Kävin dyykkailemassa työmaalla ja jätelavalle oli heitetty muutamia pyöriä. Yksi oli lukitsematon, uskaltaako ottaa omaan käyttöön? Pitäisi vähän huoltaa sitä myös ennenkuin voi ajaa.
Lukitsematon pyörä roskalavalla
9
357
Vastaukset
- aattelepa_ite
Ota pois vaan, parempi käytössä kuin kaatopaikalla.
- 37mäni
Periaatteessa, jos se pyörä on laillisesti, siis omistaja on lahjoittanut sen pyörän jätteenkuljetusfirmalle, niin sen se pyörä on, kunnes se on kaatopailla tai romuttamossa.
Eli siis jätelavaltakaan ei saisi tavaraa ottaa. - alkup_maant
Totta helvetissä roskalavalla on huonolaatuisia ja heikoilla osasarjoilla olevia marketpyöriä, koska ne on nakattu sinne omistajien huomatessa, että ovat ostaneet itselleen väärän kokoisen pyörän ja heikkolaatuisen. Ovat toimineet juurikin oikein.
- mietihän_vielä
Luepas tämä ennenkuin menet ainakaan OMAN työpaikkasi roskalavalta mitään viemään
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703202200088424_uu.shtml - dhgf
ensinnäkin
varmaankaan työmaalla ei saisi käydä dyykkailemassa, usein noissa on ''asiattomilta pääsy kielletty'' kyltit. toisekseen roskalavallakin oleva tavara on jonkun omaisuutta. - jätärauhaan
Tiiä vaikka olisi varastettuja pyöriä. Minä pitäisin näppini erossa.
Nillittäjien armeija tekee rikosilmoitukset ja poliisin parhaat voimat käyvät kimppuusi ja sinut nujerretaan😅
- toisenomaisuuttasilti
- VoiVoiKunOnVaikeaa
Pöh. Pasi on hyvä tyyppi. Tekee jätteestä täysin toimintakuntoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634