antoi hyväillä vapaasti, Minnan käsi liikkui vähän aikaa ja Jannen seisova kalu tuli hyvin näkyviin Hyväilin Tiinaa joka katsoi ihmeissään telttaa kohti kuiskasi ei kai se nai sun muijaa sanoin kumpikin on humalassa voi olla että nai.
      Tiinan teini rinnat oli kiinteät ja nännit kovina Tiina huokaili jos Janne niin minäkin ja kokeili kalua luoja vieköön sulla on iso ja katseli ympärilleen työnsi käden housuihin. On se lämmin ja kova, Hyvälin teinin pimpsaa housujen päältä teltassa Janne nousi päälle näin kun vaimo nosti polvia ja avasi reidet suutelivat hurjana ja samalla Janne pani voimalla.
      Tiina laittoi viestin menen kioskille, noustiin Tiinan kanssa ylös ja mentiin niiden telttaan, Tiina oli heti alasti ja oli kalun kimpussa kuiski en ole koskaan näin isoa nähnyt imi ja runkkasi vedin Tiinan päälleni pieni pylly nousi ylös ja asetteli kalua sisäänsä kiljahdellen sai sen sisään tuntui että nahka lähtee irti pillu oli tiukka Tiina huokaili ja puri kalulasta kuiskas sinä oikein raiskaat minut ihanaa Tiina sai orgasmin piti tiukasti kiinni ja jäi makaamaan.
      Kuultiin kun Minna ja Janne puhui nuotiolla missähän ne on Janne kuiski kerittäskö Minna kuiski no tule mennään äkkiä.
      Tiina oli päällä kauniit terhakkaat rinnat oli edessä sain ne suuhun vuoroin Tiina kuiskasi nyt se valtava kalu paisuun ja alkoi liikkumaan sen päällä käänsin Tiinan alle kuiskasi heti ihanaa raiskaatko isolla kyrvällä kuiskin et voi mitään panin sievästi mutta voimalla Tiina kiljahteli kuiski apuaaah mua pannaan tunsin kuinka pillu piti kiinni kalusta Tiina nyyhkytti kun sai orgasmia toiseen kertaan laskin sisään koko lastin keräilin paperia ja siivosin sotkua.
      Noustiin nuotiolle Minna ja Janne tuli siihen Janne sanoi nuhahdin vahingossa.
      Tiina sanoi no saat sinä kulta nukkua jos nukuttaa.
      Kun olin teltassa Minnan kanssa kysyin nukutteko Minna nauroi imin ja suutelin kovia nännejä Minna kuiski ei nukuttu vaan naitiin kokeile pillu on turvoksissa työnnyin sisään Minna halasi ja kuiskas panitko teiniä sanoin panin ja monesti Minna keinutti lantiota kuiski saakelin pukki ja suuteli pantiin kahdesti yön aikana oltiin vuorokausi vielä kun Minnan tavara oli hellä.

    • Anonyymi

      Haluaisin saada vaimolleni vierasta miestä , ensin saunomaan ja tutustumaan , viinaksia . Mutta ei ole vierasta miestä , toteuttamaan . Kokkola

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe